*** EX-HAAHUT - VIIKKO 31 ***
Kommentit (56)
Tuonne yahoolle WBM jo kertoikin iloiset uutisensa eli vielä tännekin lämpimät onnittelut pojan johdosta!!! Nauttikaahan nyt täysin rinnoin suloisesta nyytistänne :-).
Toivottavasti Titi pääsee tänään ultraan! Täytyy tunnustaa, että tuli nuo edellisen pinon viimeiset viestit luettua tosi huonosti. Pitäis itse asiassa käydä vielä lukemassa ne. Lähdin nimittäin nyt illasta taas vattuja poimimaan. Tuohon aukulle, josta maanomistaja yritti ajaa minut pois, menen aina mieluiten nyt illasta, niin siellä varmemmin ei ole muita liikkujia. Ja olen myös ajatellut, että annanpahan niille eukoillekin mahdollisuuden käydä siellä keräämässä, jos kerta haluaavat. No, tänään (tai siis eilen) katselin läheltä maanomistajan tonttia, löytyiskö hyviä vattupuskia... ja löytyihän sieltä! Aivan koskematon puska täynnä suuria vattuja! Mulla oli aivan sellainen olo kuin olisin varkaissa ;-). Yritin katsoa jalansijani sillä tavalla, ettei oksat kovasti katkeilisi ja paljastaisi olinpaikkaani. Eipä sinne ketään ilmestynyt, vaikka ihmisten ääniä kuuluikin lähettyviltä. Ja olipa muuten helpotus päästä kotiin " saalista" siivoamaan ;-).
Juu, mut nyt on taas jalat ihan turvoksissa. Täytyy vielä nostaa koivet vähäksi aikaa seinälle, vaikka kello paljon jo onkin. Aamusta ne kyllä on taas ihan normaalin näköiset.
Hyvää uutta viikkoa kaikille!!!
neronja rv 35+1
Se on sit taas maanantai :) Ehkä tää aika kuitenkin kuluu,kun aina tuntuu olevan uus maanantai ;)
Wbm:lle tosiaan tällekin puolelle onnittelut =)
Titille peukut,että pääset ultraan eikä tarttis enää piinailla!!
Minä se sitten heitin paniikin puolelle aamuyöstä :-S Eilen koko päivän vauva liikkui musta tosi laiskasti.Mutta koska liikkui kuitenkin,en kamalasti huolestunut.Neljän jälkeen sit kuitenkin heräsin ja silloin iski paniikki,kun ei mitään tuntunut veskireissun jälkeen (yleensä kun meen takas sänkyyn,vauvakin hakee asentoa hetken).Tönin ja tuupin,muttei mitään reaktiota :( Ehdin jo melkein herättää miehenkin,että nyt on hätä.Mutta aattelin sit kuitenkin lähteä alakertaan kahville ensin.Ja siellähän toi nassikka sit riehaantui =) Olipa helpotus,ei ollut itku kaukana.Nyt sitten tietty väsyttää taas koko päivän kun on ennen viittä noussut.
Ai vide,mä huomasin,että listassa on enää kolme nimeä mun edellä =D Ja tästä päivästä on tasan kk laskettuun päivään.Vähiin käy ennen kuin loppuu...
Sari ja Poikanen 35+4
sartsu,mullahan oli viime viikolla samanlainen paniikkihetki ja samaisesta asiasta,ja toissayönäkin vähän.
Viime yönä(ja sitä edellisenäkin) mua on vaivannu sellanen juttu kuin alavatsan repiminen :S Mä en oikeesti tiiä mistä se tunne tulee,onko se ihan pelkästään noiden lihasten ym venymistä vai mitä,mutta sellasta viiltoo,ettei hetkeen pysty liikahtaa ollenkaan,ja samalla supistaa.Tänäkin aamuna mies kysy et saitko sä nukuttuu yhtään kun oon niin levottomasti ollu,muistan unen läpi että supisteli paljon ja sitten vihloi.Nyt aamulla kun ylös nousin ei oo ollu mitään..Hitsi kun aina tietäis missä mennään.
WBM:lle uudet onnittelut ihanasta pikku pojasta tännekkin-kyl se vaan on niin upee asia että joutaa onnitella moneen kertaan =D
Tänään lupasin viel kestitä ihmisii jos tulevat käymään nassikan 2v päivillä,virallinen pv oli kyl viime keskiviikkona(eli silloin kun wbm:kin sai oman prinssin) joten ohjelmassa olis kakun täytteiden hakuu kaupasta,ja se kaksarit matkahuollosta ;)
Sartsu,tervetuloa teillekkin kakulle,jos vaan pääset/jaksat lähteä!!!!!
Ihanaa viikon alkua kaikille!!!
Femmis ja Pimuli 33+6
Nyt kun ei oo selkä- eikä lonkkakipua, niin sitten alkaa vaivata liitoskivut. Häpyluuta vihloo ikävästi. Kipu on kuitenkin vielä siedettävää. Toivottavasti myös sellaisena pysyisi. Noita omia " anatomisia paikkoja" läpikäydäkseni, niin jostain syystä nännit on ollut viime aikoina arat. Siis myös kylmänarat. Jokohan siellä maitoa heruu? Tuli mieleen, että voikohan rintatulehdus tulla jo ennen synnytystä, onko kellään tietoa?
Tänään taidan pitää vapaata marjastuksesta (ellen sitten taas illalla innostu). Miehen eilen keräämät mustikat pitäis siivota. Juu, ja talon siivoushommat on ollut myös mielenpäällä. Jos sais senkin pistettyä alulle.
Aurinkoista päivää taas kaikille!
neronja rv 35+1
Täällä ihan sekaisin olevat kaksi ihmistä. Jotka eilen vielä otti niin helvatisti yhteen kun paine ja jännitys alkoi kasvaa kohtuuttoman kovaksi...ainakin mulla, eikä mies oikein tahtonut ymmärtää tätä olotilaa.
Sain kun sainkin ultra ajan heti klo 10:30 ja tuomio on nyt saatu. Tällä kertaa erittäin positiivinen sellainen! Ohessa lääkärin antama lausunto neuvolaan vietäväksi " todisteeksi" .
" Aiemmin kaksi alkuraskauden keskenmenoa. Nyt viimeiset kuukautiset alkaneet 10.6. joista laskien raskausviikkoja 7+3.
UÄ: Kohdun sisällä yksi sikiöpussi siellä elävä sikiö, jonka pää-perämitta (CRL) 11,4mm vastaa täsmälleen aikaa. Ovulaatio näyttää tapahtuneen oikeasta ovariosta, jossa nyt näkyy keltarauhanen. Laskettu aika perjantaina 16.3."
Meillähän pääsi molemmilla itku...sekä miehellä että mulla. Eli taisi ne paineet olla kovat miehelläkin, vaikkei sitä myöntänyt. Lääkäri sanoi, että kaikki näkyi kohdussa niin upealta, että ihan kun oppikirjaa olisi katsonut. Kaikki tarvittavat osase sieltä jo löytyivät, käden aihiot, selkäkanava jne. Niin ja ennenkaikkea säännöllisesti sykkivä sydän. Lääkäri sanoi, että tää näyttää niin hyvältä, että voi tuuletella vähän enemmänkin. Sanoi myös, että tästä voi melkein jo sanoa, että alkuraskauden km on jo oikeastaan pois suljettu, koska kaikki ne tarvittavat osase löytyivät mistä se sikiö sitten jatkaa kasvuaan. =) Arvaa meinasinko hypätä sen lääkärin kaulaan. Ihan epätodellinen olo.
Näiden lausuntojen turvin kait uskallan jäädä ihan vakkarimmin tänne ex-haahuilemaan. =)
Nyt en oikein tiedä mitä tekisin. Mie oon ihan onnesta sekaisin. Suodaanko meille sittenkin se pieni nyytti ja vielä ihan luontoäidin omin keinoin. Aivan mahtavaa!!! *niisks* =)
titi75 (vahvasti rv 7+3)
P.S. Täällä mä nyt ihastelen noita ultrakuvia tippa linssissä. :´)
ONNEA oikein sydämeni pohjasta teille!!! On varmaan huikea olo :-). Nyt vaan pidetään peukut ja varpaat pystyssä, että kaikki sujuu suunnitelmien mukaan loppuun asti!!!!
neronja
En olekaan muistanut mainita, että meikäläinen " jäi" nyt sitten lomalle ;-). Eli siis mammaloma alkoi, mutta eipä se meikäläisen arkea muuta miksikään.
Eipä olis nyt oikein minun mieleinen marjastusilma. Varjossa +23 eikä tuule, joten voi vaan arvailla, mitä lämpötila olis tuolla puskassa. Huh, varmasti pökertyisin sinne.
No, käykäähän porukat kirjoittelemassa kuulumisia :-).
neronja
Neronja: Vai että mammaloman etappi on nyt sitten saavutettu. Olet kyllä jo huisin pitkällä. Olehan varovainen sen selkäsi ja masusi kanssa jos meinaat vielä mennä sinne pusikkoon kykkimään. ;-) Ja toisekseen ehkä tosiaan nyt on varmaan sielä puskissa ihan liian kuuma ison masun kanssa reuhtoo. =/
ON: Itse kävin tuossa äsken kaupoilla ja mies jäi kotiin tekemään ruokaa. =) Täällä rentoutui kertaheitolla se eilisen TODELLA kiree fiilis mikä molemmilla oli suuren jännityksen kanssa. Tai ainakin mä jännitin kauheesti ja sain varmaan ton viilipyttymiehenikin hermostumaan sillä " teputtamisellani" tuossa ees taas. Aamullakin oli vielä kiree fiilis, mutta ultran jälkeen helpotti. Kyllä tuo 2 metrinen ukonköriläskin niin heltyi kun se piti mua kädestä kiinni ja tuijotti siitä monitorista sen pikkuisen sydämen sykettä. ;-)
Ostin kauppareissulta vähän mansikoita popsittavaksi. Ihan vaan sellaisenaan. Pakkaseen ei kyllä ole talven varalle mansikoita ostettu. Se mitkä on kotiin tuotu, niin on mennyt kyllä suoraan suukkuun. =)
Mun porukat tulee tänään käymään ja ajattelin leipoa mustikkapaistoksen. Mies sekoo ihan täysin kaikesta missä on mustikkaa, joten hemmottelen sitä siinä sitten samassa. =)
Luulen, että peti kutsuu tänään ajoissa, koska väsyttää ihan simona, eikä tuo viime yön kukkuminen kyllä asiaa yhtään helpottanut.
Huhuu...mihin kaik on kadonneet vai kirjoittelevatko vallan sielä toisella yahoon puolella?
titi (rv7+3) (ollaan yritetty keksiä kovasti " työnimeä" pikkuiselle, mutta ajatus vielä hautuu...ajateltiin, ettei nimetä vielä mitään ennen kun tiedetään onko sielä ketään)
...seuraavalla päivityskiepillä mut vois lisätä tuonne listalle odottaviin ja ihan virallisesti maaliskuulle 2007/ LA 16.3.2007. Thänks. =)
titi vielä häiriköi
En oo täällä juurikaa vielä käyny, et teidän kaikkien jutut on vielä ihan puuroa päässä. Haahuissa vielä kirjoittelen ahkeraan, jotenkin ihanaa, kun heidät tuntee. Mut kyl mä opettelen myös teitä tuntemaan tässä vähitellen.
ON: Täällä mennään hiljakseen ja varovasti. Vois olla kiva käydä ultrassa, kun niin moni muukin tuntuu käyvän, mut ehkä maltan kuitenkin sinne np-ultraan. Neuvolan nro oli varattu tänään, huomenna täytyy uudelleen koittaa varata sitä aikaa. Raskausoireet on jotenkin vaimeammat taas, en tiedä, missä mennään ja mihin uskoa. Uskooko tän menevän hyvin vai ei? Jotenkin vaan ihan kuin raskausoireet olis jotenkin laimeammat kuin kahdessa edellisessä raskaudessa... En tiedä, katsellaan, mitä tuleman pitää. Varpaillaan saa tosiaan olla vielä viikolle 12-13 asti eli sinne np-ultraan. Mut ehkä tämä aika tässä kuluu. Poika pitää vauhdissa. Ens kuussa aloitan myös osittaisen työnteon ja opiskelun, joten eiköhän nekin anna lisävoimia ja muuta ajateltavaa kuin pelkkää omaa napaa.
Kaikille hyvää viikonalkua ja masunkasvatusta! Lizie rv7+3
sydämelliset onnittelut pojan johdosta!!
Olet ollut monesti mielessäni ja viime aikoina olenkin käynyt useasti kurkkimassa uutisia.
Onneksi olkoon!!!!
t. nolaana ja pojat
(toivottavasti wbm näkee tän, jos ei nii kertokaa terkkuja.. ) =)
Voi vitsi Titi,mitä uutisia =) Mäkin oon niin jännännyt sun ultrakuulumisia :) Toivotaan,että kaikki menee nyt jatkossakin yhtä hyvin!
Meidän vaavikka se on sit taas ottanut kiinni eilisen liikkumattomuuden ja vetänyt tän päivää jotain salsaa sata lasissa.Nyt onkin tosi tukala olo,kun tuli vähän herkuteltua...Kiitos vaan Femmis kakkukaffeista :) Eli maha on aivan täys ja sisäpuolella mellastetaan ja sit vielä supistelee.Ei oikein tiedä miten päin olis.Eli jatkan käppäilyä... ;)
Sari ähkyssä ja Poikanen hepulissa 35+4
Ja tietysti wbm:lle pienestä pojasta! (tällekin puolelle)
Ja onnittelut myös neronjalle äitiysLOMAN alkamisesta. Eihän tuo kyllä mitään lomaa ole vaikka varsinkin nuo miehet tuntuvat joskus niin kuvittelevan...
Ja tervetuloa myös Lizielle tälle puolelle!
Tänään taisi tuntua ihka oikeita liikkeitä masussa! No, en kyllä ole ihan varma, mutta melkein ainakin. Ehkäpä kuvittelen niiden olevan liikkeitä, kun se tekee itselle niin hyvän mielen ;)
maria80 rv 15+3 (jolla on muuten rakenneultra JO 3 ja ½ viikon päästä, äkkiä on aika mennyt)
on se kyl makeeta nahdä itse se sydämensyke,siinä katkaravun poikasessa ;)
PUUUHHHHH,mä oon ihan poikki nassukan synttärikemuista.Ekat vieraat tuli noin puol kolme ja viimeset lähti noin klo 21.30,siinä kävi kavereita ja lopulta(kerrankin) koko miehen suku rykäs tänne.Ja mä olin jo ihan kypsä siinä vaiheessa kun miehen poika tuli tyttökaverinsa kaa tänne :( voi vide....
Kiitti sartsu käynnistä ja lahjasta.mulle jäi kyl paha mieli kun tuntui ettette te saanu mitään syötävää :O ja nasukin uhoili sun pojille :S
Mutta paasaan sitte yahoolla enemmän,nyt koitan päästä vaakatasoon,nimittäin pehva on kipee eli liitokset paukkuu,ja koko päivän emännöinti on sanu muutamaan otteeseen kiemurtelemaan tuolilla...
Nights :)
Femmis&Pimu
Kyllä noita sun hyviä uutisia on odoteltukin!!!!! Ihanaa :-))) Lisää vaan tuollasia teiltä alkuraskauden menijöiltä- kiitos :-)
Mulla ainakin taitaa tosiaan juttu enemmän lentää tuolla yahoolla, vaikka alkuun tosi epäileväinen olinkin että jaksanko sinne kirjoitella.. Ei tartte kuitenkaan " varoa" ettei mitään lipsauttele, kun niitä ei sit kuitenkaan muut kun ME pääse lukemaan :-)
Sartsulla taitaa alkaa olemaan aika tukala olotila- tsemppiä vaan loppuun asti ja toivottavasti nassikka ei enää säikäyttele masussa!!
Omassa nassussa tuntuu kiristystä ja just muuten mietin femmis tänä aamuna että mulla on ollu noita vihlasuja/kramppeja just yhdessä kohdin alavatsassa jo viikolta 15 lähtien! Ei pysty heti kääntymään ja tuntuu et koskee ihan ***keleesti- mietin just et ei enää montaa viikkoa niitä- huh..
Eipä tässä muuten muuta kun vaan odotellaan et viikot kuluis- niinkun kaikki muutkin täällä ;-)
Voikaa paksusti!! Ja wbm- onnea multakin vielä uudelleen!!
peebee 32+4
Tulin vaan ilmoittamaan,että NYT mä olen virallisesti totaalisen kypsä!Illalla supisteli ihan kunnolla ja oikeestaan tonne jonnekin yhteen saakka yöllä oli tosi tukala olo.Sit viimein oon nukahtanut jossain vaiheessa herätäkseni taas viiden maissa supistuksiin.Ja kyllä ne on ihan napakoita,vaikkei nyt älyttömästi satukaan.Tässä on pitkin aamua niitä tullut epäsäännöllisesti.Tuntuu,että jos vähänkin liikkuu,ne yltyy.Toisaalta kiusaus olis melkoinen lähteä ulos kävelemään,mutta kun järki sanoo,että vielä sais poju kypsyä.Mä en vaan ihan oikeesti jaksa sitä pirun supistusrumbaa viikkotolkulla :' (
Sari ja Poikanen 35+5
P.s Marialle onnittelut liikkeiden tuntemisesta :) On se vaan aina yhtä ihanaa!!
WBM: onnittelut vielä tännekin puolelle. Se synnytyskertomus oli huisi!
Titi: mahtavaa, nyt voi tuulettaa!
Lizielle: tervetuloa. Mä en kestänyt piinaa vaan menin alkurakasuden ultraan.
Femmis: mulla tulee kans semmosta repivää kipua, jos käännyn sängyssä äkisti tai menen kyykkyyn. Olen päätellyt, että mulla on varmaan tullut joku nivustyrä ja suolet jää mutkalle johonkin koloon väärässä asennossa.Samoin jos istuu kauan alkaa alavatsaa särkeä -> vauva painaa niin, että veri ei kunnolla kierrä.
ON:Eilen supisteli niin, että piti lähteä kesken kaupasta kotiin. Tänään olin ä-polilla ja 2 cm kanavaa jäljellä ja sormelle auki eli ei ihan lähiaikoina tupsahda vaavi maailmaan. Kohdunkaula on ollut pehmeä jo puolivälistä asti. Paino oli kivat 3.6 kg tällä hetkellä, että varoittivat menevän yli 4 kg, mutta eivät näillä näkymin vielä käynnistele.Onhan tossa hurja ero, kun sisarukset on ollu alle 3.5 kg.
No huomenna menen lasten kanssa muumimaailmaan, jos vaikka vähän lisäis supistelua :) Sais syntyy tässä 2 vk sisällä, että ei hurjasti kasva.
olotilaansa kyllästynyt Lauris 37+2
Miksihän minua aina rupeaa niin kamalasti väsyttämään noitten neuvolakäyntien jälkeen? Tekis kyllä niin mieli ruveta nokosille.
Kaikki oli ok
rv 35+2
Paino +433 g/vk (olisko hyötyliikunta tehnyt nyt tehtävänsä, kun ei enempää nousua)
RR 106/60
Hb 113
Sf-mitta 30
Tarjonta rt
Liikkeet ++
Verenpaineen tarkkailusta th:kin oli ihmeissään. Eikä lääkäri ollut kyllä asiasta maininnut neuvolaan menneessä sanelussa. Th arveli, että joku sekaannus tullut sillä ultranneella lääkärillä. No, verrattiin joka tapauksessa tuota minulla olevaa kotimittaria ja ihan oikean tuloksen se antaa.
Sf-mitta oli laskenut. Edellisellä kerralla vauva oli vielä poikittain ja silloin tulos oli 32 cm. Tarjontaa th tutki pitkään, mutta tuli siihen tulokseen, että rt:ssä on, mutta pää on enemmän tuonne taakse suuntautunut. Tarjonnan tutkailusta vauveli oikein villiintyi ja th:ta nauratti, kun vaavi liikkui niin paljon. Sykekin kävi välillä 180:ssä.
Ekaan neuvolakäyntiin verrattuna (rv10) painoa on näköjään tullut 12 kg. Eihän tuo vielä niin pahasti olekaan.
Siinäpä nämä meikäläisen kuulumiset. Ihanaa olla vaan sisällä. Ulkona on ihan näännyttävän kuuma.
neronja rv 35+2
IHANAA vihdoinkin sait pikkuisen syliisi. Olen käynyt lukemassa kuulumisiasi ja jännittänyt puolestasi. Olet kaikkien pettymysten jälkeen todella ansainnut pikkumiehen...
Paljon Onnea teille kolmelle!!!!
T: Tuulipilvi
[color=6959cd][size=4]¤¤EX-HAAHUILIJAT¤¤ [/size][/color]
[color=darkviolet]Ex-haahuilijat on aiemmin keskenmenon/-ja kokeneiden odottajien oma ryhmä[/color]
[color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color]
[color=6959cd]Ex-haahuilijat lasketun ajan mukaisessa järjestyksessä[/color]
[b][color=darkviolet]Elokuu 2006[/color][/b]
[b][color=violet]Niamey_85: [/b][/color] Minä 21v, Mies 28v. Km 9/05. Esikoisen laskettuaika 3.8.06 [color=red] LA 3.8 [/color]
[b][color=violet]Lauris: [/b][/color] minä -77 ja mies -72 synt. Lapset, tyttö 9/-01 ja poika 6/-03, kaksi koiraa ja hevonen. Km 9/03 rv 9+3 ja 8/05 rv 12+3.Asumme Turun seudulla. [color=red] LA 20.8.2006 [/color]
[b][color=violet]Kerttukasperi: [/b][/color] Olen vm-72, mies vm-75, ja esikoinen syntyi 11/03. Km 8/05 rv9+4.[color=red] LA 22.8 [/color]
[b][color=violet]Sartsu: [/b][/color] 30-vee viiden lapsen äiti Tampereelta.Eka km oli -98 ja nyt lokakuussa km rv 13[color=red] LA 31.8 [/color]
[b][color=darkviolet]Syyskuu 2006[/color][/b]
[b][color=violet]Neronja: [/b][/color] Minä -69, mies -62, lapset -98, -00, -01 ja -02. Km 3/04 rv12, 8/04 rv12, 7/05 rv9 ja 11/05 rv6. Kainuu.[color=red] LA 3.9.[/color]
[b][color=violet]Kuonokas: [/b][/color] pk-seutu, molemmat 30+, toinen lapsi tulossa, km 11/05 rv6+5[color=red] LA 5.9[/color]
[b][color=violet]Masunasu: [/b][/color] minä -75, mies -68. Esikoinen, tyttö 04/04. Km 03/05 tuulimuna rv 12+[color=red] LA 8.9 [/color]
[b][color=violet]Femmamma: [/b][/color] Minä -33.v, mies -45.v, Tampereelta. Lapset -92, -94, -97 ja (yhteiset) -01 ja -04. Km 2/00 ja 6/05 rv15+2. [color=red] LA 12.9[/color]
[b][color=violet]peebee: [/b][/color] Minä 30-v, 30 v yhden lapsen äiti (08/03) ja mieheni on 28v. Km 09/05 rv4+3.[color=red] LA 22.9[/color]
[b][color=darkviolet]Lokakuu 2006[/color][/b]
[b][color=violet]hexu83: [/b][/color] 23vuotias äiti vantaalta mulla kaksi tytärtä 7/02 ja 10/04 ja kaksi keskenmenoa takana 3/05 ja 10/05 .[color=red] LA 3.10[/color]
[b][color=violet]UusiNuppu: [/b][/color] Ikä: Itsellä 30 ja miehellä 31, Paikkakunta: Pirkanmaa, Lapsia: 6/02 tyttö ja km.ja yhteensä 10, myös ennen esikoista mukaan lukien, Synnäri:TAYS [color=red] LA 5.10[/color]
[b][color=violet]ulriina: [/b][/color] minä vm.-73, mies vm.-71, Keski-Uusimaa, esikot: tyttö ja poika 10/98, tuulimunat 10/00 (rv7+) ja 2/05 (rv9+) ja km 7/05 (rv6+) [color=red] LA 5.10[/color]
[b][color=violet]myttynen75: [/b][/color] minä -75, mies -73, tyttö 9/94, poika 4/96, poika 6/99, km 7/05[color=red] LA 6.10[/color]
[b][color=violet]Nipsunen: [/b][/color] Itse 29 vee mies 32 vee tyttö 3vee espoosta. Km 4/05, 5/05, 9/05, 10/05 kemiallinen[color=red] LA 20.10. [/color]
[b][color=violet]Kaksonen76: [/b][/color] Minä 29v. ja mies 32v., kaksi km takana -04 & -05.[color=red] LA 26.10[/color]
[b][color=darkviolet]Marraskuu 2006[/color][/b]
[b][color=violet] tittuska [/b][/color] 25v., mies 31v., muksut poika -98, tyttö -01, tyttö -01. Km 9/05. [color=red] LA 26.11.[/color]
[b][color=darkviolet]Joulukuu 2006[/color][/b]
[b][color=violet]marrasmamma:[/b][/color] [color=red] LA 7.12.[/color]
[b][color=violet]Annine: [/b][/color] minä 24, mies 25, esikoinen 06/01. Yritystä 03/04 alkaen. Km 05/05 (7+0) ja km 11/05 (5+0)[color=red] LA 29.12[/color]
[b][color=darkviolet]Tammikuu 2007[/color][/b]
[b][color=violet] nippula [/b][/color] mie 26, mies 28, esikoinen 2003, yritys alkanut 07/04, km syksyllä -04[color=red] LA 11.1.[/color]
[b][color=violet] maria80 [/b][/color] minä vm 80 ja mies 73. Lapset 97, 99 ja 04. Km rv 15+ 8/05. [color=red] LA 20.1.[/color]
[b][color=darkviolet]Helmikuu 2007[/color][/b]
[b][color=violet] memmuli24 [/b][/color] [color=red] LA 1.2.[/color]
[b][color=violet] Hannele-81 [/b][/color] Minä -81, mies-80. Oulu. km 03/06. [color=red] LA 18.2.[/color]
[b][color=violet] Enni-Maija [/b][/color] [color=red] LA 28.2.[/color]
[b][color=darkviolet]Maaliskuu 2007[/color][/b]
[b][color=violet] mami-74 [/b][/color] minä -75, mies -69, lapset -99 ja -02. Km:t 11/04 rv 12+5 ja 08/05 rv 14+5. Pohjanmaa.[color=red] LA 4.3.[/color]
[b][color=violet] Lizie [/b][/color] oma ikä 28v, mies 30v, esikoinen -04, spontaani km 4/-06 rv11+6.[color=red] LA 16.3.[/color]
[color=6959cd]♥ [/color][color=darkviolet] Vauvoja: [/color][color=6959cd] ♥[/color]
[color=6959cd][b] Emmiimi [/color][/b] 24.5. [color=blue]poika [/color], 3260g, 49cm
[color=6959cd][b] tirppana-78 [/color][/b] 25.6. [color=red]tyttö [/color], 3930g, 52cm, hattu 37
[color=6959cd][b] Rilla78 [/color][/b] 9.7. [color=blue]poika [/color], 3685g, 53cm
[color=6959cd][b] Authr [/color][/b]
[color=6959cd][b] Bella_Bambina [/color][/b] 5.8. [color=red]tyttö [/color], 3750g, 51cm, hattu 35,5cm
[color=6959cd][b] amiel [/color][/b] 12.8 [color=blue]poika[/color], 4570g, 54cm, hattu 38cm
[color=6959cd][b] mindi74 [/color][/b] 15.8. [color=red] tyttö[/color], 3900g, 52cm, hattu 36cm
[color=6959cd][b] Taika-80 [/color][/b] 24.8. [color=red]tyttö[/color], 3480g, 50cm
[color=6959cd][b] napoltti [/color][/b] 4.9. [color=red]tyttö[/color], 3860g, 52cm
[color=6959cd][b] molli_sointu [/color][/b] 10.9. [color=blue]poika[/color], 4650g, 55cm, hattu 34,5
[color=6959cd][b] nelely [/color][/b] 10.9. [color=blue]poika[/color], 2325g, 45cm, hattu 31cm
[color=6959cd][b] Kiana [/color][/b] 26.9. [color=blue]poika[/color], 4360g, 55cm, hattu 37,5cm
[color=6959cd][b] huip [/color][/b] 30.9. [color=red]tyttö[/color], 3500g, 50cm
[color=6959cd][b] beoynd [/color][/b] 22.10. [color=red]tyttö[/color], 3470 g, 52 cm, hattu 34,5 cm
[color=6959cd][b] Helis77 [/color][/b] 24.10. [color=blue]poika[/color], 2600 g ja 48 cm
[color=6959cd][b] _siru_ [/color][/b] 21.11. [color=blue]poika[/color], 3740 g ja 50 cm, pipa 35,5 cm
[color=6959cd][b] hilarius-hiiri [/color][/b][color=blue]poika[/color]
[color=6959cd][b] IinaMiio [/color][/b] 24.11. [color=red]tyttö[/color], 3935 g, 51 cm, pää 34 cm
[color=6959cd][b] Pilkukas [/color][/b] 30.11. [color=red]tyttö[/color], 3530 g, 50 cm, py 34,5 cm
[color=6959cd][b] maaria73 [/color][/b] 5.12.[color=red]tyttö[/color], 3300 g, 52 cm
[color=6959cd][b] Bojo [/color][/b] 9.12. [color=blue]poika[/color], 3400 g ja 52 cm
[color=6959cd][b] Sonnette [/color][/b] 17.12. [color=blue]poika[/color], 4185 g ja 53 cm, py 36 cm
[color=6959cd][b] Acathisia [/color][/b] 24.12.[color=red]tyttö[/color], 4395 g, 53 cm
[color=6959cd][b] Inkulaattori [/color][/b] 31.12.[color=red]tyttö[/color], 3910 g, 49 cm
[color=6959cd][b] Rouva80 [/color][/b] 9.1. [color=blue]poika[/color], 3670 g ja 50 cm, pipo 34.5 cm
[color=6959cd][b] Emmasophia [/color][/b] 14.1. [color=blue]poika[/color], 3375 g ja 49 cm, pipo 35 cm
[color=6959cd][b] Nette [/color][/b] 28.2. [color=blue]poika[/color], 3510 g ja 51 cm, pipo 35 cm
[color=6959cd][b] tiitiäinen05 [/color][/b] 5.3. [color=red]tyttö[/color], 3170 g ja 49 cm, pipo 34cm
[color=6959cd][b] n.1979 [/color][/b] 7.3. [color=red]tyttö[/color], 3130 g ja 50 cm
[color=6959cd][b] kati. [/color][/b] 15.3. [color=blue]poika[/color], 2870 g ja 48 cm
[color=6959cd][b] miusumausu [/color][/b] .3. [color=blue]poika[/color], 3490 g ja 50 cm
[color=6959cd][b] Melike77 [/color][/b] 23.3. [color=blue]poika[/color], 4300 g ja 54 cm, pipo 35,5cm
[color=6959cd][b] Wilkuna-72 [/color][/b] 2.4. [color=red]tyttö[/color], 3360 g ja 49 cm, pipo 35cm
[color=6959cd][b] Riax [/color][/b] 16.4. [color=red]tyttö[/color], 4325 g ja 53 cm, pipo 37cm
[color=6959cd][b] joanna04 [/color][/b] 30.4. [color=red]tyttö[/color], 3592 g ja 50 cm
[color=6959cd][b] petjuska [/color][/b] 5.5. [color=blue]poika[/color], 2980 g ja 47 cm
[color=6959cd][b] Miikuko [/color][/b] 6.5. [color=red]tyttö[/color], 3710 g ja 50 cm
[color=6959cd][b] Mauku75 [/color][/b] 24.5. [color=red]tyttö[/color], 3555 g ja 51 cm
[color=6959cd][b] uba-aba[/color][/b] 27.5. [color=blue]poika[/color], 3220 g ja 49 cm, pipo 34,5 cm
[color=6959cd][b] Aapeli_77[/color][/b] 10.6. [color=blue]poika[/color], 3620 g ja 52 cm, pipo 36,5 cm
[color=6959cd][b] Kengu76 [/color][/b] 25.6. [color=red]tyttö[/color], 2855 g ja 49 cm, hattu 32 cm
[color=6959cd][b] kuutar-74 [/color][/b] 5.7. [color=red]tyttö[/color], 4000 g ja 50 cm
[color=6959cd][b] Vinku75 [/color][/b] 29.6.[color=blue] poika[/color], 3330 g ja 49 cm
[color=6959cd][b] Hope74 [/color][/b] 17.7. [color=blue] poika[/color], 3390 g ja 50,5 cm, pää 34 cm
[color=6959cd][b] Wannabemami [/color][/b] 26.7. [color=blue] poika[/color], 3280 g ja 48 cm, pipo 36 cm
[color=6959cd]Ex-haahujen yahoo-lista:[/color]
[b][color=darkviolet] groups.yahoo.com/group/exhaahut [/color][/b]
[color=6959cd]Listalle ovat tervetulleita kaikki exät, jo jakautuneetkin :)[/color]
[color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color][color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4]