Miehet, miksi ette hymyile enemmän meille naisille, esim. Kaupassa?
Jos katseet kohtaa pidempää, voisitteko hymyillä? Tahdon miesten hymyjä, paras stressilääke. On miehen puute. Eli kumppanin puute.
Kommentit (101)
Vierailija kirjoitti:
Koska pojille on opetettu, että miehet ovat sikoja, jotka raiskaavat naisen pelkästään katseella. Siksi. Aikanaan kun olin nuori poika kuulin naisen kertovan, kuinka kuvottavaa se on kun epäviehättävä mies hymyilee hänelle. En ole sittemmin hymyillyt.
Tämä!
Miesten pitäisi muutenkin hymyillä enemmän. Kukaan jaksa nirppanokkaa katsella.
Jos minulle vieras mies alkaisi hymyilee kaupassa, niin kysyisin onko sulla kaikki hyvin :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska yleensä ihmiset katsoo ehkä korkeintaan sekunnin toisiaan silmiin, jos ylipäätään katsoo. Eli hymyilläkseen pitää jo ennakoida kenelle hymyilee, koska muuten tilanne menee ohi. Siinä nopeassa katseessa, jos huomaa ventovieraan tuijottavan hymy naamalla, se voi pelästyttää naisen. Voisin kuvitella näin. Tosin jos ajoitus on sopiva ja kohde sattuu olemaan sinkku, sopivan ikäinen ja kiinnostunut, niin hymyllä voi olla suotuisa vaikutus.
Jos on vähän pidempi katsekontakti, silloin voi hymyillä.
Kunhan toinen ei ole nainen
Vierailija kirjoitti:
No sitten naureskelette tyttöjen kesken, että mitähän se tuokin äijä oikein luulee itsestään? Tämän takia meillä on Sauli 40v. poikuus tallella-tyyppejä kun niin v***umaisesti suhtaudutte miesten lähestymisiin. Kokemusta on pilkkaamisesta ja naureskelusta yms.
En ikinä nauraisi teille miehille💗. Tosi ikävää, että olet joutunut kohtaamaan pilkkaamista ja naureskelua. Muista, että se kertoo enemmän niistä naisista kuin sinusta. En ymmärrä ihmisiä, jotka ajattelee että "no mitä toi oikein luulee itsestään". Itse ajattelen miehistä positiivisesti. Ilahduttaa hymyt ja ystävällisyys.
Miehet on paljon nätimpiä kun ne hymyilee.
Siis miesten pitäisi hymyillä enemmän naisille kaupassa? Ainoa luonteva tilanne, ellei tule juttuhetkeä asiakkaiden kesken, on hymyillä ystävällisesti kaupan kassalle. Ja sitä minä teen aina - ystävällinen hymy ja tervehdys aina kassalle (ja vaikka olisi mieskin kassakoneen takana :) )
Mutta näin maskiaikana on vaikea osoittaa hymyilevänsä pelkillä silmillä, varsinkin kun ne on huurussa silmälasien takana sen perkaleen maskin takia.
Muistuipa juuri taas mieleeni kipeä hetki yläasteelta kun oli kasilla, hamalla 90-luvun jälkipuoliskolla. Outtelimme tunnin alkua ja pari loppujenlopuksi ihan mukiinmeijätyttöä istuksi vähänmatkan päässä. Net olivat semmoone paitapeppu-kaveruspari. Eivät kai minusta oikein välitelleet, kuten ei juuri kukaan muukaan luokkamme tyttönen. Jostain syystä toista katsoin hetken ja hymyilin aika vaisusti ja pikaisesti kai. En muista minä hymyilytti. Se hymyni saanut loihe oitis kihertelemään ja vinkkasi kaverinsa kupeelleen ja juurijajuuri kuulin kun se sipisi sille toiselle, joka minuun samalla katsoi: Se hymmyili mulle.
Sellainen jokerihymy? Why so sad?
Vierailija kirjoitti:
NO voi paska, kasvatinko turhaan isis-parran....Näyttäisikö hymyilevä isisparta-mänlet paremmalta kuin yrmylä. No joo, kyllähän naistakin hymy kaunistaa, tehokkaammin kuin maalattu tukka, meikki ja tatskat
Jos on sellasella tuulella ettei yhtään hymyilytä, niin pitäiskö siinä hymyillä sitten niinkuin Trump, silleen tosi teennäisesti?
Vierailija kirjoitti:
Jos hymyilisi naiselle aina sillaan lierosti ja vähän säälivän pilkallisesti niinku se Juufin-logo
Vierailija kirjoitti:
Jos minulle vieras mies alkaisi hymyilee kaupassa, niin kysyisin onko sulla kaikki hyvin :D
Juuri näin. En hymyile vieraille naisille missään, koska metoo, ja kohta huomaat olevasi raudoissa ja syytettynä ahdistelusta. Maksat naisen parinvuoden terapiat yms.
dfthdt kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos hymyilisi naiselle aina sillaan lierosti ja vähän säälivän pilkallisesti niinku se Juufin-logo
Päivän naurut🤣
Itsellä se ongelma, olen tosin nainen, mutta jos bongaan esim kaupassa miellyttävän oloisen miehen, en todellakaan osaa hymyillä vaan menen ihan lukkoon ja olen totinen. Vaikka haluisin niin paljon hymyillä....
Ei kyl tule katsottua naisia juuri enää edes päin kun niillä on maskit naamalla. Tulee mieleen Hand maids tale ja se jotenkin kammoksuttaa. Monet tuntemani naiset myös näyttää lihavemmilta maski päällä.
Joiltakuilta tämä käy luonnostaan. Kaverini hymyili tuntemattomalle naiselle, nyt ovat olleet 6kk yhdessä ja kuulemma parasta seksiä ikinä. Minä hymyilen tuntemattomalle miehelle ja saan takaisin vihaisen ilmeen tai pikaisen kääntymisen niin ettei vahingossakaan tarvi katsoa mua uudestaan. Kiva.
jos maalais aina aamuisin sormiväreillä ittelleen päivänpituisen hymyn