Mitä suomalaiset miehet nykyään vaatii naiselta, kun tuntuu että olen heille ilmaa?
Olen ihan kivannäköinen vähän alle 35-vuotias nainen. Minuun iskevät silmänsä lähinnä tummahipiäisemmät miehet (ulkonäöstä päätellen voisivat olla kurdeja, arabeita tms). Ei siinä mitään, mutta ihmettelen, että suomalaiset miehet eivät tunnu edes huomaavan minua. Minusta kontrasti on vain niin huomattava noiden miesryhmien välillä, että se ihmetyttää. Ei tietenkään ihmetyttäisi yhtä paljon, jos KUKAAN ei huomaisi minua, silloinhan voisin olla vain epäkiinnostava yleisellä tasolla.
Mistä ihmeestä siis tämä johtuu? Ne suomalaiset miehet, joista nyt puhun eivät siis missään tapauksessa ole mitään mallimaisen komeita, hyvin pukeutuneita tms "korkean tason" valioyksilöitä, vaam ihan sellaisia normaaleja resupekkija pussikaljoineen. Edes tällaiset suomalaiset miehet eivät huomaa minua ollenkaan. Sen sijaan usein kun kuljen esim. julkisilla niin joku kurdi tms alkaa iskeä silmää, jutella, kysellä mitä kuuluu jne.
Älkääkä vastatko että "et ole tarpeeksi hyvännäköinen suomimiehille" koska sen tiedän mainitsemattakin! Minua kiinnostaakin se, että vaatiiko ihan tavallisetkin suomalaiset miehet todella mallimaista kauneutta naiselta vai mitä hittoa?
Toivon että voidaan keskustella aiheesta hyvässä hengessä, sillä en hae missään tapauksessa mitään riitaa tällä kenenkään kanssa, en ole katkeroitunut enkä vihaa ketään tämän aiheen tiimoilta. Asia on vain pohdituttanut minua jo pidemmän aikaa (onpas suuret ongelmat 😁, juu, tiedän...)
Kommentit (297)
Vierailija kirjoitti:
En siis toivo tai odota että suomalaiset miehet alkaisivat iskeä silmää tai tulla juttelemaan vaan mietin sitä, kun he eivät tunnu edes katsovan kiinnostuneena. Eli oletan etten kiinnosta heitä ja tästä herääkin kysymys miksihän, kun kuitenkin tummemmat miehet katselevat ja osoittavat muillakin elein kiinnostusta.
Ap
Miksi katsella "kiinnostuneena" varattuja naisia? Ajan ja energian hukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
milloin tähän vihapuheeseen puututaan? vaaditaanko oikeasti rikosilmoituksia vai mitä?
Perustele nyt ensinnäkin että miksi se on vihapuhetta. Se että sinä koet niin, ei tee siitä vihapuhetta.
Oletko jumalauta tosissasi? Suomimies on paskaa ja hakkaa ja tapppaaa.
Kerro sama asia mistä tahansa muusta ihmisryhmästä ja olet vihapuhuja
Missään ei ole näin sanottu. On kerrottu tilastojen perusteella että Suomessa on yksi Euroopan pahimpia perheväkivaltatilanteita, on kerrottu että tilastojen perusteella on todennäköisempää naisen joutua miehen tekemän henkirikoksen uhriksi kuin toisinpäin. Tästä sinä olet nyt loukkaantunut verisesti. Kasva aikuiseksi.
jep, ja suomalaiset naiset tappavat lapsensa.
Ei sen enempää kuin muuallakaan Euroopassa.
Vierailija kirjoitti:
Siis mistä tulee se ajatus, että suomalaiselle kelpaa vain tasokas nainen? Näettekö te oikeasti Suomalaisen miehen käsipuolessa vain tasokkaita naisia? Itse kyllä olen nähnyt ihan kaikenkokoisia ja näköisiä laidasta laitaan.
Ja millainen nyt edes on tasokas nainen? En tunne henkilökohtaisesti ainuttakaan. Kaikki tuntemani naiset ovat aivan tavallisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä naiset tekevät aloitteita, kun tuntevat miehen. Tuntemattomalle tehty aloite voi olla flirttiä kuoleman kanssa, siksi naiset eivät niitä tee.
Miksi kukaan tekisi aloitteen tutemattomalle? Koska nätit kasvot? Ei tuo minulle miehenä ole mikään syy lähestyä yhtään naista.
Juuri näin. Nättejä naisia on maailma täynnä, so what? On joku ventovieras varattu nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
milloin tähän vihapuheeseen puututaan? vaaditaanko oikeasti rikosilmoituksia vai mitä?
Perustele nyt ensinnäkin että miksi se on vihapuhetta. Se että sinä koet niin, ei tee siitä vihapuhetta.
Missään ei ole näin sanottu. On kerrottu tilastojen perusteella että Suomessa on yksi Euroopan pahimpia perheväkivaltatilanteita, on kerrottu että tilastojen perusteella on todennäköisempää naisen joutua miehen tekemän henkirikoksen uhriksi kuin toisinpäin. Tästä sinä olet nyt loukkaantunut verisesti. Kasva aikuiseksi.
Juu, Pohjoismaat ovat myös kuulemma naisille Euroopan väkivaltaisimpia. Näihin tilastoihin sokeasti uskominen tekee hallaa niiden maiden naisille joissa oikeasti on sitä väkivaltaa.
Anna kun arvaan, olet mies. Näinhän te aina valkopesette nöitä asioita: dicpick:,t on normaalia, håårissa käy joka mies, täällä vaan läpsitään, ei se ole mitään....älä viitsi ja lopeta. Joko olet naiivi tai itse väkivaltainen. Olen työssäni nähnyt väkivallan, mitä nauset joutuvat parisuhteessa kohtaamaan- ihan sen raaimman. Älä myöskään mitätöi asiaa sanomalla, mutta kyllä miehetkin. Suomessa mies saa tidennäköisimmin turpaan tuntemattomalta tai ryyppyporukassa, nainen kumppaniltaan.
Mitä väliä sillä on mikä minä olen? Suosittelen sinulle jotain hoitoa, mikään kirjoittamasi asia ei liity mitenkään siihen mitä minä kirjoitin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liiankoujo kirjoitti:
20 vuotta yritin päästä keskusteluihin naisten kanssa mutta aina sain vastaukseksi haistatuksia tai esim kehotuksen : tapa ittes. Koskaan en ollut juovuksissa enkä puhunut mitään rivoja juttuja. Sitten tuli vastaan nainen itäeuroopasta ja hänen kanssa olen nyt ollut jo 11 vuotta. Hän pitää itseään onnekkaana etteivät suomalaiset naiset huomanneet/hyväksyneet minua. Ja kyllä minulla on pituutta 190 cm, tummat hiukset ja siniset silmät.
Hyvä että sulle löytyi kuitenkin pari. Minua eivät miehet edes uomaa vaan saan olla aina hyvin yksin missäpäin vaan liikun, taviksen näköinen, pieni ja hoikka muttei kelpaa koska en kuulu siihen instapissisjengiin. Niin ja päihderiippuvaista en ota.
Entäpä silloin jos sinulle puhutaan ? Oletko vain hiljaa ja katsot muualle vai osallistutko keskusteluun sanomalla joo ja ei vai saatko vieläkin enemmän itsestäsi irti ?
Harvoin minulle puhutaan. Olen kyllä ujo mutta juttelen ihan mielelläni, en vain taida olla riittävän jännää seuraa kun en kikattele kuin tyhjäpää bimbo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta oli yksi nainen kiinnostunut. Ihmettelin miksihän koulutuksissa aina tuijotteli vaivihkaa minuun päin. Mietin jo, että onko mulla jotain likaa naamassa vai näytänkö vain niin rumalta. Selvisi sitten myöhemmin, että oli kiinnostunut. Itse pidin kyseistä naista niin kauniina ja aivan eri "liigasta" kuin itse olen, että voinut kuvitellakkaan, että voisi olla kiinnostunut.
Näinkin voi siis käydä.
M38
haha, valehtelet
kaikki tietää että jos nainen on kiinnostunut, hän lähestyy kyllä jos olet sen arvoinen.
Korkeintaan humalassa on lähestyneet itse. Naiset vain pitää itse noita tuijotteluita aloitteena.
M38
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta oli yksi nainen kiinnostunut. Ihmettelin miksihän koulutuksissa aina tuijotteli vaivihkaa minuun päin. Mietin jo, että onko mulla jotain likaa naamassa vai näytänkö vain niin rumalta. Selvisi sitten myöhemmin, että oli kiinnostunut. Itse pidin kyseistä naista niin kauniina ja aivan eri "liigasta" kuin itse olen, että voinut kuvitellakkaan, että voisi olla kiinnostunut.
Näinkin voi siis käydä.
M38
haha, valehtelet
kaikki tietää että jos nainen on kiinnostunut, hän lähestyy kyllä jos olet sen arvoinen.
Korkeintaan humalassa on lähestyneet itse. Naiset vain pitää itse noita tuijotteluita aloitteena.
M38
Joo, se on signaali että saat lähestyä ja pyytää treffeille (ja maksaa, tämä on tärkeä, muista se!).
Joo, tässä on vain se ongelma tiedoksi naisille, että itse ainakin ajattelen jos tuollain katsellaan niin minussa on jotain silmiin pistävästi vialla.
M38
Vierailija kirjoitti:
M G T O W voi hyvin ja leviää kokoajan - myös Suomessa!
Naisethan ette halunneet miehiltä mitään lähestymisiä silloin muutama vuosi sitten, kestäkää nyt se!
Onko jotain foorumeita Suomessa tälle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mistä tulee se ajatus, että suomalaiselle kelpaa vain tasokas nainen? Näettekö te oikeasti Suomalaisen miehen käsipuolessa vain tasokkaita naisia? Itse kyllä olen nähnyt ihan kaikenkokoisia ja näköisiä laidasta laitaan.
Ja millainen nyt edes on tasokas nainen? En tunne henkilökohtaisesti ainuttakaan. Kaikki tuntemani naiset ovat aivan tavallisia.
Niinpä. Menkää vaikka Prismaan ruuhka aikana katsomaan, kyllä ne paljon parjatut ylipainoiset naiset, jotka "kelpaavat vain ulkomaalaisille miehille", löytyvät ihan sieltä suomimiesten vierestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran kävi niin että suomalainen nainen oli meikäläisestäkin kiinnostunut, harmi vaan ettei 30 vuotta vanhempi täti ollut minun mieleiseni. En myöskään lämmennyt vaikka hän sanoi - tuu päälle...
Tuu päälle? Haastoi riitaa?
Ei, kyllä se oli mielestäni kutsu romanttiseen toimintaan.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä näkee upeita kehopositiivisia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, Pohjoismaat ovat myös kuulemma naisille Euroopan väkivaltaisimpia. Näihin tilastoihin sokeasti uskominen tekee hallaa niiden maiden naisille joissa oikeasti on sitä väkivaltaa.
Anna kun arvaan, olet mies. Näinhän te aina valkopesette nöitä asioita: dicpick:,t on normaalia, håårissa käy joka mies, täällä vaan läpsitään, ei se ole mitään....älä viitsi ja lopeta. Joko olet naiivi tai itse väkivaltainen. Olen työssäni nähnyt väkivallan, mitä nauset joutuvat parisuhteessa kohtaamaan- ihan sen raaimman. Älä myöskään mitätöi asiaa sanomalla, mutta kyllä miehetkin. Suomessa mies saa tidennäköisimmin turpaan tuntemattomalta tai ryyppyporukassa, nainen kumppaniltaan.
Mitä väliä sillä on mikä minä olen? Suosittelen sinulle jotain hoitoa, mikään kirjoittamasi asia ei liity mitenkään siihen mitä minä kirjoitin.
Käykö juurihoito?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap trollailee, kyllä sinä itsekin tiedät sen että se on nainen joka tekee pariutumisesta hankalan, oltiin sitten baarissa tai tinderissä. Varsinkin lapsettomat naiset ovat tinderissä niin ylimielisiä nirppanokkia kuin olla vaan voivat.
Olet siis mies, koska teille miehille yh on paaria, joten lapseton nainen, jos on vielä nuori, hoikka ja "perusnätti" ( miss Suomi- tasoa) on top 1%, jota kaikki miehet tavoittelevat.
Ihan vaan kommenttina: Miss Suomet harvoin nykyään enää ovat kauniita, kuten tuhannet turhan päivän kauneuskilpailun osallistujat. Taso laskenut, vuoden 24 voittajakin tavallinen ja muodoton viirunaama. Misseys ei paljon kapasiteettia vaadi ja äo voi olla zero.😹 Ennen naisetkin oli naisia: Janina Fry ja Linda Lampenius: muodot, hyvät meikit ja pitkät hiukset. Nykyään kuka tahansa lattarinta hakee mihin vaan showhun tai someen ja on "malli".
Mitä olen täällä huomannut jo ylä asteelta lähtien niin lähes ainoastaan vaaleatukkaiset naiset saavat miehen ja lapsia.
Meissä bruneteissa on jotain mikä ei suomi miestä sytytä. Olen keskustellut tästä mieskavereiden kanssa ja myönsivät asian.
4 heistä ovat jo vuosia olleet suoravartaloisen ja hoikan blondin kanssa. Ykd sanoi et jos brunetti tulee tinderis vastaan niin heti swaippaa pois.
Kumma juttu et mun brunetti naiskaverit eivät ole koskaan löytäneet miestä. Nää epäilyt menevät kaikki käsi kädessä.