Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuntuuko teistä muista sinkkunaisista siltä, että ihan kaikki miehet menee kuin kuumille kiville

Vierailija
17.12.2020 |

Ja naiset vaan jää tosi helposti ihan ikisinkuiksi, vaikkei mitään varsinaista vikaa olisi. Kun taas mies kuin mies tuntuu kelpaavan todella monille naisille.

Kommentit (85)

Vierailija
1/85 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen täytyy vain ottaa yksi selfie, mennä Tinderiin ja kosijoita on jo jonoksi asti. 

t. ülimies

Vierailija
2/85 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain määrin kyllä.

Miehissä on enemmän luusereita, naisissa enemmän keskivertoja.

Varsin fiksut ja hyvännäköiset naiset voivat kilpailla aika vaatimattomanoloisesta miehestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/85 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen täytyy vain ottaa yksi selfie, mennä Tinderiin ja kosijoita on jo jonoksi asti. 

t. ülimies

Ne eivät ole kosijoita.

Vierailija
4/85 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä riittää, että näyttää edes ihan OK:lta ja on jonkinlainen ammatti. Naispuolisia kosijoita ja ottajia riittää jonoksi asti.

Itse tavallisena naisena tuntuu, että minulla ei ole edes mahiksia tavalliseen työtä tekevään mieheen kun ne ovat niin suosittuja. Pitäisi tyytyä työttömään, mt-ongelmaiseen, päihdeongelmaiseen tai itseäni reilusti vanhempaan. 

Vierailija
5/85 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi sitten olen yhä sinkku? t: luuseri m31

Vierailija
6/85 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu. Minut jätetäänkin usein.

N24

Vierailija
7/85 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatko esim. suutasi auki kun lähettyvillä on naaraita? Vai oletko ihan tuppisuuna, tuijotat kenkiisi ja kotona ihmettelet miksei kukaan lähestynyt sua?

Vierailija
8/85 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet taas ajattelee naisista samalla tavalla.

Eli todistaa, että molemmat ovat ajatuksineen vähän väärässä :D

Vierailija
9/85 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"mies kuin mies tuntuu kelpaavan todella monille naisille."

Kyllä se on juurikin toisinpäin.

Vierailija
10/85 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saatko esim. suutasi auki kun lähettyvillä on naaraita? Vai oletko ihan tuppisuuna, tuijotat kenkiisi ja kotona ihmettelet miksei kukaan lähestynyt sua?

En tietenkään saa suutani auki, sanoin olevani luuseri. Plus ne muut syyt mikä tekee minusta luuserin. T: Luuseri M31

Vierailija
11/85 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös ne naiset nyt teekään aloitetta jos kiinnostaa?

Vierailija
12/85 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen kyllä, että useimmilla naisilla on varaa (, ekä nyt tarkoia vain taloudellista varallisuutta) ja halu olla omasta halustaan sinkkuna. Kun taas moni mies on niin sekaisin ja pihalla, että kuvittelevat ja vakaasti uskovat, että heidän statuksensa ja muiden osoittama arvostus nousisi ekspotentiaalisesti välittömästi kun saavat, keinolla millä hyvänsä mahdollisuuden, edes yrittää olla ja elää naisen rinnalla.     

Vierailija
13/85 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän on miehiä kuin naisia, jotka eivät ole koskaan seurustelleet.

Vierailija
14/85 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen kyllä, että useimmilla naisilla on varaa (, ekä nyt tarkoia vain taloudellista varallisuutta) ja halu olla omasta halustaan sinkkuna. Kun taas moni mies on niin sekaisin ja pihalla, että kuvittelevat ja vakaasti uskovat, että heidän statuksensa ja muiden osoittama arvostus nousisi ekspotentiaalisesti välittömästi kun saavat, keinolla millä hyvänsä mahdollisuuden, edes yrittää olla ja elää naisen rinnalla.     

kyllä onnellisuus buustaa itsetuntoa.

Vierailija
15/85 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehissä on noita jämämiehiä niin paljon, että hyvistä miehistä on kyllä tosi kova tappelu. Hyvä mies: edes jonkinlainen koulutus, keskustelutaitoinen, luotettava, huumorintajuinen, normaalipainoinen tai urheilullinen. Käy säännöllisesti suihkussa ja huolehtii hampaistaan, hengitys ei haise. Ei tupakoi ja alkoakin vain kohtuudella. 

Vierailija
16/85 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jossain määrin kyllä.

Varsin fiksut ja hyvännäköiset naiset voivat kilpailla aika vaatimattomanoloisesta miehestä.

...tai niin sinä ainakin vahvasti uskot.

Vierailija
17/85 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs itsensä komeaksi meikannut mies osti juuri kartanon, kun makasi alasti sammuneena yön kamerassa ja vanhemmat rouvashenkilöt lähettivät rahaa. 

Sukupuolet käännettyinä tuo on aika lähellä totuutta. 

Vierailija
18/85 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yrittäisin pariutua, sellaisen huomion tekisin.

Vierailija
19/85 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jossain määrin kyllä.

No jaa, mulla on pari sinkkukaveria ja ihan perusmiehiä ovat. Käyvät töissä, elättävät itsensä ja urheilevat. En ole kuitenkaan huomannut, että heistä erityisesti kilpailtaisiin.

Vierailija
20/85 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni nainen tietää mitä haluavat eivätkä suostu tinkimään. Parempi yksin kun huonon kanssa. Miehet taas tinkii että saavat jonkun tekemään kotihommia.