Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuuko teistä muista sinkkunaisista siltä, että ihan kaikki miehet menee kuin kuumille kiville

Vierailija
17.12.2020 |

Ja naiset vaan jää tosi helposti ihan ikisinkuiksi, vaikkei mitään varsinaista vikaa olisi. Kun taas mies kuin mies tuntuu kelpaavan todella monille naisille.

Kommentit (85)

Vierailija
21/85 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko käynnistellään ikiliikkujaa?

Menkääs taas vaihteeksi tekemään se prismatesti, tai vilkaiskaa vaikka tilastoja. Ihan tavalliset naiset muodostavat pareja ja perheitä ihan tavallisten miesten kanssa. Ei ole keskimäärin vaikeaa.

Jos teidän käsityksenne on, että vain pieni osa ihmisistä on tavallisia - esim. suurin osa miehistä on luusereita tms., niin sehän on käsitteellisesti ristiriitaista. Jos noin on, niin silloin on tavallista olla luuseri, eli ne luuserit ovat juuri niitä tavallisia miehiä.

Vierailija
22/85 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se onkin miehet eroavat, he alkavat surutta katsella 20 vuotta nuorempia, Siitä se ongelma syntyy. Vain harvalla miehilläkään se onnistuu, mutta he yrittävät epätoivoisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/85 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen kyllä, että useimmilla naisilla on varaa (, ekä nyt tarkoia vain taloudellista varallisuutta) ja halu olla omasta halustaan sinkkuna. Kun taas moni mies on niin sekaisin ja pihalla, että kuvittelevat ja vakaasti uskovat, että heidän statuksensa ja muiden osoittama arvostus nousisi ekspotentiaalisesti välittömästi kun saavat, keinolla millä hyvänsä mahdollisuuden, edes yrittää olla ja elää naisen rinnalla.     

kyllä onnellisuus buustaa itsetuntoa.

Olen eri mutta huomautan silti. Ei kai kukaan kiistä onnellsuuden nostavan (buustaavan) itseuntoa.  Mutta en minä ainakaan rohkene tai edes halua jättää onnellisuuttani sen varaan, elänkö parisuhteessa vai en. Totta kai hyvä prisuhde voi lisätä onnellisuutta. Mutta oman kokemukseni mukaan onnellisuutta voi kokea muillakin tavoin. Onnellisuus on itselleni usein vain melko harvoin esiintyviää ja silloinkin usein välähdyksen omaisia ja ohi kiitäviä hetkiä ja tilanteita, niinpä mieluummin itse satsaan tyyyväisyyteen.

Sinkkumies

Vierailija
24/85 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylläpito hoi. Tänne vauva palstalla menisi oma osio nimeltä parinhaku. Siinä pitäisi kertoa kaikki oleelliset asiat, eli sukupuoli, ikä ja suuntanumero. Esim N36 015 Sinkkujen määrä alkaisi dramaattisesti laskea Suomessa ja kohta ei enää rakennettaisi uusia yksiöitä kun niistä olisi ylitarjontaa.

Vierailija
25/85 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi tuo hiukan olla totta. 

Esim. itse en nuorempana pessyt hampaita juuri ikinä, poltin, kävin aniharvoin parturissa jne. Silti naisia oli yllättävänkin hyvin ja jopa niin, että muutamat ihan itse aktiivisesti tekivät itseään tykö. 

Liekö sitten vaikuttanut se, että olin kuitenkin erittäin työorientoitunut ja kunnianhimoinen, sekä luonnostaan miehen kokoinen - joskin aika laiha. 

Ei ollut keskiajalla, vaan 2008-2015 ne kovimmat ajat. Sittemmin on tietysti hiipunut, mutta niinhän ne hiipuu tarpeetkin. 

Vierailija
26/85 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harhaisia olette, jos teistä tuntuu tuolta.

Vierailija
27/85 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä riittää, että näyttää edes ihan OK:lta ja on jonkinlainen ammatti. Naispuolisia kosijoita ja ottajia riittää jonoksi asti.

Itse tavallisena naisena tuntuu, että minulla ei ole edes mahiksia tavalliseen työtä tekevään mieheen kun ne ovat niin suosittuja. Pitäisi tyytyä työttömään, mt-ongelmaiseen, päihdeongelmaiseen tai itseäni reilusti vanhempaan. 

Tämä on puppua tai sitten opettajan ammattia ei lasketa ammatiksi miehellä. En ole tippaakaan suosittu.

Vierailija
28/85 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tunnu yhtään samalta kuin ap:sta.

Voi johtua siitä, että etsin vain tietyn tyyppisiä miehiä aikoinaan.

Ja kaikeksi onneksi sellaisen  löysinkin.

Riippuu ihan siitä, millaista miestä hakee, jos ykköskriteeri on pelkkä ulkonäkö, niin voin ymmärtää ap;n valituksen.

Mutta mitään kukaan tekee pelkästään hyvännäköisellä miehellä, jos hän muutoin on tyhmä kuin saapas?

Vierailija
29/85 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä riittää, että näyttää edes ihan OK:lta ja on jonkinlainen ammatti. Naispuolisia kosijoita ja ottajia riittää jonoksi asti.

Itse tavallisena naisena tuntuu, että minulla ei ole edes mahiksia tavalliseen työtä tekevään mieheen kun ne ovat niin suosittuja. Pitäisi tyytyä työttömään, mt-ongelmaiseen, päihdeongelmaiseen tai itseäni reilusti vanhempaan. 

Kaltaiseesi?

Vierailija
30/85 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylläpito hoi. Tänne vauva palstalla menisi oma osio nimeltä parinhaku. Siinä pitäisi kertoa kaikki oleelliset asiat, eli sukupuoli, ikä ja suuntanumero. Esim N36 015 Sinkkujen määrä alkaisi dramaattisesti laskea Suomessa ja kohta ei enää rakennettaisi uusia yksiöitä kun niistä olisi ylitarjontaa.

Mutta kuka nainen huolii miehen josta tietää että se on lukenut AVta, kerran tapasikin miehen sen kautta?

M

Vierailija
31/85 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miehillä on nyt onnenpäivät. tän päivän arvoissa on että naisten täytyy saada "seksuaalista kokemusta". miehet ravaa sängystä sänkyy niiden välillä antaa kaverille high five "voiko tämä olla totta!?" kysyvät toisiltaan ja nauravat räkäseen.

me miehet jotka halutaan kunnon avioliitto ja lapset otetaan vaimot ulkomailta. niinä harvoina kertoina tippa silmässä hiljaa nyökätään suomalaiselle naiselle joka tekee samoin.

Jos voisin sanoa jotain nuoremmalle itselleni, se olisi neuvo muuttaa ulkomaille opintojen maisterivaiheessa tai viimeistään valmistumisen jälkeen. Suomessa tosiaan on melko lailla mahdoton löytää kumppania, erityisesti jos olet uskovainen etkä ole valmis tekemään kompromisseja samankaltaisen kumppanin löytämisen suhteen, joka vielä toivottavasti ei odottaisi seksiä ainakaan ensimmäisen seurusteluvuoden aikana...

Kysymys ei myöskään voi olla vain siitä, että juuri minä olisin niin tasoton, sillä ympärilläni on paljon kouluttautuneita, nättejä ja terveet arvot omaavia naisia. Sinkkuja. Perheettömiä. Kaikilla vastaavilla miehillä taas kumppanit, jopa toiselle kierrokselle päätyneet napataan melko pian. Toki osaa naisistakin onnistaa tässä, mutta valtavan moni jää ilman...

Vierailija
32/85 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet taas ajattelee naisista samalla tavalla.

Eli todistaa, että molemmat ovat ajatuksineen vähän väärässä :D

Molemmat ajattelee ylipositiivisesti omasta sukupuolestaan. Siinä missä oman sukupuolen edustaja tulkitaan ihan keskiverroksi tai vähän paremmaksikin, niin toinen sukupuoli näkee saman henkilön keskivertoa luuserimpana tai epäkiinnostavana. Vastakkainen sukupuoli kiinnittää eri asioihin huomiota kuin mihin itse kiinnittää.

Vierailija
33/85 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miehillä on nyt onnenpäivät. tän päivän arvoissa on että naisten täytyy saada "seksuaalista kokemusta". miehet ravaa sängystä sänkyy niiden välillä antaa kaverille high five "voiko tämä olla totta!?" kysyvät toisiltaan ja nauravat räkäseen.

me miehet jotka halutaan kunnon avioliitto ja lapset otetaan vaimot ulkomailta. niinä harvoina kertoina tippa silmässä hiljaa nyökätään suomalaiselle naiselle joka tekee samoin.

Jos voisin sanoa jotain nuoremmalle itselleni, se olisi neuvo muuttaa ulkomaille opintojen maisterivaiheessa tai viimeistään valmistumisen jälkeen. Suomessa tosiaan on melko lailla mahdoton löytää kumppania, erityisesti jos olet uskovainen etkä ole valmis tekemään kompromisseja samankaltaisen kumppanin löytämisen suhteen, joka vielä toivottavasti ei odottaisi seksiä ainakaan ensimmäisen seurusteluvuoden aikana...

Kysymys ei myöskään voi olla vain siitä, että juuri minä olisin niin tasoton, sillä ympärilläni on paljon kouluttautuneita, nättejä ja terveet arvot omaavia naisia. Sinkkuja. Perheettömiä. Kaikilla vastaavilla miehillä taas kumppanit, jopa toiselle kierrokselle päätyneet napataan melko pian. Toki osaa naisistakin onnistaa tässä, mutta valtavan moni jää ilman...

En yhtään ihmettele.

Vierailija
34/85 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja naiset vaan jää tosi helposti ihan ikisinkuiksi, vaikkei mitään varsinaista vikaa olisi. Kun taas mies kuin mies tuntuu kelpaavan todella monille naisille.

En sanoisi mies kuin mies, sillä kyllä niitä luokattoman huonoja on melko paljonkin sinkkumarkkinoilla. Tosin sanotaan niin, että jos miehellä on yhtään paketti kunnossa, ottajia riittää lähes varmasti ainakin pääkaupunkiseudulla. Vastaavilla ominaisuuksilla varustetut naiset taas jäävät yksin, ilman että mitään varsinaista vikaa olisi. Rasittavaa lukea noita tilastoja, joissa tietyt miehet úlisevat siitä kuinka esim. Helsingissä on paljon enemmän nuoria miehiä, vaikka tämä selittyy lähinnä tietynlaisella máá.hánmúútolla ja jokainen joka kuvittelee tuon väestöosan kiinnostavan suht normaalia naista on todellisuudesta vieraantunut.

Vierailija
35/85 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Tunnen monia oikein hyviäkin miehiä, jotka eivät vain löydä kumppania. Surullista.

Vierailija
36/85 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että sinkkuna elävät miehet luokitellaan helpommin luusereiksi, kun taas sinkkunaiset ovat aina itsenäisiä oman arvonsa tuntevia pärjääjiä, jotka eivät tyydy mihin tahansa.

Vierailija
37/85 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehissä on noita jämämiehiä niin paljon, että hyvistä miehistä on kyllä tosi kova tappelu. Hyvä mies: edes jonkinlainen koulutus, keskustelutaitoinen, luotettava, huumorintajuinen, normaalipainoinen tai urheilullinen. Käy säännöllisesti suihkussa ja huolehtii hampaistaan, hengitys ei haise. Ei tupakoi ja alkoakin vain kohtuudella. 

Sinkkumiehissä näitä on vähän tai jos on, niin eivöt kauan ole markkinoilla. Suurin osa (99%) vapaana okevista baimaikäisistä miehistänon jämämiehiä, joilla ei parisuhdemielessä tee mitään. Luonbevikaisia, alko- ongelmaisia mieslapsia....

Vierailija
38/85 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siinä mielessä kyllä, että esimerkiksi työpaikallani lähes kaikki miehet ovat varattuja. Ja siis ovat ihan sellasia tavis Homer Simpsoneita ja olen ihan tehdastöissä, että ei täällä ne palkatkaan mitenkään ihmeelliset ole. Siksi tuntuu niin oudolta aina lueskella kommentteja siitä kuinka naiset vaatii ihan liikoja. Mullekin kelpaisi oikeastaan kuka tahansa näistä työkaverimiehistäni, mutta kun ovat kaikki varattuja. Ja heillä on myös ilmeisen pitkät parisuhteet, koska olen ollut samassa työpaikassa jo 15 vuotta eikä avioeroja ole tullut tietooni kuin yksi.

Meillä on 3 sinkkumiestä ja ne sinkut ovat: yksi mies joka ei selvästi huolehdi hygieniastaan, haisee ihan hirveältä. Sitten on toinen joka on todella ärsyttävä tyyppi, ihan hermot kireellä aina ja jotenkin tosi teennäinen.

Sitten on se kolmas, joka on ihan komea mies. Sinänsä hassua, että työpaikan komein mies on se ainoa sinkku, mutta minustakin hän vaikuttaa vähän ylimieliseltä ja lipevältä. Käveleekin sellaisella harkitulla tyylillä kuin olisi joku taivaanlahja naisille ja hänellä on aina joku "naistenkaato-auto", eli oletan hänellä olleen paljonkin naisia, mutta ei ole parisuhdemateriaalia. Saatan toki olla väärässäkin. Olenhan itsekin tällainen ihan ok näköinen ikisinkku nainen, joten hän saattaa hyvinkin luulla minustakin vaikka mitä hirveää, että oon vaan kuksinut ympäriinsä. Oikeasti mun kohdalla on ollut kyseessä mielenterveysongelmat, yksi pieleen mennyt pitkä parisuhde ja mieletön ihmisarkuus.

Vierailija
39/85 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena tuntui siltä, myöhemmin sillä ei ole väliä, koska en niiden miesten kanssa olisi sopinut yhteen. Elämä menikin oikeaan hyvään suuntaan ilman sitä. 

Vierailija
40/85 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostitko h..ron Ukrainasta vaiko Thaimaasta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi