Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt itkettää jo.. Uuden ihastuksen kammottavat vessatavat x(

Vierailija
13.05.2014 |

Olen tavannut kaikin puolin muuten kivan, fiksun, hauskan ja suloisen miehen, johon haluaisin tutustua paremmin, mutta hänen vessahygieniansa tai paremminkin sen puute on jotain aivan luokatonta.

Hyvin nopeasti kiinnitin huomiota ensinnäkin siihen, ettei mies pese käsiään vessakäynnin jälkeen, pari kertaa mun luona kyläillessään on jättänyt kuset pönttöön (siis unohtanut vetää), kerran oli heittänyt paskaisen paperin ohi pöntön... Useammin kuin kerran on kunnon paskaraidat pöntössä, joita sentään pahimpia on joskus yrittänyt siivota pois (tämän tiedän, koska vessaharjakin on ollut paskassa).

Nyt  viimeisin tempaus sai mut jo ihan epätoivon partaalle - sekä pöntön ringissä että vessapaperirullassa oli kakkaa hänen jäljiltään 8(

Helvetin pyllyilkiö, nyt oli jo oikeesti paitsi itku myös oksennus lähellä. Siis miten se sitä paskaa oikeen roiskuttaa että tuo on edes teknisesti mahdollista??!

Ei olla vielä harrastettu seksiä enkä taida uskaltaakaan, löytyy varmaan munastakin sitä paskaa. Ja lienee tarpeetonta mainita, etten *jostain syystä* halua syödä hänen tekemäänsä ruokaa, jota kyllä suurella innolla olisi minulle halukas valmistamaan.

Harmittaa niin kovasti. Ei tullut ennen mieleenkään, että tällaseenkin asiaan vois lupaava tuttavuus kaatua. Eksä jätti sentään vaan pöntön kannen auki.

Kommentit (129)

Vierailija
121/129 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 19:43"]Kappas, onpas pyllyilkiöni kirvoittanut kommentteja, kiitos vain :)  Kyllä siinä nyt valitettavasti taitaa niin käydä, etten ko. herraa enää aio tavata. Ei vaan yhtään tunnu luontevalta alkaa opastamaan aikuista miestä vessatavoissa - joutuisni ihan alkeista aloittamaan kuten pikkulapsen kanssa. Ehkä erilaisella luonteella, mutta... ei. Tuolla vielä kun joku väläytti mahdollisen kakkafetissin mahdollisuutta, säikähdin entisestään :D

Ko. herran omaan kämppään/vessaan en (Luojan kiitos?) ole päässyt tutustumaan, on halunnut aina tavata mun luona/jossain muualla.

No mutta tästä saa joku kärsivällisempi, viestinnässään rohkeampi ja  suorempi, sekä vähemmän kakkakammoinen nainen itselleen muuten oikein hyvän miehen, käykää kiinni siskot ;)

PS. Turun seudulla tämä tapaus vaikuttaa..

Kiitos vielä paljon moninaisista vastauksistanne, osaa ottavista pohdinnoistanne, ja empatiastanne pulmaani. Arvostan :D

Aurinkoista kevättä/kesää,

ap
[/quote]
Kuule siinä että et tapaa häntä enää, ei ole mitään valitettavaa. Ihmettelen, että edes mietit asiaa.

Vierailija
122/129 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska jätkä HOHHOHHOHHOHHOO

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/129 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

120 vielä uudestaan,tuli mieleen että sama paskaräjähtelijä kusi todella paljon wc pöntön reunoille.Nosti kyllä istuimen,mutta miten sitä kusta olikin aina siinä sen alla sitten!Yök!Jos ei noin isoon reikään osu niin kannattaisi varmaan istualtaan tehdä.Onneksi nykyinen on todella siisti,vaikka sairastaakin suolistosairautta.Ei tarte enää viikoittain kusta hinkkailla!

Vierailija
124/129 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helevetti. Uita sen jätkän naama siellä paskapöntössä seuraavan kerran ja heitä sit ulos.

Vierailija
125/129 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suolistosairaus tarkoita samaa kuin epäsiisteys ja hygienian puute! Suolistosairaat varsinki kurkkii pönttöön käynnin jälkeen ja varmistaa ettei jää sotkuja, kun tietää että se on mahdollista. Tuo mies ei vain ole oppinut käytöstapoja.

Vierailija
126/129 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka asiasta sanoisi, ja mies jatkossa siivoisi jälkensä. En voisi olla ajattelematta, onko esim. lattialle tipahtanut kakkaa ja mies on vaan nostanut sen pois. Eli alue on edelleen kakkainen, vaikkei sitä silmin erotakaan. Toisin sanoen, haluan miehen joka ei alun perinkään heittele kakkojaan ympäri vessaa. Hyi yäk, joutuisi muuten desinfioimaan vessanistuimen joka kerta kun mies on käynyt vessassa.

Vierailija
127/129 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähäx mä repesin, kun Anna Pervo luki tän mun provon radio Aallon dynastiassa.

Vierailija
128/129 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi. Itse en pystyisi katselemaan tuollaista ollenkaan.

Vierailija
129/129 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten on vaan hajamielinen

Joo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi