Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*** EX-HAAHUT - VIIKKO 31 ***

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoin sain yön nukuttua,ei supistanut kertaakaan ja vessassakin kävin kai vaan kerran :) Kyllä huomaa heti olossa!Ainoa vaiva tällä hetkellä on pirulliset liitoskivut,jotka alkoi taas sen toissaöisen supistelun jälkeen.Ilmeisesti vauva painui kovin alas.

Ohjelmassa tänään olis pientä siivoilua (isompaankin tarvetta olis,mutta tää jälleen ilmestynyt helle rajoittaa kummasti intoa....) Miekkonen lähtee käyttämään autoa huollossa,sillä menee varmaan ainakin puoli päivää,eli mun on varmaan pakko olla jonkin verran ulkonakin :( Tulee ihan törkeen huono olo vaan kun on niin kuuma!

Sari kera Poikasen 35+6

Vierailija
22/56 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hieman tosiaan olen jo kirjoitellut tuonne yahoolle, mutta nyt on alapää ollut niiiiiiiiiiin sika kipeä, että istuminen (minkään päälläkään ei tunnu hyvälle).

Mutta summa summarum. Kiitos kaikille teille ihanille ja minulle tärkeille ihmisille onnitteluista, tuesta siis ihan kaikesta!!!

Ikinä en olisi uskonut saavani syliin pientä tuhisijaa, siis olen hämmästynyt, ihmeissäni, välillä aivan sanaton ONNESTA!

Meidän poika täyttää tänään jo viikon, tai on jo viikon vanha. Syntyi ke 26.7 yöllä klo 2.34, painoi 3 280 g ja pituutta oli 48 cm (tuo pituus on n. kun jalat oli päin korvia : ) ) ja pää oli 36 cm. Synnytys itsessään sujui mielestäni mukavasti, oli aivan mahtava henkilökunta ja vaikka teki kipeää väliin (eikä oikein ennätetty puuduttelemaankaan paikkoja, suht luomusti mentiin) niin olin oikein tyytyväinen kokemukseen. Vaikka pylly edellä tultiinkiin ja itse joutui ponnistelemaan suurimmaksi osaksi, niin kyllä jaksoi kun toiset tsemppasi.

Mutta synnytyksen jälkeen minulle tuli komplikaatio juuri kun olimme alkamassa juomaan onnittelukahveja. Minut kiidätettiin leikkuriin, sillä minulle tuli sisäinen verenvuoto tuonne peräaukkoon päin.. Joku suonen seinämä petti ja siitä alkoi verenvuoto. Sen tuska oli H*tillinen!! Ihan kamala kokemus. Kun lääkäri työnsi sormen ja puhkaisi kasautuvan veren (oli jo pienne pallon kokoinen) tuli helpotus hetkeksi.

Mutta sitten minut kiidätettiin leikkuriin ja siellä revittiin pois juuri ommellut tikit välilihaan tehdystä haavasta ja alettiin imeä hematoomaa pois. Ja sit tikkailtiin... siksi tuo alapää on nyt julmetun kipeä. Ei varmaan olisi edes näin kipeä ellei olisi lisää pitänyt ratkoa ja ommella. No, siitä hematoomasta pelkästään imettiin verta se 8 dl ja mitä olin jo ennen sitä vuotanut, eli reilun litran menetin verta. Hemppa tippui tosi alas 70:n mutta tässä ollaan nyt kaikkien kokemusten jälkeen kuitenkin toipumassa kotona, ihanaa olla kotona!!!

Mutta jatkan taas lisää kunhan pystyn taas istumaan hetkeksi.

Lauriksella kuulostaa olevan lähdönmerkkejä ilmassa.. ja Neronjalle onnellista mammalomaa. Täällä on pian monta lähtijää, hui kun mua alkaa jo jännittää teidän puolesta!! Mutta kyllä se on niin ihana palkinto sitten minkä sieltä mukaansa saa : )

NOLAANA: Lämmin kiitos muistamisesta, olet ollut ajatuksissani (halaus)! Voitko kuvitella, nyt se on totta, minä sain vauvan!!!!

Nyt pieni kutsuu, joten heips kaikille ja jaksuja ihan kaikille!!!

VOIKAA HYVIN!!

T. wbm ja poika 7 pv

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wbm:lle suuren suuret onnittelut pienestä pojasta! Pitkän pitkä odotus ja mäkinen tie on päättynyt ja paras palkinto on sylissä :)

Ja vielä perätilasynnytys, vau!

Nauti nyt jokaisesta ihanasta vauvan tuoksuisesta päivästä, ennen kuin huomaatkaan teillä on jo menevä taapero sen pienen nyytin tilalla ;)

Vielä kerran onnea!

-Kiana ja pikku-ukko jo 10kk

Vierailija
24/56 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää mamma kävi poimimassa 2 litraa vattuja ja jestas, että meinasin saada lämpöhalvauksen! Pitää varmaan mennä kylmään suihkuun. Tuskin tää olo muuten ihan heti korjaantuu.

Toivooko täällä kukaan muu sadetta kuin minä? Kesä tuntuis paljon kivemmalta, kun luonto olis vehreä, mutta nyt näkyy ruskeeta joka puolella. Miksi nää säät täytyy nykyään olla joko tai. Eli joko jatkuvaa hellettä tai jatkuvaa sadetta :-/.

nääntynyt neronja rv 35+3

Vierailija
25/56 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

WBM:lle piti vielä laittaa, että tosi hurjan kuuloista tuon hematooman kanssa. Luojan kiitos, lääkärit sai tilanteen hallintaan. Nyt kun vaan saisit sen istumaosaston pikaisesti kondikseen!!! Ihanaa lukea teidän onnenhetkistä, siis siitä arjen onnesta :-).

neronja

Vierailija
26/56 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo on hurja vieläkin tuo wbm:n synnytys. Onneki olit hyvässä paikassa ja sait hoitoa heti. Kyllä tuo kipu helpottaa, on kumminkinviiltäen tehty haava, ei itse revennyt. Voit ottaa sitä kipulääkettä, panadol ei oikein auta lihaskipuun. Sektioäiditkin saa aika tujut lääkitykset vaikka imettävät.Tsemppiä sinne!

kurjia noi Sartsun supparit.

Mä olen kyllä kade Neronjalle noista vatuista. Lähetä tänne, niin teen niistä pirtelöö, hehee! Mulla oli ennen ihanat vattupuskat vanhassa paikassa ihan omassa pihassa.

ON:Lääkäri soitti ä-ploilta, että jos tulisin ens ke uudestaan,kun vauva tuntui käteen niin isolta. Ultrassa oli huono näkyvyys ja haluaa tarkistaa paremmalla koneella (olispa 4D! sitä käytetään yl.noissa tarkistusjutuissa)Harkitsee kuitenkin sitä käynnistystä. No jospa tää muumimaailmareissu teksi tehtävänsä ;)

Lauris ja " Oskar" 37+3

Vierailija
27/56 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä piristi, teimme tänään ensimmäisen ulkoilun sairaalareissun jälkeen ja nyt vauva jäi vielä terassille vaunuun jatkamaan unia.

Ihanan lämmintä, mutta voin vain kuvitella että miltä teistä viimeisillään menijöistä nyt tuntuu, koittajkaa jaksaa. Ja ihan uskomaton olet Neronja, vielä vattupuskissa jaksat viimeisilläsi olla! Viime viikolla täällä oli ollut tosi kylmää, joten ihan kiva kun saan vielä nauttia kesän lämmöstä.

Tuntuiko, tai tuntuuko teistä muista että tämä kesä on mennyt vauhdilla.. ehkäpä se johtui minun kohdalla, että odotin niin kovasti tätä heinä-elokuun vaihdetta..

Titille lämmin onnenhalaus kivoista kuulumisista!!

Kiana, tosiaan tuo pieni kasvaa ihan vauhdilla, voi kun osaisi nyt nauttia pienestä tuhisijasta oikein olan takaa. Niin nopeasti kasvaa, sniif..

Mutta nyt tekemään hieman kotihommia, kun vielä ennättää. Kohta on tisuttelun ja pusuttelun vuoro ; )

T. wbm

Vierailija
28/56 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan oltiin pudottu pitkälle!!!! Sivulta neljä meitä kaivelin.. Taitaa olla kaikki muualla paitsi koneella, mikä ei kyllä ole ihme tällaisella ilmalla ;-)

Omassa nassussa ei ole muuta kun säännöllisen epäsäännöllisesti suht kivuttomia supistuksia ja muuten hankalaa oloa- ahdistaa ja kivistää toi vatsan/selän/lantion/häpyliitoksen (siis oikeastaan koko keskivartalon) seutu ihan urakalla.. Ja alkaa mustakin tuntua aika pitkältä tää loppuaika- no huomenna on taas yks viikko täynnä :-)

En muista pätkääkään mitä muut oli kirjottanu, koska luin ne jo eilen, joten en kommentoi, ettei väärin mene..

Hyviä lomia kaikille, jotka oli lomalle lähdössä (voi kun oliskin..) ja muuten vaan mukavaa päivää muille! Voikaa paksusti!

Peebee 32+6

Vierailija
29/56 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpäs se meikäläinen taas eilen illalla teki kuin tuolla puskissa kuljeskeli ;-). Tällä kertaa ihan yllättäen meinasi supistella. Lisäksi vaavi oli koko illan tosi vilkkaalla päällä. Möngerteli ja venytti masunahkaa. Ihanaa vaan kun liikkuu. Välillä tietysti tulee mieleen, että kunhan ei vaan sotkeentuisi napanuoraan...

Jossain vaiheessa täällä purnasin, että kun äitini on just syyskuussa menossa kahdelle eri ruskaretkelle. Siis LA:han mulla on 3.9. Äidin eka ruskaretki on 8. - 12.9. ja toiselle se meinas lähteä 18.9., mutta sanoin sille, että jos tää menee taas 2 vk yli ja pitää käynnistää, niin se on just tuo 18. päivä. Siihen se sitten sanoi, että no voihan hän siirtää sitä lähtöä muutamalla päivällä. Eli ei tuo lastenhoitotilanne nyt niin huonolta näytä. Ja anoppihan kyllä pärjää tämän lauman kanssa, mutta omalla äidilläni olisi kylläkin jämäkämpi ote tähän hommaan.

Mitenkäs Lauriksella meni Muumimaailman reissu? Saitko kunnon suppareita aikaan? Hienoa, että pääset vielä uudestaan ultraan, niin tulee vaavin kokoon kunnon selvyys.

Vielä muuten tuosta kesästä ja lämmöstä. Kyllä munkin puolesta kesällä saa lämmintä olla, mutta kyllä joskus sais kuitenkin vettä sataa. Täällä on edellisen kerran tullut kunnon sade n. kuukausi sitten. Sen jälkeen satoi kerran ihan vähän, mutta heti alkoi aurinko porottaa, joten se kosteus haihtui kyllä taivaalle. Tämän lämmön kanssa pärjää kyllä vallan mainiosti, kun oleskelee enimmäkseen varjossa. Parikymppisenä olin innokas auringonpalvoja, mutta ei kiitos enää palvontaa. Varjo on mulle helteellä paras paikka, olinpa raskaana tai en ;-).

neronja rv 35+4

Vierailija
30/56 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuosta meidän exien listasta tuli sellasta mieleen, että pitäiskö tuo syntyneiden vauvojen lista pitää aina vaan tietyltä aikaväliltä esim. vuosi? Nythän siinä eka haahuvauva on syntynyt 24.5.2005. Jossain vaiheessahan meidän on kuitenkin pakko alkaa lyhentää tuota syntyneiden listaa. Onko siis mielipiteitä siihen, miltä aikaväliltä ko. listaa pidetään?

neronja

Vierailija
31/56 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka herätty ollaan jo klo 8,taas.ja arvatkaahan oliko kello sellaset 01 yöllä kun mä viimein nukkumaan MENIN;siis menin,ei tarkoita että nukahdin,jota en tosiaankaan tehnyt :( miehelle sanoinki puhelimessa,että oon mä kuullu joskus että loppuraskaudessa joillakin tulee unettomuus kehiin,mutta nyt mä sen sit koen itse ekaa kertaa.Todella är-syt-tä-vää!!!!!!!

Eilen 21.30 oltii rantareissulta vasta kotona,ja tänää olis tarkoitus lähtee aiemmin sinne et pääsee aiemmin poiskin.

Mähän puhuin niistä vihlasuista yöllä...viime yönä ainakin mä tajusin mitä ne on. no hemmetti suppareita!!!! voitteko nyt siis käsittää että meikäläinen ei oo tajunnu sitä-tai ehkä ne vaan juuri viime yönä oli suppareita :S no en tiiä.Ihan sama,tuumasin vaa et siinähän sitte supistelee,otti vaa päähän kun kylkee käänsi niin ensin vihlas ja sitte päälle supisti.kun muutenkin toi nukkuminen on ihan peestä.

Eilen rannalla tuli muute sellanen " en usko sittenkään" -fiilis ku kamu sanoi et heijän pojan piti olla tyttö viel 6 tuntii ennen syntymää-tosin 32 viikolla syntyi et pieni,mutta kuiteskin..niin mä olin vaa et just niin,aivan,ja kun mä oon vihdoin tottunu ajatukseen tytöstä ja on noi tytön vaatteetkin ny laitettu,niin tietty se on poika :) vaikka ihan sama mulle!Heh huomaan että oon hiukka kireenä...kai mä ensin siis vedän päikyt ennen ku rannalle mennään...

Femmis ja Pikkarainen 34+2(ko?)

Vierailija
32/56 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Femmis:tervetuloa unettomien kerhoon :( Se on kyllä vaiva ärsyttävimmästä päästä!

Mulla on taas varmaan paineet huipussaan.Päätä jomottaa just silleen (heh tai sitten mulla ihan muuten vaan kiristää vanne päätä...) Isäntä lähti parin tenavan kanssa Särkänniemeen ja mä saan taas juosta koko päivän pikkupoikien perässä.Toivottavasti saan ne päiväunille,jäi vaihteeks unet yöllä vähän heikolle ja nyt on tolkuton väsymys päällä.

Sari ja Poikanen viimeiselle raskauskuukaudelle hypänneenä,eli 36+0 =)

Vierailija
33/56 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välähti vaan päähän, että haluaisko joku ei-vielä-niin-pitkällä-raskauttaan-menevä ex-haahu ruveta listaemoksi? Esim. Maria, kun sinähän olit haahujenkin listaemona? Ihan vaan sen takia tuli mieleen, kun minun emoilu kuitenkin viimeistään reilun kk päästä päättyy ja ehkäpä alkupuolella raskauttaan menevät innostuisivat enemmän kirjoittelemaan. Nythän täällä ei juuri muut kirjoittele kuin me muutamat laskettua aikaansa lähestyvät immeiset. Maria, kerropas olisitko halukas listaemoksi ja tietysti muutkin halukkaat saa ilmoittautua. Hannelehan taisi olla hetken aikaa haahuissa emona, mutta hän on nyt lomalla.

neronja

Vierailija
34/56 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiseksi suuren suuret onnittelut titille mahtavista ultrakuulumisista!!! Tarrasukkia ja vauvaliimaa lähettelen tonneittain, jotta tämä pikkuinen sinnittelisi kyydissä ja saisitte pikkutuhisijan syliinne.

neronja: olipas kiva, että äitisi voi siirtää sitä ruskareissuaan! Hoituu sitten lastenhoitokin sutjakammin. Kylläpä sinä taas olet ollut ahkera noiden vattujen suhteen! Koitahan nyt malttaa levätäkin riittävästi. Kyselit tuosta syntyneiden vauvojen listasta... Kyllähän niitäkin pitää ruveta karsimaan, sillä kohtahan lista on aivan liian pitkä. Riittäisikö siinä vaikka 6kk vauvat? Vuosi tuntuu tosi pitkältä ajalta...

On täällä siis muitakin unettomuudesta kärsiviä... Kurjaa sinänsä, sillä se on tosi inhottavaa. Juuri sen takia en ole itsekään jaksanut paljon kirjoitella. Mulla on näköjään sellainen rytmi nykyään, että 2-3 yötä nukun suht hyvin ja seuraavat 2-3 tosi huonosti. Illalla kyllä nukahdan suht hyvin, mutta sitten mä herään joskus 2-3 aikaan aamuyöllä enkä millään saa unta. Siinä menee yleensä 1-3 tuntia ihan vaan pyöriessä ennen kuin nukahdan uudelleen. Voitte varmaan kuvitella kuinka kiukkuinen ja väsynyt mamma täällä sitten on noiden kukuttujen öiden jäljiltä... :/. No minkäs teet. Jospa se tästä taas helpottaisi (toiveajattelua).

Eilen olinkin vihdoin ja viimein hammaslääkärissä. Yksi reiän pirulainen oli tullut ja niinpä se sitten paikattiin ja ensi viikolla joudun menemään uudelleen hammaskiven poistoon. Tylsää, mutta tuleepahan taas purukalusto kuntoon.

Hampilääkärin jälkeen marssin suoraan lastenvaateostoksille ja löysin meidän neidille talven kakkospuvuksi aivan ihanan kaksiosaisen PoP:n puvun. Ostin suklaanruskean takin ja punaiset housut. Lisäksi oli tietysti ostettava hanskat ja pari erilaista myssyä. Huvittavaa sinänsä helteillä ostella toppavaatteita, mutta niitä oli enää niin vähän jäljellä, että oli pakko tarttua tilaisuuteen.

Tänään käytiinkin sitten ruokaostoksilla ja samalla tuli katsastettua syysvaatteita lisää... En voinut millään vastustaa kiusausta ja ostin masuasukille sellaisen aivan ihanan söpön ruskean nallehaalarin. Onpahan sitten pienellä jotain uutta ja omaakin.

Masu kiristää entistä enemmän ja tuntuu, että vatsanahka kohta repeää. Vauveli on ollut varsin aktiivinen, joten liikelaskentaan ei ole onneksi ollut tarvetta. Saisi pikkuhiljaa laskeutua vähän niin olisi helpompi olla. Liitoskivut ovat olleet selvästi kovempia viime päivinä. Välillä olen kävellyt kuin ankka. Muuten olo on varsin hyvä.

Pitäisi vaan jostain saada aimo annos energiaa, jotta saisi tän kämpän taas siivottua oikein kunnolla. Kai se on vaan tartuttava tuohon imurin varteen ja sitten mopattava lattiat. On meinaan tullut taas keskityttyä ulkohommiin, ruoan laittoon, leipomiseen ja muuhun sellaiseen. Nyt olen tosi tyytyväinen, sillä ruokaa on valmiina pakkasessa varmaan ensimmäiseksi kuukaudeksi! Vielä pitäisi vähän pakastaa leipää ja leivonnaisia. Meillä kun mies ei laita lainkaan ruokaa, joten varaudun näin hyvissä ajoin, ettei sitten itse tarvitse olla koko aikaa ruoanlaitossa.

Neiti nukkuu kauneusuniaan ;-). Taidanpa ottaa itseäni niskasta kiinni ja raahautua hieman siivouspuuhiin.

Voikaahan hyvin!!!

masunasu rv34+6

Vierailija
35/56 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä exissä on kyllä taas tosi hiljaista. Aina toiveikkaana tulee tähän koneelle, että olis jotain luettavaa, mutta yleensä ei tahdo olla. Hiipuuko ne koko ex-haahut, kun kaikki rv30 ja siitä yli olevat ovat synnyttäneet??? ;-)

Masunasu, ei pelkoa, että väsyttäisin itseni tuolla vattupuskissa. Nyt oli aamupäivästä ihanan vilpoisaa ja olisin halunnut lähteä taas tuonne puskiin kykkimään, mutta en saanut tyttöjä anopille hoitoon, kun ne aikoi lähteä mustikkaan (silloin jos olen tuossa aivan lähellä, niin tytöt pärjää täällä kotona keskenään, kun tietävät, että olen huutoetäisyyden päässä, mutta tänään haluaisin taas lähteä tuonne vähän kauemmas). Nyt olen odotellut miestä ja poikaa töistä kotiin (juu, miehellä on viime aikoina poika ollut joka päivä kaverina töissä ;-), että pääsisin lähtemään. Taas on kyllä ollut niin kuuma päivä, että täällä sisällä olo on ollut kaikista kivointa.

Ettet vaan sinä, masunasu, väsyttäisi itseäsi liikaa. Olet ollut tosi ahkerana siellä kotosalla. Ja vieläpä huonojen yöunien jälkeen. Kyllähän se pinnaa vetää kireälle, kun ei saa kunnolla nukutuksi. Toivottavasti tilanne korjaantuu. Hienoa, että sait käytyä hammaslääkärissä. Munkin pitäis käydä, mutta mä vaan siirrän ja siirrän sitä. Nyt keksin verukkeeksi sen, että kun mun selkä ei tykkää yhtään selällään makaamisesta, mikä onkin kyllä ihan totta.

Tänään aloin miettiä sairaalakassin pakkaamista (vaikken varmasti vielä moneen viikkoon sitä tarvitse). Niinpä pesin viimeksi ostamani vauvanvaatteet, että saan ne kotiutumisvaatteiksi. Ja yösiteitä en olekaan vielä muistanut ostaa tänne kotiin. Kai sitä täytyy noitten viime hetken valmistelujen myötä alkaa valmistella itseään pikku hiljaa lähestyvään vauvan tuloon.

Jahah, nyt taisi mies ja poika tulla kotiin, joten se on taas moro :-)!

neronja rv 35+4

Vierailija
36/56 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne ei kuulu kummempia, helteitä piisaa ja kasvimaata saa kastella et sais ees muutaman porkkanan joita tytön kans istutettiin.

Mustikassa käväsin, mutta huonoin tuloksin, ensin meni aikaa ettiä paikka, ku aattelin kokeilla jotain uutta ja sit masu vaan ei kestäny kaikenmaailman kyykistelyjä, on ollu ihmeen hellä välillä siis jos enemmälti jotain puuhailee. Eli seuraavalle reissulle poimuri mukaan ni tulee samassa ajassa nopeammin poimittua, se roskien putsaaminen kotona ei varmaan niin tuohon vattaan käy ku se mettässä kyykistely.

Voi ku oon kateellinen neronjalle ku on vattujakin saanu noin paljon, meilläpäin ne ovat vielä raakoina, saa nähä pääsiskä parin viikon sisällä poimimaan.

Eka lääkärineuvola on ens tiistaina. Tässä liikkeitä tunnustelen, parisen viikkoa aina silloin tällöin on jotain tuntunu mutta ei mitenkään säännöllisesti.

Mietiskelen että kuinkahan noi esikoisen mun mahan päälle rojahtamiset juokseun jälkeen satuttaa tota pikkusta tai muutenkin ku sillä on tapana olla mahan kans " painia" ja eihän se muista vaikka joka kerta varottelis ja ku se 3-v uhma viel päällä.

nippula rv16+6

Vierailija
37/56 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juu, aika ahkeraan tuli tänään (tai siis eilen) kirjoiteltua. Olishan se kiva, jos te alkupuolen menijätkin aktivoituisitte enemmän kirjoittamaan ;-).

Mulla on nyt marjastusstressi helpottanut. Tämän iltaisen reissun jälkeen tuli kyllä niin sellainen olo, että ihanaa, nyt jos en enää jaksa lähteä puskiin, niin sitten en jaksa, ei haittaa. No, kyllä mä varmaan käyn vielä tuossa ihan lähellä (vajaan 100 m päässä) esim. ylihuomenna, mutta keräänpähän minkä kerään tai jos en jaksa lähteä niin olkoon. Viinimarjoja meidän ei tarviikaan kerätä eikä mehustaa, kun minun ja miehen äiti hoitelevat sen homman omilla tahoillaan. Nyt jos sais vielä siivottua tätä huushollia ja vähän leivottua pakastimeen, niin muutapa ei enää mielen päällä oliskaan.

Juu, mutta nyt hampaita pesemään ja sitten koivet vielä kohti kattoa, niin sais taas tuon turvotuksen laskemaan.

neronja rv 35+5

Vierailija
38/56 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nippula:eiköhän se vaavi aika hyvässä suojassa ole siellä kohdussa :)Aika iso tälli sais varmaan olla,että siitä haittaa olis.Ite oon nyt tässä raskaudessa ollut hiukan ylivarovainenkin,kun istukka on tuossa edessä ja se saattaa olla herkempi noille osumille (vaikkei sekään varmaan ihan pienistä vahingoitu...) Vähän oon hillinnyt pikkupoikien hyppimistä sylissä.Eilen illalla nuorimainen tosin onnistui hyppäämään syliin kun istuin lattialla ja osui tosi ikävän tuntuisesti mahaan :(

Jaa,kehtaisko sitä taas valittaa :-S Yöllä supisteli *yllätys yllätys* kipeesti taas.Ja nyt on taas alamaha kipeenä ja lisää limaa valuu (sori ja yök).Jo on kumma,jos ens tiistain polikäynnillä ei havaita kypsymistä!Itestä nimittäin oikeesti tuntuu,että vauvan pää on melkein pihalla jo!Olispa se kiva ylläri kun vauva tosiaan joku aamu löytyiskin peiton alta ;)

Sari väsyneenä ja Poikanen 36+1

Vierailija
39/56 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sieltä muumimaailmasta muuta tuliaista ollut kuin pahenevat liitoskivut, heh.

Viimeyönä oli kyllä pari kivuliasta supistusta, johon heräsin, mutta tässä sitä vielä ollaan. Voihan olla, että ensi viikolla tähän aikaan käynnistellään, jos ei sitä ennen synny.

Mun puolesta toivauvalista vois lyhentyä aina yhdellä kuukaudella toisesta päästä, kun toiseen päähän tulee syntyneiden mukaan uusia kuukausia?

Mitäs uusille plussanneille kuuluu?

Lauris 37+5

Vierailija
40/56 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoikin sitten tänään äitiysloma! Eipä siinä muuta muutosta tullut tähän hoitovapaallaoloon kuin roima tulojen paraneminen. Kiitos Kelan uudistuksen ja työntekijöitään ajattelevan työnantajan. :-)

Eihän siitä mun eilisestä imuroimisesta mitään tullut, sillä miehen sisko soitti ja kutsui kylään... Niinpä sitten vähän vaan järjestelin paikkoja tytön ollessa päiväunilla ja sitten lähdimmekin kyläilemään. Mukavasti meni koko ilta sitten siellä.

Tänä aamuna oli sitten pakko imuroida. Nyt on sentään villakoirat pois nurkista ja tavarat pois lattioilta. Josko kaikelle tavaralle löytyisi vielä hyvät säilytyspaikatkin ja muistaisi aina laittaa kaiken saman tien takaisin paikalleen... Myöhemmin pitää sitten vielä imuroida tuo alakerta oikein kunnolla ja yrittää mopata lattiat.

Nyt ajattelin taas lähteä kokeilemaan, miten tämä mamma pystyy " lenkkeilemään" tuon tytön kanssa. Liitoskivut ovat melkoiset. Saas nähdä, miten ne nyt sitten äitiyvät. Viime yönä sain onneksi taas nukuttua suht hyvin. Pari kertaa heräsi kyllä siihen kun maha oli ihan kivikova. Taisi olla kivuttomia suppareita. Ihmeen pitkäkestoisia vaan kun tuntui, ettei helpota ollenkaan :/. Onneksi sain kuitenkin toisella kyljellä jatkettua uniani. Muuten masussa onneksi liikutaan melko aktiivisesti niin ei tarvitse sen takia murehtia.

Missäs kaikki ex-haahuliinit luuraavat?!?!? Tulkaahan uudetkin kertomaan kuulumisianne! Kyllä täällä pian tutuiksi tullaan ja koitetaan nyt pitää tämäkin pino " hengissä" . Täältä on saanut niin mahtavasti tukea, kun sitä on tarvinnut.

Voikaa hyvin! Nautitaan kesästä!

masunasu rv35