Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, miksi ette hymyile enemmän meille naisille, esim. Kaupassa?

Vierailija
19.12.2020 |

Jos katseet kohtaa pidempää, voisitteko hymyillä? Tahdon miesten hymyjä, paras stressilääke. On miehen puute. Eli kumppanin puute.

Kommentit (101)

Vierailija
61/101 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kauppa kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella. Tietäisit jos lukisit muutakin kuin instapäivityksiä huonolla suomella.

Vierailija
62/101 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisikohan Tyralta banksit jos sille heittäisi soijahymyn https://www.google.com/search?q=soijapojat&tbm=isch&ved=2ahUKEwjh3JKU7d…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/101 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska hymyni on pahasti epäsymmetrinen ja täten turn off.

Vierailija
64/101 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai katsekontakti. Mä tapasin täysin vieraan miehen sattumalta kaupassa ja me molemmat hymyiltiin ja hymyillään aina kun nähdään. Ei siinä ekassa kerrassa ehtiny katsella, hymy vain tuli. No eihän se mihinkään johda.

Molemmat epäonnistuu yhtä paljon aloitteen tekemisessä

Vierailija
65/101 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tänään kaupassa jouluostoksilla, lievä rapula päällä. Naama on kuin yhtäpuuta, muuten oisin hymyilly. Paljon koreita naisia oli kyllä liikkeellä.

Vierailija
66/101 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska hymyni on pahasti epäsymmetrinen ja täten turn off.

Eikä ole! Lauri Tähkänkin kasvot ovat epäsymmetriset ja komea mies on. Lisäksi, mitä väliä?

Ps. Minä ainakin hymyilen ihan kaikenlaisille hymyille takaisin

N31

Vierailija
67/101 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska me kaikki miehet olemme pedareita ja murhapolttajia, näin te itse kerrotte 

Vierailija
68/101 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos minulle vieras mies alkaisi hymyilee kaupassa, niin kysyisin onko sulla kaikki hyvin :D

Juuri näin. En hymyile vieraille naisille missään, koska metoo, ja kohta huomaat olevasi raudoissa ja syytettynä ahdistelusta. Maksat naisen parinvuoden terapiat yms.

Heh, talutetaan kaupan kassalta raudoissa maijaan, koska kehtasi hymyillä :D

Vierailija
69/101 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kun hymyilin naiselle, hän ajoi minut posliiniksi. Sairaalassa.

Vierailija
70/101 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät tajua, että mokasivat itse homman meetoolla ja muilla pelleilyillään.

Nyt saatte mitä tilasitte. Teimänhän pitäisi olla iloisia. Eikö tämäkään kelpaa?

Vierailija
71/101 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä.

Jos aloittaja ei ole ihan täysi trolli, niin pientä rehellisyyttä kaivattaisiin.

Se on: Miksi ihanat miehet eivät hymyile minulle?!!

Hymyilyn vaatimus ei siis koske miehiä yleensä.

Vierailija
72/101 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö sun korjata että miksette komeat pitkät adonikset hymyile naisille kaupassa. Koska jos kaltaiseni ruma lyhyt mies hymyilisi naiselle niin tämä pelästyisi ja lähtisi karkuun. 

Vierailija
73/101 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju summaa hyvin itsessään vastauksen AP:n kysymykseen.

Ihan sama mitä mies tekee, tekee hän väärin. Jos et hymyile, olet sika. Jos hymyilet niin hymyilit varmasti väärin. Mene tyhmä harjoittelemaan että Sirkalle kelpaa. Ja jos ei naama miellytä niin paraskin hymy olikin irstaan setämiehen virnistys.

Rikas adonis kun hymyilisi sopivan alistuvasti, mutta miehekkään paradoksaalisesti niin sitten varmaan kelpaisi. Juu ei.

Pitäkää metoonne, intersektionaalinen feminisminne, ja muut sekoilunne. Tämä on juuri mitä on tilattu.

Vierailija
74/101 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyilen mennessäni lähes jokaiselle jonka kanssa katseeni kohtaa ja lähes poikkeuksetta kaikki hymyilevät takaisin. Miehet ja naiset vauvasta vaariin. Hymyile itse muille, kyllä se hymy tulee takaisin.

Vierailija
75/101 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri kaupassa erottaa perinteisen varatun naisen siitä, että kaikki huomio on kaupan tuotteissa, ei mitään silmäpeliä kenenkään kanssa. Ovat kuin leijonaemoja iskevät ruokaan kiinni ja poistuvat saaliin kanssa. Hyvin pystyisi profiloimaan isolla prosentilla koko kaupan naisasiakkaiden elämäntilanteen

Vierailija
76/101 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollauspisteet 3/5.

Hyvää on aiheenvalinta sopivan viattomasti sukupuolten välisen sodan lietsomiseksi.

Aloitus on onnistuneen tiivis ilman trollauksen paljastavia selittelyjä.

Aiheen kanattelu omilla kommenteilla ei ole parasta mahdollista laatua.

Toki pidän todennäköisenä perustekniikkaan kuuluvaa anonyymiä oman aloituksen kommentointia.

Hyvä!

Vierailija
77/101 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä hymyilet kun on maski.

Vierailija
78/101 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä käytä sitä maskia jos koet sen ongelmaksi.

Vierailija
79/101 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas näitä.

Jos aloittaja ei ole ihan täysi trolli, niin pientä rehellisyyttä kaivattaisiin.

Se on: Miksi ihanat miehet eivät hymyile minulle?!!

Hymyilyn vaatimus ei siis koske miehiä yleensä.

Höpöhöpö, ettehän te voi tietää millainen mies on mielestäni ihana. Kuka määrittelee sen, kuka on ihana ja kuka ei? Hymy on kaunista kaikilla, miehillä ja naisilla.

Piristää päivää ystävällinen hymy.

Voin itse myös aloittaa hymyilyn miehille maskien jälkeen, jos katseet kohtaa pidemmäksi aikaa.

Ei kannata ajatella itsestään, että on ruma. Et voi tietää, mitä muut ajattelevat sinussa. Kauneus on vahvasti katsojan silmissä. Kaikki eivät tykkää "mallimiehistä".

Ap.

Vierailija
80/101 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silmillä.

Tarkoitin maskien jälkeistä aikaa, kun en hoksannut, että just nyt se on vähän vaikeampaa. Tuskimpa maskinkäyttö kestää nyt loputtomiin.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan