Mitä kuuluisi realistiseen unelmaelämääsi 10v päästä?
Listaa ranskalaisilla viivoilla 5 asiaa.
Tässä omani:
-rakastava mies
-lapsia
-koira
-omakotitalo
-mökki
Nyt on teidän vuoronne!
Kommentit (60)
Hmmm..
- asuntolaina maksettu, rahaa jää kaikkeen kivaan
- matkustelua 3 henkisenä perheenä, minä+mies+13v lapsi
- töissä synnytyssalikätilönä
- kaikki kesät lomaa molemmilla vanhemmilla
- koti viimeisen päälle kunnossa, remontoitut
- kolmas romaani julkaistu
- työ menee omalla painollaan ja siellä on kivaa
- tuttu kesäasunto Kreikasta vuokrattuna tai omistettuna
- terveyttä itsellä ja läheisillä
- aktiivista ja iloista arkea ilman turhaa stressiä tai pingotusta
- eläkkeellä, pidän pientä B&B Italiassa mieheni kanssa.
- 2-3 lastenlasta mielellään
- terveyteni olisi parempi kuin nyt kun stressitekijät on poissa.
Olisimme edelleen yhtä rakastuneita kun nyt. Meillä olisi nykyistä vähän isompi koti. Minulla olisi hevonen mutta pystyisimme silti matkustelemaankin eli rahatilanne olisi vielä parempi kuin nyt. Olisimme molemmat terveitä.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 14:58"]Olisimme edelleen yhtä rakastuneita kun nyt. Meillä olisi nykyistä vähän isompi koti. Minulla olisi hevonen mutta pystyisimme silti matkustelemaankin eli rahatilanne olisi vielä parempi kuin nyt. Olisimme molemmat terveitä.
[/quote]
Siis edelleen terveitä piti laittaa tähän.
-työpaikka
- olisin laihtunut 40-50kg ja olisin terve
-mies olisi suht terve
-asuntolaina olisi hyvässä mallissa kun olisin voinut osallistua vuosia sen maksuun.
- esikoinen naimisissa ja lapsia
- nuorimmaiset pääsemässä ripille, heillä koulu mennyt hyvin, ja ei mitään sairauksia.
- talo olisi pysynyt myös terveenä, eli ei hometta ym. suurempaa
Omaa aikaa ja työ, johon voi itse vaikuttaa. Lapset silloin 11v ja 14v. Toivon, että heillä menisi hyvin koulussa sekä oppiaineissa että kavereiden kanssa ja molemmat olisivat löytäneet harrastuksista oman juttunsa. Tietenkin toivon, että myös parisuhteemme voisi hyvin ja eläisimme onnellisina.
Hmm.
-mielenterveys ok
-olisin päässyt ylitse eräästä ihmissuhdesotkusta
-puoliso
-vakaa, rauhaisa elämä
-työpaikka
Olen saanut vuokra-asunnon Suomenlinnasta. Olen valmistunut koulusta, ja minulla on vakituinen työ.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 16:29"]Olen saanut vuokra-asunnon Suomenlinnasta. Olen valmistunut koulusta, ja minulla on vakituinen työ.
[/quote]
Samat mulla. :-) Lisäksi hyvä terveys.
- mulla on ihan mieletön fitnesskroppa
- mies on edelleen viriili ja rakastaa minua
- lapset on löytäneet puolisot
- koti ja mökki ovat velattomia
- firma on myyty pois = vähemmän stressiä
Toivoo
Rouva 40v
- minä ja läheiseni olisimme terveitä
- onnellinen parisuhde (avioliitto) nykyisen avokin kanssa
- 2 lasta
- oma rivitalonpätkä
- toimiva, katseenkestävä auto
- varaa matkustaa vuosittain (pidemmälle kuin tallinnaan)
- mielekäs työ, ja palkka jolla tulee toimeen
Oikeastaan nä on enemmänkin tavoitteita, osan toteutumiseksi olen alkanut jo tehdä töitäkin :) bonuksena toivoisin olevani 10 kg kevyempi. Kattellaan... :D ja silloin olisin siis 33-v.
-Nykyinen puoliso yhä rinnalla
-Kaksi tervettä lasta
-Ensihoitajan töissä ambulanssissa
-Kaunis asunto
Jonkun mielestä varmasti tylsää, mutta mä unelmoin ihan tavallisesta onnesta äitinä ja antoisassa ammatissa. :)
Perheenjäsenet terveitä ja onnellisia
Ystäviä ympärillä
Tosi kiva työ tai mahdollisuus eli varaa olla kotona
Jos vielä uskaltaisi niin toivoisin sellaista taloudellisesta tilannetta että voitaisiin perheenä reissata kauemmaksikin kerran pari vuodessa liikoja rahoja laskematta..
- opiskelut opiskeltu
- koulutusta vastaava työ, jossa ok palkka
- naimisissa nykyisen avomieheni kanssa (olemme kihloissa, mutta nyt köyhässä elämänvaiheessa ei ole varaa mennä naimisiin. ja ennen kuin joku ehtii sanoa, että se ei maksa mitään niin vastaan, että emme säästä niinkään häihin vaan häämatkaan.)
- yksi lapsi
- omistusasunto
- matkustelua
Yksi liikaa, mutta menköön.
10 vuoden kuluttua
-kaikki lapset ovat täysi-ikäisiä
-minä ja mies ollaan ylitetty 50 vuoden raja (kääk ja apuva)
-totutellaan elämistä kahdestaan
-odotellaan lapsenlapsia (ehkä niitä jo on)
-haluaisin kirjoittaa kirjan ja matkustella
-Hyvä työ, olen toivottavasti valmistunut
-Avioliitto
-Hienompi asunto
-Uusi auto
-Oma hevonen
Mulla on jo ihan kaikkea, paitsi oma hevonen - enkä ole varma, haluanko koskaan omistaa sellaista...
Toivon, että kymmenen vuoden päästä olemme kaikki terveitä ja onnellisia. Tämä on ehdottomasti tärkein asia.
Toivon, että olemme löytäneet unelmiemme kodin, teemme vähemmän töitä kuin nyt, harrastamme enemmän, tapaamme ystäviämme usein, matkustelemme paljon ja olen vierottautunut shoppailuriippuvuudestani.
- ei enää okt:ta, pienempi kämppä ja ei vaikk pihaa enää ollenkaan, parempien liikenneyhteyksien päästä
- kaksi isompaa lasta sellaisessa koulussa kun itse toivoivat, nuorin on vielä lukiossa
- kiva duuni edelleen
- parempi parisuhde kuin nyt
- kaikki olisivat terveitä