Mitä kuuluisi realistiseen unelmaelämääsi 10v päästä?
Listaa ranskalaisilla viivoilla 5 asiaa.
Tässä omani:
-rakastava mies
-lapsia
-koira
-omakotitalo
-mökki
Nyt on teidän vuoronne!
Kommentit (60)
- Hyvä ja rakkaudentäytinen suhde tämän saman miehen kanssa
- Lapsia
- Omakotitalo
- Mielekkäät vakityöt molemmilla
- Terveyttä koko perheelle
nainen pitkillä häpyhuulilla, kaikki muu on jo.
- Omistusasunto
- Toinen lapsi
- Terveyttä koko perheelle ja koiralle
- Vakituinen työpaikka
- Paljon matkustelua
Lapsi viettäisi aikaa kavereiden kanssa ja minä voisin harrastaa jotakin mielekästä.
-Nykyinen mieheni
-Pieni lapsi (tai ehkä kaksi, mutta vasta pieniä)
-Olen kuukausipalkkaisessa työpaikassa ja menestynyt nyt opiskelemallani alalla tai kenties laajentanut osaamistani muille aloille, mutta ei kuitenkaan enää mitään opiskelua meneillään / tiedossa
-Kiva, sopivan kokoinen (kerrostalo)asunto jossain kaupungissa, ei missään lähiössä vaan keskustan tuntumassa. Esim. Helsinki, Tampere tai Turku.
-Paljon ihania muistoja ajalta ennen lapsia, matkustelua ja seikkailuja miehen ja/tai kavereiden kanssa. Mutta tietysti mielellään myös lasten kanssa eläminen olisi mukavaa ja seikkailullista. :D
- master-tutkintoa opiskelemassa, dp suoritettu
- naimisissa nykyisen avokin kanssa
- vakituinen työpaikka
- yksi alle 5-vuotias lapsi
- kenties juuri ostettu omistusasunto
Pari metriä maan alla ettei tarttis kärvistellä enää. Mieluummin jo aikaisemmin....
Kiinnostava haaste. Jos olisin tehnyt tämän 10v sitten olisin sanonut
akateeminen tutkinto valmiina
haastava työ
kiva mies
pari lasta
oma kaunis koti
ulkomailla opiskelua ja työskentelyä
paljon matkustelua
Ne on kaikki nyt toteutuneet. Kannattaa siis unelmoida!
Uusia unelmia
uusia haastavia ja kiinnostavia töitä
omakotitalo ja puutarha jota saan laittaa
edelleen niitä matkoja
terveyttä itselle ja läheisille
muuten toivon että elämän perusasiat olisivat aika samalla tavalla kuin nyt. Pitää varmaan kehittää uusia unelmia.
Mä olen eri mieltä! Olen kokenut elämässä kaikenlaista, huippuhetkiä ja jännitystä. Kuitenkin ne asiat jotka todella loppupeleissä merkkaa jotain on aika yksinkertaisia. Hyvät ihmissuhteet, monille ne lapset ja suhde puolisoon. Ap unelmoi selvästi perhe elämästä ja omakotitalo symbolisoi sitä hyvin.
Nuorempana sitä ajattelee että se uus merkkilaukku tuo onnen ja on hottia ja ihanaa. Vanhempana tajuaa että olis nekin rahat kannattanut laittaa asp tilille tai asuntolainan lyhennykseen. Perhe on monelle se ykkönen ja kukapa sitä ei haluaisi parhaan mahdollisen kodin omalle perheelleen.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 23:33"]
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 23:30"]
Listaa ranskalaisilla viivoilla 5 asiaa.
Tässä omani:
-rakastava mies
-lapsia
-koira
-omakotitalo
-mökki
Nyt on teidän vuoronne!
[/quote]
Et sitten latteampaa unelmaelämää keksinyt? Farmariauto ei mahtunut enää listaan? Oikeasti, kaltaisesi ihmiset ovat tylsiä.
[/quote]
Olisin 30 enkä suuttuisi 10 v nuoremmille vain iän takia vauva-foorumilla kaivaten omia vuosia, vaan olisin aidosti onnellinen ja rehellinen. Olisin nykyisen poikaystävän kanssa matkustellut paljon, ja meillä olisi enintään 2v lapsi
Olisin 30 enkä suuttuisi 10 v nuoremmille vain iän takia vauva-foorumilla kaivaten omia vuosia, vaan olisin aidosti onnellinen ja rehellinen. Olisin nykyisen poikaystävän kanssa matkustellut paljon, ja meillä olisi enintään 2v lapsi
Tutkinto, työ, mies, lisää lapsia, omakotitalo (sori jos on latteeta mut tää on mun unelmaa), matkustelua, tietysti terveys, ystäviä jne.. monia noista on jo :)
10 vuoden päästä täytän 33, silloin olisi hienoa jos mulla/meillä olisi
-molemmilla vakityöt, nyt teemme molemmat pätkää
-meillä olisi 9-vuotias lapsi, terve ja reipas, ehkä poika
-maksaisimme hyvää vauhtia rivarin asuntolainaa pois
-molemmat olisimme terveitä
-ja joo, olisi jees jos olisin viisi kiloa kevyempi
Todella tylsä ja mielikuvitukseton heteroidyllin ylistyslista, sori :(
Eikun unohdetaan se terveys, olisi myös mahtavaa jos miestä kiinnostaisi seksin harrastaminen ja meillä olisi tajunnanräjäyttävää seksiä pari kertaa viikossa.
-24
Ai niinkun tylsän perusarjen lisäksi ei ole muuta vaihtoehtoa kuin merkkilaukut? Oletan, että viittaat sellaiseen pintaliitoelämään? Pieni on sullakin maailmankuva.
- taloudellinen vakaus
- hyvä ammatillinen itseluottamus
- hyvällä maulla sisustettu omistusasunto
:)
Purjevene ja keula kohti horisonttia. Voisin miehenkin ottaa peräsintä pitämään :)
[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 09:15"]
Nuorempana sitä ajattelee että se uus merkkilaukku tuo onnen ja on hottia ja ihanaa. Vanhempana tajuaa että olis nekin rahat kannattanut laittaa asp tilille tai asuntolainan lyhennykseen.
[/quote]
Tämä on typerintä, mitä olen lukenut palstalta pitkään aikaan. Ja sen on paljon sanottu se.
- Olisin naimisissa mieheni kanssa ja edelleen yhtä mielettömän onnellinen kuin nyt
- Molemmilla kiinnostavat vakityöt
- Olisimme hyvässä kunnossa, timmejä ja terveitä. 15 kiloa tästä voisi pudota varmaan molemmilta
- Olisimme velattomia pl. asuntolaina, jos olisimme muuttaneet tästä isompaan. Muuten varmaan katselisimme asuntoja
- Olisin oppinut saamaan orgasmin yhdynnässä
-itse ja läheiset terveitä
-onnellinen
-löytänyt rinnalleni rakastavan kumppanin
-vanhemmat yhä elossa
-lapsilla mennyt hyvin elämässä