Ei ole Petterillä uusia parempia selityksiä?
Samaa sössötystä. Nyt uutisissa.
Kommentit (44)
Itkis vähän. Saattaisi auttaa?
"Yhyy. Miksi minua kiusataan? Tää on vainoamista!" YHYY!
Vierailija kirjoitti:
Vakuuttavaa puhetta hienolta mieheltä.
Huumoria olla pittää.
Mitä jos kaivettaisiin esiin mitä edellinen hallitus teki valtionvaroille.
Nyky hallitus yrittää pelastaa sen mitä enää voidaan.
Joku "parhaani olen yrittänyt teidän tähtenne 24/7, mutta mikään ei riitä" voisi auttaa?
Minulla on ollut koko ajan vain nämä Jannen stetson-luvut, näitä olen sitten junaillut hallituskumppaneille ja kansalaisille, VM:n arvion runttasin roskakoriin.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ollut koko ajan vain nämä Jannen stetson-luvut, näitä olen sitten junaillut hallituskumppaneille ja kansalaisille, VM:n arvion runttasin roskakoriin.
Suomessa ei ole korruptiota vaan on junailua....
Vierailija kirjoitti:
No sähän voit kaivaa ja kertoa meille. Ooh, ai niin jakoivat suomen kansalle siis omalle kansalaisille esim. lapsilisät tuplana. Hirveää oma kansa ensin ajattelua, olisi pitänyt antaa nekin raha kavereiden ns. bisneksiin.
Petteri ilmoittaa olevansa Garden-Areenan ensimmäinen esiintyjä, ilmoittaa vetäytyvänsä politiikasta ja alkavansa pop-artistiksi. Ensimmäinen sinkku on: Runttaan ja junailen aamuun asti vaan.
Rinne sentään älysi erota. Mutta lapanen ei. Toivon kaikkia pahaa tälle huijarille.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos pysyttäisiin nyt tässä asiassa?
Vierailija kirjoitti:
Niinhän se pelastuu, että tuhlataan miljoonia ja miljoonia täysin joutaviin halli yms. hankkeisiin. Kokoomus tuhoaa Suomen talouden lopullisesti. Kykypuolue.
Ap. voisi voisi kertoa meille mitkä toimet nostaisi Suomen taloutta.
On se säälittävä.