Nyt itkettää jo.. Uuden ihastuksen kammottavat vessatavat x(
Olen tavannut kaikin puolin muuten kivan, fiksun, hauskan ja suloisen miehen, johon haluaisin tutustua paremmin, mutta hänen vessahygieniansa tai paremminkin sen puute on jotain aivan luokatonta.
Hyvin nopeasti kiinnitin huomiota ensinnäkin siihen, ettei mies pese käsiään vessakäynnin jälkeen, pari kertaa mun luona kyläillessään on jättänyt kuset pönttöön (siis unohtanut vetää), kerran oli heittänyt paskaisen paperin ohi pöntön... Useammin kuin kerran on kunnon paskaraidat pöntössä, joita sentään pahimpia on joskus yrittänyt siivota pois (tämän tiedän, koska vessaharjakin on ollut paskassa).
Nyt viimeisin tempaus sai mut jo ihan epätoivon partaalle - sekä pöntön ringissä että vessapaperirullassa oli kakkaa hänen jäljiltään 8(
Helvetin pyllyilkiö, nyt oli jo oikeesti paitsi itku myös oksennus lähellä. Siis miten se sitä paskaa oikeen roiskuttaa että tuo on edes teknisesti mahdollista??!
Ei olla vielä harrastettu seksiä enkä taida uskaltaakaan, löytyy varmaan munastakin sitä paskaa. Ja lienee tarpeetonta mainita, etten *jostain syystä* halua syödä hänen tekemäänsä ruokaa, jota kyllä suurella innolla olisi minulle halukas valmistamaan.
Harmittaa niin kovasti. Ei tullut ennen mieleenkään, että tällaseenkin asiaan vois lupaava tuttavuus kaatua. Eksä jätti sentään vaan pöntön kannen auki.
Kommentit (129)
Eieieieieieiiiii
jspiap = jätä se pyllyilkiö, ansaitset parempaa
Puhu asiasta hänen kanssaan, ensin nätimmin ja jos ei mene perille, niin sitten kovemmin. Uskon että menee perille. Älä anna paskan erottaa teitä, vaan taistele sitä vastaan!
Pyllyilkiö, perseketku, takapuoliriiviö.
Opettakaa niille pojillenne edes alkeellisia siisteystapoja. Tässäkin varmasti muuten OK-kundi muuttuu äklöttäväksi tuollaisilla tavoilla. Itsekäs paskoja, muut korjaa jäljet. Hyi!
Jatkuvasti suihkussa käyvä mies siivoaa varmasti jälkensä ja pesee kätensä vessassa. Mistä sinä muuten tiedät ettei pesisi käsiään. Ja jos olisi pyllyilkiö niin varmaan haisisi myös. Kiitos hyvistä nauruista!
En edes harkitsisi tapaavani enää uudelleen!
Minullakin tuollainen mies, ollaan seurusteltu 4vuotta mutta ei osaa vieläkään putsata/pestä pönttöä, jopa siskoni on mäkättänyt poikaystävälleni asiasta, että voisiko pliis käyttää vessaharjaa! Mies ei ole koskaan kotona joutunut koskemaankaan saati nähnytkään vessaharjaa (ja kerran kysyin tietääkö mitä sillä tehdään, vastasi että ei tiedä..... Uskomatonta), eikä näin ollen tiedä millainen homma se kuivuneen paskan siivoaminen sieltä pöntöstä on ja sen reunoilta. Olen varma että hän käy myös kusella nostamatta rengasta ylös, koska on laiska pyyhkimään renkaasta pisaroita yms. Ällöttävää.
Olen yrittänyt myös hienovaraisesti ja kiltisti sanoa että "ootko nähnyt millainen vessaharja meillä on" tyyliin mutta ei vaan mene jakeluun. Suosittelen että jos ei suhteen alussa auta sanominen niin vaihda miestä......... Muuten saat sanoa siitä lopun ikääsi.
Oksettaa ajatuskin.
Vieläkö olet suhteessa?? Ja jos niin miksi!!
Käsittämätöntä. En vaan tajua, miten terve aikuinen ihminen voi olla osaamatta tuollaista ihan itsenäisesti. Puhu asiasta suoraan. Ellet siis halua pistää saman tien kantapäitä vastakkain, itselläni ainakin voisi olla kova kynnys lähteä kouluttamaan tuollaista miestä.
Ihania nämä fiktiiviset aloitukset.
Kuulostaa siltä että on jostain Itä-Suomesta koska itäsuomalaisethan on tunnetusti epäsiistimpiä ihmisiä kuin esimerkiksi länsi- tai eteläsuomalaiset.
Kyllä jokainen normaali mies OSAA sen vessanpöntön putsata ja takuulla tietää, mitä harjalla tehdään. Mutta kuin ei huvita, ei viitsitä, ei jakseta.
Jos mun miesystävä käyttäytyisi noin, joka kerta kun niitä paskoja on pesemättä, hakisin miehen vessan ovelle, laittaisin harjan, pönttörätin ja pesuaineen kouraan. Jos ei homma onnistu näyttäisin ovea.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 11:54"]Olen miettinyt kuumeisesti miten tuosta sanoisin loukkaamatta mutta tehokkaasti. Tämä asia on tullut jo mun uniinkin :(
En tajua, muuten mies on siisti, esim suihkussa käy päivittäin, ei ikinä haise hielle, vaatteet ja hiukset aina puhtaat jne.
Voiko joku sairaus tosiaan aiheuttaa tuollaista? Ja sen myötä tullut täydellisen kakkasokeaksi? ap
[/quote]
Miten mietit mitään sanomista ENÄÄN. Eikö tuo jo okseta, kiertoon koko jätkä.
Kuka sen nyt huoli. Ei kukaan.
Pahoin pelkään, että tämän miehen kohdalla peli on jo menetetty.. Hän voi muutaman kerran muistaa siivoilla jälkiään, jos asiasta huomautat (ja ilmeisesti aika kädestä pitäen näytät, miten pitää toimia), mutta hän ei enää pysty sisäistämään kunnolla näinkään normaaleina pidettyjä käytäntöjä. Eli jollakin tasolla pitää sinua vaan "ihme niuhona outoine sääntöineen", koska selvästikin hygieniakasvatus kotona lapsuudessa on jäänyt vajaaksi, eikä mies siten pidä jälkiensä siistimistä normaalina itsestäänselvänä käytöksenä.
Puhun kokemuksesta, koska oman miehen paskajarrutusjälkiä, kusta wc-istuimella (siis sillä renkaalla, jolle istutaan) ja sylki-tahna-limoja lavuaarissa katsoin sormien läpi seurusteln alkuajan. Sitten aloin huomautella, vaatia itselleni mahdollisuutta istahtaa pöntölle ilman että reidet on toisen kusessa ja pönttö kakkasementoitu. Mies on muuten neuroottisenkin tarkka suihkussakäynneistä (1-2 kertaa päivässä), mutta edelleenkin 20 vuoden jälkeen hän joutuu selvästi tsemppaamaan ihan hirveästi, että muistaisi nostaa istuinrenkaan ylös pissatessa tai harjata itse kakkajäljet pois. Ja unohduksia tapahtuu.. :/ Kiitokset ja terveiset vaan anopille...
Eli vanha koira ei opi hirveän helpolla uusia temppuja, kun kyse on tällaisesta arkipäiväisestä, "selkärangasta suoritettavasta" toiminnosta, joka opitaan yleensä leikki-ikäisenä. Ajan kuluessa on oikeasti hermoja raastavaa elää tällaisen ihmisen kanssa. Helpompi on etsiä alunperinkin vierelleen kumppani, jolla perusasiat ovat hallussa. Tsemppiä silti.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 12:21"]
Oksettaa ajatuskin.
Vieläkö olet suhteessa?? Ja jos niin miksi!!
[/quote]
Olemme vasta tapailuvaiheessa. Ja todennäköisesti tämä asia on ainoa, joka estää seurustelun, ellei miehen kakkapolitiikka muutu. ap
Hyi, voi olla joku fetissikin ja ihan kuumana kun katsot hänen jälkiään.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 12:19"]
Jatkuvasti suihkussa käyvä mies siivoaa varmasti jälkensä ja pesee kätensä vessassa. Mistä sinä muuten tiedät ettei pesisi käsiään. Ja jos olisi pyllyilkiö niin varmaan haisisi myös. Kiitos hyvistä nauruista!
[/quote]
Kyllä minä pienessä kämpässäni kuulen, avataanko hana vessassa vai ei. Ja ihmetyttää tämä kakkajuttu sitäkin enemmän, kun tosiaan on muuten siisti, siis todella räikeä ristiriita. Ei se paskalle haise kuitenkaan, eli saa ilmeisesti sen verran pyyhityksi ainakin. Ne jäljet vaan sitten vessassa on mitä on. ap
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 12:32"]
[/quote]
Hyvä pointti. Kuvaus kuulosti sen verran ylivedetyltä, että pakko ihmetellä, voiko noin edes käydä vahingossa. Jarrutusjäljet pöntössä ja vetämisen unohtaminen joo, selittyy huolimattomuudella ja sillä, että äiti on kotona hoitanut pönttöjen kuuaruksen. Mutta se, että sitä kakkaa on joka puolella pöntön ulkopuolella, likaiset paperit heitetty lattialle jne kuulostaa käsittämättömältä. Eihän edes lapset sotke noin!
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 12:32"]
[/quote]
Yäks, eipä mulle oo tullut edes mieleen tollanen vaihtoehto x/ *puistatus*
ap
Tykkäätkö ap kakka-pissa-leikeistä? Voi olla, että tämä herra tykkää.
Jätä se sika!