Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naimisissa oleva nettituttu laittoi eilen illalla sydämen viestissään...

Vierailija
13.05.2014 |

Tutustuin netissä mieheen, jonka kanssa meillä on harvinaisen paljon samoja mielenkiinnon kohteita. Opin häneltä paljon, saan mielenkiinnonkohteista kirjallisuutta ja mielipiteitä. Mies on minua 10+ vuotta vanhempi, naimisissa ja hänellä on lapsia. Ollaan tässä nyt useampina iltoina ja joinakin aamuina jutelleet. Omalle miehelleni toki kerroin heti, että törmäsin netissä todella mielenkiintoiseen miespuoleiseen henkilöön. Hänelle tosin tuli sitten myöhemmin yllätyksenä, ettei kyseessä ollut samanikäinen tuttavuus.

Nyt sitten mies illalla nukkumaan mennessään minulle sydämen, mistä hämmennyin. Sanoin, että ei ruveta tällaiseen. Keskusteltiin sitten vähän aikaa ja sen kautta ymmärsin, että ilmeisesti hänen vaimonsa ei tiedä, kenen kanssa juttelee ja mistä asiasta. Vaimo myös on nyt ollut ärtynyt siitä, että mies on ollut paljon netissä (ei kai pelkästään minun takiani?). Sain rivien välistä myös sellaisen käsityksen, että jos vaimo tietäisi, hän ei välttämättä pitäisi tästä yhteydenpidosta. En saanut selvää, koskiko se nyt tuota miehen laittamaa sydäntä vai ihan ylipäänsä keskusteluamme. Käskin tuttavani antaa enemmän huomiota vaimolleen ja lapsilleen ja toivotin samalla hyvät yöt, kun suljimme molemmat koneemme. 

Nyt olen sitten vähän miettinyt tätä asiaa. Haluaisin toki jatkaa hänen kanssa keskustelua aina silloin tällöin, mutta pelkään jos tilanne kehittyy sellaiseksi, että mies loukkaa vaimoaan tai alkaa kehittää tunteita suuntaani, minulla ei ole kovinkaan paljoa mielenkiintoa jatkaa yhteydenpitoa. En toisaalta tiedä, miten asiasta kannattaisi keskustella. Olisiko jollakin kokemuksia vastaavanlaisesta tilanteesta?

Kommentit (100)

Vierailija
81/100 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ämmät on vain mustankipeitä omien ukkojensa takia ja purkavat sitä täällä.

Vierailija
82/100 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkämystyneet akat lopettivat kaikenlaisen kommentoinnin kun huomasivat ettei ole kyseessä heidän ukkonsa jos kerran on toisella puolella maailmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/100 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 19:08"]

[/quote]

Ämmät? Ukkojensa? Kumpi itse olet? Luulen että kyse on siitä että on paljon sinisilmäisiä naisia jotka ystävystyvät varatun miehen kanssa vaikka nyt sitten netissä. sinisilmäisyyttään eivät huomaa että mies on kiinnostunut muullakin tasolla, ystävyys ruokkii miehen mahdollisesti huonoa egoa joka sitten näkyy kiukutteluna ja kukkoiluna kotona. Hiljalleen mies alkaa purkaa pahaa oloa, vaimo ei ymmärrä jne ja ystävähän ymmärtää..

Ap:n tapauksessa tuskin on näin, ainakaan ap:n kohdalla.

Se mikä aloituksessa itseäni hieman ärsytti oli se että ap ei ottanut huomioon että mies joka sellaisella innolla kirjoittaa, vaikkakin yhteisestä harrastuksesta, on luultavasti kiinnostunut muustakin tai hakee muutakin.

Vierailija
84/100 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 19:08"]

[/quote]

Niinpä. Sitä ollaan heti ämmiä jos ollaan sitä mieltä että lähes jokailtainen nettichattaily vastakkaisen sukupuolen kanssa ei ole ihan korrektia.

Moniko miehistä rehellisesti tykkäisi jos oma vaimo iltatolkulla roikkuisi netissä toisen miehen kanssa?  

Vierailija
85/100 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 18:22"]

Ap tyypillinen kaverinainen joka tarvii vieraan miehen huomiota.

[/quote]

Minun mielestäni "se tyypillinen kaverinainen" on nimenomaan tyyppi, joka itkeä parkuen aloittaa ketjun sillä, miten miehen vaimo ei hyväksy sitä, vaikka he ovat olevinaan vain kavereita ja sitten ollaan niin kavereita kuin olla voi ja haukutaan vaimo maan rakoon, kun ei päästä kaveria kaljalle/viikonloppureissulle/yökylään.

Et ilmeisesti näe mitään ristiriitaa tässä ketjussa suhteessa tuohon?

Et ilmeisesti näe sitä, että olen itse vaimon puolella, koska tiedän miltä se voi tuntua?

Et ilmeisesti näe sitä, että yritän pyytteettömästi ajatella sellaisenkin ihmisen tunteita, jota en edes tunne?

Sitten en voi muuta sanoa kuin, että "harvinaisen hyvin" olet kyllä sisäistänyt lukemasi ja jokaikinen, joka niin kuvittelee. Ap

Vierailija
86/100 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ton sydän jutun voit miettiä niin että kuinka moni (hetero) mies laittaisi sydämen toiselle miehelle?

Vierailija
87/100 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 19:38"][quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 18:22"]

[/quote]

Minun mielestäni "se tyypillinen kaverinainen" on nimenomaan tyyppi, joka itkeä parkuen aloittaa ketjun sillä, miten miehen vaimo ei hyväksy sitä, vaikka he ovat olevinaan vain kavereita ja sitten ollaan niin kavereita kuin olla voi ja haukutaan vaimo maan rakoon, kun ei päästä kaveria kaljalle/viikonloppureissulle/yökylään.

Et ilmeisesti näe sitä, että olen itse vaimon puolella, koska tiedän miltä se voi tuntua?

Et ilmeisesti näe sitä, että yritän pyytteettömästi ajatella sellaisenkin ihmisen tunteita, jota en edes tunne?

Sitten en voi muuta sanoa kuin, että "harvinaisen hyvin" olet kyllä sisäistänyt lukemasi ja jokaikinen, joka niin kuvittelee. Ap

[/quote]

No jos vaimon puolella olet niin viim sen sydänviestin jälkeen lopetit yhteydenpidon.

Vierailija
88/100 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoit että puhutte vain harrastuksesta. Mutta miten sitten voit tietää missä mies asuu, naisesta ja lapsista sekä naisen suhtautumisesta?

Vierailija
89/100 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 19:47"]

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 19:38"][quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 18:22"]

[/quote]

[/quote]

No jos vaimon puolella olet niin viim sen sydänviestin jälkeen lopetit yhteydenpidon.

[/quote]

Eli ripitys sen sopimattomuudesta ja muutenkin selonteko siitä, etten ryhdy minkäänlaisiin suhteisiin, ei ole vaimon puolella olemista? Jaaha. Ap

Vierailija
90/100 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 19:51"]

Sanoit että puhutte vain harrastuksesta. Mutta miten sitten voit tietää missä mies asuu, naisesta ja lapsista sekä naisen suhtautumisesta?

[/quote]

Olisikohan sen vuoksi, kun lopetellessamme keskustelun mies sanoi, että he viettävätkin nyt sitten kivan äitienpäivän lastensa kanssa. Toivotin tietysti hyvät äitienpäivät, kuten kohteliaasti varmaan kuuluukin tehdä? Itse olen joskus päättänyt keskustelun sanomalla, että menen nukkumaan mieheni viereen. Kaiken muun hän sitten kertoikin sen jälkeen, kun sanoin, ettei sydän tai vastaava mielestäni kuulu meidän keskusteluihimme ja kysyin, mitä mieltä hän luulisi vaimonsa olevan sellaisesta. Ap.

Vierailija
91/100 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 19:54"]

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 19:47"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Eli ripitys sen sopimattomuudesta ja muutenkin selonteko siitä, etten ryhdy minkäänlaisiin suhteisiin, ei ole vaimon puolella olemista? Jaaha. Ap

[/quote]

Onhan se! Mutta siinä tapauksessa että ymmärrät lopettaa yhteydenpidon, sun aloituksessa et puhunut siitä. Ja itsekin mietit uskallatko kertoa miehellesi.

Joka vissiin kuvittelee tuttavuuden olevan vilpitontä. Kuitenkin mietit että jatkat ehkä yhteydenpitoa, muttet ehkä päivittäin, ehkä neuvot nettimiestä keromaan nettiystävyydestänne vaimolleen jnejne. Jos se nettimies ei sitä itse ole tajunnut niin ei tietenkään ole sun vika, ja sehän sen sydämen laitto. Mutta luulempa ettei sen vaimo halua kenenkään nettiharrastekaverinaisen antavan miehelleen neuvoja, vaikka olisitkin oikeassa.

Vierailija
92/100 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tasan tarkkaan en tiedä, missä mies asuu. Toisella puolella palloa, koska useimmiten kun itse käyn nukkumaan, hän on herännyt ja kun minä herään, hän käy piakkoin nukkumaan. Ap

Vierailija
93/100 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 20:11"]

Ja tasan tarkkaan en tiedä, missä mies asuu. Toisella puolella palloa, koska useimmiten kun itse käyn nukkumaan, hän on herännyt ja kun minä herään, hän käy piakkoin nukkumaan. Ap

[/quote]

Anyway puhutte vain harrastuksesta. Tiedät missäpäin asuu vaikket toki osoitetta heh. Tiedät että on vaimo ja lapsiluvun. Tiedät vaimon kiinnostuksen(tai puutteen) harrastukseen, ja vaimon suhtautumisen siihen että mies viestittelee vieraan naisen kanssa? Hän tietää miehestäsi, missäpäin asut suunnilleen ja ettei miehesi ole kiinnostunut harrastuksestanne.

Hassua jos kaikki tämä (ja mitä muuta) ihan puhtaasti harrastuksesta puhumalla.

Ajatellaan vaikka motocrossia, Jos harrastan sitä, puhun jonkun kanssa vain siitä, en mitenkään voi motocrossia puhumalla tietää tyypin statuksesta, onko naimisissa,lapsia vai ei jnejnejne

Vierailija
94/100 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 20:11"]

[/quote]

Hei jos keskustelu on vain ja ainoastaan harrastuksesta niin kuinka voit tietää koska herää ja käy nukkuun? :O Ja jo viikossa..hups..mitäs kun ootte tunteneet 2-3 vko... taidat olla ihastunut, no onnea vaan sitten.

Vierailija
95/100 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 20:09"]

[/quote]

Olisikohan sen vuoksi, kun lopetellessamme keskustelun mies sanoi, että he viettävätkin nyt sitten kivan äitienpäivän lastensa kanssa. Toivotin tietysti hyvät äitienpäivät, kuten kohteliaasti varmaan kuuluukin tehdä? Itse olen joskus päättänyt keskustelun sanomalla, että menen nukkumaan mieheni viereen. Kaiken muun hän sitten kertoikin sen jälkeen, kun sanoin, ettei sydän tai vastaava mielestäni kuulu meidän keskusteluihimme ja kysyin, mitä mieltä hän luulisi vaimonsa olevan sellaisesta. Ap.

[/quote]

Jos ei mtn säpinää ja ihan ainoastaan harrastuksesta jutellaan niin ei siihen lirkutella hyviä öitä sanomalla meen oman miehen viereen nukkuun. Ei. Kerjäät huomiota siltä ja av:ltä.

Vierailija
96/100 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se! Mutta siinä tapauksessa että ymmärrät lopettaa yhteydenpidon, sun aloituksessa et puhunut siitä. Ja itsekin mietit uskallatko kertoa miehellesi.

Joka vissiin kuvittelee tuttavuuden olevan vilpitontä. Kuitenkin mietit että jatkat ehkä yhteydenpitoa, muttet ehkä päivittäin, ehkä neuvot nettimiestä keromaan nettiystävyydestänne vaimolleen jnejne. Jos se nettimies ei sitä itse ole tajunnut niin ei tietenkään ole sun vika, ja sehän sen sydämen laitto. Mutta luulempa ettei sen vaimo halua kenenkään nettiharrastekaverinaisen antavan miehelleen neuvoja, vaikka olisitkin oikeassa.

[/quote]

Minusta on itsestäänselvyys, että yhteydenpito loppuu, jos sitä ei osata pitää asiallisella tasolla. En todellakaan ala katsomaan, jos joku roikkuu minussa. Pitäisin sitä lähinnä limaisena ja ällöttävänä. En haluaisi vain lopettaa yhteydenpitoa alkuunsa yhden sydämen takia, koska mies on muuten ollut harvinaisen asiallinen keskustelukumppani. On sitä kaikenlaista limanuljaskaa tullut vastaan ja heidän kohdallaan en ole edes harkinnut mitään. Sen takia ripitinkin miestä ja nyt mietin, miten toimin jatkossa. Yhteydenpidon katkaisu on vaihtoehto, mutta minua ärsyttää, mikäli sitä pidetään ainoana vaihtoehtona. Parempi on puuttua asiattomiin ajoissa, mitkä vain keinot ovat siihen järkeviä, kiitos heille, jotka ovat täällä niitä tarjonneet. Jos sen jälkeen mies silti yrittää jotakin, niin eiköhän yhteydenpito ole sitten siinä.

Lisäksi, mikäli asia on niin, että mies on ollutkin seuranetsimismielessä liikkeellä, eikö se vain tarkoita, että olen yksi monien joukossa? Sen jälkeen, kun olen laittanut välit poikki, hän etsii toisen. Eikö ole parempi, mikäli joku saa miehen edes ajattelemaan asiaa hänen vaimonsa näkökulmasta? Ap

Vierailija
97/100 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Joopajoo tiedät kyllä mitä mieltä vaimo olisi ja tasan tarkkaan tietää mieskin. Kivahan se on käpertyä oman miehen kainaloon saatuaan huomiota ensin toiselta mieheltä ja jatkaa yhteydenpitoa viattomana tietäen miten nettityypin vaimo suhtautuisi.

Vierailija
98/100 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme nyt taas keskustelleet ja vaikuttaa siltä, että vaimo on ihan okei tämän asian kanssa. Keskustelu ihan normaalia, ei mitenkään epäasiallisesti värittynyttä. Mikäli asiattomuuksia tulee, niin välit poikki on sitten se vaihtoehto, mutta ainakin nyt itse uskon välien pysyvän asiallisina. Ap

Vierailija
99/100 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivitelläänpä vähän:

Viimeksi, kun otin herra naimisissa olevaan yhteyttä, hän "juuri ajattelikin minua". En tiedä oliko tuo small talkia, vai oliko oikeasti ajatellut ja minkälaiseksi se pitäisi tulkita. Oli joka tapauksessa pientä taukoa keskusteluista.

Keskustelimme asiallisesti tilanteesta ja tulimme yhteispäätökseen siitä, että on hyvä, jos hän kertoo vaimolleen viestittelystä. Mies sanoi, että vaimo tietää hänen välillä tarvitsevan keskustelukumppania harrastuksen suhteen, mutta ilmeisesti ei ole ollut tällaista kahdenkeskistä viestittelyä kenenkään kanssa. Keskustelu oli mielestäni jotenkin outo, aivan kuin mies ei olisi tiennyt, mitä haluaa minusta ja mietti mitä minä haluan hänestä. Hän oli kuitenkin se, joka otti ensimmäisenä yksityisesti yhteyttä, toisaalta hän ei tiennyt silloin, että olen häntä paljon nuorempi. Jollain tasolla isäero taitaa rassata häntä, niinkuin sillä ei pitäisi olla harrastuspiireissä oikeastaan mitään merkitystä. En tiedä, onko hän sitten ajatellut minua "epäkypsänä", koska olen niin nuori. En oikeastaan edes tiedä, tajusiko hän minun olevan nainen. Ei se toisaalta minua haitannut.

Joka tapauksessa sen keskustelun jälkeen hänestä ei ole kuulunut mitään. Sanoin viimeisenä, että mikäli vaimo kokee olonsa loukkaantuneeksi, voin lopettaa yhteydenpidon. En meinannut itse ottaa yhteyttä, jollei sitten hän itse laita viestiä. Yhteydenpito saa kuihtua pois, mikäli se on kuihtuakseen. Ei ole myöskään tullut silmiini hänen osallistuneen keskusteluihin ko. sivustolla. Yleismalkaisesti viime viikolla hän kirjoitteli monta kertaa päivässä, että huomasin ne pakostakin. Voi olla, että asiaa käsitellään tai voi olla, että mies pelästyi ja päätti lopettaa yhteydenpidon itse. Toivon, ettei pariskunta käy tällä hetkellä läpi mitään avioriittaa. 

Ap

Vierailija
100/100 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ikäero, ei mikään isäero. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme