Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies muuten aivan ihana, mutta... miten saada seksi toimimaan?

Vierailija
19.12.2020 |

Olen tapaillut nyt kolme kuukautta todella ihanaa miestä, hän on hellä, hauska, hyvä keskustelemaan ja kivan näköinen, mutta hänellä on valitettavasti aika pieni penis. En haluaisi, että tämä olisi minulle ongelma, mutta seksin harrastaminen ei esim. onnistu kaikissa asennoissa, eikä myöskään tuntoa yhdynnässä ole kovin paljon. Asiaa ei auta vielä se, että kostun paljon ja en ainkaan ole mitenkään tiukka alakerrastani. Onko täällä muita, joiden kumppaneilla on pieni penis, ja miten olette saaneet seksin toimimaan? En halua tämän takia lopettaa suhdetta, vaan kaipaisin vinkkejä miten seksistä voisi saada parempaa tässä tilanteessa?

Kommentit (107)

Vierailija
81/107 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin näistä jutuista saa käsityksen, että kovin monikin nainen saa orgssmi pelkässä yhdynnässä. Erään tutkimuksen mukaan vain kolmasosa naisista pystyi saamaan yhdyntäorgasmin ilman muuta stimulaatota. Mutta ehkä tähän keskusteluun osallistuvat naiset ovat sitten tätä kyseistä kolmasosaa.

Ei sillä ole aina merkitystä saako orgasmin yhdynnässä vai ei.

Silti kaipaa sitä tunnetta ja yhteyttä jonka saa kun yhdyntä onnistuu hyvin ja pelkästään se, että miehen penis tuntuu kunnolla ja tuntee sen liikkeet on nautinnollista. Että voi luottaa, että se pysyy siellä ja voi rentoutua.

Tätä on ilmeisesti vaikea ymmärtää jos tosiaan koolla ei ole väliä.

Voi ihan hyvin tehdä kumpaakin. Joko ennen tai jälkeen yhdynnän voi tehdä naiselle orgasmin. Mutta silti penistä ja yhdyntää kaipaa.

Myös spontaani pikapano on joskus ihan mukavaa kun molemmat ovat siinä mukana. Se ei onnistu sujuvasti pienellä peniksellä.

Koska siinä on ideana, että sujuu alusta loppuun ilman paineita miehen koosta.

Ylipäätään juuri spontaanius ja rentous puuttuu jos ei penis ole sopivan kokoinen yhdyntään.

Ja se on minulle ainakin suuri puute seksielämässä jos se puuttuu.

Juuri näin! Kaikki eivät hyväksy, että naisellekin yhdyntä voi olla se seksin tärkein asia.

82/107 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä36202 kirjoitti:

Ajatelkaapa, että lesbot harrastaa oikeinkin nautinnollista seksiä vaikkeivät hinkkaakaan sukuelimiä yhteen :O (no voi sitäkin tehdä mutta ei se tunnu oikee miltään)

Kannattaa avartaa mieltä, jos yhdyntä isolla kalulla on ainoa tie nautintoon, apuvälineet on siihenkin keksitty. Kyllä, lesbokin voi olla "yhdyntäkeskeinen" eikä siihen tarvita munaa!

T. Bi

Ei kyse ole "mielen avartamisesta" vaan anatomisista eroista. Minulla on nautinnollisimmat pisteet emättimen pohjassa. Myöskään mikään dildo ei korvaa penistä, penis on materiaaliltaan "ainutlaatuinen". Itse todella tarvitsen "munaa", muuten tarpeeni jäävät tyydyttämättä.

Ihan yhtä lailla niitä anatomisia eroja on lesboillakin, herranen aika. Nimenomaan anatomialla EI ole väliä, kun tapoja ja keinoja löytyy, jos vaan haluaa! Mutta onhan se niin, että jos (isoa) munaa kaipaa, niin sitä kaipaa. Silloin ei kumppaniksi sovellu pienellä varustettu. Turha sitä on selitellä, mieltymykset on monet eivätkä rajoitu sukuelinten kokoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/107 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko ihan pois suljettua käyttää dildoa apuvälineenä seksissä?

Ja vibraa?

Ei vibra korvaa kunnon naimista...

Mutta miehiähän "ei tarvita mihinkään".

Vierailija
84/107 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä36202 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä36202 kirjoitti:

Ajatelkaapa, että lesbot harrastaa oikeinkin nautinnollista seksiä vaikkeivät hinkkaakaan sukuelimiä yhteen :O (no voi sitäkin tehdä mutta ei se tunnu oikee miltään)

Kannattaa avartaa mieltä, jos yhdyntä isolla kalulla on ainoa tie nautintoon, apuvälineet on siihenkin keksitty. Kyllä, lesbokin voi olla "yhdyntäkeskeinen" eikä siihen tarvita munaa!

T. Bi

Ei kyse ole "mielen avartamisesta" vaan anatomisista eroista. Minulla on nautinnollisimmat pisteet emättimen pohjassa. Myöskään mikään dildo ei korvaa penistä, penis on materiaaliltaan "ainutlaatuinen". Itse todella tarvitsen "munaa", muuten tarpeeni jäävät tyydyttämättä.

Ihan yhtä lailla niitä anatomisia eroja on lesboillakin, herranen aika. Nimenomaan anatomialla EI ole väliä, kun tapoja ja keinoja löytyy, jos vaan haluaa! Mutta onhan se niin, että jos (isoa) munaa kaipaa, niin sitä kaipaa. Silloin ei kumppaniksi sovellu pienellä varustettu. Turha sitä on selitellä, mieltymykset on monet eivätkä rajoitu sukuelinten kokoon.

Siis minun anatomiani vaatii, että penis (nimenomaan penis) osuu aivan emättimen pohjaan. Esim dildon materiaali ei ole yhtään samanlainen kuin penis. Minulla on nimenomaan tarve olla yhdynnässä ja tämä tarve tulee siitä, että minulle herkimmät paikat ovat emättimen pohjassa ja kaikista pötkylöistä juuri penis tuntuu oikealta. Eli minut voi tyydyttää vain peniksellä. En esim masturboimalla saa seksuaalista tyytydystä, tarvitsen miehen.

Vierailija
85/107 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja vibraa?

Minä en ainakaan viljele tuota lausetta. Itse tarvitsen miestä moneen asiaan, mm. seksuaalisten tarpeiden tyydyttämiseen :)

Vierailija
86/107 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja vibraa?

Minä en ainakaan viljele tuota lausetta. Itse tarvitsen miestä moneen asiaan, mm. seksuaalisten tarpeiden tyydyttämiseen :)

Mutta täällä sitä paljon viljellään ja raivokkaasti myös yläpeukutetaan.

Vierailija
87/107 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin näistä jutuista saa käsityksen, että kovin monikin nainen saa orgssmi pelkässä yhdynnässä. Erään tutkimuksen mukaan vain kolmasosa naisista pystyi saamaan yhdyntäorgasmin ilman muuta stimulaatota. Mutta ehkä tähän keskusteluun osallistuvat naiset ovat sitten tätä kyseistä kolmasosaa.

Ei kyse ole orgasmista vaan seksuaalisesta tarpeesta. Minun ainoa seksuaalinen tarpeeni on "olla yhdynnässä". Kun tekee seksiä mieli, niin tulee aivan pakottava tarve saada penis sisään, sai orgasmia tai ei. Tuo sisään saaminen ja se, että mies nai, tyydyttää tämän yhdynnän tarpeen. Orgasmin tarpeen voi hoitaa masturboimalla mutta silti jää "yhdynnän tarve". Eli voin laueta monta kertaa, mutta en tyydyty, jos en saa penistä sisääni. Kun se tarve on saada se penis sisään.

Ymmärrän täysin mitä tarkoitat. Vaikka ei saisikaan orgasmia yhdynnässä, niin se tuntuu silti todella hyvältä kun penis hieroo paikkoja, ja voi olla lähellä orgasmia ja nauttia siitä tunteesta, vaikka ei sitä loppuhuipennusta saisikaan. Sen voi sitten tuottaa muulla tavalla. Lisäksi siinä on tietty intiimiyden tunne, jota ei voi muuten saavuttaa.

Vierailija
88/107 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa itse mietin ensimmäisen seksikerran jälkeen, jatkaako tapailua, mutta olin jo niin ihastunut mieheen että halusin jatkaa tutustumista. Toivottavasti asia ei rupea ajan saatossa vaivaamaan enemmän mieltä, tätäkin olen kyllä miettinyt. Olisi se toisaalta aika surullista jos suurin osa pienen peniksen omistavista miehistä jäisi ilman parisuhdetta asian takia. Koko kun on se mitä on syntymässään saanut. Ei me naisetkaan olla kaikki täydellisiä "osiltamme".

-Ap

Jos on pieni penis, niin sellainen mieshän voi etsiä naisen, joka ei ole yhdyntäkeskeinen. Naiset ovat erilaisia, osa tarvitsee yhdyntää pakosti tyydytykseen, osa ei. Osa haluaa isoa vehjettä, osa ei. Ei naisen kuitenkaan tarvitse laittaa omia seksuaalisia tarpeitaan syrjään sen vuoksi, ettei miehille yleisellä tasolla tule paha mieli. Ei peniksen koko määrää parisuhteeseen pääsemistä yleisesti. Mutta se voi jollekin yksittäiselle naiselle olla se deal breaker. Naisen seksuaaliset tarpeet eivät ole sen vähäpätöisempiä kuin miestenkään. En ota kantaa siihen, miten sinun itse pitäisi asia ratkaista, se on sinun päätöksesi, puhun tässä yleisellä tasolla .

Vierailija
89/107 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa itse mietin ensimmäisen seksikerran jälkeen, jatkaako tapailua, mutta olin jo niin ihastunut mieheen että halusin jatkaa tutustumista. Toivottavasti asia ei rupea ajan saatossa vaivaamaan enemmän mieltä, tätäkin olen kyllä miettinyt. Olisi se toisaalta aika surullista jos suurin osa pienen peniksen omistavista miehistä jäisi ilman parisuhdetta asian takia. Koko kun on se mitä on syntymässään saanut. Ei me naisetkaan olla kaikki täydellisiä "osiltamme".

-Ap

Jos on pieni penis, niin sellainen mieshän voi etsiä naisen, joka ei ole yhdyntäkeskeinen. Naiset ovat erilaisia, osa tarvitsee yhdyntää pakosti tyydytykseen, osa ei. Osa haluaa isoa vehjettä, osa ei. Ei naisen kuitenkaan tarvitse laittaa omia seksuaalisia tarpeitaan syrjään sen vuoksi, ettei miehille yleisellä tasolla tule paha mieli. Ei peniksen koko määrää parisuhteeseen pääsemistä yleisesti. Mutta se voi jollekin yksittäiselle naiselle olla se deal breaker. Naisen seksuaaliset tarpeet eivät ole sen vähäpätöisempiä kuin miestenkään. En ota kantaa siihen, miten sinun itse pitäisi asia ratkaista, se on sinun päätöksesi, puhun tässä yleisellä tasolla .

Näin. Yhtälailla mies voi kitistä laudasta ja löysästä naisesta ja vaihtaa parempaan.

Vierailija
90/107 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään jo ymmärretään, että nainenkin voi olla yhdyntäkeskeinen. Itse tarvitsen kunnon panoa kolme kertaa päivässä. Siihen ei tietenkään ole paljon aikaa. Tarvitaan siis kunnon vehkeet ja hyvä tekniikka, että homma toimii. Voitte arvata mitä säätöä asiaan liittyy ja myös kohtalainen rinki panomiehiä. En ole naimisissa eikä minulla ole lapsia.  Joku ehkä kutsuisi tätä riippuvuudesi, mitä se varmaan onkin. Se vaan on se, mistä saan virtaa elämään ja työhön.

Vierailija
91/107 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poikaystävällä on kanssa aika pieni penis ja ollaan todettu hyväksi seuraavat jutut. Käytetään tyynyä pepun alla lähetyssaarnaajassa ja jalat miehen olkapäillä. Tyyny sopii hyvin myös nostamaan lantiota mahallaan ollessa ja takaapäin tehdessä. Näin munalla on lyhyempi "matka" perille ja pääsee työntymään syvemmälle.

Vierailija
92/107 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisjohtaja kirjoitti:

Nykyään jo ymmärretään, että nainenkin voi olla yhdyntäkeskeinen. Itse tarvitsen kunnon panoa kolme kertaa päivässä. Siihen ei tietenkään ole paljon aikaa. Tarvitaan siis kunnon vehkeet ja hyvä tekniikka, että homma toimii. Voitte arvata mitä säätöä asiaan liittyy ja myös kohtalainen rinki panomiehiä. En ole naimisissa eikä minulla ole lapsia.  Joku ehkä kutsuisi tätä riippuvuudesi, mitä se varmaan onkin. Se vaan on se, mistä saan virtaa elämään ja työhön.

Sen kyllä näkee naamasta onko pumpattu vai ei. Usein myös keskenkasvuisia panettaa enemmän koska silloin on suurempi todennäköisyys sille että vahinko halutaan pitää.

Vierailija
93/107 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun poikaystävällä on kanssa aika pieni penis ja ollaan todettu hyväksi seuraavat jutut. Käytetään tyynyä pepun alla lähetyssaarnaajassa ja jalat miehen olkapäillä. Tyyny sopii hyvin myös nostamaan lantiota mahallaan ollessa ja takaapäin tehdessä. Näin munalla on lyhyempi "matka" perille ja pääsee työntymään syvemmälle.

Myös kakkosreikä sopii, on vastuullisempi vaihtoehto.

Vierailija
94/107 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne on tullutkin hyviä vinkkejä ja kommentteja asiaan, kiitos niistä :). Sain niistä uutta ajateltavaa ja vahvistui se tunne, että kyllä asiasta huolimatta voin olla tyytyväinen seksielämäämme. Tärkeintä kumminkin on, että haluan kumppaniani ja nautin seksistä hänen kanssaan. Ymmärrän kyllä, että tämä voi olla kynnyskysymys osalle. Näin olisi voinut olla minullekin nuorempana, kun haki ehkä vielä sitä aivan "täydellistä" kumppania. Tällä en tarkoita sitä, että asia ei saisi olla kynnyskysymys missä iässä tahansa. Omalla kohdallani olen kuitenkin huomannut, että iän myötä sitä ei enää odota itseltään eikä toiseltakaan sitä "täydellisyyttä".

-Ap

Vierailija
95/107 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mullakaan mikään iso ole, oisko joku 13cm. Keskityn muilla tavoilla antamaan naisille nautintoa ja aina on tykänneet ja lisää halunneet.

M38

Tuommoinen nysähän hukkuu jo reilumpaan häpykarvoitukseen.

No minkäs teet 🤷‍♂️

M38

Vierailija
96/107 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mullakaan mikään iso ole, oisko joku 13cm. Keskityn muilla tavoilla antamaan naisille nautintoa ja aina on tykänneet ja lisää halunneet.

M38

No minkäs teet 🤷‍♂️

M38

No eikö 13 cm ole aika lähellä ihan keskimääräistä mittaa, tuskin se nyt pienimmästä päästä on.

Vierailija
97/107 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M38

No minkäs teet 🤷‍♂️

M38

No eikö 13 cm ole aika lähellä ihan keskimääräistä mittaa, tuskin se nyt pienimmästä päästä on.

Näin olen itsekin käsittänyt

Vierailija
98/107 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko AP:n haasteeseen penisjatko ratkaisu?

Niitä on paljon erilaisia tuntuman, paksuuden ja pituuden suhteen. Meillä niiden mukaan ottaminen seksiin oli todella piristävä ja tyydyttävä vaikutus molemmille.

Ja vähän huumoria aiheen tiimoilta:

https://freeadultcomix.com/free-comix-penis-sleeve-adventures-english-m…

Vierailija
99/107 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko AP:n haasteeseen penisjatko ratkaisu?

Niitä on paljon erilaisia tuntuman, paksuuden ja pituuden suhteen. Meillä niiden mukaan ottaminen seksiin oli todella piristävä ja tyydyttävä vaikutus molemmille.

Ja vähän huumoria aiheen tiimoilta:

https://freeadultcomix.com/free-comix-penis-sleeve-adventures-english-m…

Tämä oli aika hyvä :) ja osuvakin. Suosittelen kokeilemaan, ei keltään pois. Meillä mies kanssa ns pienikokokoinen, mutta hyvin osaava suuseksin saralla. Silti joskus kaipaan sitä tunnetta kun on ihan täynnä miestä. Hankin yllätyslahjana miehelleni tuollaisen penisjatkeen ja nykyään aika usein käytössä. 

Vierailija
100/107 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä valitetaan pienistä peniksistä? Impon kanssa elelevänä yhdyntäkeskeisenä naisena olisin valmis tekemään melkein mitä tahansa, jotta voisin joskus ”saada” miestäni. Vaikka hyvää seksiä voi olla monenlaista, on yhdynnän antama henkinen tyydytys kuitenkin korvaamaton. Ihan sama, onko iso vai pieni!