Nyt itkettää jo.. Uuden ihastuksen kammottavat vessatavat x(
Olen tavannut kaikin puolin muuten kivan, fiksun, hauskan ja suloisen miehen, johon haluaisin tutustua paremmin, mutta hänen vessahygieniansa tai paremminkin sen puute on jotain aivan luokatonta.
Hyvin nopeasti kiinnitin huomiota ensinnäkin siihen, ettei mies pese käsiään vessakäynnin jälkeen, pari kertaa mun luona kyläillessään on jättänyt kuset pönttöön (siis unohtanut vetää), kerran oli heittänyt paskaisen paperin ohi pöntön... Useammin kuin kerran on kunnon paskaraidat pöntössä, joita sentään pahimpia on joskus yrittänyt siivota pois (tämän tiedän, koska vessaharjakin on ollut paskassa).
Nyt viimeisin tempaus sai mut jo ihan epätoivon partaalle - sekä pöntön ringissä että vessapaperirullassa oli kakkaa hänen jäljiltään 8(
Helvetin pyllyilkiö, nyt oli jo oikeesti paitsi itku myös oksennus lähellä. Siis miten se sitä paskaa oikeen roiskuttaa että tuo on edes teknisesti mahdollista??!
Ei olla vielä harrastettu seksiä enkä taida uskaltaakaan, löytyy varmaan munastakin sitä paskaa. Ja lienee tarpeetonta mainita, etten *jostain syystä* halua syödä hänen tekemäänsä ruokaa, jota kyllä suurella innolla olisi minulle halukas valmistamaan.
Harmittaa niin kovasti. Ei tullut ennen mieleenkään, että tällaseenkin asiaan vois lupaava tuttavuus kaatua. Eksä jätti sentään vaan pöntön kannen auki.
Kommentit (129)
Sano vaikka näin:
olen tässä ihmetellyt vessakäyttäytymistäsi ja olisi kiva että jätät vessan siistiksi joka kerran jälkeen. Paperit pönttöön, käytä vessaharjaa ja vedä vessa. Ja pese myös kätesi.
eli ei mitään vihjailua vaan suoraa puhetta. Kun teette ruokaa seuraavan kerran niin pyydä pesemään kädet ennenkuin aloittaa.
jos ei opi, pistä vaihtoon.
Mun ex ei sulkenut koskaan vesan ovea eikä pessyt käsiään. Yökötti.
Ei hitto mitä sanoja :D :D pyllyilkiö, paskailija, kakkasokea .. tää ketju piristi mun päivää!
Mun exdeittini oli niin bakteerikammoinen, että kakkasi vieraille pöntöille "pylly pystyssä". Tämän vuoksi hänelle tuli joskus huteja, eli limppu saattoi pudota pöntön sijaan lattialle. Ehkä miesystävälläsi on samanlainen ongelma, eli yrittää kakata pystyasennossa ja tulee huitoneeksi ja sotkeneeksi paskaa siksi ympäriinsä? Ymmärrystä nyt vähän, ap!
Hyi vittu! Sarjassamme kauhutarinoita pahimman luokan mieslapsista. Mikä aivan uskomatonta, tässäkin ketjussa jotkut imbesillit kehottaa hellästi kouluttamaan paskalla suttaavan mieslapsen hygieenisille vessatavoille... Normaalijärkinen ajattelisi tuossa kohtaa, että tervemenoa sotkemaan jonkun muun wc.
Mä taas en tykkää, kun mieheni käyttää vessaharjaa jarrutusjälkien pyyhkimiseen. Harja on aina ihan paskainen tämän takia. Mielestäni harjaa tulee käyttää vain siivouksen yhteydessä pesuaineen kanssa.
Jarrujäljet lähtee, kun suihkuttaa käsisuihkulla kuumaa vettä paineella. Hygieenisempää.
Ei hitto, kuolen nauruun :'D Tää ketju on taas näitä AVn helmiä <3
Vapise Vanukasmies, täältä tulee Pyllyilkiö!!
APlle toki varmasti traagista. Tsemppiä!!!
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 13:56"]
Hyi vittu! Sarjassamme kauhutarinoita pahimman luokan mieslapsista. Mikä aivan uskomatonta, tässäkin ketjussa jotkut imbesillit kehottaa hellästi kouluttamaan paskalla suttaavan mieslapsen hygieenisille vessatavoille... Normaalijärkinen ajattelisi tuossa kohtaa, että tervemenoa sotkemaan jonkun muun wc.
[/quote]
No näin juuri, jos äijä ei osaa paskalla käydä, niin kenkää vaan. Eikö se ole jotain ykköskriteereitä miehessä, että vessassa osaa käydä.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 12:19"]
En edes harkitsisi tapaavani enää uudelleen!
[/quote]
En minäkään.
Ja olisin jo järkytyksissäni huutanut tuosta paska-asiasta. Olisin pyytänyt sitä katsomaan jälkiään ja selittämään mistä on kyse!
Varmaan joku sairas fetissi. Mies katsoo kuinka paljon olet valmis kestämään ja koska huomautat asiasta. Joku kaunis päivä keittiön pöydältä sitten löytyy tuore höyryävä pökäle.
Miksi ihmeessä se sinun kotonasi käy koko ajan paskomassa? Vääntäisi pökäleet kotonansa. Itse olen sen verran vieraskorea, ettei tulisi mielenkään alkaa kikertämään torttua jonkun ihastuksen luona, varsinkaan, jos ei olla vielä missään varsinaisessa suhteessa, eikä edes seksiä harrastettu.
Mies ei vain ole koskaan joutunut varmaan pesemään pönttöä, eikä siis tiedä miksi pitäisi ns. jarrujäljet putsata pois... kerroin tuolla jo aikaisemmin että poikaystäväni ei myöskään siivoa kakkojaan, ja se suoraan sanoen v*itutt** aivan suunnattomasti.
Esim. jos olen juuri pessyt vessan (pessyt lattian, tasot, peilin, hinkannut pöntön kiiltävän puhtaaksi, suihkukaapin yms. koska vessa tuntuu silloin paljon viihtyisämmältä ja mukavammalta vieraillekkin ja itselle erityisesti), sitten tulee poikaystävä kylään, käy vessassa --- > pönttö karseassa kunnossa!
Kyllä ottaa päähän, että pari tuntia olen sitä hinkannut, niin pitäisi heti mennä uudestaan. Alkaa masentaa niin paljon, ettei huvita mennä siivoamaan poikaystävän jälkiä heti uudestaan.... Ja siis mikään sanominen ei ole auttanut.
Ollaan seurusteltu 4 vuotta.
Olen kylläkin vaihtamassa miestä. Onnea vaan hänen seuraavalle tyttöystävälleen. Muuten ihan mukava mies, ja tarkka suihkussakävijä myös ja pesee kyllä kädetkin (yleensä). Olen huomannut, että iltaisin ei pese ja tulee esim. nukkumaan vessassa käynnin jälkeen pesemättä.. ja se on minusta aika kamalaa, kun kuitenkin hän sitten koskettelee minua.
En ole jaksanut alkaa miestä kasvattamaan, ja ei ole oppinut mitään tapoja vaikka kuinka nipottaisi.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 14:44"]
Miksi ihmeessä se sinun kotonasi käy koko ajan paskomassa? Vääntäisi pökäleet kotonansa. Itse olen sen verran vieraskorea, ettei tulisi mielenkään alkaa kikertämään torttua jonkun ihastuksen luona, varsinkaan, jos ei olla vielä missään varsinaisessa suhteessa, eikä edes seksiä harrastettu.
[/quote]
Ei siis tullut mieleesi, että kyseessä on keksitty aloitus eli ns. porvoolainen, jonka tavoitteena on yllyttää mammat raivoon ja vahvistamaan heidän vakaumustaan, että kaikki miehet ovat sikoja.. Hyvin on onnistunut. Muistuttaa uskonnollista hurmosta.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 14:01"]
Mä taas en tykkää, kun mieheni käyttää vessaharjaa jarrutusjälkien pyyhkimiseen. Harja on aina ihan paskainen tämän takia. Mielestäni harjaa tulee käyttää vain siivouksen yhteydessä pesuaineen kanssa.
Jarrujäljet lähtee, kun suihkuttaa käsisuihkulla kuumaa vettä paineella. Hygieenisempää.
[/quote]
Nimenomaan. Ei tulisi mieleenkään tökätä vessaharjaa sellaisenaan tuoreeseen paskaan. Minua häiritsee, miten tämänkin palstan keskusteluissa aina mainitaan, että yleisissä vessoissa pitäisi käyttää vessaharjaa tarpeidensa jälkeen kohteliaisuudesta muita kohtaan. Se harja on siellä vessassa siivoojaa varten, koska likaista vessaharjaa ei ole kiva kuljetella siivouskärryssä. Kiva sitten pestä ne pöntöt harjalla, jolla on hinkattu paskaa sellaisenaan. Siivoojalla on tujut aineet, joita käyttää vessan siivouksessa.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 14:52"]
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 14:44"]
[/quote]
Ei siis tullut mieleesi, että kyseessä on keksitty aloitus eli ns. porvoolainen, jonka tavoitteena on yllyttää mammat raivoon ja vahvistamaan heidän vakaumustaan, että kaikki miehet ovat sikoja.. Hyvin on onnistunut. Muistuttaa uskonnollista hurmosta.
[/quote]
Miksi tämä olisi provo jos näin moni on vastannut että kokemusta on myös tällaisesta? ja mitä väliä onko provo vai totta? yhtä hyvin joku voi kirjoittaa että MIES EI KOSKAAN VEDÄ PÖNTTÖÄ! niin voi olla ihan hyvin tottakin........
Onko se mies normaali? Onko hänellä jokin kehitysvamma? :o
Odotas kun pääset kurkistamaan sen kalsareihin..minä en jäisi, hyi olkoon!
Oletko nuuskinut sohvaa poikaystävän jäljiltä. Veikkaan, että haisee paskalle...
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 13:39"]
No sanot suoraan.
minun mieheni jätti paskaraidat pönttööni suhteen tapailuvaiheessa ja sanoin suoraan että olisi kiva että käyttäisi vessaharjaa, en halua katsella kenenkään skeidaa.
Oppi kerrasta ;)
[/quote]
Olihan tämä helmi käyttänyt vessaharjaa - ap:han sanoi että sekin oli paskassa :D