Mies muuten aivan ihana, mutta... miten saada seksi toimimaan?
Olen tapaillut nyt kolme kuukautta todella ihanaa miestä, hän on hellä, hauska, hyvä keskustelemaan ja kivan näköinen, mutta hänellä on valitettavasti aika pieni penis. En haluaisi, että tämä olisi minulle ongelma, mutta seksin harrastaminen ei esim. onnistu kaikissa asennoissa, eikä myöskään tuntoa yhdynnässä ole kovin paljon. Asiaa ei auta vielä se, että kostun paljon ja en ainkaan ole mitenkään tiukka alakerrastani. Onko täällä muita, joiden kumppaneilla on pieni penis, ja miten olette saaneet seksin toimimaan? En halua tämän takia lopettaa suhdetta, vaan kaipaisin vinkkejä miten seksistä voisi saada parempaa tässä tilanteessa?
Kommentit (107)
Monessako akrobaattisessa asennossa sitä oikeen pitää häslätä että saa aikuisviihde-kamasutrasta kaikki rastit ruutuun?
Ei ole kyse nyt asentojen määrästä, ilmaisin ehkä vähän huonosti asian. Ihan perusasennot, kuten lähetyssaarnaaja ja taakapäin tuottavat jo vähän ongelmaa, kovin paljon liikumavaraa niissä ei niin sanotusti jää. Eikö muilla ole ollut vastaavaa tilannetta?
-Ap
Kannattaa aloittaa emätinlihasten treeni, se lisää seksin nautittavuutta JA ehkäisee myöhemmän iän kohdunlaskeumaa ja virtsankarkailua.
Lisäksi kannattaa ymmärtää, että peniksen koolla ei oikeastikaan ole väliä, koska g-pistettä ei ole, vaan emätin on melko tunnoton elin. Seksissä orgasmi syntyy ennen kaikkea klitorista kiihottamalla. Emättimen suuaukko on tuntoherkkä myös. Toisin sanoen g-piste on epätieteellinen asia, sitä ei ole onnistuttu paikantamaan ihan hyvästä syystä: sitä ei ole olemassa.
Toisin sanoen tuo peniksen koko on enemmän korviesi välissä oleva ongelma. Oikeasti näin.
Pienemmällä varustettujen kannattaa jättää vaimonsa ja hommata synnyttämätön nuori tyttöystävä.
Näin kaikki saavat mitä haluavat. Win-win.
Onko se nyt joku 8cm mikronysäpenis? Tarvitsemme mittoja tehdäksemme anaalilyysiä.
Vierailija kirjoitti:
Have you tried anal?
Nyt oli kyse naisen nautinnosta, ei miehen. Anaaliyhdyntä ei synnytä orgasmia, useimmille se tuntuu päinvastoin kivuliaalta.
Miehelläni on kanssa pieni penis. Hän on huomaavainen rakastaja, joka hallitsee niin sormi- kuin kielitaidot.
Koska itsekin kostun paljon (mies todella sytyttää minut) käytämme pääasiassa asentoja, joissa pidän jalat yhdessä, jolloin tunto on molemmille hyvä. Netti on vinkkejä täynnä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Have you tried anal?
Nyt oli kyse naisen nautinnosta, ei miehen. Anaaliyhdyntä ei synnytä orgasmia, useimmille se tuntuu päinvastoin kivuliaalta.
Älä valehtele, olen monesta leffasta nähnyt kuinka nainen ejakuloi orgasmeissaan kun isolla mailalla laitetaan anukseen.
Minä en pystyisi tuohon. Seksi on kuitenkin niin oleellinen osa parisuhdetta, että jos koko ajan joutuisi olemaan tyytymätön siihen, se vaikuttaisi myös koko suhteeseen ennen pitkää. Ja tuollaista asiaa ei pysty korjaamaan, vaikka itse miten jumppailisi, jos siis on huomattavan pieni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Have you tried anal?
Älä valehtele, olen monesta leffasta nähnyt kuinka nainen ejakuloi orgasmeissaan kun isolla mailalla laitetaan anukseen.
😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Have you tried anal?
Hahaha joo, ne sun "leffat" onkin oiva ja ennen kaikkea totuudenmukainen lähde...
Joo, olen aloittanut emätinlihasten treenin, mutta vielä ei ainkaan tunnu erilaiselta. Mulla on kyllä aiemmissa parisuhteissa helpottunut orgasminsaanti asennoissa, joissa penis osuu tuohon ns. g-pistealueeseen. Miehellä on ehkä noin 9 cm penis, en tiedä onko tämä vielä mikropenis, mutta selvästi pienempi kuin mitä olen ennen nähnyt. En nyt varmaan voi olla ainut nainen, jolla on tämä tilanne kumppanin kanssa. Sen takia kyselen täällä vinkkejä tilanteeseen.
-Ap
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/onko-g-pistetta-olemassa-laisinkaan…
Itse asiassa se klitoris on iso kudos, joka jatkuu juuri siinö emättimen etuseinämässä kehon sisällä - näkyvissä oleva ulkoinen klitoris on vain pieni osa.
Olen ratkaissut asian käymällä muutaman kerran viikossa vieraissa, jossa saan keskimääräistä reilusti kookkaampaa.
Siten jaksan kotona.