Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä suomalaiset miehet nykyään vaatii naiselta, kun tuntuu että olen heille ilmaa?

Vierailija
17.12.2020 |

Olen ihan kivannäköinen vähän alle 35-vuotias nainen. Minuun iskevät silmänsä lähinnä tummahipiäisemmät miehet (ulkonäöstä päätellen voisivat olla kurdeja, arabeita tms). Ei siinä mitään, mutta ihmettelen, että suomalaiset miehet eivät tunnu edes huomaavan minua. Minusta kontrasti on vain niin huomattava noiden miesryhmien välillä, että se ihmetyttää. Ei tietenkään ihmetyttäisi yhtä paljon, jos KUKAAN ei huomaisi minua, silloinhan voisin olla vain epäkiinnostava yleisellä tasolla.

Mistä ihmeestä siis tämä johtuu? Ne suomalaiset miehet, joista nyt puhun eivät siis missään tapauksessa ole mitään mallimaisen komeita, hyvin pukeutuneita tms "korkean tason" valioyksilöitä, vaam ihan sellaisia normaaleja resupekkija pussikaljoineen. Edes tällaiset suomalaiset miehet eivät huomaa minua ollenkaan. Sen sijaan usein kun kuljen esim. julkisilla niin joku kurdi tms alkaa iskeä silmää, jutella, kysellä mitä kuuluu jne.

Älkääkä vastatko että "et ole tarpeeksi hyvännäköinen suomimiehille" koska sen tiedän mainitsemattakin! Minua kiinnostaakin se, että vaatiiko ihan tavallisetkin suomalaiset miehet todella mallimaista kauneutta naiselta vai mitä hittoa?

Toivon että voidaan keskustella aiheesta hyvässä hengessä, sillä en hae missään tapauksessa mitään riitaa tällä kenenkään kanssa, en ole katkeroitunut enkä vihaa ketään tämän aiheen tiimoilta. Asia on vain pohdituttanut minua jo pidemmän aikaa (onpas suuret ongelmat 😁, juu, tiedän...)

Kommentit (297)

Vierailija
61/297 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös otin sitten amerikkalaisen, kun suomalaiselle ei koulutettu, varakas nainen kelpaa, jos ei ole täystimmissä tikissä. Enkä myöskään ole b-rapun naisia, jostain syystä se on suomimiesten juttuja. No, eipä noille niitä megabeibejä taida riittää monellekaan, että ovat sitten ilman, minä en.

Vierailija
62/297 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis toivo tai odota että suomalaiset miehet alkaisivat iskeä silmää tai tulla juttelemaan vaan mietin sitä, kun he eivät tunnu edes katsovan kiinnostuneena. Eli oletan etten kiinnosta heitä ja tästä herääkin kysymys miksihän, kun kuitenkin tummemmat miehet katselevat ja osoittavat muillakin elein kiinnostusta.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/297 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli taas vouhotus siitä, miten suomimies ei tee aloitteita ( täyspaskasovinistisikakuinteki), niin pakko ottaa ulkolainen? Miksi ette itse tee aloitteita, jos miehen kerran haluatte?? Oletteko te jotain katutyttöjä, jotka kömpivät kohdalle pysähtyvän auton kyytiin täysin tahdottomina?

Vierailija
64/297 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen esimerkki naisesta jota tavalliset suomalaiset miehet eli sellaiset mitäänsanomattomat tusinakasvot lähestyvät. Siis ihan tuntemattomatkin. Ikä alkaa kakkosella, tummat pitkät hiukset ja muutenkin tummapiirteinen, ei tatskoja, urheilullinen ja hoikka. Ei ole vain yksi kerta kun olen saanut kommenttia missimäisestä ulkonäöstä (myös meikittömänä), joten voisin senkin tässä mainita.

Nuo kiinnostuneet miehet eivät ole itse olleet urheilullisia, yleensä ovat lyhyitä ja hinteliä, pukeutuvat tyylittömästi eivätkä muutenkaan näytä kiinnittävän omaan ulkonäköönsä juuri huomiota. Useimmilla kuitenkin on ollut akateeminen koulutus.

Ulkomaalaiset miehet eivät juuri osoita minua kohtaan kiinnostusta.

Vierailija
65/297 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0nko mitään flirtimpää ja kuumempaa, kuin pitkät katseet ja hymy. Sääli, että sitä saa täällä niin harvoin:/

Vierailija
66/297 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä useimmat miehet näkevät ne naiset jotka epätoivoisesti yrittävät saada huomiota itselleen ja suomalaiset miehet pitävät tätä yleensä ei hyvänä piirteenä, koska eivät voi tällaista naista omistaa, hehän kelpaavat kenelle vain. Siksi huomio kiinnittyy niihin naisiin jotka ovat ihan ok:n näköisiä, vaatimattomampia, jalat maassa-kulkevia naisia kun niitä saa pitää omanaan ja se että heissä on jotain persoonallista ja joihin voi samaistua. Heidän voi pitää 'omanaan'.

Vierailija
67/297 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kunpa tällä palstalla ei olisi näitä mimosanherkkiä u-limiehiä.

Pilalla.

Vierailija
68/297 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli taas vouhotus siitä, miten suomimies ei tee aloitteita ( täyspaskasovinistisikakuinteki), niin pakko ottaa ulkolainen? Miksi ette itse tee aloitteita, jos miehen kerran haluatte?? Oletteko te jotain katutyttöjä, jotka kömpivät kohdalle pysähtyvän auton kyytiin täysin tahdottomina?

Itse olen tehnyt useinkin aloitteita miehille ja seksiä niin saa. Mutta vieläkin tuntuu, että jos vakisuhteen haluaa, ei pidä itse tehdä aloitteita koska miehet ei jotenkin tykkää ns tyrkyistä, vaan haluavat olla valloittajia itse.

Vierailija
69/297 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävintä tässä on se, että vastaava aloitus muista kuin suomalaisista heteromiehistä olisi vihapuhetta.

Näitä ketjuja sitten Sanoma OY modeineen suojelee. Ja ulinaiset vihapuhuu. 

Koska tähän puututaan, ihan oikeasti? 

Vierailija
70/297 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En siis toivo tai odota että suomalaiset miehet alkaisivat iskeä silmää tai tulla juttelemaan vaan mietin sitä, kun he eivät tunnu edes katsovan kiinnostuneena. Eli oletan etten kiinnosta heitä ja tästä herääkin kysymys miksihän, kun kuitenkin tummemmat miehet katselevat ja osoittavat muillakin elein kiinnostusta.

Ap

"Antakaa huomioooooooooooooooo"

Huutista naisille. 

Etkö sinä muka tykkäisi tulla huomatuksi etenkin niiden naisten keskuudessa, jotka kiinnostavat sinua? En mielestäni ole ainakaan sairaalloisen huomionkipeä, koska pukeudun hyvin peittävästi ja huomiotaherättämättömästi enkä myöskään ole somessa, se maailma ei kiinnosta minua ollenkaan.

Ap

Vierailija
71/297 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälittävintä tässä on se, että vastaava aloitus muista kuin suomalaisista heteromiehistä olisi vihapuhetta.

Näitä ketjuja sitten Sanoma OY modeineen suojelee. Ja ulinaiset vihapuhuu. 

Koska tähän puututaan, ihan oikeasti? 

Vihapuhetta...! Oot säkin kyllä yks jässikkä.

Vierailija
72/297 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään täytyy olla photoshopattu instababe. Semmoset on aika harvassa. Eihän ne instamuijatkaa siltä näytä luonnossa. Miehet ei tajua ja vertaa niihin

Vierailija
73/297 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0nko mitään flirtimpää ja kuumempaa, kuin pitkät katseet ja hymy. Sääli, että sitä saa täällä niin harvoin:/

Niin, ja kun mies ei miellytä silmää, on mies creepy stalkkeriahdistelijaraiskaaja. 

Vierailija
74/297 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

"Antakaa huomioooooooooooooooo"

Huutista naisille. 

Etkö sinä muka tykkäisi tulla huomatuksi etenkin niiden naisten keskuudessa, jotka kiinnostavat sinua? En mielestäni ole ainakaan sairaalloisen huomionkipeä, koska pukeudun hyvin peittävästi ja huomiotaherättämättömästi enkä myöskään ole somessa, se maailma ei kiinnosta minua ollenkaan.

Ap

Ja sitten aidosti ihmettelet kun vain ähläämit tulee iholle julkisissa.

Elämä on toki hankalaa kun sen itse aiheuttaa.

Vierailija
75/297 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään täytyy olla photoshopattu instababe. Semmoset on aika harvassa. Eihän ne instamuijatkaa siltä näytä luonnossa. Miehet ei tajua ja vertaa niihin

Ihan joka ikisellä miehellä saa olla kriteerinsä, et sinäkään kelpuuta ihan jokaista miestä.

Ja lisäksi vammainen yleistyksesi on oikeaa paskapuhetta 

Vierailija
76/297 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen esimerkki naisesta jota tavalliset suomalaiset miehet eli sellaiset mitäänsanomattomat tusinakasvot lähestyvät. Siis ihan tuntemattomatkin. Ikä alkaa kakkosella, tummat pitkät hiukset ja muutenkin tummapiirteinen, ei tatskoja, urheilullinen ja hoikka. Ei ole vain yksi kerta kun olen saanut kommenttia missimäisestä ulkonäöstä (myös meikittömänä), joten voisin senkin tässä mainita.

Nuo kiinnostuneet miehet eivät ole itse olleet urheilullisia, yleensä ovat lyhyitä ja hinteliä, pukeutuvat tyylittömästi eivätkä muutenkaan näytä kiinnittävän omaan ulkonäköönsä juuri huomiota. Useimmilla kuitenkin on ollut akateeminen koulutus.

Ulkomaalaiset miehet eivät juuri osoita minua kohtaan kiinnostusta.

Juuri näin. Ole tasokas nainen, niin tasokas, ja tasotonkin, suomimies lähestyy. Ole laadun puolesta suomimiehelle luokaton, eli usein lihava/ruma nainen, niin ulkomaan elävät lähestyvät.

Vierailija
77/297 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, ja kun mies ei miellytä silmää, on mies creepy stalkkeriahdistelijaraiskaaja. 

No kyllä sen huomaa, jos molempia kiinnostaa. Katseista ei kukaan suutu.

Vierailija
78/297 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulinaisten tasoteoriat. 

Vierailija
79/297 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä olen itsekin miettinyt. Ei siinä mitään, jos näin on, jokainenhan tykkää mistä tykkää.

Ap

Vierailija
80/297 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen tehnyt useinkin aloitteita miehille ja seksiä niin saa. Mutta vieläkin tuntuu, että jos vakisuhteen haluaa, ei pidä itse tehdä aloitteita koska miehet ei jotenkin tykkää ns tyrkyistä, vaan haluavat olla valloittajia itse.

No, susta tuntuu väärältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi