Miksi ette vie lapsianne mihinkään??
Tässä lähistöllä asuu paljon lapsia ja lapset ulkoilee ja leikkii keskenään.
Hyvin usein kun olen lähdössä lasten kanssa jonnekin vaikka retkelle puistoon, piknikille yms.paikkoihin niin heti olisi monta lasta tulossa mukaan. Kun sanon, että käykää kysymässä äidiltä jos lähtee, mutta itse en näin isoa porukkaa uskalla ottaa vastuulleni niin lapset vastaa, ettei äiti lähtis kuitenkaan.
Miksi ette vie lapsianne mihinkään? Kyllä usein otan yhden kaverin mukaan, mutta toki kiva mennä ihan vain omienkin kanssa ja tosiaan montaa en uskalla ottaa mukaani.
Kommentit (22)
Oon 30 eikä mun vanhemmat oo vieläkään vieneet mua koskaan ravintolaan eikä ulkomaille. Ei mulla oo silti ollut ongelmia niiden suhteen. Älkää tehkö näistä asioista isompia kuin ne onkaan. Puistoilu ja muu ulkoilu onkin eri asia, mutta nämä sun naapurin lapsethan ovat ulkona.
Meidän lapset valittaa, että ei koskaan mennä mihinkään. Joskus ei olla edes päästy kunnolla kotiin sieltä "jostakin" kun valittavat tätä. Eli käydään hiihtämässä, pulkkamäessä, laskettelemassa, ravintolassa, museossa, leffassa, kahvilassa, kävelyllä, tarpomassa lumihangessa, paistamassa makkaraa, muulla eväsretkellä, luistelemassa jne. Mutta ei lasten mukaan "käydä missään".