Mies muuten aivan ihana, mutta... miten saada seksi toimimaan?
Olen tapaillut nyt kolme kuukautta todella ihanaa miestä, hän on hellä, hauska, hyvä keskustelemaan ja kivan näköinen, mutta hänellä on valitettavasti aika pieni penis. En haluaisi, että tämä olisi minulle ongelma, mutta seksin harrastaminen ei esim. onnistu kaikissa asennoissa, eikä myöskään tuntoa yhdynnässä ole kovin paljon. Asiaa ei auta vielä se, että kostun paljon ja en ainkaan ole mitenkään tiukka alakerrastani. Onko täällä muita, joiden kumppaneilla on pieni penis, ja miten olette saaneet seksin toimimaan? En halua tämän takia lopettaa suhdetta, vaan kaipaisin vinkkejä miten seksistä voisi saada parempaa tässä tilanteessa?
Kommentit (107)
Vierailija kirjoitti:
Mun miehellä on samaa kokoluokkaa. Ja joo ei se itse penetraatio minusta kauheasti miltään tunnu vaikka olen synnyttämätön enkä väljä. Itse asiassa aiemmista suhteista olen huomannut että mulla vaatii erityisen isomunaisen miehen, että esim orgasmi tulisi pelkällä pökkimisellä.
Mutta eipä tuo mikään ongelma ole, mies antaa hyvää suuseksiä ja hyväilee käsillä ja dildolla myös, niin että saan tyydytykseni. Ja jos ei, niin hoidan sen omin avuin suihkussa yhdynnän jälkeen.
Olisihan se typerää saada se orkku yhdessä kumppanin kanssa.
Minunkin itsetuntoa hivelee kun rakastelun jälkeen mies menee suihkuun runqqaamaan...
Vierailija kirjoitti:
Onko iso maha, voisiko laihduttaa? Entä paljonko arvioisit ympärysmitta? Esim HK-sininen vai camping jos et mittaa kehtaa.
Taitaa olla luokkaa prinssinakki.
No mies ei lähde vaihtoon tämän takia, lähinnä harmittaa tilanne. Kai se on vain hyväksyttävä asia ja yritettävä sopeutua siihen. Tuntuu vaan vähän oudolle tottua siihen, että yhdyntä ei olekaan enää ns. se huipentuma seksissä.
-Ap
Sattui tulemaan vastaan pienimunainen Tinderlöytö. Muuten mukava mies, mutta kun on sillä oli oikeesti niin pieni, ettei tuntunut miltään, en edes tiennyt onko vehje sisällä, niin olihan se aika epätyydyttävää. Mulla kaksi lasta ja paikat jumpattuna, mutta ei auta, värkki on synnyttäneen. En jatkanut suhdetta, kosk olen yhdyntäkeskeinen ja lopulta asia olisi kuitenkin muodostunut ongelmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa aloittaa emätinlihasten treeni, se lisää seksin nautittavuutta JA ehkäisee myöhemmän iän kohdunlaskeumaa ja virtsankarkailua.
Lisäksi kannattaa ymmärtää, että peniksen koolla ei oikeastikaan ole väliä, koska g-pistettä ei ole, vaan emätin on melko tunnoton elin. Seksissä orgasmi syntyy ennen kaikkea klitorista kiihottamalla. Emättimen suuaukko on tuntoherkkä myös. Toisin sanoen g-piste on epätieteellinen asia, sitä ei ole onnistuttu paikantamaan ihan hyvästä syystä: sitä ei ole olemassa.
Toisin sanoen tuo peniksen koko on enemmän korviesi välissä oleva ongelma. Oikeasti näin.
Hölönpölöä. Kyllä peniksen koolla on merkitystä kun haluaa ihan kunnon perinteistä seksiä.
Tietenkin voi seksiä harrastaa muillakin tavoilla, en sitä kiellä.
Mutta se ei poista sitä, että ainakin itse kaipaan myös sitä, että penis tuntuu ja pysyy sisällä kunnolla.
On tosi ärsyttävää kun se lipsuu pous ja saa miettiä onko se siellä.
Millään lantiolihasten harjoituksillaharjoituksissa sun muilla tempuilla ei saa lisäkokoa penikseen.
Ihan perinteisissä asennoissakin se pieni koko haittaa, olen huomannut.
Jos ei jonkua ei haittaa, että miehen penis on pieni, niin ok.
Mutta jos se haittaa, niin sekin on ok. Jokainen saa valita mieleistään seksiä.
Minua siis haittaa ja seksi on turhauttavaa. Siltä osin.
Vierailija kirjoitti:
No mies ei lähde vaihtoon tämän takia, lähinnä harmittaa tilanne. Kai se on vain hyväksyttävä asia ja yritettävä sopeutua siihen. Tuntuu vaan vähän oudolle tottua siihen, että yhdyntä ei olekaan enää ns. se huipentuma seksissä.
-Ap
Se rupeaa harmittamaan ajan saatossa koko ajan enemmän ja enemmön sitten sinulla onkin isomunainen rakastaja ennen kuin huomaatkaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen varmaan aika kova sitten, mutta minulla ihastus lakkaa, jos seksi ei ole tyydyttävää.
Arvostus lähtee, jos mies ei osaa hommaansa.
T. Nainen
Toimii molemmin päin, jos naisella on joku hotellin aulan kokoinen reikä, lerpattavat häppärit, tjms. niin hommasta ei tule yhtään mitään, ei edes silloin vaikka nainen ei vain makaisi lahnana selällään kuten valtaosa suomimursuista tekee..
Noh, minulle eräs nainen sanoi seuraavaa:
Kalun ei tarvitse olla iso, riittää että se on pitkä ja paksu.
Hauskasti sanottu.
Yhdellä miesystävälläni aikanaan oli pieni. En voinut olla koskaan päällä koska en yksinkertaisesti tuntenut koko penistä sisälläni. Lähetyssaarnaajassa joskus onnistuin saamaan nautintoa. Onneksi ei ole samaa ongelmaa nykyään.
Itseasiassa itse mietin ensimmäisen seksikerran jälkeen, jatkaako tapailua, mutta olin jo niin ihastunut mieheen että halusin jatkaa tutustumista. Toivottavasti asia ei rupea ajan saatossa vaivaamaan enemmän mieltä, tätäkin olen kyllä miettinyt. Olisi se toisaalta aika surullista jos suurin osa pienen peniksen omistavista miehistä jäisi ilman parisuhdetta asian takia. Koko kun on se mitä on syntymässään saanut. Ei me naisetkaan olla kaikki täydellisiä "osiltamme".
-Ap
Ajatelkaapa, että lesbot harrastaa oikeinkin nautinnollista seksiä vaikkeivät hinkkaakaan sukuelimiä yhteen :O (no voi sitäkin tehdä mutta ei se tunnu oikee miltään)
Kannattaa avartaa mieltä, jos yhdyntä isolla kalulla on ainoa tie nautintoon, apuvälineet on siihenkin keksitty. Kyllä, lesbokin voi olla "yhdyntäkeskeinen" eikä siihen tarvita munaa!
T. Bi
Varmaa kannattas myöntää itelleen, et se on ongelma, eikä valehdella itelleen ja/tai kumppanille. :) Tsemppii!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen varmaan aika kova sitten, mutta minulla ihastus lakkaa, jos seksi ei ole tyydyttävää.
Arvostus lähtee, jos mies ei osaa hommaansa.
T. Nainen
Toimii molemmin päin, jos naisella on joku hotellin aulan kokoinen reikä, lerpattavat häppärit, tjms. niin hommasta ei tule yhtään mitään, ei edes silloin vaikka nainen ei vain makaisi lahnana selällään kuten valtaosa suomimursuista tekee..
Siis minkälaiset ovat terhakat häppärit ja miten ja missä asennossa lerpattavat häppärit haittaavat nautintoasi?
Oma ongelmani on miehen olemattomat vatsalihakset. Olen tottunut saamaan tietyissä asennoissa (sylikkäin istuen tai miehen päällä ollen), mutta vaikea on liikuttaa itseään miestä vasten kun mitään vastusta ei tunnu :(
Fiksut parit eivät pelkää toisen muutostoiveita eli joku halko hommiin mukaan
Käyttäjä36202 kirjoitti:
Ajatelkaapa, että lesbot harrastaa oikeinkin nautinnollista seksiä vaikkeivät hinkkaakaan sukuelimiä yhteen :O (no voi sitäkin tehdä mutta ei se tunnu oikee miltään)
Kannattaa avartaa mieltä, jos yhdyntä isolla kalulla on ainoa tie nautintoon, apuvälineet on siihenkin keksitty. Kyllä, lesbokin voi olla "yhdyntäkeskeinen" eikä siihen tarvita munaa!
T. Bi
Mites kaksipäinen dildo pi llujen väliin?
Vierailija kirjoitti:
Ja sitä tunnetta ei korvaa mitkään käsi- ja kielipelit, kun saa hyvänkokoista. Kyllä nekin tuntuvat hyvältä, ja niistä saa suurta nautintoa, mutta se on erilaista, eikä verrattavissa suoraan yhdyntään.
Onhan tuo totta. Pätee muuten miehiinkin. Jostakin on vain pakko tinkiä.
Käyttäjä36202 kirjoitti:
T. Bi
Ei kyse ole "mielen avartamisesta" vaan anatomisista eroista. Minulla on nautinnollisimmat pisteet emättimen pohjassa. Myöskään mikään dildo ei korvaa penistä, penis on materiaaliltaan "ainutlaatuinen". Itse todella tarvitsen "munaa", muuten tarpeeni jäävät tyydyttämättä.
Ei mullakaan mikään iso ole, oisko joku 13cm. Keskityn muilla tavoilla antamaan naisille nautintoa ja aina on tykänneet ja lisää halunneet.
M38
Onko iso maha, voisiko laihduttaa? Entä paljonko arvioisit ympärysmitta? Esim HK-sininen vai camping jos et mittaa kehtaa.