Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä suomalaiset miehet nykyään vaatii naiselta, kun tuntuu että olen heille ilmaa?

Vierailija
17.12.2020 |

Olen ihan kivannäköinen vähän alle 35-vuotias nainen. Minuun iskevät silmänsä lähinnä tummahipiäisemmät miehet (ulkonäöstä päätellen voisivat olla kurdeja, arabeita tms). Ei siinä mitään, mutta ihmettelen, että suomalaiset miehet eivät tunnu edes huomaavan minua. Minusta kontrasti on vain niin huomattava noiden miesryhmien välillä, että se ihmetyttää. Ei tietenkään ihmetyttäisi yhtä paljon, jos KUKAAN ei huomaisi minua, silloinhan voisin olla vain epäkiinnostava yleisellä tasolla.

Mistä ihmeestä siis tämä johtuu? Ne suomalaiset miehet, joista nyt puhun eivät siis missään tapauksessa ole mitään mallimaisen komeita, hyvin pukeutuneita tms "korkean tason" valioyksilöitä, vaam ihan sellaisia normaaleja resupekkija pussikaljoineen. Edes tällaiset suomalaiset miehet eivät huomaa minua ollenkaan. Sen sijaan usein kun kuljen esim. julkisilla niin joku kurdi tms alkaa iskeä silmää, jutella, kysellä mitä kuuluu jne.

Älkääkä vastatko että "et ole tarpeeksi hyvännäköinen suomimiehille" koska sen tiedän mainitsemattakin! Minua kiinnostaakin se, että vaatiiko ihan tavallisetkin suomalaiset miehet todella mallimaista kauneutta naiselta vai mitä hittoa?

Toivon että voidaan keskustella aiheesta hyvässä hengessä, sillä en hae missään tapauksessa mitään riitaa tällä kenenkään kanssa, en ole katkeroitunut enkä vihaa ketään tämän aiheen tiimoilta. Asia on vain pohdituttanut minua jo pidemmän aikaa (onpas suuret ongelmat 😁, juu, tiedän...)

Kommentit (297)

Vierailija
81/297 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0nko mitään flirtimpää ja kuumempaa, kuin pitkät katseet ja hymy. Sääli, että sitä saa täällä niin harvoin:/

Niin, ja kun mies ei miellytä silmää, on mies creepy stalkkeriahdistelijaraiskaaja. 

No kyllä sen huomaa, jos molempia kiinnostaa. Katseista ei kukaan suutu.

Helppo sanoa kun on yleensä se jota joku alkaa kiinnostuneena katsella, huomaat heti jos mielestäsi kiinnostus on vain toispuoleista.

Vierailija
82/297 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen esimerkki naisesta jota tavalliset suomalaiset miehet eli sellaiset mitäänsanomattomat tusinakasvot lähestyvät. Siis ihan tuntemattomatkin. Ikä alkaa kakkosella, tummat pitkät hiukset ja muutenkin tummapiirteinen, ei tatskoja, urheilullinen ja hoikka. Ei ole vain yksi kerta kun olen saanut kommenttia missimäisestä ulkonäöstä (myös meikittömänä), joten voisin senkin tässä mainita.

Nuo kiinnostuneet miehet eivät ole itse olleet urheilullisia, yleensä ovat lyhyitä ja hinteliä, pukeutuvat tyylittömästi eivätkä muutenkaan näytä kiinnittävän omaan ulkonäköönsä juuri huomiota. Useimmilla kuitenkin on ollut akateeminen koulutus.

Ulkomaalaiset miehet eivät juuri osoita minua kohtaan kiinnostusta.

Juuri näin. Ole tasokas nainen, niin tasokas, ja tasotonkin, suomimies lähestyy. Ole laadun puolesta suomimiehelle luokaton, eli usein lihava/ruma nainen, niin ulkomaan elävät lähestyvät.

Eli jos ei ole priimatason nainen, ei ole saumaa samantasoiseen suomalaiseen mieheen. Kuitenkin saman tasoisen ulkomaalaisen miehen kyllä saa. Mitä tästä hyötyy se heikompi tasoinen suomalainen mies?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/297 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et välttämättä ole heille ilmaa, moni suomalainen mies on vain luovuttanut naisten suhteen kokonaan. Minä mukaan lukien. En pahemmin edes katso naisia päin enää, jos katseet kohtaa niin käännän pääni hyvin nopeasti pois ja keskityn omaan elämääni.

Näin olen itsekin naisena alkanut toimia. Mitä sitä itseään tyrkyttää jos ei kerran kelpaa?

Vierailija
84/297 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jännä juttu. Miksi kauniit blondit kiinnostavat arabimiehiä mutta suomalaisia miehiä kiinnostaa aasialaiset tai tummapiirteiset naiset... onko se se vastakohta mikä vetää puoleensa?

Vierailija
85/297 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En siis toivo tai odota että suomalaiset miehet alkaisivat iskeä silmää tai tulla juttelemaan vaan mietin sitä, kun he eivät tunnu edes katsovan kiinnostuneena. Eli oletan etten kiinnosta heitä ja tästä herääkin kysymys miksihän, kun kuitenkin tummemmat miehet katselevat ja osoittavat muillakin elein kiinnostusta.

Ap

"Antakaa huomioooooooooooooooo"

Huutista naisille. 

Etkö sinä muka tykkäisi tulla huomatuksi etenkin niiden naisten keskuudessa, jotka kiinnostavat sinua? En mielestäni ole ainakaan sairaalloisen huomionkipeä, koska pukeudun hyvin peittävästi ja huomiotaherättämättömästi enkä myöskään ole somessa, se maailma ei kiinnosta minua ollenkaan.

Ap

Ja sitten aidosti ihmettelet kun vain ähläämit tulee iholle julkisissa.

Elämä on toki hankalaa kun sen itse aiheuttaa.

Toisin sanoen siis suomalaiset kiinnostuu paljastavasti pukeutuvista instabeibeistä?

Ap

Vierailija
86/297 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et välttämättä ole heille ilmaa, moni suomalainen mies on vain luovuttanut naisten suhteen kokonaan. Minä mukaan lukien. En pahemmin edes katso naisia päin enää, jos katseet kohtaa niin käännän pääni hyvin nopeasti pois ja keskityn omaan elämääni.

Näin olen itsekin naisena alkanut toimia. Mitä sitä itseään tyrkyttää jos ei kerran kelpaa?

Tee kuule aloitteita sen tissitopin pukemisen sijaan. -eri 

Vierailija
87/297 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman kuin ap kokenut. Olen myös ulkomailla asunut paljon (Eurooppa ja Jenkkilä) ja aina miehet puhelleet ihan tuosta vaan mukavia. Helposti tulevat juttelemaan. Mutta kotimaassa eivät. Täällä mua ei huomata ollenkaan, kun muualla tullaan tuikitavallisissa tilanteissa höpöttelemään ja samalla kehutaan kauniita silmiä ja kivaa hymyä jne. Jotain vikaa näissä kotimaan miehissä...

Vierailija
88/297 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En siis toivo tai odota että suomalaiset miehet alkaisivat iskeä silmää tai tulla juttelemaan vaan mietin sitä, kun he eivät tunnu edes katsovan kiinnostuneena. Eli oletan etten kiinnosta heitä ja tästä herääkin kysymys miksihän, kun kuitenkin tummemmat miehet katselevat ja osoittavat muillakin elein kiinnostusta.

Ap

Huutista naisille. 

Etkö sinä muka tykkäisi tulla huomatuksi etenkin niiden naisten keskuudessa, jotka kiinnostavat sinua? En mielestäni ole ainakaan sairaalloisen huomionkipeä, koska pukeudun hyvin peittävästi ja huomiotaherättämättömästi enkä myöskään ole somessa, se maailma ei kiinnosta minua ollenkaan.

Ap

Toisin sanoen siis suomalaiset kiinnostuu paljastavasti pukeutuvista instabeibeistä?

Ap

Ja teille ulinaisille kelpaa vain se avaruusleukainen kalsarikirurgi. -eri 

Vierailija
89/297 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika jännä juttu. Miksi kauniit blondit kiinnostavat arabimiehiä mutta suomalaisia miehiä kiinnostaa aasialaiset tai tummapiirteiset naiset... onko se se vastakohta mikä vetää puoleensa?

Noh, olen kyllä blondi mutta en nyt mikään kaunotar. Kuten sanoin sellainen kivannäköinen tavis.

Ap

Vierailija
90/297 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä et vain erotu massasta mitenkään. Vaikea sanoa. Ei minuakaan ole koskaan tullut kukaan iskemään keskellä päivää selvinpäin.

Vierailija
91/297 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saman kuin ap kokenut. Olen myös ulkomailla asunut paljon (Eurooppa ja Jenkkilä) ja aina miehet puhelleet ihan tuosta vaan mukavia. Helposti tulevat juttelemaan. Mutta kotimaassa eivät. Täällä mua ei huomata ollenkaan, kun muualla tullaan tuikitavallisissa tilanteissa höpöttelemään ja samalla kehutaan kauniita silmiä ja kivaa hymyä jne. Jotain vikaa näissä kotimaan miehissä...

Montaakos miestä olet itse lähestynyt? 

Vierailija
92/297 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään täytyy olla photoshopattu instababe. Semmoset on aika harvassa. Eihän ne instamuijatkaa siltä näytä luonnossa. Miehet ei tajua ja vertaa niihin

Totta,nyt kun mietin niin ei ole yhtään naista tullut vastaan, joka olisi päästä varpaisiin saakka instababen näköinen🤔

Vierailija
93/297 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onko ihan näin? Tuntuu että jos Suomessa yrittää ottaa kontaktia suomalaiseen naiseen, katsotaan tätä kuin halpaa makkaraa tai tungettelevana. Hyvä kun ei ilmoiteta poliisille ahdistelusta.

Vierailija
94/297 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Huutista naisille. 

Ap

Ap

Ja teille ulinaisille kelpaa vain se avaruusleukainen kalsarikirurgi. -eri 

Hauska tuo "avaruusleukainen" 😁 tulee mieleen joku ultimaattisen pitkä ja suippo leuka, jollaista kellään oikealla ihmisellä ei ole. Mua ei kyllä kiinnosta miehen leuka, vaan rento ja positiivinen asenne elämään. Kohteliaisuus ja ystävällisyys toki myös.

Ap

Vierailija
95/297 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh, olen kyllä blondi mutta en nyt mikään kaunotar. Kuten sanoin sellainen kivannäköinen tavis.

Ap

Eli ilman meikkiä ja kaikkia jatkeulokkeita ja push-uppeja et minkään näköinen 

Jep.

Ap

Vierailija
96/297 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tuossa iässä enää ole tapana vilkuilla ja "iskeä". 

Se kuuluu nuoruuteen. 

Vierailija
97/297 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika sama juttu miehenä ulkomailla. Kummasti sitä muuttuu kiinnostavammaksi, kun lähtee pois kotikulmilta.

Vierailija
98/297 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen esimerkki naisesta jota tavalliset suomalaiset miehet eli sellaiset mitäänsanomattomat tusinakasvot lähestyvät. Siis ihan tuntemattomatkin. Ikä alkaa kakkosella, tummat pitkät hiukset ja muutenkin tummapiirteinen, ei tatskoja, urheilullinen ja hoikka. Ei ole vain yksi kerta kun olen saanut kommenttia missimäisestä ulkonäöstä (myös meikittömänä), joten voisin senkin tässä mainita.

Nuo kiinnostuneet miehet eivät ole itse olleet urheilullisia, yleensä ovat lyhyitä ja hinteliä, pukeutuvat tyylittömästi eivätkä muutenkaan näytä kiinnittävän omaan ulkonäköönsä juuri huomiota. Useimmilla kuitenkin on ollut akateeminen koulutus.

Ulkomaalaiset miehet eivät juuri osoita minua kohtaan kiinnostusta.

Juuri näin. Ole tasokas nainen, niin tasokas, ja tasotonkin, suomimies lähestyy. Ole laadun puolesta suomimiehelle luokaton, eli usein lihava/ruma nainen, niin ulkomaan elävät lähestyvät.

Ei tarvitse edes olla lihava. Miehet aina arvostelevat koviten oman maan naisia ja pitävät muun maalaisia kauniimpina. Tuli mieleen kun täällä meillä aina kuolataan Aasialaisia naisia, niin sama meininkihän niissäkin maissa on. Katsoin jonkun videon youtubesta jossa oli muistaakseni Etelä-Korealainen nainen voittanut missikisat ja siinä haastateltiin häntä ja hänen omia vanhempiaan. Olivat ihan järkyttyneitä siitä, kuinka ympäri nettiä oltiin haukuttu omien toimesta se nainen rumaksi ja että miten noin ruma nainen edes voitti missikisat. Hänen vanhempansa itkivät siinä haastattelussa. Mutta samaahan se on meillä täällä suomessakin. Aina voittanut missi haukutaan pitkin nettiä rumaksi ja jollain tapaa vääränlaiseksi. Ja se joku toisen maan nainen on paljon paremman näköinen. Ei naisia ole koskaan päästetty helpolla ja siksi kauneusbisneksessä pyörii huikeat rahat.

Vierailija
99/297 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli taas vouhotus siitä, miten suomimies ei tee aloitteita ( täyspaskasovinistisikakuinteki), niin pakko ottaa ulkolainen? Miksi ette itse tee aloitteita, jos miehen kerran haluatte?? Oletteko te jotain katutyttöjä, jotka kömpivät kohdalle pysähtyvän auton kyytiin täysin tahdottomina?

Itse olen tehnyt useinkin aloitteita miehille ja seksiä niin saa. Mutta vieläkin tuntuu, että jos vakisuhteen haluaa, ei pidä itse tehdä aloitteita koska miehet ei jotenkin tykkää ns tyrkyistä, vaan haluavat olla valloittajia itse.

Omat pitkät suhteeni ovat lähteneet pääsääntöisesti naisen aloitteesta.

Vierailija
100/297 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eli ilman meikkiä ja kaikkia jatkeulokkeita ja push-uppeja et minkään näköinen 

Kuulostaako ap mielestäsi kovinkin pahalta ihmiseltä, joka on ansainnut tällaista v#ttuilua?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi