Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies muuten aivan ihana, mutta... miten saada seksi toimimaan?

Vierailija
19.12.2020 |

Olen tapaillut nyt kolme kuukautta todella ihanaa miestä, hän on hellä, hauska, hyvä keskustelemaan ja kivan näköinen, mutta hänellä on valitettavasti aika pieni penis. En haluaisi, että tämä olisi minulle ongelma, mutta seksin harrastaminen ei esim. onnistu kaikissa asennoissa, eikä myöskään tuntoa yhdynnässä ole kovin paljon. Asiaa ei auta vielä se, että kostun paljon ja en ainkaan ole mitenkään tiukka alakerrastani. Onko täällä muita, joiden kumppaneilla on pieni penis, ja miten olette saaneet seksin toimimaan? En halua tämän takia lopettaa suhdetta, vaan kaipaisin vinkkejä miten seksistä voisi saada parempaa tässä tilanteessa?

Kommentit (107)

Vierailija
101/107 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi täällä valitetaan pienistä peniksistä? Impon kanssa elelevänä yhdyntäkeskeisenä naisena olisin valmis tekemään melkein mitä tahansa, jotta voisin joskus ”saada” miestäni. Vaikka hyvää seksiä voi olla monenlaista, on yhdynnän antama henkinen tyydytys kuitenkin korvaamaton. Ihan sama, onko iso vai pieni!

No hittoako elät sen impon kanssa !? Ihan omaa hölmöyttäsi jos yhdyntä on sinulle tärkeää. Ei sulle tuosta mitään kruunua ole luvassa, että uhraat elämäsi impon kanssa !   

Vierailija
102/107 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi täällä valitetaan pienistä peniksistä? Impon kanssa elelevänä yhdyntäkeskeisenä naisena olisin valmis tekemään melkein mitä tahansa, jotta voisin joskus ”saada” miestäni. Vaikka hyvää seksiä voi olla monenlaista, on yhdynnän antama henkinen tyydytys kuitenkin korvaamaton. Ihan sama, onko iso vai pieni!

No hittoako elät sen impon kanssa !? Ihan omaa hölmöyttäsi jos yhdyntä on sinulle tärkeää. Ei sulle tuosta mitään kruunua ole luvassa, että uhraat elämäsi impon kanssa !   

Ehkäpä siksi, että minulla on vahvoja tunteita häntä kohtaan. Oletko koskaan kuullut rakkaudesta? Tunnen myös suurta fyysistä vetoa häneen. Ohitit sujuvasti viestini pointin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/107 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt takaisin ap:n asiaan. Sinulla on hyvä asenne, ja täällä oletkin saanut vinkkejä tilanteeseenne. Lisää asiallisia kommentteja?

Vierailija
104/107 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on nyt useampikin yllättävän asiallinen kommentti kerrankin. Tämä on mukava! Mukava olisi kuitenkin tietää jonkinlaisia mittoja heiltä, jotka täällä ovat esittäytyneet hieman pienemmällä varustettujen miesten vaimoiksi. Minun miehellä on 14/11 ja tuo on selvästi pienempi kuin kahdella aiemmalla kumppanillani (muita ei olekaan). Pituuden suhteen ei ole ongelmaa, mutta ohuus aiheuttaa sen ettei tietyissä asennoissa kyllä tunnu juuri miltään. Tuo "jalat yhteen" -neuvo on varmsti paras ohuella peniksellä rakasteltaessa.

Vierailija
105/107 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on nyt useampikin yllättävän asiallinen kommentti kerrankin. Tämä on mukava! Mukava olisi kuitenkin tietää jonkinlaisia mittoja heiltä, jotka täällä ovat esittäytyneet hieman pienemmällä varustettujen miesten vaimoiksi. Minun miehellä on 14/11 ja tuo on selvästi pienempi kuin kahdella aiemmalla kumppanillani (muita ei olekaan). Pituuden suhteen ei ole ongelmaa, mutta ohuus aiheuttaa sen ettei tietyissä asennoissa kyllä tunnu juuri miltään. Tuo "jalat yhteen" -neuvo on varmsti paras ohuella peniksellä rakasteltaessa.

Mitä nämä muiden mitat sinulle kertoisi? Ei se sinulle mitään lisäinformaatiota anna. Kyllä se oma subjektiivinen kokemuksesi on ainoa mikä merkitsee. Jollekin liian pieni on paljon pienempi kuin sun miehelläsi, jollekin liian pieni on sellainen mikä löytyy yhdellä tuhannesta. 

Anteeksi jos olen väärässä, mutta kovin kuulostat taas mieheltä, joka haluaa saada validaatiota omille mitoilleen.

Vierailija
106/107 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 cm? Onko vielä ohutkin?

En alkaisi.

On joskus tullut vastaan todella pieni, ja se juttu on loppunut siihen. Syytä en ole kertonut, etten loukkaa.

Seksi on tärkeää. Kunnon pano, ah!

Etkö muka parempaa saa? Sanoisin, että jss.

Itse en katselisi. Itkettäisi ajatus, että loppuelämä on tätä.

Vierailija
107/107 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Have you tried anal?

oletko englanti

Ymmärsit silti mistä on kyse, eli ei kovin väärin voinut mennä.