Onko kukaan ottanut permanenttia lähiaikoina?
Mitä maksoi? Olen kyllästynyt lyttänään poninhäntä-malliin.
Kommentit (11)
Suosittelen katsomaan lähikampaamoiden sivuilta, itse olen parin vuoden sisään maksanut Turussa 90 eur ja 120 eur (sisälsivät leikkauksen ja Olaplexin/K18-hoidon) olkapäämittaisten hiusten permanentista.
Paula Koivuniemi otti 80-luvulla, ja eiköhän se tukkahirvitys saa sinne jäädäkin. Ponnari on sexxxy.
Mulla on permanenttiaika tilattuna ensi viikolle. Hinnaston mukaan 90 egeä sisältää pesun ja kampauksen. Lätyskä tukka jää historiaan.
Vierailija wrote:
Paula Koivuniemi otti 80-luvulla, ja eiköhän se tukkahirvitys saa sinne jäädäkin. Ponnari on sexxxy.
Ei ole. Se näyttää tylsältä.
Vierailija wrote:
Ei ole jäänyt 80-luvulle, ja permanentteja on monenlaisia muitakin kuin säkkärä kasarikihara. Moni haluaa luonnonkiharan tai -laineen näköistä. Sitten on niitäkin, jossa ei edes pyritä kihartamaan, vaan vain tuomaan tuuheutta ohueen hiukseen.
Ehkä LÄHIAIKOINA hiuksistasi tulee hienot.
VIIME AIKOINA ehkä joku on ottanut permanentin.
Opetelkaa ja käyttäkää kunnon suomea!
Otin tänä keväänä. 80 euroa maksoi puolipitkään tukkaan, mutta näissä on kyllä isoja hintaeroja.
Etsi oman paikkakuntasi tai kampaajasi sivuilta, tai soita suoraan. Hinnoissa voi olla aika suuria eroja.
Oma permis puolipitkään kuontaloon maksoi 2 kk sitten 120,- ja sisälsi pesun, permiksen töineen ja aineineen, pienen pientä saksien käyttöä, muotoilutuotteita sen verran kun loppukuivaukseen ja muotoiluun meni.