Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä suomalaiset miehet nykyään vaatii naiselta, kun tuntuu että olen heille ilmaa?

Vierailija
17.12.2020 |

Olen ihan kivannäköinen vähän alle 35-vuotias nainen. Minuun iskevät silmänsä lähinnä tummahipiäisemmät miehet (ulkonäöstä päätellen voisivat olla kurdeja, arabeita tms). Ei siinä mitään, mutta ihmettelen, että suomalaiset miehet eivät tunnu edes huomaavan minua. Minusta kontrasti on vain niin huomattava noiden miesryhmien välillä, että se ihmetyttää. Ei tietenkään ihmetyttäisi yhtä paljon, jos KUKAAN ei huomaisi minua, silloinhan voisin olla vain epäkiinnostava yleisellä tasolla.

Mistä ihmeestä siis tämä johtuu? Ne suomalaiset miehet, joista nyt puhun eivät siis missään tapauksessa ole mitään mallimaisen komeita, hyvin pukeutuneita tms "korkean tason" valioyksilöitä, vaam ihan sellaisia normaaleja resupekkija pussikaljoineen. Edes tällaiset suomalaiset miehet eivät huomaa minua ollenkaan. Sen sijaan usein kun kuljen esim. julkisilla niin joku kurdi tms alkaa iskeä silmää, jutella, kysellä mitä kuuluu jne.

Älkääkä vastatko että "et ole tarpeeksi hyvännäköinen suomimiehille" koska sen tiedän mainitsemattakin! Minua kiinnostaakin se, että vaatiiko ihan tavallisetkin suomalaiset miehet todella mallimaista kauneutta naiselta vai mitä hittoa?

Toivon että voidaan keskustella aiheesta hyvässä hengessä, sillä en hae missään tapauksessa mitään riitaa tällä kenenkään kanssa, en ole katkeroitunut enkä vihaa ketään tämän aiheen tiimoilta. Asia on vain pohdituttanut minua jo pidemmän aikaa (onpas suuret ongelmat 😁, juu, tiedän...)

Kommentit (297)

Vierailija
41/297 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi lähestyisin missään julkisessa tuntematonta randominaista kun tinderissä, okcupidissa, happypancakessa yms voin lähestyä juuri sellaisia naisia jotka on kiinnostavia sen perusteella mitä he ovat itsestään kertoilleet?

Ehkä jotkut haluavat vielä uskoa aitoon ihmiskohtaamiseen eikä siihen että kumppani valitaan speksien perusteella kuin polkupyörä

Speksien perusteella se sapelikyrpä sinulle siellä bussissa tulee juttelemaan. Mutta vain visuaalisten speksiesi.

Vierailija
42/297 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi lähestyisin missään julkisessa tuntematonta randominaista kun tinderissä, okcupidissa, happypancakessa yms voin lähestyä juuri sellaisia naisia jotka on kiinnostavia sen perusteella mitä he ovat itsestään kertoilleet?

Ehkä jotkut haluavat vielä uskoa aitoon ihmiskohtaamiseen eikä siihen että kumppani valitaan speksien perusteella kuin polkupyörä

Tekeekö se ihmiskohtaamisesta jotenkin vähemmän aitoa että ensin kohdataan toisen ajatuksia tovi jutellen netin yli ja sitten kohdataan kasvotusten jos juttu sujuu? 

No en ala väittämään vastaan jos se sinulla toimii. Omalla kohdallani se potentiaalisen kumppanin selaileminen jostain treffipalvelusta on vaan jotenkin aina tuntunut vieraalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/297 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Speksien perusteella se sapelikyrpä sinulle siellä bussissa tulee juttelemaan. Mutta vain visuaalisten speksiesi.

En oo homo sori :p

Vierailija
44/297 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekeekö se ihmiskohtaamisesta jotenkin vähemmän aitoa että ensin kohdataan toisen ajatuksia tovi jutellen netin yli ja sitten kohdataan kasvotusten jos juttu sujuu? 

No en ala väittämään vastaan jos se sinulla toimii. Omalla kohdallani se potentiaalisen kumppanin selaileminen jostain treffipalvelusta on vaan jotenkin aina tuntunut vieraalta.

Jos haluat pitäytyä siinä "vanhassa" ja törmäillä tuntemattomiin ihmisiin puhtaasti sattuman perusteella toivoen että Se Oikea sattuu kohdalle, niin mikäs siinä. Onnea yritykseen.

Vierailija
45/297 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oo homo sori :p

Niin vissiin. Kävit selittelemään, vaikka kukaan ei edes kysynyt mitään.

Vierailija
46/297 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No aloitetaan siitä että siirtyisit tälle vuosisadalle missä ihmiset lähestyvät toisiaan parisuhdemielessä digitaalisesti deittiprofiileillaan, niin ei tarvitse alkaa arvuutella toisesta juttuja pelkän ulkonäön perusteella.

Suomalaiset miehet hakevat seuraa digitaalisesti, ei naiset niinkään. Siksi niissä on miehiä monin verroin enemmän kuin naisia. Ulkkikset tulee juttelemaan livenä naisille.

Vierailija
47/297 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisuudessa on liian paljon puhumattomuutta, käytöstavattomuutta ja jotakin kummallista naiivia ajattelua, niin miehillä kuin naisillakin. Turhapuromaisuus ja Justiinamaisuus ei ole mikään meriitti.

Välillä tuntuu, että kaikki suomalaiset miehet tykkäävät naisista, jotka pomottavat äijää mennen tullen. Mies on kuin vapaamatkustaja kun rouva pistää tuulemaan ja päättää kaiken. Itse en ole kokenut tuota asiaa omakseni ja toisesta kulttuurista olevat miehet ovatkin olleet kumppaneita elämän varrella.

Vierailija
48/297 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne viisi naisia pelottavaa kirjainta...!

Älä viitti puhua paskaa. Naiset ottaa vain sitten jonkun ahlämin. Ei sen kummepaa

mies52v

Vierailija
49/297 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asuin 15 vuotta Hgissä ja aina kun laitoin meikkiä ja kiharsin tukan, minulle vislailtiin ja moikkailtiin ja tultiin jutuille - ulkomaalaisten miesten toimesta. Nyt kun asun Treella koskaan kukaan ei katso tai moikkaa tms. (vislailua en toki kaipaa) - koska täällä ei ole ulkomaalaisia eikä senkään vertaa flirttikultturia kuin Hgissä (jossa joskus joku juopunut suomalainekin saattoi kehua).

Tinderissä sataa tykkäyksiä ulkomaalaisilta ja tosi kohteliaita viestejä! Toisin kuin suomalaisilta miehiltä, joilta saattaa saada ihan mitä tahansa; vaikka kutsun tulla "kakkosta antataam" tai ihan mitä tahansa.

Olen tullut siihen tulokseen että pitäisi ottaa ulkomaalainen mies. Harmi ettei heitä ole täällä Treella. Saisi kivempaa seuraa, kohteliaisuuksia, hyvää ruokaa (ovat usein hyviä kokkeja) yms.

Ap vika ei ole sinussa vaan suomalaisesta jurosta kulttuurista.

Trololooloooooo. Tampereella ei ole ulkomaalaisia miehiä? 

Vierailija
50/297 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No aloitetaan siitä että siirtyisit tälle vuosisadalle missä ihmiset lähestyvät toisiaan parisuhdemielessä digitaalisesti deittiprofiileillaan, niin ei tarvitse alkaa arvuutella toisesta juttuja pelkän ulkonäön perusteella.

Suomalaiset miehet hakevat seuraa digitaalisesti, ei naiset niinkään. Siksi niissä on miehiä monin verroin enemmän kuin naisia. Ulkkikset tulee juttelemaan livenä naisille.

Kyllä noissa em palveluissa suomalaisnaisia riittää.

Vierailija
51/297 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asuin 15 vuotta Hgissä ja aina kun laitoin meikkiä ja kiharsin tukan, minulle vislailtiin ja moikkailtiin ja tultiin jutuille - ulkomaalaisten miesten toimesta. Nyt kun asun Treella koskaan kukaan ei katso tai moikkaa tms. (vislailua en toki kaipaa) - koska täällä ei ole ulkomaalaisia eikä senkään vertaa flirttikultturia kuin Hgissä (jossa joskus joku juopunut suomalainekin saattoi kehua).

Tinderissä sataa tykkäyksiä ulkomaalaisilta ja tosi kohteliaita viestejä! Toisin kuin suomalaisilta miehiltä, joilta saattaa saada ihan mitä tahansa; vaikka kutsun tulla "kakkosta antataam" tai ihan mitä tahansa.

Olen tullut siihen tulokseen että pitäisi ottaa ulkomaalainen mies. Harmi ettei heitä ole täällä Treella. Saisi kivempaa seuraa, kohteliaisuuksia, hyvää ruokaa (ovat usein hyviä kokkeja) yms.

Monellekos miehelle olet elämäsi aikana ostanut drinkkejä baarissa? 

Vierailija
52/297 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trololooloooooo. Tampereella ei ole ulkomaalaisia miehiä? 

No ei heitä juurikaan ole kun vertaa Hkiin jossa näki koko ajan. Treella saattaa kävellä kaupungilla ja olla ravintoloissa näkemättä yhtäkään ulkomaalaista. Toki heitä on ja liikkuvat sitten usein parvissa jossain ostarilla joskus. Mutta noin pääsääntöisesti todella vähän kun muistaa Hgin.

Vierailija
53/297 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiselle miehelle on koko tämä vuosituhat tolkutettu että tuntemattomalle naiselle puhuminen vailla jotain hyväksyttävää syytä, JOTA ISKEMISYRITYS EI OLE, on seksuaalista häirintää.

Sitä saa mitä tilaa.

No nyt tuli vuosikymmenen kärjistys.

Seksuaalisen häirinnän ja flirttailun ero on kirjaimellisesti käsin kosketeltava, poislukien "mennääks panee" tai "sul on kivat tissit" tyyliset kommentit.

Eli hyvänä nyrkkisääntönä voisi olla, että niin kauan kuin pidät kätesi irti vastapuolesta ja seksiin liittyvät kommentit omana tietonasi, niin et joudu pulaan.

Toki on olemassa ihmisiä, jotka pyörittelevät silmiään normaalista ja fiksusta keskustelunavauksesta, mutta todennäköisesti sillekin on olemassa enemmän tai vähemmän hyvä syy, joka ei liity sinuun mitenkään.

Vierailija
54/297 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyaikana työssäkäyvän miehen pitää olla varovainen. Ole itse aloitteellinen osapuoli.

En ole samaa mieltä, että miehen pitäisi olla varovainen, mutta ehdottomasti suosittelen olemaan itse aloitteellinen. Jos vain odottelet "prinssiäsi" voi olla, että jäljelle jäävät vain "roskisprinssit." Olemalla itse aloitteellinen valinnanvara on parempi, ja tämä ihan miehenä.

Vierailija
55/297 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monellekos miehelle olet elämäsi aikana ostanut drinkkejä baarissa? 

Usko tai älä, mutta aika monellekin! Minulla on vähän sellainen attitude että on kiva tarjota myös miehelle. Ja kun tykkään nuoremmista niin useinkin kun ei niillä ole rahaa ja mullapas on :)

Vierailija
56/297 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei suomalaiset miehet tule tuolla tavalla keskellä päivää iskemään. Outoa, ettet sitä jo tiedä.

No kyllä minun nuoruudessani (oon nyt 40v) tuli. Eikö sitten nykyään? Edelleen tietysti yöelämässä joku tulee juttusille mutta koska oon jo vanha niin ei kauhean usein tuu missään juostuakaan. :D Enkä ole mikään malli, mutta en nyt ehkä mikään rupikonnakaan.

Aina on ulkomaalaiset miehet olleet enemmän perään viheltelijöitä ja huutelijoita, mutta kyllä suomalaisetkin on osanneet, toki ei nyt ihan missä tilanteessa tahansa.

Vierailija
57/297 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et välttämättä ole heille ilmaa, moni suomalainen mies on vain luovuttanut naisten suhteen kokonaan. Minä mukaan lukien. En pahemmin edes katso naisia päin enää, jos katseet kohtaa niin käännän pääni hyvin nopeasti pois ja keskityn omaan elämääni.

Vierailija
58/297 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin tämän ketjun kommentit ja ihmettelin taas kerran suomalaista miestä. Niin ala-arvoista kuin olla ja voi. EI ole ihme jos teillä ei ole naisia. Opetelkaa ystävällisyyttä ja keskustelutaitoja.

Vierailija
59/297 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin tämän ketjun kommentit ja ihmettelin taas kerran suomalaista miestä. Niin ala-arvoista kuin olla ja voi. EI ole ihme jos teillä ei ole naisia. Opetelkaa ystävällisyyttä ja keskustelutaitoja.

Ja tämän ulinaisen aloituksessahan ei ole mielestäsi mitään vikaa tietenkään?

#MIESVIHANÄKYVÄKSI

Vierailija
60/297 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipas ystävällinen kommentti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi