Mies muuten aivan ihana, mutta... miten saada seksi toimimaan?
Olen tapaillut nyt kolme kuukautta todella ihanaa miestä, hän on hellä, hauska, hyvä keskustelemaan ja kivan näköinen, mutta hänellä on valitettavasti aika pieni penis. En haluaisi, että tämä olisi minulle ongelma, mutta seksin harrastaminen ei esim. onnistu kaikissa asennoissa, eikä myöskään tuntoa yhdynnässä ole kovin paljon. Asiaa ei auta vielä se, että kostun paljon ja en ainkaan ole mitenkään tiukka alakerrastani. Onko täällä muita, joiden kumppaneilla on pieni penis, ja miten olette saaneet seksin toimimaan? En halua tämän takia lopettaa suhdetta, vaan kaipaisin vinkkejä miten seksistä voisi saada parempaa tässä tilanteessa?
Kommentit (107)
https://www.healthline.com/health/healthy-sex/small-penis-sex#for-vagin…
Katso ap nyt noita linkkejä netistä, tässä esim. on muutama asento.
Jokainen vastaa omasta orgasmistaan.
Ei miehesi ole mikään sinun henkilökohtainen orkkukone.
Mun miehellä on samaa kokoluokkaa. Ja joo ei se itse penetraatio minusta kauheasti miltään tunnu vaikka olen synnyttämätön enkä väljä. Itse asiassa aiemmista suhteista olen huomannut että mulla vaatii erityisen isomunaisen miehen, että esim orgasmi tulisi pelkällä pökkimisellä.
Mutta eipä tuo mikään ongelma ole, mies antaa hyvää suuseksiä ja hyväilee käsillä ja dildolla myös, niin että saan tyydytykseni. Ja jos ei, niin hoidan sen omin avuin suihkussa yhdynnän jälkeen.
Sanni16kerava kirjoitti:
Jokainen vastaa omasta orgasmistaan.
Ei miehesi ole mikään sinun henkilökohtainen orkkukone.
No sittenhän mieskin voisi lopettaa itsensä runkkaaminen ap:n keholla.
Hyvässä seksissä kumppanille nautinnon tuottamisessa kilvoitellaan. Hirveää olisi sellainen seksi, jossa nautintoa pihdataan puolin ja toisin.
Itse tekisin niin että pimppiin dildoa ja mies painaisi kakkoseen. Ihan turhanysvätä pienen kanssa muuten. Oikein hyvä sormi- ja suupeli pelastaa myös tilannetta.
Varaa miehelle peniksen siirtoleikkaus Kiinassa. Siellä saa 15000€ ison musta meisselin sen pienen nysän tilalle. Jos mies ei suostu niin laita faktat pöydälle ja sanot ponnekkaasti, että iso penis tai ulos.
Vierailija kirjoitti:
Itse tekisin niin että pimppiin dildoa ja mies painaisi kakkoseen. Ihan turhanysvätä pienen kanssa muuten. Oikein hyvä sormi- ja suupeli pelastaa myös tilannetta.
Jos et nyt kokemattomana miehenä laukoisi mielipiteitä naiselle nautinnollisesta seksistä, koska nolaat vain itsesi.
Olen varmaan aika kova sitten, mutta minulla ihastus lakkaa, jos seksi ei ole tyydyttävää.
Arvostus lähtee, jos mies ei osaa hommaansa.
T. Nainen
Pitää tutustua eri asentoihin, tuossa jalat yhdessä ollessa tuntuu, että penis ei oikein yllä emättimeen. En oikein uskalla ehdottaa dildoa, koska pelkään että sen ollessa isompi voisi se tuntua kumppanistani ikävälle. Oletteko te muut, joilla on sama tilanne, puhuneet asiasta ihan avoimesti kumppaninne kanssa, ja siitä miten tilannetta voisi parantaa?
-Ap
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa aloittaa emätinlihasten treeni, se lisää seksin nautittavuutta JA ehkäisee myöhemmän iän kohdunlaskeumaa ja virtsankarkailua.
Lisäksi kannattaa ymmärtää, että peniksen koolla ei oikeastikaan ole väliä, koska g-pistettä ei ole, vaan emätin on melko tunnoton elin. Seksissä orgasmi syntyy ennen kaikkea klitorista kiihottamalla. Emättimen suuaukko on tuntoherkkä myös. Toisin sanoen g-piste on epätieteellinen asia, sitä ei ole onnistuttu paikantamaan ihan hyvästä syystä: sitä ei ole olemassa.
Toisin sanoen tuo peniksen koko on enemmän korviesi välissä oleva ongelma. Oikeasti näin.
Tämä ei pidä paikkaansa. Joillekin naisille myös peniksen pituudella todella on väliä, joten silloin treenaaminen ei auta mitään. Emätin ei myöskään ole tunnoton kaikilla naisilla, koska klitoris kulkee emätinputken vieressä ja yhdynnässä klitorista stimuloidaan emättimen kautta. On siis aivan naiskohtaista, miten paljon koolla on väliä ja onko enemmän pituudella vai paksuudella. Esim joillakin naisilla kaikkein nautinnollisimmat paikat ovat aivan emättimen pohjassa, jolloin sinne pitää luonnollisesti osua oikeaan kohtaan, jotta nainen saa tarpeensa tyydytettyä. Itselleni yhdyntä on ainoa tapa saada omat seksuaaliset tarpeeni tyydytettyä ja alkaa jo rasittaa tämä naisen yhdyntänautinnon vähättely.
Vierailija kirjoitti:
Pitää tutustua eri asentoihin, tuossa jalat yhdessä ollessa tuntuu, että penis ei oikein yllä emättimeen. En oikein uskalla ehdottaa dildoa, koska pelkään että sen ollessa isompi voisi se tuntua kumppanistani ikävälle. Oletteko te muut, joilla on sama tilanne, puhuneet asiasta ihan avoimesti kumppaninne kanssa, ja siitä miten tilannetta voisi parantaa?
-Ap
Älä oikeesti jaksa jankata! Se nysämuna ei puhumalla kasva. Mies vaihtoon, tässä elämässä ole aikaa tuhlata epäsopivan kumppanin kanssa. Miehellesi varmasti löytyy joku tiukkavidduinen thaikkumuija.
Aamen, asia käsitelty.
Vierailija kirjoitti:
Mun miehellä on samaa kokoluokkaa. Ja joo ei se itse penetraatio minusta kauheasti miltään tunnu vaikka olen synnyttämätön enkä väljä. Itse asiassa aiemmista suhteista olen huomannut että mulla vaatii erityisen isomunaisen miehen, että esim orgasmi tulisi pelkällä pökkimisellä.
Mutta eipä tuo mikään ongelma ole, mies antaa hyvää suuseksiä ja hyväilee käsillä ja dildolla myös, niin että saan tyydytykseni. Ja jos ei, niin hoidan sen omin avuin suihkussa yhdynnän jälkeen.
Miksi suostua seksiin, jossa ei saa omia tarpeitaan tyydytettyä?
Vierailija kirjoitti:
http://www.3xvideo.site/?v=video54752397/asian_women_and_white_men_belo…
<3
Vierailija kirjoitti:
Oisko fistaus ratkaisu?
Ihan parasta! Sopii löysemmällekin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisko fistaus ratkaisu?
Ihan parasta! Sopii löysemmällekin!
Riippuu käden koosta! Jos minikäsi niin eihän se missään tunnu. Pitää olla iso hanska!
Ja sitä tunnetta ei korvaa mitkään käsi- ja kielipelit, kun saa hyvänkokoista. Kyllä nekin tuntuvat hyvältä, ja niistä saa suurta nautintoa, mutta se on erilaista, eikä verrattavissa suoraan yhdyntään.