Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä suomalaiset miehet nykyään vaatii naiselta, kun tuntuu että olen heille ilmaa?

Vierailija
17.12.2020 |

Olen ihan kivannäköinen vähän alle 35-vuotias nainen. Minuun iskevät silmänsä lähinnä tummahipiäisemmät miehet (ulkonäöstä päätellen voisivat olla kurdeja, arabeita tms). Ei siinä mitään, mutta ihmettelen, että suomalaiset miehet eivät tunnu edes huomaavan minua. Minusta kontrasti on vain niin huomattava noiden miesryhmien välillä, että se ihmetyttää. Ei tietenkään ihmetyttäisi yhtä paljon, jos KUKAAN ei huomaisi minua, silloinhan voisin olla vain epäkiinnostava yleisellä tasolla.

Mistä ihmeestä siis tämä johtuu? Ne suomalaiset miehet, joista nyt puhun eivät siis missään tapauksessa ole mitään mallimaisen komeita, hyvin pukeutuneita tms "korkean tason" valioyksilöitä, vaam ihan sellaisia normaaleja resupekkija pussikaljoineen. Edes tällaiset suomalaiset miehet eivät huomaa minua ollenkaan. Sen sijaan usein kun kuljen esim. julkisilla niin joku kurdi tms alkaa iskeä silmää, jutella, kysellä mitä kuuluu jne.

Älkääkä vastatko että "et ole tarpeeksi hyvännäköinen suomimiehille" koska sen tiedän mainitsemattakin! Minua kiinnostaakin se, että vaatiiko ihan tavallisetkin suomalaiset miehet todella mallimaista kauneutta naiselta vai mitä hittoa?

Toivon että voidaan keskustella aiheesta hyvässä hengessä, sillä en hae missään tapauksessa mitään riitaa tällä kenenkään kanssa, en ole katkeroitunut enkä vihaa ketään tämän aiheen tiimoilta. Asia on vain pohdituttanut minua jo pidemmän aikaa (onpas suuret ongelmat 😁, juu, tiedän...)

Kommentit (297)

Vierailija
101/297 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ulkomaalaiset ei ole tietoisia, että vain höyrähtäneet ottaa tuntemattomiin ihmisiin kontaktia Suomessa, eikä niiden odoteta sitä tietävän/noudattavan, joten heitä ei leimata heti hulluiksi. Vai eikö se olisikin outoa, että joku suomalainen lähestyisi, kattosit heti, että mikähän outolintu se tämä, kun tuntemattomille uskaltaa puhua. Henk.koht. ujous estää lähestymästä, osaan kyllä lukea katseet, mutta ainoastaan räkäkännissä olen uskaltanut lähestyä, huvittavasti lähes poikkeuksetta se on silloin onnistunut. Netissä on paljon helpompaa lähestyä, kun tietää ettei ole varattu ja hakee seuraa, sekä pääsee tilanteesta pikaisesti ohi, jos kiinnostusta ei olekaa. Oikeassa maailmassa lähestyminen on jossain riskialttiimpaakin, mistä sitä tietää minkä riesan sitä kadults löytä, nettituttavuudesta pääsee nopeasti eroon.

Vierailija
102/297 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kysymyksiin on hyvin vaikea vastata koska en tiedä miltä ap näyttää.

Tarkoittaako ihan kivannäköinen harmillisen yleistä tilannetta jossa paino on siinä ylipainon rajoilla ja vartalo mallia muumimamma (ei naisellisia muotoja peffassa, vyötärö menetetty), mutta kasvot ovat ehostettuna ihan nätit ja tyylikin ok?

Onko ap itse aloitteellinen miesten suuntaan, antaako edes positiivisia signaaleja, vai antaako jopa negatiivisia signaaleja? Syy miksi ne ulkkismiehet ovat aloittellisia on se että he ovat perinteisistä maista joissa ei ole tasa-arvoa. Kun tasa-arvoa vaaditaan, ennen pitkää katoavat myös etuoikeudet kuten se että miehen kuuluu tehdä aloite.

Ja huomaako ap oikeasti myös ne mahdollisesti lyhyet tai pienikokoiset, ujommat miehet jotka katselevat kyllä kiinnostuneina mutta eivät tule rohkeasti esittämään soidinmenoja julkisilla paikoilla?

Olisiko antaa lisätietoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/297 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei suomalaiset miehet tule tuolla tavalla keskellä päivää iskemään. Outoa, ettet sitä jo tiedä.

Tää on totta. Ei suomalaiset miehet tule ihan noin vain iskemään selvinpäin. Itse on tehtävä aloite. Jos olet itsekin ujo, peli on menetetty. Sitten on vain huolittava se ulkomaalainen.

En vaan itse ihan helpolla huoli ulkkista. En ainakaan tietyistä kulttuureista. Euroopan maista menettelee.

Vierailija
104/297 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ap, sinun mielestäsi kaikki suomalaiset miehet pitäisi haluta ja kuolata sinua vaikka et etsi edes mitään? Onko sinulla oikeasti noin huono itsetunto?

Vierailija
105/297 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaako ihan kivannäköinen harmillisen yleistä tilannetta jossa paino on siinä ylipainon rajoilla ja vartalo mallia muumimamma (ei naisellisia muotoja peffassa, vyötärö menetetty), mutta kasvot ovat ehostettuna ihan nätit ja tyylikin ok?

Onko ap itse aloitteellinen miesten suuntaan, antaako edes positiivisia signaaleja, vai antaako jopa negatiivisia signaaleja? Syy miksi ne ulkkismiehet ovat aloittellisia on se että he ovat perinteisistä maista joissa ei ole tasa-arvoa. Kun tasa-arvoa vaaditaan, ennen pitkää katoavat myös etuoikeudet kuten se että miehen kuuluu tehdä aloite.

Ja huomaako ap oikeasti myös ne mahdollisesti lyhyet tai pienikokoiset, ujommat miehet jotka katselevat kyllä kiinnostuneina mutta eivät tule rohkeasti esittämään soidinmenoja julkisilla paikoilla?

1/2 suomalaisista miehistä on ylipainoisia. Jos mies muistuttaa itse muumipappaa, niin pitäisi muumimamma kelvata. Looettakaa jo siis tämä painosta ja ulkonälstä paasaaminen, kun ette ole ulkonäön suhteen yhtään sen parempia, mutta oletukset onasta ulkonälstä ovat epärealistisia

Vierailija
106/297 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli ap, sinun mielestäsi kaikki suomalaiset miehet pitäisi haluta ja kuolata sinua vaikka et etsi edes mitään? Onko sinulla oikeasti noin huono itsetunto?

Ei tietenkään. Olen vain huomannut ettei koskaan yksikään suomalainen kiinnitä minuun mitään huomiota, vaikka itse katselisin häntä, niin toki tämä herättää kysymyksen, että mikä minussa suomimiesten silmään on epäkiinnostavaa. Ihan uteliaisuudesta olen asiaa miettinyt. Hassua kun täällä palstalla aina oletetaan kaikkien vähänkään tällaisia asioita miettivien olevan jotain ihan kamalia ihmisiä, joilla on päämääränä jokin oma hyöty ilman aitoa kiinnostusta toisiin ihmisiin.

Ap

Vierailija
107/297 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saman kuin ap kokenut. Olen myös ulkomailla asunut paljon (Eurooppa ja Jenkkilä) ja aina miehet puhelleet ihan tuosta vaan mukavia. Helposti tulevat juttelemaan. Mutta kotimaassa eivät. Täällä mua ei huomata ollenkaan, kun muualla tullaan tuikitavallisissa tilanteissa höpöttelemään ja samalla kehutaan kauniita silmiä ja kivaa hymyä jne. Jotain vikaa näissä kotimaan miehissä...

Olisiko historia osasyyllinen tähän puhumattomuuteen ja ujouteen?

Ruotsin ja Venäjän alusmaalaisena tuppas pääsemään hengestään, jos oli liian kova puhuman. Ujot ja puhumattomat tietysti kerkesivät lisääntymään ja olemme heidän jälkeläisiä.

Vierailija
108/297 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään. Olen vain huomannut ettei koskaan yksikään suomalainen kiinnitä minuun mitään huomiota, vaikka itse katselisin häntä, niin toki tämä herättää kysymyksen, että mikä minussa suomimiesten silmään on epäkiinnostavaa. Ihan uteliaisuudesta olen asiaa miettinyt. Hassua kun täällä palstalla aina oletetaan kaikkien vähänkään tällaisia asioita miettivien olevan jotain ihan kamalia ihmisiä, joilla on päämääränä jokin oma hyöty ilman aitoa kiinnostusta toisiin ihmisiin.

Ap

Et ole antanut ensimmäistäkään syytä, miksi sinusta pitäisi kiinnostua. -eri 

Vierailija
109/297 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen esimerkki naisesta jota tavalliset suomalaiset miehet eli sellaiset mitäänsanomattomat tusinakasvot lähestyvät. Siis ihan tuntemattomatkin. Ikä alkaa kakkosella, tummat pitkät hiukset ja muutenkin tummapiirteinen, ei tatskoja, urheilullinen ja hoikka. Ei ole vain yksi kerta kun olen saanut kommenttia missimäisestä ulkonäöstä (myös meikittömänä), joten voisin senkin tässä mainita.

Nuo kiinnostuneet miehet eivät ole itse olleet urheilullisia, yleensä ovat lyhyitä ja hinteliä, pukeutuvat tyylittömästi eivätkä muutenkaan näytä kiinnittävän omaan ulkonäköönsä juuri huomiota. Useimmilla kuitenkin on ollut akateeminen koulutus.

Ulkomaalaiset miehet eivät juuri osoita minua kohtaan kiinnostusta.

Juuri näin. Ole tasokas nainen, niin tasokas, ja tasotonkin, suomimies lähestyy. Ole laadun puolesta suomimiehelle luokaton, eli usein lihava/ruma nainen, niin ulkomaan elävät lähestyvät.

Ei tarvitse edes olla lihava. Miehet aina arvostelevat koviten oman maan naisia ja pitävät muun maalaisia kauniimpina. Tuli mieleen kun täällä meillä aina kuolataan Aasialaisia naisia, niin sama meininkihän niissäkin maissa on. Katsoin jonkun videon youtubesta jossa oli muistaakseni Etelä-Korealainen nainen voittanut missikisat ja siinä haastateltiin häntä ja hänen omia vanhempiaan. Olivat ihan järkyttyneitä siitä, kuinka ympäri nettiä oltiin haukuttu omien toimesta se nainen rumaksi ja että miten noin ruma nainen edes voitti missikisat. Hänen vanhempansa itkivät siinä haastattelussa. Mutta samaahan se on meillä täällä suomessakin. Aina voittanut missi haukutaan pitkin nettiä rumaksi ja jollain tapaa vääränlaiseksi. Ja se joku toisen maan nainen on paljon paremman näköinen. Ei naisia ole koskaan päästetty helpolla ja siksi kauneusbisneksessä pyörii huikeat rahat.

Kovasti aloittajakin kehuu suomimiehiä, ja palstamammatkin vain kivapuhuu suomalaisista miehistä, eiks je? 

Vierailija
110/297 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten ehkä olenkin jo huomauttanut, en ole ulkonäkökeskeinen miesten suhteen. En koskaan ajattele miehistä, että "onpa tuo ruma, hyi", ennemminkin niin päin että joku on omaan makuuni liian sliipattu tai "komea" (yleinen käsitys komeasta ei vastaa omaa miesmakuani). Pidän persoonallisuudesta ja hyvästä asenteesta elämään.

Tokikaan en ole timmissä kunnossa, herkut ovat paheeni. Bmi 25 ja toivoisinkin saavani jossain vaiheessa sysäyksen aloittaa painonpudotus. En kuitenkaan ainakaan vielä voi huonosti tässä painossa, niin ei ole ollut kunnon motivaatiota lopettaa herkuttelua, kun en havittele edes upeaa ulkonäköä itsellenikään. Minusta on paljon hienompaa jos joku tykkää minusta epätäydellisenä.

Ap

Vierailija
111/297 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajat ovat muuttuneet, täytyy sanoa. Kun olin nuori aikuinen, oli -80-luvun loppu ja ysärin alkupuoli, niin suomalaiset miehet lähestyivät, niin selvinpäin, kuin humalassakin. Ulkolaisia oli täällä vähän, mutta itse käydessä jossain täkäläiset lähestyivät. Huomiota piisasi siis todella paljon. Olen ollut mieheni kanssa 25 vuotta nyt. Tapasimme baarissa ja hymyilin hänelle, hän tuli luokseni juttelemaan ja siinä se sitten oli. Tapahtuuko sellaistakaan enää?

N52

Vierailija
112/297 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajat ovat muuttuneet, täytyy sanoa. Kun olin nuori aikuinen, oli -80-luvun loppu ja ysärin alkupuoli, niin suomalaiset miehet lähestyivät, niin selvinpäin, kuin humalassakin. Ulkolaisia oli täällä vähän, mutta itse käydessä jossain täkäläiset lähestyivät. Huomiota piisasi siis todella paljon. Olen ollut mieheni kanssa 25 vuotta nyt. Tapasimme baarissa ja hymyilin hänelle, hän tuli luokseni juttelemaan ja siinä se sitten oli. Tapahtuuko sellaistakaan enää?

N52

Nykynarratiivilla olet moninkertainen raiskauksen uhri. Tervetuloa todellisuuteen vuonna 2020 

Vierailija
113/297 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

N52 vielä: ja mieheni on hämäläinen, suvussaan karjalaista ja savolaista☺

Vierailija
114/297 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten ehkä olenkin jo huomauttanut, en ole ulkonäkökeskeinen miesten suhteen. En koskaan ajattele miehistä, että "onpa tuo ruma, hyi", ennemminkin niin päin että joku on omaan makuuni liian sliipattu tai "komea" (yleinen käsitys komeasta ei vastaa omaa miesmakuani). Pidän persoonallisuudesta ja hyvästä asenteesta elämään.

Tokikaan en ole timmissä kunnossa, herkut ovat paheeni. Bmi 25 ja toivoisinkin saavani jossain vaiheessa sysäyksen aloittaa painonpudotus. En kuitenkaan ainakaan vielä voi huonosti tässä painossa, niin ei ole ollut kunnon motivaatiota lopettaa herkuttelua, kun en havittele edes upeaa ulkonäköä itsellenikään. Minusta on paljon hienompaa jos joku tykkää minusta epätäydellisenä.

Ap

Yleinen käsitys komeasta ei vastaa muidenkaan naisten miesmakua, koska se ei todellisuudessa ole yleinen käsitys komeasta.

Keskiverron länsimaisen 35v naisen mieleen on pitkähkö, roteva ja vähän isommassa kunnossa oleva mies joka on miesmalleja karskimman ja nallekarhumaisemman näköinen.

Jos miesihanteesi on lyhyt ja hoikka, siropiirteinen, kapeakasvoinen, pyöreäsilmäinen, tms mies - sitten miesihanteesi poikkeaa yleisestä käsityksestä komeasta.

Se että korvaat "ruman" termillä "ei juuri minun mieleeni" ei muuta mitään.

Ja tuossa tuli yksi syy miksi miehet eivät innostu. Miehet eivät totu ajatukseen että keskivertonainen joka on vielä hedelmällisessä iässä omaa vartalon jollainen oli ennen naapurin mummolla. Väitän että me miehet olemme hyvinkin valmiita hyväksymään epätäydellisyyden, mutta kun aina pitäisi hyväksyä se tietty epätäydellisyys eli muumimammakroppa.

Vierailija
115/297 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1/2 suomalaisista miehistä on ylipainoisia. Jos mies muistuttaa itse muumipappaa, niin pitäisi muumimamma kelvata. Looettakaa jo siis tämä painosta ja ulkonälstä paasaaminen, kun ette ole ulkonäön suhteen yhtään sen parempia, mutta oletukset onasta ulkonälstä ovat epärealistisia

Olen samaa mieltä.

Mutta te naiset ette ole.

Teille muumipappa kelpaa jos muumipappa on pitkä ja luontaisesti harteikas. Sitten saa olla ylipainoakin.

"Optimal male body"-tutkimuksessa länsimaiset 35+ naiset suosivat eniten miesvartaloa joka oli pitkä, raamikas ja harteikas mutta ylipainoinen tai ylipainon rajoilla.

Vierailija
116/297 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiselle miehelle on koko tämä vuosituhat tolkutettu että tuntemattomalle naiselle puhuminen vailla jotain hyväksyttävää syytä, JOTA ISKEMISYRITYS EI OLE, on seksuaalista häirintää.

Sitä saa mitä tilaa.

Ei ole tuollaista kukaan väittänyt. Juttelu ei ole häirintää.

Vierailija
117/297 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen esimerkki naisesta jota tavalliset suomalaiset miehet eli sellaiset mitäänsanomattomat tusinakasvot lähestyvät. Siis ihan tuntemattomatkin. Ikä alkaa kakkosella, tummat pitkät hiukset ja muutenkin tummapiirteinen, ei tatskoja, urheilullinen ja hoikka. Ei ole vain yksi kerta kun olen saanut kommenttia missimäisestä ulkonäöstä (myös meikittömänä), joten voisin senkin tässä mainita.

Nuo kiinnostuneet miehet eivät ole itse olleet urheilullisia, yleensä ovat lyhyitä ja hinteliä, pukeutuvat tyylittömästi eivätkä muutenkaan näytä kiinnittävän omaan ulkonäköönsä juuri huomiota. Useimmilla kuitenkin on ollut akateeminen koulutus.

Juuri näin. Ole tasokas nainen, niin tasokas, ja tasotonkin, suomimies lähestyy. Ole laadun puolesta suomimiehelle luokaton, eli usein lihava/ruma nainen, niin ulkomaan elävät lähestyvät.

Ei tarvitse edes olla lihava. Miehet aina arvostelevat koviten oman maan naisia ja pitävät muun maalaisia kauniimpina. Tuli mieleen kun täällä meillä aina kuolataan Aasialaisia naisia, niin sama meininkihän niissäkin maissa on. Katsoin jonkun videon youtubesta jossa oli muistaakseni Etelä-Korealainen nainen voittanut missikisat ja siinä haastateltiin häntä ja hänen omia vanhempiaan. Olivat ihan järkyttyneitä siitä, kuinka ympäri nettiä oltiin haukuttu omien toimesta se nainen rumaksi ja että miten noin ruma nainen edes voitti missikisat. Hänen vanhempansa itkivät siinä haastattelussa. Mutta samaahan se on meillä täällä suomessakin. Aina voittanut missi haukutaan pitkin nettiä rumaksi ja jollain tapaa vääränlaiseksi. Ja se joku toisen maan nainen on paljon paremman näköinen. Ei naisia ole koskaan päästetty helpolla ja siksi kauneusbisneksessä pyörii huikeat rahat.

Ja kovimpia arvostelijoita ovat (rummunpärisystä kitos) - naiset.

Vierailija
118/297 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiselle miehelle on koko tämä vuosituhat tolkutettu että tuntemattomalle naiselle puhuminen vailla jotain hyväksyttävää syytä, JOTA ISKEMISYRITYS EI OLE, on seksuaalista häirintää.

Sitä saa mitä tilaa.

Ei ole tuollaista kukaan väittänyt. Juttelu ei ole häirintää.

Jopa katse on, joten lopetapa lässytys. 

Vierailija
119/297 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N52

Ei nykyään varmaan edes käydä paljoa baareissa, nuoret varsinkaan. Nykyään monet nuoret eivät edes juo, kun taas meidän nuoruudessa se baareissa ja diskopaikoissa käyminen oli vielä normaalia. Nykyään sitä pidetään jopa vähän kalluna. Ainakin sellaisen käsityksen olen saanut, kun noita nykynuoria seuraan. Ja kai se vähän niin olikin, mutta ei silloin oikein ollut mitään muutakaan keinoa tavata ihmisiä, kun ei ollut mitään nettiä olemassakaan. Silloin vaan rohkaistiin mieli ja mentiin sinne missä muutkin on. Siinä oli kyllä se hienous, että siellä oli nimenomaan ne oman kylän tyypit, eikä tuhat tsiljoonaa ihmistä ympäri maailmaa.  

Ja mitä tulee noihin ulkomaalaisiin, kyllähän miehetkin palstalla aina sanoo sitä, että ulkomaalaiset naiset tulee juttelemaan helpommin ja on sosiaalisempia. Meidän kulttuuri on ikävä kyllä ujouden kulttuuri, sellaisena meidät tunnetaan ulkomaillakin, ujoina introvertteina, mutta toisaalta myös luotettavina ihmisinä.

Harmi että tämä globaalisaatio aiheuttaa sen, että ujous sinänsä hienona piirteenä katoaa meidän yhteiskunnastamme ja meistäkin tulee maailmankansalaisia. Koska omasta mielestäni ujous on ihan hieno piirre, vaikkei sillä koskaan suosiota saavutakaan.

Vierailija
120/297 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kovimpia arvostelijoita ovat (rummunpärisystä kitos) - naiset.

Tämähän se. Eniten sitä "naisvihaa" näkee tälläkin palstalla naisten kirjoittamana. 

Jopa se päivänsä itse päättänyt italiaisnainen, joka oli kostopornon uhri sai eniten vihaa niskaansa naisilta.

Brittitutkimuksen mukaan yli 70%  netin naisvihasta on naisten tuottamaa 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä