Mies muuten aivan ihana, mutta... miten saada seksi toimimaan?
Olen tapaillut nyt kolme kuukautta todella ihanaa miestä, hän on hellä, hauska, hyvä keskustelemaan ja kivan näköinen, mutta hänellä on valitettavasti aika pieni penis. En haluaisi, että tämä olisi minulle ongelma, mutta seksin harrastaminen ei esim. onnistu kaikissa asennoissa, eikä myöskään tuntoa yhdynnässä ole kovin paljon. Asiaa ei auta vielä se, että kostun paljon ja en ainkaan ole mitenkään tiukka alakerrastani. Onko täällä muita, joiden kumppaneilla on pieni penis, ja miten olette saaneet seksin toimimaan? En halua tämän takia lopettaa suhdetta, vaan kaipaisin vinkkejä miten seksistä voisi saada parempaa tässä tilanteessa?
Kommentit (107)
Minun miehelläni on tuota kokoluokkaa oleva penis. Silloin kun tapasimme, olin juuri treffaillut kahta hyvin isomunaista miestä, joilla oli sitten luonteessa ja seksitaidoissa vikaa. Näiden kanssa en olisi voinut edes kuvitella vakavaa suhdetta. Miehelläni oli mahtava luonne, hyvät seksitaidot ja pieni penis. Häneen taas rakastuin ja halusin omakseni.
13cm ois ihan riittävä, se 9 cm myös. Valitettavasti olen kokenut lyhyemmän ja se oli tosiaan hankalaa. Ihana mies mutta en ikinä saisi haluamaani sängyssä hänen kanssaan. Olen yhdyntäkeskeinen nainen seksin suhteen.
Googleta cat-asento. Siinä ei tule edestakaista liikettä paljoakaan, kun perustuu paineen tunteelle, joten sopii hyvin vähän pienemmällekin miehelle.
Ja laita se nuolemaan sut huipulle. Sitten ei ole enää pitkä matka tulla.
Vierailija kirjoitti:
Ei mullakaan mikään iso ole, oisko joku 13cm. Keskityn muilla tavoilla antamaan naisille nautintoa ja aina on tykänneet ja lisää halunneet.
M38
Tuommoinen nysähän hukkuu jo reilumpaan häpykarvoitukseen.
No oletko keskustellut asiasta miehen kanssa että miten hän itse on ratkaissut asian että sinulla on löysä?
Sanni16kerava kirjoitti:
Jokainen vastaa omasta orgasmistaan.
Ei miehesi ole mikään sinun henkilökohtainen orkkukone.
Jos aloittaja todella ottaa vastuun orgasmeistaan, hän vaihtaa miehen sellaiseen, jolta saa.
Olen lopettanut joskus mukavan miehen tapailun siitä syystä, että hänellä oli todella ohut ja lyhyt penis eikä hän halunnut käyttää sormia/suuta.
Voi hitsi, kun niillä treenatuilla emätin- ja lantionlihaksilla ei ole mitään virkaa kun se pieni penis sinne saakka yllä.
Ette ole sitten kyllä pientä penistä nähneet tai kokeneet.
Tai sitten ette ymmärrä homman päälle mitään.
Kokenut nainen olen minäkin ja tiedän mistä puhun.
Pieni penis on pieni penis eikä se vaan tunnu oikeastaan miltään, vaikka olisi kuinka tiukat paikat. Kiva miettiä seksin aikana, että onkohan se edes sisällä ja asennot ei onnistu, kun ei yllä syvälle.
Kumpikohan siinä nyt loppujen lopuksi on ongelma, pieni penis vai sinun väljä alakerta? Kokeilkaa ennakkoluulottomasti, missä asennossa nautinto on parasta - molemmille. Pitääkö sen miehen mielestäsi liikkua jyystää niin hirveästi?
Peniksissä ja toosissa on eroa, ei muuten pikkupilejä olisi niin paljon. Itsellä ei yksi 14cm mahtunut edes sisään. Paksuudestahan se ennen kaikkea johtui mutten osaa arvioida sitä.
Joillakin sattuu tamppoonikin ja toiset vuokraavat onkaloaan huoletta Finnairille lentokonesuojaksi.
Jotenkin näistä jutuista saa käsityksen, että kovin monikin nainen saa orgssmi pelkässä yhdynnässä. Erään tutkimuksen mukaan vain kolmasosa naisista pystyi saamaan yhdyntäorgasmin ilman muuta stimulaatota. Mutta ehkä tähän keskusteluun osallistuvat naiset ovat sitten tätä kyseistä kolmasosaa.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin näistä jutuista saa käsityksen, että kovin monikin nainen saa orgssmi pelkässä yhdynnässä. Erään tutkimuksen mukaan vain kolmasosa naisista pystyi saamaan yhdyntäorgasmin ilman muuta stimulaatota. Mutta ehkä tähän keskusteluun osallistuvat naiset ovat sitten tätä kyseistä kolmasosaa.
Ei sillä ole aina merkitystä saako orgasmin yhdynnässä vai ei.
Silti kaipaa sitä tunnetta ja yhteyttä jonka saa kun yhdyntä onnistuu hyvin ja pelkästään se, että miehen penis tuntuu kunnolla ja tuntee sen liikkeet on nautinnollista. Että voi luottaa, että se pysyy siellä ja voi rentoutua.
Tätä on ilmeisesti vaikea ymmärtää jos tosiaan koolla ei ole väliä.
Voi ihan hyvin tehdä kumpaakin. Joko ennen tai jälkeen yhdynnän voi tehdä naiselle orgasmin. Mutta silti penistä ja yhdyntää kaipaa.
Myös spontaani pikapano on joskus ihan mukavaa kun molemmat ovat siinä mukana. Se ei onnistu sujuvasti pienellä peniksellä.
Koska siinä on ideana, että sujuu alusta loppuun ilman paineita miehen koosta.
Ylipäätään juuri spontaanius ja rentous puuttuu jos ei penis ole sopivan kokoinen yhdyntään.
Ja se on minulle ainakin suuri puute seksielämässä jos se puuttuu.
Faktojen tunnistaminen. Sun pitää miettiä kuinka paljon asia sinua häiritsee. Suosittelen myös puhumaan. Mies todennäköisesti tietää ettei pelivehje ole tyydyttävä sinulle. Ja voisi vapautua kun puhuisitte asiasta. Aikuiset voi puhua näistä asioista.
Jos vehkeen koko on sulle todella tärkeä ja jos ette puhu, suosittelen jättämään leikin kesken koska jossain vaiheessa asia alkaa sinua sieppaamaan ja alat katsella muita.
Fakta on kans se, ettei se tule kasvamaan. Mutta muita keinoja tyydyttämiseen on. Kysymys on siitä, mitä sä haluat ja suhteeseen toivot
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa aloittaa emätinlihasten treeni, se lisää seksin nautittavuutta JA ehkäisee myöhemmän iän kohdunlaskeumaa ja virtsankarkailua.
Lisäksi kannattaa ymmärtää, että peniksen koolla ei oikeastikaan ole väliä, koska g-pistettä ei ole, vaan emätin on melko tunnoton elin. Seksissä orgasmi syntyy ennen kaikkea klitorista kiihottamalla. Emättimen suuaukko on tuntoherkkä myös. Toisin sanoen g-piste on epätieteellinen asia, sitä ei ole onnistuttu paikantamaan ihan hyvästä syystä: sitä ei ole olemassa.
Toisin sanoen tuo peniksen koko on enemmän korviesi välissä oleva ongelma. Oikeasti näin.
T. Mies.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko ihan pois suljettua käyttää dildoa apuvälineenä seksissä?
Ja vibraa?
Minä olen saanut nyt 19 vuoden ajan hyvää seksiä mieheltä, jolla on pieni penis. (Ja kolme lasta olemme myös yhdessä saaneet.)
Neuvoja en osaa antaa, koska meillä toiminut asiat melko alusta lähtien. (Parilla ekalla kerralla oli hieman jotain säätöä.)
Pitkään ajattelin myös niin, et pieni penis on terhakka, kun isommin varustettua ei ehkä aina saa niin hyvin seisokkiin.
Nyt neljän kympin rajapyykin jälkeen on kuitenkin niin, et erektio ei ole enää entisenlainen. Ja kun parisuhteessa on nyt muutenkin pulmia, en osaa ottaa asiaa puheeksi, vaikka aiemmin meillä oli niin et melkein mistä tahansa pystyi puhumaan.
Tsemppiä ap! Ehkä muissa viesteissä ehdotetut eri asennot auttaa?
Vierailija kirjoitti:
Ei kyse ole orgasmista vaan seksuaalisesta tarpeesta. Minun ainoa seksuaalinen tarpeeni on "olla yhdynnässä". Kun tekee seksiä mieli, niin tulee aivan pakottava tarve saada penis sisään, sai orgasmia tai ei. Tuo sisään saaminen ja se, että mies nai, tyydyttää tämän yhdynnän tarpeen. Orgasmin tarpeen voi hoitaa masturboimalla mutta silti jää "yhdynnän tarve". Eli voin laueta monta kertaa, mutta en tyydyty, jos en saa penistä sisääni. Kun se tarve on saada se penis sisään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko ihan pois suljettua käyttää dildoa apuvälineenä seksissä?
Ja vibraa?
Ei vibra korvaa kunnon naimista...
Aivan😁. En oo vielä liian pientä tavannut vaikka kaiken kokoisia olenkin. T. Niitä lihaksia treenaava nainen