Mies osti lahjaksi itse toivomansa virvelin
Mies antoi mulle aamulla äitienpäivälahjaksi virvelin, jota oli itse suunnitellut ostavansa itelleen jo pitkään. Mä en edes kalasta.
Nyt sitten meni kaverinsa kanssa testaamaan virveliä.
Oli ostanut meille kans äitienpäiväksi kokolihapihvit, jotka lupasi meille laittaa. Nyt ei sitten kuulu kotiin ja lapsilla jo nälkä. Mun on pakko vissin alkaa paistaa niitä, koska muuten tuskin saadaan tänään lämmintäruokaa. Ottaa aivoon! Onko muilla tällasta?
Kommentit (74)
Paistaisin ne pihvit ja söisin pois kuleksimasta. Mies syököön virvelöimiään kaloja ja jos kalaonnea ei ollut niin se on voi voi.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 16:41"][quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 16:37"]
Sori että nauran, mutta tuo on kuin suoraan jostain sarjakuvasta :) ymmärrän kyllä hyvin että ketuttaa, onhan tuo saakelin itsekästä mieheltäsi. Mitäs jos nappaisit sen virvelin kun mies tulee ja sanot, että sillä ei ole lupaa edes hipaista sitä koska se on SUN. Sitten vaan jemmaat sen hyvään piiloon tai myyt. Veikkaan että miehes raapii hetken haituviaan ;)
[/quote]
Hyvä ajatus, katon jaksanko alkaa riitelemään. Mut teenkö ne pihvit? Sitä varmaan toivoo, et pääsee valmiiseen pöytään. Aloittaja
[/quote]
Ei kun teet jotain tosi terveellistä kasvisruokaa, tai mitä tahansa, mistä itse pidät mutta mies ei!
Lupasin lapsille et vien ne heseen, eli mennään kohta sinne. Mut nyt pitäs vaan yrittää pitää illalla pintansa, eikä paistaa miehelle niitä pihvejä vaikka kuinka anelis. Jos se saa kalaa niin yrittää varmaan saada mut perkaamaan nekin ja paistamaan. Se osaa olla niin ihana ja suostutteleva ja jos suuttuu niin ei puhu päiviin. Täytyy varmaan yrittää keksiä joku tekosyy.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 17:06"]Lupasin lapsille et vien ne heseen, eli mennään kohta sinne. Mut nyt pitäs vaan yrittää pitää illalla pintansa, eikä paistaa miehelle niitä pihvejä vaikka kuinka anelis. Jos se saa kalaa niin yrittää varmaan saada mut perkaamaan nekin ja paistamaan. Se osaa olla niin ihana ja suostutteleva ja jos suuttuu niin ei puhu päiviin. Täytyy varmaan yrittää keksiä joku tekosyy.
[/quote]
iloisesti vaan toteat, että äitienpäivänä teet vain kivoja juttuja. Jos se suuttuu, niin toteat vain, että ainakin nyt tiedät millainen isänpäivä on tulossa.
Etsit sen virvelin kuitin ja käyt palauttamassa kauppaan takaisin. Tai sis kysyt saako vaihtaa toiseen tuotteeseen ja vaihdat vaikka ompelukoneeseen, läppäriin tai muuhun itsellesi mieluiseen.
Kysy siltä suoraan, että arvaa onko kivaa, kun mies osti itselleen äitienpäiväverukkeella itselleen lahjan, katosi koko päiväksi ja haluaa vielä, että sä äitinä kokkaat itsellesi aterian tai joudut perkaamaan jotain haisevia kaloja.
Pistä pihvit pakastimeen ja sano, ettei niitä jäisenä voi paistaa :)
Voi ap! Sä oot ihan tossun alla. Sun mies on selvästi taitava manipuloimaan. Nyt et saa antaa periksi, vaan teet just niitä asioita, mitä sua itseä huvittaa. Kannatan myös ehdotettua ideaa, että joko virveli myyntiin tai muuten vaan piiloon. Sehän on sun ja saat tehdä sillä mitä haluat. Luulis että mieskin ymmärtää yskän, kun alkaa sitä kaivata.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 17:06"]
Lupasin lapsille et vien ne heseen, eli mennään kohta sinne. Mut nyt pitäs vaan yrittää pitää illalla pintansa, eikä paistaa miehelle niitä pihvejä vaikka kuinka anelis. Jos se saa kalaa niin yrittää varmaan saada mut perkaamaan nekin ja paistamaan. Se osaa olla niin ihana ja suostutteleva ja jos suuttuu niin ei puhu päiviin. Täytyy varmaan yrittää keksiä joku tekosyy.
[/quote]
Olet vaan itsekin iloisella tuulella, käytte lasten kanssa nyt siellä Hesessä, ja et edes mainitse niitä pihvejä. Jos mies kyselee, niin sanot että söitte jo ja teitä ei yhtään haittaa, jos mies haluaa kuitenkin paistaa pihvin itselleen. Ja niitä kaloja et ainakaan perkaa!
Kysyin 16-vuotiaalta pojaltani mielipdettä tästä. Epic fail eikä tuollainen mies ansaitse vaimoa.
Ja ap, sekin vielä: kiva ja ihana mies ei suutu, jos se on itse tehnyt väärin ja siitä huomauttaa. Manipuloiva ja ehkä jopa muodikkaasti narsistinen mies kyllä.
Aloittaja täällä ja teen päivityksen, kun tilanteen tänne nyt kerroin.
Eli ,kävimme lasten kanssa lähi hesessä syömässä ja mies oli tullut sillä aikaa kotiin kalasta. Raivosin vähän kun tulin kotiin, mut mies rauhoitteli ( halailee, suukottelee ja kehuu ja tyynnyttelee rauhoittavasti naurahdellen aina kun saan raivarin) ja sovimme asian. Oli ihanasti ajatellut ja ostanut mulle Apsilta tulppaaneja. :) Sanoin virvelistäkin ja lupasi et voin ostaa itselleni jotain kivaa ens viikolla. Ne pihvit nyt kuitenkin vielä paistoin, kun mies peuhasi lasten kans ja kävi pesemässä niitten hampaatkin mun puolesta. Kaikki siis täällä nyt aurinkoisesti!!
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 16:53"]Tulee mieleen Homer Simpson, joka osti vaimolleen Margelle lahjaksi keilapallon, jossa oli sormiporaukset Homerin käpälän mukaisesti. Hanki sinäkin tästä lähin lahjoja, jotka ovat taatusti toivottuja :D [/quote]
Margehan aloitti keilaamisen ja eikös hän tavannut siellä jonkun komistuksen?
Mulle jäi sun miehestä aika symppis kuva, sellainen humoristiäijä.
Ap, olet kyllä pahasti miehesi tossun alla. Ilmeisesti se on kuitenkin parempi kuin taivasalla?
Hyvä että asia selvisi, ap.
Jotkut ihmiset vain ovat tuollaisia. Äitini on aina ollut samanlainen. Muistan, kun olin teini, äitini osti minulle aina synttärilahjaksi koristetyynyjä, torkkupeittoja ja muuta sisustuskrääsää, johon oli itse iskenyt silmänsä. Sanoi aina vain, että halusi ostaa käytännöllisen lahjan, joka tulee varmasti käyttöön. Kiva ;)
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 20:57"]
Eli ,kävimme lasten kanssa lähi hesessä syömässä ja mies oli tullut sillä aikaa kotiin kalasta. Raivosin vähän kun tulin kotiin, mut mies rauhoitteli ( halailee, suukottelee ja kehuu ja tyynnyttelee rauhoittavasti naurahdellen aina kun saan raivarin) ja sovimme asian. Oli ihanasti ajatellut ja ostanut mulle Apsilta tulppaaneja. :) Sanoin virvelistäkin ja lupasi et voin ostaa itselleni jotain kivaa ens viikolla. Ne pihvit nyt kuitenkin vielä paistoin, kun mies peuhasi lasten kans ja kävi pesemässä niitten hampaatkin mun puolesta. Kaikki siis täällä nyt aurinkoisesti!!
[/quote]
Tavallaan ihailen sinua ap. Sulla on huumorintajua etkä ota asioita turhan vakavasti. Ja mikäli tapaus on yksittäinen eikä aidosti jää kaihertamaan, osaat asettaa asiat mittasuhteisiin. TAI sitten olet rasittava ylikäveltävä henkisesti kuollut lahna, joka on häpeäksi kaikille naisille. Oletko ehkä taloudellisesti tai henkisesti väärällä tavalla riippuvainen miehestäsi?
Kehotan sinua oikeasti tekemään saman miehellesi isänpäivänä. Osta herkkuruokien ainekset kaappiin ja anna lahjaksi korkkarit ja clutch joita lähdet ulkoiluttamaan heti aamiaisen jälkeen koko päiväksi. Palaa illansuussa ja hali miestä, pyydä häntä valmistamaan ihana ateria ostamistasi aineksista. Lupaa hövelisti, että saa maanantaina käydä ostamassa itselleen uuden uistimen. Jos hän suhtautuu yhtä hienosti kuin sinä, teillä ei ole huolen häivää, liittonne tulee kestämään. Vai alkaako monen päivän mökötys?
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 20:57"]
[/quote]
Eli ei ota senkään vertaa tosissaan, että voisi kuunnella asiat naureskelematta.
Ja loppujen lopuksihan asiat meni kuten mies toivoi: Sai uuden virvelin, pääsi rauhassa kalastelemaan ja lopuksi vaimokin paistoi maittavan illallisen.
Miten joku voi olla noin alistuva.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 21:02"]
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 16:53"]Tulee mieleen Homer Simpson, joka osti vaimolleen Margelle lahjaksi keilapallon, jossa oli sormiporaukset Homerin käpälän mukaisesti. Hanki sinäkin tästä lähin lahjoja, jotka ovat taatusti toivottuja :D [/quote]
Margehan aloitti keilaamisen ja eikös hän tavannut siellä jonkun komistuksen?
[/quote]
Ap:kin sitten vaan kalakaveria etsimään Katri Helenan esimerkillä.
Voi ap kulta.. vaikka tuo sinun miehesi taitaa osata olla todella kultainenkin sinua kohtaan, niin jotenkin tästä jäi nyt kuva, että mies vie sinua miten huvittaa. Kyllä nyt toivon, että oppisit pitämään paremmin puolesi..
Mies lastenvahdiksi, jotta ap pääsee virveli kainalossa kalaan koko viikonlopuksi. Ap voi sitten tosin oikeasti mennä vaikka kylpylään..