Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, miksi ette hymyile enemmän meille naisille, esim. Kaupassa?

Vierailija
19.12.2020 |

Jos katseet kohtaa pidempää, voisitteko hymyillä? Tahdon miesten hymyjä, paras stressilääke. On miehen puute. Eli kumppanin puute.

Kommentit (101)

Vierailija
81/101 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska emme halua tuottaa pettymystä vieressä kulkevalle naisellemme hymyilemällä muille naisille.

Vierailija
82/101 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siellä ostoksilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/101 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju summaa hyvin itsessään vastauksen AP:n kysymykseen.

Ihan sama mitä mies tekee, tekee hän väärin. Jos et hymyile, olet sika. Jos hymyilet niin hymyilit varmasti väärin. Mene tyhmä harjoittelemaan että Sirkalle kelpaa. Ja jos ei naama miellytä niin paraskin hymy olikin irstaan setämiehen virnistys.

Rikas adonis kun hymyilisi sopivan alistuvasti, mutta miehekkään paradoksaalisesti niin sitten varmaan kelpaisi. Juu ei.

Pitäkää metoonne, intersektionaalinen feminisminne, ja muut sekoilunne. Tämä on juuri mitä on tilattu.

Ihmetyttää nämä metoo ulisijat. Tunnetteko yhtään naista? Jättikö äiti teidät lapsena?

Ja minä kuvittelin, että mun naisasiat on huonosti, kun mullahan menee melkoisen hyvin. Muutama kaverina ja tuntemattomillekin uskallan jutella, toisinaan keksustelu on venynyt tunteihin.

Ei ole mikään ongelma hymyillä naisillekaan, vaikka harvemmin sitä tulee tuntemattomille hymyiltyä.

Vierailija
84/101 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyilyttää, kun basilika kasvaa!

https://aijaa.com/PFethX

Vierailija
85/101 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

PalstaTrolli kirjoitti:

Trollauspisteet 3/5.

Hyvää on aiheenvalinta sopivan viattomasti sukupuolten välisen sodan lietsomiseksi.

Aloitus on onnistuneen tiivis ilman trollauksen paljastavia selittelyjä.

Aiheen kanattelu omilla kommenteilla ei ole parasta mahdollista laatua.

Toki pidän todennäköisenä perustekniikkaan kuuluvaa anonyymiä oman aloituksen kommentointia.

Hyvä!

Harmi, että koette aloituksen trollaamiseksi.

On myös todella ikävää sukupuolten vastakkainasettelu. Huomaan, että ajattelen erilailla ihmisistä, kuin moni muu tällä palstalla.

En todellakaan tarkoita lisätä mitään mies/naisvihoja.

Olen pahoillani teidän huonoista kokemuksista molemmista sukupuolista.

Ap

Vierailija
86/101 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska metoo! Feministit ovat opettaneet meille että hymyily ja katsekontakti on ahdistelua valkoisen miehen tekemänä.

Vierailija
87/101 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata nyt liikaa tuohon sukupuoleen kiinnittää huomiota.

Minusta on mukava saada ystävällisiä hymyjä kaikilta, erityisesti miehiltä. Se piristää päivää.

Eihän sen hymyn tarvitse mihinkään johtaa. Kyllä pitäisi ihmisten erottaa perus kohteliaisuus ahdistelusta.

Vierailija
88/101 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo vetää turpiin jos hymyilen

ei ehkä fyysisesti, mutta sanallisesti/mykkäkoulullisesti

Vierailija
89/101 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymy menee feministeille hukkaan

Vierailija
90/101 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laitan aina kestohymyn naamalle, kun astun kauppaan. Sitten kävelen ympäriinsä pälyillen ja haen katsekontaktia kaikkiin kestohymy naamallani. Jostain syystä kaikki katsovat minua kummeksuen. Mikähän tässä menee pieleen?

91/101 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska #Metoo 

Vierailija
92/101 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se hymy voi maksaa puolet omaisuudestani. Kannattaa olla tarkkana kenelle hymyilee!

93/101 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama mitä mies tekee, tekee hän väärin. Jos et hymyile, olet sika. Jos hymyilet niin hymyilit varmasti väärin. Mene tyhmä harjoittelemaan että Sirkalle kelpaa. Ja jos ei naama miellytä niin paraskin hymy olikin irstaan setämiehen virnistys.

Rikas adonis kun hymyilisi sopivan alistuvasti, mutta miehekkään paradoksaalisesti niin sitten varmaan kelpaisi. Juu ei.

Pitäkää metoonne, intersektionaalinen feminisminne, ja muut sekoilunne. Tämä on juuri mitä on tilattu.

Ihmetyttää nämä metoo ulisijat. Tunnetteko yhtään naista? Jättikö äiti teidät lapsena?

Ja minä kuvittelin, että mun naisasiat on huonosti, kun mullahan menee melkoisen hyvin. Muutama kaverina ja tuntemattomillekin uskallan jutella, toisinaan keksustelu on venynyt tunteihin.

Ei ole mikään ongelma hymyillä naisillekaan, vaikka harvemmin sitä tulee tuntemattomille hymyiltyä.

Baarissa, ravintolassa yms uskallan mennä juttelemaan. Epätavallisessa paikassa niin kuin kaupassa tai vaikka kadulla en. Siinä menee oma ura ja elämä pitkäksi aikaa pilalle jos kohdalle osuukin joku, joka näkee minussa patriarkaarisen järjestelmän tuotteen, jonka päämääränä on alistaa ja ahdistella. 

Vierailija
94/101 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä37059 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Baarissa, ravintolassa yms uskallan mennä juttelemaan. Epätavallisessa paikassa niin kuin kaupassa tai vaikka kadulla en. Siinä menee oma ura ja elämä pitkäksi aikaa pilalle jos kohdalle osuukin joku, joka näkee minussa patriarkaarisen järjestelmän tuotteen, jonka päämääränä on alistaa ja ahdistella. 

Sun kannattaisi mennä juttelemaan ammattiauttajalle. Harhaisuudesta voi parantua.

95/101 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä37059 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun kannattaisi mennä juttelemaan ammattiauttajalle. Harhaisuudesta voi parantua.

Et taida tuntea ketään, joka on otettu maalitauluksi? 

Vierailija
96/101 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli koska olen mies, minulla on joku velvollisuus virnuilla ap:n mieliksi? Laitatko tuntomerkkejä etten vahingossa irvistele väärälle naiselle?

Vierailija
97/101 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hymyilisin? En halua joutua pilkan kohteeksi, olen kuitenkin pelkkä luuseri eli vääränlainen mies lähestymään naisia.

Vierailija
98/101 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rosikseen joutuu jos alkaa liiankauan katsekontaktia hakemaan

Mee too....

Vierailija
99/101 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska et oo japanilainen nainen ainostaa söpöt japsut saa hymyä

Vierailija
100/101 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on iskostunut niin syvälle suomalaiseen mentaliteettiin että tuntemattomille ei selvin päin hymyillä. M35

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme