Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies osti lahjaksi itse toivomansa virvelin

Vierailija
11.05.2014 |

Mies antoi mulle aamulla äitienpäivälahjaksi virvelin, jota oli itse suunnitellut ostavansa itelleen jo pitkään. Mä en edes kalasta.

Nyt sitten meni kaverinsa kanssa testaamaan virveliä.

Oli ostanut meille kans äitienpäiväksi kokolihapihvit, jotka lupasi meille laittaa. Nyt ei sitten kuulu kotiin ja lapsilla jo nälkä. Mun on pakko vissin alkaa paistaa niitä, koska muuten tuskin saadaan tänään lämmintäruokaa. Ottaa aivoon! Onko muilla tällasta?

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 23:20"]

En ymmärrä tuota ap:n miehen haukkumista. Minusta aika kivasti, jos toi tulppaaneja hyvitykseksi ja autteli vielä iltahommissa. Jotkut miehet vaan ovat tuollaisia, eivätkä osaa huomioida vaimojaan. Tärkeintä, että mies ei ole väkivaltainen tai alko-ongelmainen.

[/quote]

Käytös oli jutun perusteella sen verran törkeää, ettei siinä pahemmin kukat enää tämän katon alla auttaisi.

Ensin ostaa lahjan itselleen, sitten lähtee leppoisalle kalareissulle kaverinsa kanssa (ja kipaisee paluumatkalla hakemaan kiskalta sen kämäisen rehupuskan), menee kotiin, naureskelee vähän vaimon pahoitetulle mielelle, manipuloi vaimon tekemään hyvän illallisen ja itse sen aikaa touhuilee lasten kanssa.

Ei muuten onnistuisi meillä tuollainen perseily. Ei kumminkaan päin.

Vierailija
62/74 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 23:32"]

Ei ap:n tyyppinen nainen ole nössö, vaikka täällä feministit huutelee. Hän on nainen isolla N:llä ja osaa käyttäytyä naisen tavoin. Tämmöstä naista mies välillä mielellään hemmotteleekin. Turhat kälättäjät saisivat jäädä ilman miestä.

[/quote]

Missähän kohtaa se hemmottelu näkyy? Siinä kukkapuskassa vai?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten feministit ei nyt ymmärrä, että toinen nainen tykkää perinteisistä rooleista. Nainen hoitaa lapset sekä kodin ja mies tuo leivän pöytään. Vieläkö perinteisestä työnjaosta riidellään? Meillä toimii emännän kanssa. piste.

Vierailija
64/74 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 23:41"]

Miten feministit ei nyt ymmärrä, että toinen nainen tykkää perinteisistä rooleista. Nainen hoitaa lapset sekä kodin ja mies tuo leivän pöytään. Vieläkö perinteisestä työnjaosta riidellään? Meillä toimii emännän kanssa. piste.

[/quote]

No tämä nainen ei selkeästi tykkää, tuskin olisi muuten purkanut mielipahaansa nettikeskusteluun, miehelleen kun ei ilmeisesti uskalla mitään sanoa.

Käy kyllä vaan sääliksi, meillä ei todellakaan toimisi tuollainen itsekäs perseily kumpaankaan suuntaan.

Vierailija
65/74 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ihan SAAT ostaa seuraavalla viikolla jotain itsellesi. Omilla rahoillasi? Vai onko kaikki miehen rahoja ja hän antaa sinulle 5e, että saat karkkipussin?

Vierailija
66/74 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin eihän siinä mitään pahaa ole jos siitä itse tykkää. Ap kyllä tuli valittamaan tänne. Olisiko tämä mies tottunut siihen, että lirputtamalla saa kaiken anteeksi. Nainen on siis jotenkin perso lirputtelulle. Ovela hyväksikäyttäjä osaa kyllä taktiikat. Tai onko miehellä jotain sellaista mikä korvaa tämän? Ehkä mies on hyvä sängyssä?

Olen itse ollut miesvaltaisissa harrastuksissa ja törmännyt näihin veijareihin paljonkin. Miettinyt olen usein, että täytyy sitä naisen todella oll hyväuskoinen kun tekee kaiken kotona itse ja mies vain menee ja tietenkin myös tilaisuuden tullen pettää.

Vierailija
67/74 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upea provo. Toivon todellakin, ettei ap:n kaltaisia lapasia oikeasti ole olemassa. Tai jos on, en edes sääli. Retardeilla se menee hukkaan.

Vierailija
68/74 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 22:14"]

Ei kai kukaan tosissaan kuvittele, että ap:n tarina on miltään osin totta. Reality check anyone?

[/quote]

Mitä merkitystä. Viihdettähän tämä on, hiljainen olisi tämäkin palsta jos ei totuutta väriteltäisi ja trollit riehuisi.

Minua olisi ap:n saappaissa käynyt vituttamaan se, että paskiainen ostaa itselleen virvelin ja käy päälle selittämään että se on vaimolle äitienpäivälahjaksi. WTF?!?! Itsekästä paskaa, sitä se on.

Tässä sulle hyvä virveli, just se minkä itselleni suunnittelin ostavani, ollaanpa muuten jo kaverin kanssa sovittu että lähdetään sitä kokeilemaan. Viitsitkö paistaa nuo pihvit viideksi?

Ei.

Koska en halua lähteä lahjoja heti myymään olisin lähtenyt ja opetellut kalastamaan prkele. Viitsitkö laittaa pihvit ja salaattia kuudeksi?

Vierailija
69/74 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä itsekin mies mutta ei tulisi mieleenikään ostaa jollekin toiselle lahjaa, jonka ottaisin todellisuudessa itselleni. :D

Näitäkin ihmisiä harmi kyllä kyllä löytyy. Paras tietämäni tapaus on sellainen, että ostattaa 10 v lapsellaan käsilaukun (antaa siis rahaa ja käskee ostaa tietyn laukun) ja sitten kun saa sen laukun lahjaksi niin alkaa valittamaan, että kuinka vaatimatonta ja enhän minä nyt tällaista voi pitää... :D

Vierailija
70/74 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

huono provo. mikä teitä ihmisiä vaivaa kun lähdette leikkiin?

Vierailija
71/74 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 00:52"]

huono provo. mikä teitä ihmisiä vaivaa kun lähdette leikkiin?

[/quote]

Olen kyllä itsekin törmännyt tällaisiin ihmisiin, että olkoonkin ap provo niin näitä kyllä löytyy...

Vierailija
72/74 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 00:52"]huono provo. mikä teitä ihmisiä vaivaa kun lähdette leikkiin?

[/quote]

Jep,ap taitaa olla sama joka 'löysi miehensä deittisivustolta' ja olikos 'myynyt itseäänkin joskus-kysyttävää' ja mitäs muita näitä onkaan,mihin ihmiset lähtee tosissaan mukaan.ei sillä hauska juttu ja hyvin kirjotettu :D!

Vierailija
73/74 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän tässä on, että vaikka aloittaja olisikin provo ( hyvä ) niin näitä tapauksia on oikeasti.

Vierailija
74/74 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ap:n äitienpäivä tai tarina on lähes kuin oma eilinen äitienpäiväni.

Mies osti minulle lahjaksi uudet tulpat toiseen autoomme ja rassaili sitten autoa puolipäivää. Osan päivästä mies katsoi lätkää ja minä laitoin ruokaa, pesin pyykkiä, siivosin. Illalla kun vähän miehelle väsyneenä tiuskin toi lohdutukseksi talon vierestä yhden voikukan. Ap:n mies toi sentään tulppaaneja.

Kiitos aloittajalle kirjoituksesta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi