Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naimisissa oleva nettituttu laittoi eilen illalla sydämen viestissään...

Vierailija
13.05.2014 |

Tutustuin netissä mieheen, jonka kanssa meillä on harvinaisen paljon samoja mielenkiinnon kohteita. Opin häneltä paljon, saan mielenkiinnonkohteista kirjallisuutta ja mielipiteitä. Mies on minua 10+ vuotta vanhempi, naimisissa ja hänellä on lapsia. Ollaan tässä nyt useampina iltoina ja joinakin aamuina jutelleet. Omalle miehelleni toki kerroin heti, että törmäsin netissä todella mielenkiintoiseen miespuoleiseen henkilöön. Hänelle tosin tuli sitten myöhemmin yllätyksenä, ettei kyseessä ollut samanikäinen tuttavuus.

Nyt sitten mies illalla nukkumaan mennessään minulle sydämen, mistä hämmennyin. Sanoin, että ei ruveta tällaiseen. Keskusteltiin sitten vähän aikaa ja sen kautta ymmärsin, että ilmeisesti hänen vaimonsa ei tiedä, kenen kanssa juttelee ja mistä asiasta. Vaimo myös on nyt ollut ärtynyt siitä, että mies on ollut paljon netissä (ei kai pelkästään minun takiani?). Sain rivien välistä myös sellaisen käsityksen, että jos vaimo tietäisi, hän ei välttämättä pitäisi tästä yhteydenpidosta. En saanut selvää, koskiko se nyt tuota miehen laittamaa sydäntä vai ihan ylipäänsä keskusteluamme. Käskin tuttavani antaa enemmän huomiota vaimolleen ja lapsilleen ja toivotin samalla hyvät yöt, kun suljimme molemmat koneemme. 

Nyt olen sitten vähän miettinyt tätä asiaa. Haluaisin toki jatkaa hänen kanssa keskustelua aina silloin tällöin, mutta pelkään jos tilanne kehittyy sellaiseksi, että mies loukkaa vaimoaan tai alkaa kehittää tunteita suuntaani, minulla ei ole kovinkaan paljoa mielenkiintoa jatkaa yhteydenpitoa. En toisaalta tiedä, miten asiasta kannattaisi keskustella. Olisiko jollakin kokemuksia vastaavanlaisesta tilanteesta?

Kommentit (100)

Vierailija
21/100 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies suhtautuu intensiivisyydellä mihin tahansa ikebanaan jos sillä voi päästä pöksyihin.

Vierailija
22/100 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 16:07"]

Olemme jutelleet vasta noin viikon verran ja välimatkaa meillä on ihan reilusti. Lähinnä olemme puhuneet mielenkiinnon kohteistamme ja itse olen liikkeellä pelkästään kaverimielessä.

Minusta on hämmentävää ja kaksinaismoralistista, että keskusteluissa, joissa miehen naispuolinen kaveri laittelee tälle sydämiä jne. niin tämä on ok ja nainen on "vain ystävä", mutta sitten kun puhutaan asiasta toisinpäin niin heti ollaan lynkkaamassa. Ap

[/quote]

Arvelinkin että tämä on miehen kirjoittama provo. Liikaa yrittämistä ja yksityiskohtiin takertumista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/100 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 16:09"]

Ihmeellisiä tulkintoja teet? Kuka tässä on lynkkaamassa ja ketä?

Selvähän tuo on, mitä mies haluaa. Muutenkin aika erikoista, että noin vahna jotain sydämiä lähettelisi.

Sinähän haet itsetunnon kohotusta tässä, kiva kun miehet ovat kiinnostuneita. Totta kai on, mutta jätä sikseen.[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 16:07"]

[/quote]

Täällähän ollaan heti alapeukuttelemassa ja kyseenalaistamassa tätä. Että eihän tässä voida olla mitään kavereita.

Mies ei ole tähän mennessä lähettänyt minulle kuin yhden sydämen, minkä seurauksena sitten rupesin kysymään vaimosta. Halusin lopettaa moisen pelin heti alkuunsa, ettei tästä kehity mitään tunnelässytystä.

En hae itsetunnon kohotusta. Saan sitä mieheltäni ihan riittävästi ja meillä on hyvä suhde. Ap

Vierailija
24/100 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Argh, tämä on taas se tylsien provojen jauhaja joka HÄMMENTYY joka helvetin asiasta ja hyväksyy vain omaa näkemystään PUOLTAVAT mielipiteet ja ohittaa kaikki muut. Ja jankkaa, jankkaa ja jankkaa sitä omaa juttuaan kykenemättä ottamaan siihen mukaan uusia näkökulmia.

Vierailija
25/100 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 16:15"]

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 16:09"]

Ihmeellisiä tulkintoja teet? Kuka tässä on lynkkaamassa ja ketä?

Selvähän tuo on, mitä mies haluaa. Muutenkin aika erikoista, että noin vahna jotain sydämiä lähettelisi.

Sinähän haet itsetunnon kohotusta tässä, kiva kun miehet ovat kiinnostuneita. Totta kai on, mutta jätä sikseen.[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 16:07"]

[/quote]

Täällähän ollaan heti alapeukuttelemassa ja kyseenalaistamassa tätä. Että eihän tässä voida olla mitään kavereita.

Mies ei ole tähän mennessä lähettänyt minulle kuin yhden sydämen, minkä seurauksena sitten rupesin kysymään vaimosta. Halusin lopettaa moisen pelin heti alkuunsa, ettei tästä kehity mitään tunnelässytystä.

En hae itsetunnon kohotusta. Saan sitä mieheltäni ihan riittävästi ja meillä on hyvä suhde. Ap

[/quote]

Varmaan pärjäät myös ilman keskustelupalstojen tarjoamia neuvoja. Kiitos ja hyvää jatkoa!

Vierailija
26/100 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 16:13"]

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 16:07"]

Olemme jutelleet vasta noin viikon verran ja välimatkaa meillä on ihan reilusti. Lähinnä olemme puhuneet mielenkiinnon kohteistamme ja itse olen liikkeellä pelkästään kaverimielessä.

Minusta on hämmentävää ja kaksinaismoralistista, että keskusteluissa, joissa miehen naispuolinen kaveri laittelee tälle sydämiä jne. niin tämä on ok ja nainen on "vain ystävä", mutta sitten kun puhutaan asiasta toisinpäin niin heti ollaan lynkkaamassa. Ap

[/quote]

Arvelinkin että tämä on miehen kirjoittama provo. Liikaa yrittämistä ja yksityiskohtiin takertumista.

[/quote]

En tiedä pitäskö vain itkeä vai nauraa. Ihan nainen olen ja olen itse ollut kirjoituksen vaimon asemassa taannoin, mutta silloin tilanne oli paljon pahempi, eikä mikään yksittäinen sydän. Tässä nyt parhaani mukaan yritän olla päätymättä samaan tilanteeseen. Ap

Vierailija
27/100 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 15:55"]Tutustuin netissä mieheen, jonka kanssa meillä on harvinaisen paljon samoja mielenkiinnon kohteita. Opin häneltä paljon, saan mielenkiinnonkohteista kirjallisuutta ja mielipiteitä. Mies on minua 10+ vuotta vanhempi, naimisissa ja hänellä on lapsia. Ollaan tässä nyt useampina iltoina ja joinakin aamuina jutelleet. Omalle miehelleni toki kerroin heti, että törmäsin netissä todella mielenkiintoiseen miespuoleiseen henkilöön. Hänelle tosin tuli sitten myöhemmin yllätyksenä, ettei kyseessä ollut samanikäinen tuttavuus.

Nyt sitten mies illalla nukkumaan mennessään minulle sydämen, mistä hämmennyin. Sanoin, että ei ruveta tällaiseen. Keskusteltiin sitten vähän aikaa ja sen kautta ymmärsin, että ilmeisesti hänen vaimonsa ei tiedä, kenen kanssa juttelee ja mistä asiasta. Vaimo myös on nyt ollut ärtynyt siitä, että mies on ollut paljon netissä (ei kai pelkästään minun takiani?). Sain rivien välistä myös sellaisen käsityksen, että jos vaimo tietäisi, hän ei välttämättä pitäisi tästä yhteydenpidosta. En saanut selvää, koskiko se nyt tuota miehen laittamaa sydäntä vai ihan ylipäänsä keskusteluamme. Käskin tuttavani antaa enemmän huomiota vaimolleen ja lapsilleen ja toivotin samalla hyvät yöt, kun suljimme molemmat koneemme. 

Nyt olen sitten vähän miettinyt tätä asiaa. Haluaisin toki jatkaa hänen kanssa keskustelua aina silloin tällöin, mutta pelkään jos tilanne kehittyy sellaiseksi, että mies loukkaa vaimoaan tai alkaa kehittää tunteita suuntaani, minulla ei ole kovinkaan paljoa mielenkiintoa jatkaa yhteydenpitoa. En toisaalta tiedä, miten asiasta kannattaisi keskustella. Olisiko jollakin kokemuksia vastaavanlaisesta tilanteesta?

[/quote]

Ootko vajaa vai vapaassa liitossa vai miksi hait miesseuraa netissa??

Sama mita sanot ei sielta kavereita haeta varsinkaan vastakkaisesta sukupuolesta!!!

No nyt huomasit sen itsekin. Ilmota ihan rehellisesti etta vierasta munaa haet alaka leiki tekopyhaa.

Vierailija
28/100 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 16:08"]

Voi ihanaa jos kaikki naiset ajattelua näin nettitutuista, ettei ala suhteeseen. Mutta miksi sinulla varattu nainen on mies tuttavana

[/quote]

Varmaan siksi, koska mies nyt vain sattuu olemaan varattu, koska on sattunut löytänyt itselleen kumppanin, jonka kanssa on kuvitellut voivansa jakaa elämänsä ja mennyt tämän kanssa naimisiin. Aivan kuten minäkin satun olemaan varattu, koska tunsin löytäneeni ihmisen, jonka kanssa halusin jakaa elämäni. Ihmiset joko ovat suhteissa tai sitten eivät ole. Ap

Vierailija
29/100 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 16:29"][quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 16:08"]

Voi ihanaa jos kaikki naiset ajattelua näin nettitutuista, ettei ala suhteeseen. Mutta miksi sinulla varattu nainen on mies tuttavana

[/quote]

Varmaan siksi, koska mies nyt vain sattuu olemaan varattu, koska on sattunut löytänyt itselleen kumppanin, jonka kanssa on kuvitellut voivansa jakaa elämänsä ja mennyt tämän kanssa naimisiin. Aivan kuten minäkin satun olemaan varattu, koska tunsin löytäneeni ihmisen, jonka kanssa halusin jakaa elämäni. Ihmiset joko ovat suhteissa tai sitten eivät ole.

Apua kuinka naivi olet :D

Niitä joille mies tarjoaa baarissa koko illan ja luulet että tekee sen kaverina vaan hahaaaa

Vierailija
30/100 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 16:27"]

Sama mita sanot ei sielta kavereita haeta varsinkaan vastakkaisesta sukupuolesta!!!

No nyt huomasit sen itsekin. Ilmota ihan rehellisesti etta vierasta munaa haet alaka leiki tekopyhaa.

[/quote]

Anteeksi, mutta

A) En HAKENUT miesseuraa netissä

B) En hakenut MITÄÄN seuraa netistä

C) Keskustelimme samalla sivustolla

D) Mielenkiinnon kohteemme tulivat ilmi

E) Aloitimme keskinäisen yhteydenpidon mielenkiinnon kohteittemme vuoksi, koska koimme, että meillä on paljon yhteistä

Hän nyt vain sattui olemaan mies ja minä satuin olemaan nainen.

Mikä ihme teitä vaivaa? Ap

Vierailija
31/100 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 16:33"]

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 16:29"][quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 16:08"]

[/quote]

Varmaan siksi, koska mies nyt vain sattuu olemaan varattu, koska on sattunut löytänyt itselleen kumppanin, jonka kanssa on kuvitellut voivansa jakaa elämänsä ja mennyt tämän kanssa naimisiin. Aivan kuten minäkin satun olemaan varattu, koska tunsin löytäneeni ihmisen, jonka kanssa halusin jakaa elämäni. Ihmiset joko ovat suhteissa tai sitten eivät ole.

Niitä joille mies tarjoaa baarissa koko illan ja luulet että tekee sen kaverina vaan hahaaaa

[/quote]

No hahaha. En luule. Baarissa kun yleensä ollaan etsimässä seuraa, minkä vuoksi en niihin edes tavallisesti eksy. Ap

Vierailija
32/100 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 16:35"][quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 16:33"]

[/quote]

[/quote]

No hahaha. En luule. Baarissa kun yleensä ollaan etsimässä seuraa, minkä vuoksi en niihin edes tavallisesti eksy. Ap

[/quote]

No huomasit kuitenkin mita se haki.

Vierailija
33/100 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainekaverisi laittaisi sinulle sydämmen viestissään, tulisitko siitä tänne kysymään, että mitä se tarkoittaa?

Vierailija
34/100 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisithan pyytää mieheltä hänen vaimonsakin yhteystiedot ja vaihtaa muutaman sanan hänen kanssaan. Ties vaikka teistä tulisi ystävä pariskunta.

Vierailija
35/100 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 16:06"]

Mies haluaa sinut sielukkaaksi keskustelukumppanikseen ja mukaan kulttuuriharrastuksiinsa, eikä kerro vaimolleen siksi että tämä on sinua vähemmän sivistynyt ja saattaisi pahoittaa mielensä...?

Herää jo, sinisilmäinen typerys.

[/quote]

Ihan selvennykseksi, että emme suunnittele varmaan edes koskaan tapaavamme välimatkan vuoksi. Keskustelu riittää minulle, kunhan pysyisi asiallisella tasolla ja nimenomaan siihen tahtoisin pyrkiä. Nainen ei myös ole kiinnostunut miehen harrastuksesta. Omakaan mieheni ei ole kiinnostunut minun harrastuksestani. Ap

Vierailija
36/100 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 16:34"]

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 16:27"]

[/quote]

Anteeksi, mutta

A) En HAKENUT miesseuraa netissä

B) En hakenut MITÄÄN seuraa netistä

C) Keskustelimme samalla sivustolla

D) Mielenkiinnon kohteemme tulivat ilmi

E) Aloitimme keskinäisen yhteydenpidon mielenkiinnon kohteittemme vuoksi, koska koimme, että meillä on paljon yhteistä

Hän nyt vain sattui olemaan mies ja minä satuin olemaan nainen.

Mikä ihme teitä vaivaa? Ap

[/quote]

Mikä SINUA vaivaa? Vaikutat helvetin neuroottiselta jaarittelijalta.

Vierailija
37/100 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 16:38"]

No huomasit kuitenkin mita se haki.

[/quote]

Huomasin, että mies voisi keskittyä enemmän omaan parisuhteeseensa. Käsittääkseni emme kumpikaan HAKENEET sivustolta mitään seuraa. Kaksi samoista asioista kiinnostunutta ihmistä osui sattumalta samaan paikkaan. Ap

Vierailija
38/100 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 15:55"]Tutustuin netissä mieheen, jonka kanssa meillä on harvinaisen paljon samoja mielenkiinnon kohteita. Opin häneltä paljon, saan mielenkiinnonkohteista kirjallisuutta ja mielipiteitä. Mies on minua 10+ vuotta vanhempi, naimisissa ja hänellä on lapsia. Ollaan tässä nyt useampina iltoina ja joinakin aamuina jutelleet. Omalle miehelleni toki kerroin heti, että törmäsin netissä todella mielenkiintoiseen miespuoleiseen henkilöön. Hänelle tosin tuli sitten myöhemmin yllätyksenä, ettei kyseessä ollut samanikäinen tuttavuus.

[/quote]

Useampina iltoina ja joinakin aamuina? Varattuja molemmat...yäks

Vierailija
39/100 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 16:38"]

Jos nainekaverisi laittaisi sinulle sydämmen viestissään, tulisitko siitä tänne kysymään, että mitä se tarkoittaa?

[/quote]

En kyllä lähtenyt edes kysymään, MITÄ tämä tarkoittaa, vaan miten saamme pidettyä yhteydenpidon asiallisella pohjalla. Ap

Vierailija
40/100 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miķä se harrastus on? Nettipalstoilla roikkuminen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme