Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuuko teistä muista sinkkunaisista siltä, että ihan kaikki miehet menee kuin kuumille kiville

Vierailija
17.12.2020 |

Ja naiset vaan jää tosi helposti ihan ikisinkuiksi, vaikkei mitään varsinaista vikaa olisi. Kun taas mies kuin mies tuntuu kelpaavan todella monille naisille.

Kommentit (85)

Vierailija
41/85 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu että sinkkuna elävät miehet luokitellaan helpommin luusereiksi, kun taas sinkkunaiset ovat aina itsenäisiä oman arvonsa tuntevia pärjääjiä, jotka eivät tyydy mihin tahansa.

No se johtuu vaan siitä kuvitteellisesta harhasta mitä te miehet itse loputtomiin hoette, että: "kaikilla naisilla on tuhansittain ottajia." Lopettakaa sen hokeminen niin loppuu tämäkin asia. 

Kyllä nainenkin voi olla epäsuosittu ja suorastaan huono parisuhdekumppani. Me naiset olemme sen asian myöntäneet ajat sitten, mutta te jaksatte suoltaa noita valheitanne kuinka joka ikisen naisen haluaa tuhat miestä AINA, oli nainen minkälainen tahansa.

Ja jos tarkoitatte pelkkää seksiä, muistakaa LISÄTÄ se sitten kanssa siihen ikivihreään hokemaanne. 

Vierailija
42/85 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu että sinkkuna elävät miehet luokitellaan helpommin luusereiksi, kun taas sinkkunaiset ovat aina itsenäisiä oman arvonsa tuntevia pärjääjiä, jotka eivät tyydy mihin tahansa.

No se johtuu vaan siitä kuvitteellisesta harhasta mitä te miehet itse loputtomiin hoette, että: "kaikilla naisilla on tuhansittain ottajia." Lopettakaa sen hokeminen niin loppuu tämäkin asia. 

Kyllä nainenkin voi olla epäsuosittu ja suorastaan huono parisuhdekumppani. Me naiset olemme sen asian myöntäneet ajat sitten, mutta te jaksatte suoltaa noita valheitanne kuinka joka ikisen naisen haluaa tuhat miestä AINA, oli nainen minkälainen tahansa.

Ja jos tarkoitatte pelkkää seksiä, muistakaa LISÄTÄ se sitten kanssa siihen ikivihreään hokemaanne. 

Tässä mennään taas raskaasti yleistämisen puolelle, te miehet ja me naiset. Sinä haukut väärää puuta, minä en kuulu siihen porukkaan joka täällä noita mantrojaan suoltaa, mutta koska olen sinkkumies, minut automaattisesti luetaan siihen porukkaan. Tällä palstalla riittää jo yksikin liian aktiivinen postittaja luomaan tiettyjä illuusioita tietyistä ihmisryhmistä, ei kannata ruveta peilaamaan todellisuutta tämän palstan otsikoiden ja viestien perusteella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/85 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Tunnen monia oikein hyviäkin miehiä, jotka eivät vain löydä kumppania. Surullista.

Tunnen oikein hyviä naisiakin jotka eivät vain löydä kumppania. Kukaan ei edes kiinnostu heistä. Sen sijaan kaikista jännistä kiertopalkinto bimboista kiinnostuu aina joku. Näin se vaan menee. 

Ehkä meidän kaikkien pitäisi vähän laajentaa omaa henkilökohtaista horisonttiamme potentiaalisten kumppaneiden suhteen, toisten syyttelemisen sijaan? 

Vierailija
44/85 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä mennään taas raskaasti yleistämisen puolelle, te miehet ja me naiset. Sinä haukut väärää puuta, minä en kuulu siihen porukkaan joka täällä noita mantrojaan suoltaa, mutta koska olen sinkkumies, minut automaattisesti luetaan siihen porukkaan. Tällä palstalla riittää jo yksikin liian aktiivinen postittaja luomaan tiettyjä illuusioita tietyistä ihmisryhmistä, ei kannata ruveta peilaamaan todellisuutta tämän palstan otsikoiden ja viestien perusteella.

Kyllä tuo yleistys on hyvin yleismaailmallinen tämän palstan ulkopuolellakin ja jopa tosielämässä sitä kuulee, joskus jopa naisten suusta. Mullekin on joskus joku vanhempi nainen sanonut, että: " mitä sä miehettömyyttäs valitat, ei se oo ku yks baarireissu niin sulla on mies." Minusta tuo lause vastaa sitä, että käskee miestä menemään hooooooriin. Saahan mieskin naisen koska tahansa, jos pelkästä seksistä puhutaan.

Vierailija
45/85 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehissä on noita jämämiehiä niin paljon, että hyvistä miehistä on kyllä tosi kova tappelu. Hyvä mies: edes jonkinlainen koulutus, keskustelutaitoinen, luotettava, huumorintajuinen, normaalipainoinen tai urheilullinen. Käy säännöllisesti suihkussa ja huolehtii hampaistaan, hengitys ei haise. Ei tupakoi ja alkoakin vain kohtuudella. 

Sinkkumiehissä näitä on vähän tai jos on, niin eivöt kauan ole markkinoilla. Suurin osa (99%) vapaana okevista baimaikäisistä miehistänon jämämiehiä, joilla ei parisuhdemielessä tee mitään. Luonbevikaisia, alko- ongelmaisia mieslapsia....

Nyt se korkki kiinni, ulinainen! 😄 Alkaa tulla taas niin sekavaa tekstiä.

Vierailija
46/85 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse erosin vuosi sitten. Uutta ukkoa en vaivoikseni ota. Lapset on aikuisia. Kukaan mies ei ole vapauden arvoinen.

Vierailija
47/85 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla tosi hyvää tuuria, että löytää vapaana olevista miehistä semmoisen, joka on vaivan arvoinen. Jos mies on ollut ikänsä sinkku, niin siihen on hyvä syy. Suurimmasta osasta näkee jo päälle syyn sinkkkuuteen, ja lopuista kun vähän pintaa raapaisee, niin ayy löytyy. Tunnevammaisia on paljon, viina maistuu liian hyvin jne

Vierailija
48/85 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa ikäluokassa (+50) vapaat miehet ovat ukkoutuneita ja sovinisteja, joilla on vanhakantaiset näkemykset sukupuolirooleista, ja koskee nimenomaan sitä että naisen tehtävä on passata miestä. Mitäpä nainen tämmöisessä suhteessa saa? Joo, ei kiitos.

Vierailija
49/85 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taasko käynnistellään ikiliikkujaa?

Menkääs taas vaihteeksi tekemään se prismatesti, tai vilkaiskaa vaikka tilastoja. Ihan tavalliset naiset muodostavat pareja ja perheitä ihan tavallisten miesten kanssa. Ei ole keskimäärin vaikeaa.

Jos teidän käsityksenne on, että vain pieni osa ihmisistä on tavallisia - esim. suurin osa miehistä on luusereita tms., niin sehän on käsitteellisesti ristiriitaista. Jos noin on, niin silloin on tavallista olla luuseri, eli ne luuserit ovat juuri niitä tavallisia miehiä.

Avaus on provo ja kommentit sitä samaa. Antaa provoilijoiden nauttia jälleen yhdestä yksinäisestä joulusta ja uudesta vuodesta. Uskallan väittää, että uudenvuoden aattona (ja jo jouluna niillä, jotka eivät mene lapsuudenkotiin joulun viettoon) on oikeasti iso suru puserossa siitä, että jälleen yksi vuosi vierähti yksin vauvapalstalla trollaten. Ja uusi samanlainen vuosi on edessä.

Ihan oikein.

Vierailija
50/85 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi kukaan edes haluaa miehen. Niin kuin kivirekeä kiskoisi perässä kun sellaisen kanssa yrittää elää.

Vierailija
51/85 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin vähän tätä samaa yliopistossa, kun naispuolisista kavereistani oli 4/5 pitkäaikaisia sinkkuja. Sitten taas miehistä 4/5 seurustelivat jatkuvasti, osa erosi välissä, mutta olivat max puoli vuotta sinkkuna. Kaikki nämä naissinkkukaverit olivat mukavia, nättejä, fiksuja ja kävivät opiskelijatapahtumissa ja harrastuksissa, joten oli outoa nähdä niin moni sinkkuna pitkään. Osa oli sinkkuina koko opiskeluajan, vaikka olisivat halunneet seurustella ja ainakin omaan korvaan kriteerit miehille kuulostivat ihan normaaleilta (kohtelee hyvin, samanlainen huumorintaju, suht samanikäinen, osa toivoi myös korkeakoulutusta). Olisivat varmasti "kelvanneet" myös noille yliopiston miehille, mutta ei siinä välissä ehtinyt edes säätää niiden kanssa mitään, kun miehillä oli muutama kuukausi erosta jo uudet (kivat ja nätit) kumppanit! :D

Pointtina siis, että ainakin näin täältäpäin on näyttänyt siltä, että jos olet normaalit sosiaaliset taidot omaava, korkeakoulutettu, tavallinen, hygieniasta huolehtiva mies ja haluat seurustella, niin se näyttäisi onnistuvan paljon helpommin/nopeammin kuin samat ominaisuudet omaavalla naisella onnistuisi. Ja mielestäni syy on siinä, että niitä kivoja, normaaleja naisia on enemmän kuin miehiä. En tiedä voiko olla vain sattumaa, mutta ainakin oman lähipiirin tilastot näyttäisi tältä.

Vierailija
52/85 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi kukaan edes haluaa miehen. Niin kuin kivirekeä kiskoisi perässä kun sellaisen kanssa yrittää elää.

Minä halusin miehen, koska olen hetero. Viihdyn naisten seurassa, minulla on hyviä ystäviä ja lähimmän työkaverini (joka on myös ystävä) kanssa vietän arkisin enemmän aikaa kuin mieheni kanssa, mutta ei hän pystyisi tarjoamaan minulle sitä, mitä mieheltäni saan. Voin halata ystävääni (ja muita naispuolisia ystäviäni, ja normaaliaikoina halailemmekin) mutta siitä puuttuu se eroottinen jännite, mikä on minun ja mieheni välillä.

Mieheni kanssa suhteeseemme liittyy myös ihan erilainen sitoutuminen kuin ystävyyssuhteisiin. Naispuolisilla ystävilläni on muitakin ystäviä, ja minulla on enemmän kuin yksi ystävä. Sen sijaan mieheni kanssa me jaamme jotain ainutlaatuista, sellaista mikä on enemmän kuin ystävien kanssa jaettavat asiat. Meillä on tavoitteena yhteinen loppuelämä, turvallisuus, tieto siitä että voimme myös riidellä mutta se ei erota meitä jne.

Vierailija
53/85 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miehillä on nyt onnenpäivät. tän päivän arvoissa on että naisten täytyy saada "seksuaalista kokemusta". miehet ravaa sängystä sänkyy niiden välillä antaa kaverille high five "voiko tämä olla totta!?" kysyvät toisiltaan ja nauravat räkäseen.

me miehet jotka halutaan kunnon avioliitto ja lapset otetaan vaimot ulkomailta. niinä harvoina kertoina tippa silmässä hiljaa nyökätään suomalaiselle naiselle joka tekee samoin.

Se nyt on jäänyt vähän auki tässä avioliiton auvoisessa satamassa, että mitä muuta annettavaa miehillä ylipäänsä on meille kunnonkaan vaimoille kuin seksi. Ristus kun ei jaksais enää.

Vierailija
54/85 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä halusin miehen, koska olen hetero. Viihdyn naisten seurassa, minulla on hyviä ystäviä ja lähimmän työkaverini (joka on myös ystävä) kanssa vietän arkisin enemmän aikaa kuin mieheni kanssa, mutta ei hän pystyisi tarjoamaan minulle sitä, mitä mieheltäni saan. Voin halata ystävääni (ja muita naispuolisia ystäviäni, ja normaaliaikoina halailemmekin) mutta siitä puuttuu se eroottinen jännite, mikä on minun ja mieheni välillä.

Mieheni kanssa suhteeseemme liittyy myös ihan erilainen sitoutuminen kuin ystävyyssuhteisiin. Naispuolisilla ystävilläni on muitakin ystäviä, ja minulla on enemmän kuin yksi ystävä. Sen sijaan mieheni kanssa me jaamme jotain ainutlaatuista, sellaista mikä on enemmän kuin ystävien kanssa jaettavat asiat. Meillä on tavoitteena yhteinen loppuelämä, turvallisuus, tieto siitä että voimme myös riidellä mutta se ei erota meitä jne.

Minulla taas on tavoitteena päästä irti tästä pirullisesta ansasta johon nuorena menin ja joka on niin äärettömän paljon työläämpää kuin yksin oleminen.

Vierailija
55/85 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne viisi pelottavaa kirjainta...!

Vierailija
56/85 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Minusta tuntuu, että kelpaan kenelle tahansa, koska olen sinkku 36 v lapseton, enkä edes pahannäköinen vaan hoikka ja sopusuhtainen.

Miehet vaikuttavat todella epätoivoisilta, kun jokainen joka kuule minun olevan lapseton sinkku, yrittää vokotella minua itselleen. Parhaimmat käyvät käsiksi, tunkevat kättä pakaroiden väliin ja vetävät syliin ihan vain ystävänä, kokeillakseen, yltäisikö suutelemaan.

Oikeasti, aikuiset miehet? Missä käytöstavat?

Kuka tahansa lapseton sinkku naishenkilö kelpaa?

Eli minulla ainakin valinannvaraa on. En vain halua ketään, viihdyn liian hyvin yksin :)

Vierailija
57/85 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti kaikille naisille ei riitä NHL-tähtiä, vaan pitää ottaa se tavallinen suomalainen mies.

Vierailija
58/85 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omassa ikäluokassa (+50) vapaat miehet ovat ukkoutuneita ja sovinisteja, joilla on vanhakantaiset näkemykset sukupuolirooleista, ja koskee nimenomaan sitä että naisen tehtävä on passata miestä. Mitäpä nainen tämmöisessä suhteessa saa? Joo, ei kiitos.

Mun näkemyksen mukaan kaikki miehet, jotka olettaa, että naiset passaa ovat haudassa.

Vierailija
59/85 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Minusta tuntuu, että kelpaan kenelle tahansa, koska olen sinkku 36 v lapseton, enkä edes pahannäköinen vaan hoikka ja sopusuhtainen.

Miehet vaikuttavat todella epätoivoisilta, kun jokainen joka kuule minun olevan lapseton sinkku, yrittää vokotella minua itselleen. Parhaimmat käyvät käsiksi, tunkevat kättä pakaroiden väliin ja vetävät syliin ihan vain ystävänä, kokeillakseen, yltäisikö suutelemaan.

Oikeasti, aikuiset miehet? Missä käytöstavat?

Kuka tahansa lapseton sinkku naishenkilö kelpaa?

Eli minulla ainakin valinannvaraa on. En vain halua ketään, viihdyn liian hyvin yksin :)

Odota kymmenen vuotta niin ongelma katoaa. Sitten valitat kun olet miehille ilmaa.

Vierailija
60/85 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miehillä on nyt onnenpäivät. tän päivän arvoissa on että naisten täytyy saada "seksuaalista kokemusta". miehet ravaa sängystä sänkyy niiden välillä antaa kaverille high five "voiko tämä olla totta!?" kysyvät toisiltaan ja nauravat räkäseen.

me miehet jotka halutaan kunnon avioliitto ja lapset otetaan vaimot ulkomailta. niinä harvoina kertoina tippa silmässä hiljaa nyökätään suomalaiselle naiselle joka tekee samoin.

Se nyt on jäänyt vähän auki tässä avioliiton auvoisessa satamassa, että mitä muuta annettavaa miehillä ylipäänsä on meille kunnonkaan vaimoille kuin seksi. Ristus kun ei jaksais enää.

No sepä se. Siksi sen seksin edes on oltava hyvää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme