Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies osti lahjaksi itse toivomansa virvelin

Vierailija
11.05.2014 |

Mies antoi mulle aamulla äitienpäivälahjaksi virvelin, jota oli itse suunnitellut ostavansa itelleen jo pitkään. Mä en edes kalasta.

Nyt sitten meni kaverinsa kanssa testaamaan virveliä.

Oli ostanut meille kans äitienpäiväksi kokolihapihvit, jotka lupasi meille laittaa. Nyt ei sitten kuulu kotiin ja lapsilla jo nälkä. Mun on pakko vissin alkaa paistaa niitä, koska muuten tuskin saadaan tänään lämmintäruokaa. Ottaa aivoon! Onko muilla tällasta?

Kommentit (74)

Vierailija
41/74 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

SE VIRVELI MYYNTIIN HUOMENNA!

Vierailija
42/74 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin pesi lasten hampaat SUN PUOLESTA? Vuoroillat ja tänään sun vuoro? Muutenhan on ihan normaalia, että isä leikkii lasten kanssa ja auttaa heitä iltatoimissa. Vai?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/74 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkääs nyt. Mikäli Ap ei itse kärsi miehen itserakkaasta käytöksestä tuon enempää, niin mitä sitten? Eikö ole tarkeintä, että ovat onnellisia?

Vierailija
44/74 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sairasta. Ap on todella miehensä tossun alla, jos tämä ei ole provo. Puolisoaan rakastava mies ei ikinä tekisi tuollaista, ihan varmasti kohtelee muutenkin päin persettä – joko ap:n tietäen tai tietämättä (esim. pettää ym.)

Vierailija
45/74 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostat isänpäivälahjaksi hänelle jonkun ihanan timanttikaulakorun tai rannerenkaan, tai sormuksen, sellaisen, minkä itse haluaisit. Lisäksi joku ihana kynsilakka, naamio, hiustenhoitotuotteita ja vielä ihana, uusi hajuvesi. Sitten otat ne omaan käyttöösi heti. 

Vierailija
46/74 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 16:33"]

Mies antoi mulle aamulla äitienpäivälahjaksi virvelin, jota oli itse suunnitellut ostavansa itelleen jo pitkään. Mä en edes kalasta.

Nyt sitten meni kaverinsa kanssa testaamaan virveliä.

Oli ostanut meille kans äitienpäiväksi kokolihapihvit, jotka lupasi meille laittaa. Nyt ei sitten kuulu kotiin ja lapsilla jo nälkä. Mun on pakko vissin alkaa paistaa niitä, koska muuten tuskin saadaan tänään lämmintäruokaa. Ottaa aivoon! Onko muilla tällasta?

"Lämmintäruokaa" ei ole yhdyssana. Keksi parempi trolli.

Vierailija
47/74 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 21:29"]

Ihan sairasta. Ap on todella miehensä tossun alla, jos tämä ei ole provo. Puolisoaan rakastava mies ei ikinä tekisi tuollaista, ihan varmasti kohtelee muutenkin päin persettä – joko ap:n tietäen tai tietämättä (esim. pettää ym.)

[/quote]

Tuo ap:n mies muistuttaa ihan yhtä meidän puolituttua äijää. Niillä on 9 lasta ja vaimo on ollut kotona lapsia hoitamassa varmaan yli parikymmentä vuotta. Mies huitelee maailmalla; matkustelee, vaihtaa työpaikkaa minkä ehtii, perustaa uusia yrityksiä, on välillä olevinaan politiikassa  jne. Yrityksiä menee konkkaan ja vaimo on tehny vaan lisää lapsia. Äijä myös vikittelee jokaista hameväen edustajaa aina kun vaimo ei ole näkemässä. Vaimolle sitten lirkuttelee nätisti ja nainen uskoo kaiken mitä äijä sanoo. Puhuukin äijästään aina niin palvovaan sävyyn; se sitä ja se tätä. Tosiasiassa nainen tekee niillä käytännössä kaiken ja äijä vaikuttaa ulkopuolisen silmissä narsisti sekopäältä.

Vierailija
48/74 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisia naisia on oikeasti. Miehet menee omissa harastuksissaan ja pettävätkin, mutta nainen on kiltisti kotona lasten kanssa.

Vierailija
49/74 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap. Olet kyllä tosi tossukka. Ihan suukotteli ja halaili... Mitään omanarvontuntoa?

Vierailija
50/74 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ihmeen takia te nyt ilkeilette täällä tälle ap:lle? Kannustakaa mielummin ottamaan napakampi asenne miestään kohtaan. KIrjoituksellaan yrittänyt varmasti saada tukea ja nyt vielä lytätään.

Vierailija
51/74 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 21:08"]Hyvä että asia selvisi, ap.

Jotkut ihmiset vain ovat tuollaisia. Äitini on aina ollut samanlainen. Muistan, kun olin teini, äitini osti minulle aina synttärilahjaksi koristetyynyjä, torkkupeittoja ja muuta sisustuskrääsää, johon oli itse iskenyt silmänsä. Sanoi aina vain, että halusi ostaa käytännöllisen lahjan, joka tulee varmasti käyttöön. Kiva ;)

[/quote]

Minun äitini myös! Nyt nuo jutut jo naurattaa, mutta kun teininä sai synttärilahjaksi eino grönin levyn, niin multa taisi ihan oikea itku päästä... Kotoa jo pois muuton jälkeen hän osti vierashuoneeksi muutettuun vanhaan huoneeseeni uuden patjan, sekin synttärilahjakseni :D

Mutta ihana äiti on kyllä silti ja monissa muissa asioissa hyvin empaattinen :)

Vierailija
52/74 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehität vain sille jotain semmoista käyttöä että joudut hajoittamaan sen ja sitten niitä osia käyttökelvottomina on ripoteltu ympäri taloa ja puutarhaa. Sehän on nyt sinunh virveli joten saat tehdä sillä mitä haluat.

Isänpäivänä sitten itse lähdet jo aamukuudelta jonkun ystävättäresi luo ja miehesi saa viettää sitä isänpäivää olemalla isä lapsilleen ja huolehtimaan kaikki ruuasta lähtien. Kännykkäsi laitat tietysti äänettömälle ja tulet joskus illalla kymmenen jälkeen kotiin hyvin syöneenä. Tai vasta seuraavana aamuna. Niin juu, miehen äiti, sisko ja muut naispuoliset joita miehesi voi yrittää soittaa avukseen on myös huolehdittu pois paikkakunnalta tai jos on hyvät välit sinulla heihin niin lähdette yhdessä rilluttelemaan. Ja kaikilta kännykät kiinni.

Vierailija
53/74 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo joo ...

Vierailija
54/74 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 22:00"]

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 21:08"]Hyvä että asia selvisi, ap.

Jotkut ihmiset vain ovat tuollaisia. Äitini on aina ollut samanlainen. Muistan, kun olin teini, äitini osti minulle aina synttärilahjaksi koristetyynyjä, torkkupeittoja ja muuta sisustuskrääsää, johon oli itse iskenyt silmänsä. Sanoi aina vain, että halusi ostaa käytännöllisen lahjan, joka tulee varmasti käyttöön. Kiva ;)

[/quote]

Minun äitini myös! Nyt nuo jutut jo naurattaa, mutta kun teininä sai synttärilahjaksi eino grönin levyn, niin multa taisi ihan oikea itku päästä... Kotoa jo pois muuton jälkeen hän osti vierashuoneeksi muutettuun vanhaan huoneeseeni uuden patjan, sekin synttärilahjakseni :D

Mutta ihana äiti on kyllä silti ja monissa muissa asioissa hyvin empaattinen :)

[/quote]

Myös mulla samanalainen äiti. Osti jo teininä lahjaksi jotain, mitä tosiasiassa halusi itselleen. Toivomiani lahjoja en koskaan saanut. Lopulta omi sitten ostamansa lahjan itselleen.

Vierailija
55/74 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan tosissaan kuvittele, että ap:n tarina on miltään osin totta. Reality check anyone?

Vierailija
56/74 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun siskon mies käyttäytyy vähän tuolla samalla tavoin kuin tuo ap:n mies, noiden lahjojen osalta. Ostaa yleensä siskolle lahjaksi jonkin koneen, jota tarvitsevat muka käytännöllisyyssyistä. Viimeksi sisko sai lahjaksi mieheltään pensasleikkurin.

Vierailija
57/74 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tuota ap:n miehen haukkumista. Minusta aika kivasti, jos toi tulppaaneja hyvitykseksi ja autteli vielä iltahommissa. Jotkut miehet vaan ovat tuollaisia, eivätkä osaa huomioida vaimojaan. Tärkeintä, että mies ei ole väkivaltainen tai alko-ongelmainen.

Vierailija
58/74 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 21:04"]

Mulle jäi sun miehestä aika symppis kuva, sellainen humoristiäijä.

[/quote]

Sama täällä. Mukavan tuntunen kaveri.

Vierailija
59/74 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 23:20"]En ymmärrä tuota ap:n miehen haukkumista. Minusta aika kivasti, jos toi tulppaaneja hyvitykseksi ja autteli vielä iltahommissa. Jotkut miehet vaan ovat tuollaisia, eivätkä osaa huomioida vaimojaan. Tärkeintä, että mies ei ole väkivaltainen tai alko-ongelmainen.

[/quote]

Ettäkö ihan AUTTELI iltahommissa? Josko kuitenkin teki vain osansa. Millaisina aivokääpiöinä pidät miehiä? "Kunhan ei hakkaa eikä juo ni hyvä!!!" Just joo, me muut haluamme sivistyneen ihmisen emmekä luolamiestä...

Vierailija
60/74 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ap:n tyyppinen nainen ole nössö, vaikka täällä feministit huutelee. Hän on nainen isolla N:llä ja osaa käyttäytyä naisen tavoin. Tämmöstä naista mies välillä mielellään hemmotteleekin. Turhat kälättäjät saisivat jäädä ilman miestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä