Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt itkettää jo.. Uuden ihastuksen kammottavat vessatavat x(

Vierailija
13.05.2014 |

Olen tavannut kaikin puolin muuten kivan, fiksun, hauskan ja suloisen miehen, johon haluaisin tutustua paremmin, mutta hänen vessahygieniansa tai paremminkin sen puute on jotain aivan luokatonta.

Hyvin nopeasti kiinnitin huomiota ensinnäkin siihen, ettei mies pese käsiään vessakäynnin jälkeen, pari kertaa mun luona kyläillessään on jättänyt kuset pönttöön (siis unohtanut vetää), kerran oli heittänyt paskaisen paperin ohi pöntön... Useammin kuin kerran on kunnon paskaraidat pöntössä, joita sentään pahimpia on joskus yrittänyt siivota pois (tämän tiedän, koska vessaharjakin on ollut paskassa).

Nyt  viimeisin tempaus sai mut jo ihan epätoivon partaalle - sekä pöntön ringissä että vessapaperirullassa oli kakkaa hänen jäljiltään 8(

Helvetin pyllyilkiö, nyt oli jo oikeesti paitsi itku myös oksennus lähellä. Siis miten se sitä paskaa oikeen roiskuttaa että tuo on edes teknisesti mahdollista??!

Ei olla vielä harrastettu seksiä enkä taida uskaltaakaan, löytyy varmaan munastakin sitä paskaa. Ja lienee tarpeetonta mainita, etten *jostain syystä* halua syödä hänen tekemäänsä ruokaa, jota kyllä suurella innolla olisi minulle halukas valmistamaan.

Harmittaa niin kovasti. Ei tullut ennen mieleenkään, että tällaseenkin asiaan vois lupaava tuttavuus kaatua. Eksä jätti sentään vaan pöntön kannen auki.

Kommentit (129)

Vierailija
41/129 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, mutta kiitos päivän nauruista! T.masentunut, joka harvemmin nauraa.

Vierailija
42/129 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 12:48"]

Tykkäätkö ap kakka-pissa-leikeistä? Voi olla, että tämä herra tykkää.

[/quote]

En tykkää. Enemmän tykkään puhtaasta vessanpöntöstä. Ei sitten tainnut olla mun prinssini tämä  tapaus. Harmi nyt kuitenkin. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/129 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 12:53"]

[/quote]

:)

Ole hyvä!

Vierailija
44/129 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanoisin miehelle ihan suoraan ja rehellisesti, mikä mättää.

Siis sen, mitä sinä ap avauksessasi kerroit: että hän on ihana ja mukava ja olet ihastunut, mutta että tämä kakka-asia vaivaa mieltäsi niin paljon, ettet voi jatkaa suhdetta, jos siihen ei tule muutosta. Kerrot, kuinka paljon ja miten asia sinuun vaikuttaa.

Miksi et voisi puhua suoraan? Et sinä siinä mitään menetä. Voit päinvastoin menettää muutoin ihanan miehen turhaan, jos et edes yritä ratkaista ongelmaa.

Vierailija
45/129 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan siinä tyypissä on olla jotain vikaa, jos on vielä vapaana, vaikka muuten on niin ihana. Hyi helvetti. Tuollainen sotkeminen ei ole ymmärrettävää kuin korkeintaan monen promillen kännissä, mikä taas ei ole hyväksyttävää.

Vierailija
46/129 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi. Jätä heti ja varoita kaikkia muitakin

Vierailija
47/129 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 12:37"]

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 12:19"]

Jatkuvasti suihkussa käyvä mies siivoaa varmasti jälkensä ja pesee kätensä vessassa. Mistä sinä muuten tiedät ettei pesisi käsiään. Ja jos olisi pyllyilkiö niin varmaan haisisi myös. Kiitos hyvistä nauruista!

[/quote]

Kyllä minä pienessä kämpässäni kuulen, avataanko hana vessassa vai ei. Ja ihmetyttää tämä kakkajuttu sitäkin enemmän, kun tosiaan on muuten siisti, siis todella räikeä ristiriita. Ei se paskalle haise kuitenkaan, eli saa ilmeisesti sen verran pyyhityksi ainakin. Ne jäljet vaan sitten vessassa on mitä on. ap

[/quote]

Mites hänen omassa kämpässään? Missä kunnossa pytty ja sen ympäristö? Tai vessa ylipäätään?

Vierailija
48/129 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"löytyy varmaan munastakin sitä paskaa" nauroin kyyneleet silmissä :'D

Vierailija
49/129 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toista ei voi muuttaa. Vedä tästä johtopäätöksesi.

Vierailija
50/129 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistin itseni aloituksesta, aivan kuin minä vessassa O_O

Vierailija
51/129 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kopiokatti siitä toisesta aloituksesta, jonka se yksi nainen teki muutama oäivä sitten. Siis siitä, miten mies jättää oven auki lorottaessaan ja pierressään.

Eli tämä http://www.vauva.fi/keskustelu/3981020/ketju/herkkanahkainen_mies_suuttui_ja_lahti_baariin

Vierailija
52/129 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käytiin katsomassa yhtä myytävänä olevaa talo ja kaikissa 3 vessassa pönttö vetämättä ja yhdessä kakkaraitoja. Siis vaikka esittely tiedossa???

Vierailija
53/129 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 13:17"]

Tämä on kopiokatti siitä toisesta aloituksesta, jonka se yksi nainen teki muutama oäivä sitten. Siis siitä, miten mies jättää oven auki lorottaessaan ja pierressään.

Eli tämä http://www.vauva.fi/keskustelu/3981020/ketju/herkkanahkainen_mies_suuttui_ja_lahti_baariin

[/quote]

Miksi olisi? Ihan eri asiastahan tässä puhutaan.

Vierailija
54/129 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos yrität, että kun havaitset miehen kakkajäljet vessassa, niin pyydät että käy siivoamassa; "Sulta jäi paskaa tohon vessaistuimeen, voitko käydä pyyhkimässä pois?". Sitten käsienpesun kanssa teet niin, ettät odottat ovella kun mies on vessassa ja oven avautuessa ojentannat puhtaan käsipyyhkeen ja sanot "eikö siellä ollu käsipyyhettä kun et pessy käsiä, ota tosta"

Itse olisi heivannut jo miehen, sillä mulla on oikeasti kammo ihmisen kakkaa kohtaan. Mä en kestä toisten ihmisten kakkaa yhtään. Varmaan ansaitsen tällä alapeukkuja, mutta mua pelottaa valmiiksi jo tulevan jälkikasvun pyllynpyyhintä, enkä tiedä kuinka tulen suoriutumaan siitä.

Vierailija
55/129 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eeeeyaah!

Vierailija
56/129 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko käynyt miehen asunnossa? Vessa mahtaa olla aika iljettävä ilmestys.

Vierailija
57/129 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 12:53"]

[/quote]

Mäkin hekottelen täällä töissä ihan kippurassa. Kauhea ongelma, mutta ei voi olla nauramatta. Sääliksi ihan käy ap:ta.

Vierailija
58/129 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 13:18"]

Me käytiin katsomassa yhtä myytävänä olevaa talo ja kaikissa 3 vessassa pönttö vetämättä ja yhdessä kakkaraitoja. Siis vaikka esittely tiedossa???

[/quote]

HAAAHHAAAA!! Siis mitä vit...a!

Vierailija
59/129 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sanot suoraan.

minun mieheni jätti paskaraidat pönttööni suhteen tapailuvaiheessa ja sanoin suoraan että olisi kiva että käyttäisi vessaharjaa, en halua katsella kenenkään skeidaa.

Oppi kerrasta ;)

Vierailija
60/129 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkää varmaan kakkaleikeistä... :D Tsemiä ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä