Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luoja miten toi teini osaakin ärsyttää!!!

Vierailija
18.08.2014 |

Vettä tulee taivaalta kuin saavista kaatamalla ja tarjoutusin viemään hänet ja ystävänsä kouluun koska itsellä vasta iltavuoro, niin vastaus oli että NOLOOOO!! Pyysin että ottaa edes sitten sateenvarjon päänsä päälle, niin taas NOLOOOO! 

Se likka ei pääse kuin 10metriä ovesta niin jo on kuin uitettu koira. Meikkaa tuolla nyt ihan innoissaan eikä raukka tajuu et ripsarit on poskil ennen kuin bussipysäkille ehtii. Ei se ymmärrä miten inhottavaa on olla koulussa läpimärissä vaatteissa.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaat ettei teini ole ennen kastunut ja istunut märissä vaatteissa koulussa?

Vierailija
2/25 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 08:10"]

Meinaat ettei teini ole ennen kastunut ja istunut märissä vaatteissa koulussa?

[/quote]Sun pointtis oli?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissit näkyy hyvin kun paita märkä. Sitä ajattelee ja sen tuomaa huomioi.

Vierailija
4/25 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, meilläpäin sateenvarjo on onneksi cool.

Vierailija
5/25 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama, sanoin että ota edes vaihtovaatteet mukaan kun kuitenkin kastut, sain vastauksen: Enhän mä kastu! Ja katto mua ku olisin vähintäänkin tyhmä.. :) no, katotaan onko huomenna eri ääni kellossa.. :D

Vierailija
6/25 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 08:13"]Tissit näkyy hyvin kun paita märkä. Sitä ajattelee ja sen tuomaa huomioi.

[/quote]

Ahaa? Mä luulin että teinitytöillä yleensä on jo rintsikat? Vai mikäs sun pointtis oli?

Vierailija
7/25 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 08:13"]

Tissit näkyy hyvin kun paita märkä. Sitä ajattelee ja sen tuomaa huomioi.

[/quote]No ei onneksi ole sen tyylinen teini kyseessä. Kaukaa pissiksestä. Ap

Vierailija
8/25 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pointti oli se, että joko sä olet tyhmä, tai teinisi. Teini-ikäinen taatusti tietää miltä tuntuu olla märissä vaatteissa.

Mä vein mun teinit autolla kouluun. Ihan oven eteen missä on pelkkää lasiseinää. ;-)

Vierailija
9/25 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus se on koettava kantapään kautta. Se yrittää itsenäistyä. Ei tuossa iässä ole vielä taitoa, mutta tahtoa on. Kyllä se siitä. Pikku flunssa siitä korkeintaan voi seurata.

Vierailija
10/25 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne vaatteet koulupäivän aikana kuivuu. Muistan vielä sen tunteen, kun koulussa oli aina puoli päivää märissä vaatteissa. Ei se silloin kauheasti haitannut. Se oli normaalia. Kyllä siitä sun teinistä kasvaa ihan kelpo ihminen.

Vierailija
11/25 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojat runkkailee kotona kun ovat katselleet tytön muotoja märkien vaatteiden läpi. Ja tyttö saa suosioo...

Vierailija
12/25 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu täällä. 13v tyttö meinasi livahtaa kouluun pitsipaidassa ja SHORTSEISSA. Saipa sitten komennon käydä laittamassa päälleen pitkät housut.

Tuli takaisin alakertaan pitkälahkeisissa juu, mutta oli vaihtanut paidan toppiin. Käskin hakemaan villatakin päälle. Neiti oli jo lähdössä nuttura pään päällä, kun sanoin että vettä tulee kuin aisaa ja kannattaisi ottaa hattu ja sateenvarjo. Vastaukseksi sain silmien pyörittelyä ja huokauksen:

"Se on niin NOLOOO! Miten mä voin pyöräillä ja pitää sitä NOLOO sateenvarjoa samaan aikaan? Se on NOLOOO!"

No, tytteli lähti ilman pipoa ovet paukkuen. Onneksi sillä on koululla kaapissaan vaihtovaatteita, jos on noudattanut käskyä ;)

Vierailija
13/25 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille teinilles et on aika NOLOOO olla koulussa kuin uitettu koira ja naura paskasesti päälle. Eiköhän tajua että se on se nolo.

Vierailija
14/25 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 08:19"]Pojat runkkailee kotona kun ovat katselleet tytön muotoja märkien vaatteiden läpi. Ja tyttö saa suosioo...

[/quote]

Kaikki ei välitä runkkaajien huomiosta. Itse käytän vartalonmyötäisiä vaatteita, koska kaapumaiset vaatteet ahdistaa, ja jos lantio-vyötärö-tissit erotus kumpaankin suuntaan on 30cm nii sen kyllä pistää merkille yks jos toinenkin. Mulla on pientä OCD:tä, enkä vaan pysty pitämään kaapumaisia vaatteita, kun ne liehuu liikaa.

t. teini

Vierailija
15/25 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

pipoa???? mitä?

Vierailija
16/25 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väittävät, että koko viikon sataa. Tyhmempikin ja isosti noloilevakin varmasti ottaa sen sontsan viimeistään loppuviikosta.

Vierailija
17/25 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa, etten ole ainoa jota joskus ärsyttää :) Meillä onneksi vähän helpompaa, koska on poika kyseessä... mutta vain vähän helpompaa...

Vierailija
18/25 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 08:24"]

Sano sille teinilles et on aika NOLOOO olla koulussa kuin uitettu koira ja naura paskasesti päälle. Eiköhän tajua että se on se nolo.

[/quote]

Vanhempien nolostelu ei tuossa iässä paljon haittaa.

Vierailija
19/25 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö se nyt ulko-ovella viimeistään huomaa että "tuollahan sataa eihän vttu sinne voi mennä"

Vierailija
20/25 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinin täytyy osata jo pukeutua sään mukaan. Antaa mennä niissä rytkyissä missä menee. Turhaa paapomista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi