Tuntuuko teistä muista sinkkunaisista siltä, että ihan kaikki miehet menee kuin kuumille kiville
Ja naiset vaan jää tosi helposti ihan ikisinkuiksi, vaikkei mitään varsinaista vikaa olisi. Kun taas mies kuin mies tuntuu kelpaavan todella monille naisille.
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Ei. Minusta tuntuu, että kelpaan kenelle tahansa, koska olen sinkku 36 v lapseton, enkä edes pahannäköinen vaan hoikka ja sopusuhtainen.
Miehet vaikuttavat todella epätoivoisilta, kun jokainen joka kuule minun olevan lapseton sinkku, yrittää vokotella minua itselleen. Parhaimmat käyvät käsiksi, tunkevat kättä pakaroiden väliin ja vetävät syliin ihan vain ystävänä, kokeillakseen, yltäisikö suutelemaan.
Oikeasti, aikuiset miehet? Missä käytöstavat?
Kuka tahansa lapseton sinkku naishenkilö kelpaa?Eli minulla ainakin valinannvaraa on. En vain halua ketään, viihdyn liian hyvin yksin :)
Hmm ei nyt varsinaisesti vaikuttaisi siltä, että nämä miehet haluaisivat suhteen kanssasi vaan jotain muuta s-kirjaimella alkavaa.
Vierailija kirjoitti:
Itse erosin vuosi sitten. Uutta ukkoa en vaivoikseni ota. Lapset on aikuisia. Kukaan mies ei ole vapauden arvoinen.
Jokainen ihminen on laulun arvoinen.
Vierailija kirjoitti:
Miehenä riittää, että näyttää edes ihan OK:lta ja on jonkinlainen ammatti. Naispuolisia kosijoita ja ottajia riittää jonoksi asti.
Itse tavallisena naisena tuntuu, että minulla ei ole edes mahiksia tavalliseen työtä tekevään mieheen kun ne ovat niin suosittuja. Pitäisi tyytyä työttömään, mt-ongelmaiseen, päihdeongelmaiseen tai itseäni reilusti vanhempaan.
Johtuisiko tästä sinun yleistämisestäsi? Itse olen 42 vuotias, työtön (y:t ja lähtö tuli kuten monelle muullekkin), talo maksettu eikä velkaa joten pärjään lasten kans pienemmilläkin tuloilla. Eli tahdon vaan sanoa, että toi työttömyys ei välttämättä kaada maata, kyllä niitä töitä jostain sit löytyy.
Itse erosimme ex- vaimoni kanssa muutama vuosi sitten, hänen aloitteestan....en ikinä enää ole suhteessa mikä voi millään tavoin vaikuttaa negatiivisesti lapsiini ja siksi olen mieluummin täysin erossa vähääkään vakavammista suhteista..olemme edelleen exän kanssa asiallisissa väleissä, mutta siihen suhteeseen en kyllä palaisi millään, vaikka lapset sitä ovat koko ajan toivoneet..lopulta tajusin että en niinkään pitkän ajan jälkeen tuntenut exääni lainkaan,,,maskin toki, mutta en sitä ihmistä joka tulee esiin, kun elämässä on vastoinkäymisiä
Vierailija kirjoitti:
Ylläpito hoi. Tänne vauva palstalla menisi oma osio nimeltä parinhaku. Siinä pitäisi kertoa kaikki oleelliset asiat, eli sukupuoli, ikä ja suuntanumero. Esim N36 015 Sinkkujen määrä alkaisi dramaattisesti laskea Suomessa ja kohta ei enää rakennettaisi uusia yksiöitä kun niistä olisi ylitarjontaa.
Ei hyvää päivää :D Siinä olisikin naurussa pitelemistä kun palstan pyylevät yh:t treffailisi vihaisten betamiesten kanssa. Veikkaan että perheväkivalta lisääntyisi, ei yksiöiden määrä.
Mä en kyllä ymmärrä, että kuka minut löytäisi. Harrastuksissa tapaan vaan nuoria naisia eikä huvita enää alkaa uutta perhettä perustamaan. Työssä tapaan pääasissa miehiä tai perheellisiä naisia. Baareissa en juurikaan käy ja jos käyn niin olen kavereiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Huomasin vähän tätä samaa yliopistossa, kun naispuolisista kavereistani oli 4/5 pitkäaikaisia sinkkuja. Sitten taas miehistä 4/5 seurustelivat jatkuvasti, osa erosi välissä, mutta olivat max puoli vuotta sinkkuna. Kaikki nämä naissinkkukaverit olivat mukavia, nättejä, fiksuja ja kävivät opiskelijatapahtumissa ja harrastuksissa, joten oli outoa nähdä niin moni sinkkuna pitkään. Osa oli sinkkuina koko opiskeluajan, vaikka olisivat halunneet seurustella ja ainakin omaan korvaan kriteerit miehille kuulostivat ihan normaaleilta (kohtelee hyvin, samanlainen huumorintaju, suht samanikäinen, osa toivoi myös korkeakoulutusta). Olisivat varmasti "kelvanneet" myös noille yliopiston miehille, mutta ei siinä välissä ehtinyt edes säätää niiden kanssa mitään, kun miehillä oli muutama kuukausi erosta jo uudet (kivat ja nätit) kumppanit! :D
Pointtina siis, että ainakin näin täältäpäin on näyttänyt siltä, että jos olet normaalit sosiaaliset taidot omaava, korkeakoulutettu, tavallinen, hygieniasta huolehtiva mies ja haluat seurustella, niin se näyttäisi onnistuvan paljon helpommin/nopeammin kuin samat ominaisuudet omaavalla naisella onnistuisi. Ja mielestäni syy on siinä, että niitä kivoja, normaaleja naisia on enemmän kuin miehiä. En tiedä voiko olla vain sattumaa, mutta ainakin oman lähipiirin tilastot näyttäisi tältä.
Eihän tässäkään jutussa ole päätä eikä häntää. Naisten kanssahan ne miehet seurustelivat. Ei tässä päässyt syntymään mitään tilannetta että miehillä oli puolisot mutta naisilla ei. Ehkä kaverisi opiskelivat naistutkimusta eivätkä siksi olleet mielenkiintoisia kumppaneina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasin vähän tätä samaa yliopistossa, kun naispuolisista kavereistani oli 4/5 pitkäaikaisia sinkkuja. Sitten taas miehistä 4/5 seurustelivat jatkuvasti, osa erosi välissä, mutta olivat max puoli vuotta sinkkuna. Kaikki nämä naissinkkukaverit olivat mukavia, nättejä, fiksuja ja kävivät opiskelijatapahtumissa ja harrastuksissa, joten oli outoa nähdä niin moni sinkkuna pitkään. Osa oli sinkkuina koko opiskeluajan, vaikka olisivat halunneet seurustella ja ainakin omaan korvaan kriteerit miehille kuulostivat ihan normaaleilta (kohtelee hyvin, samanlainen huumorintaju, suht samanikäinen, osa toivoi myös korkeakoulutusta). Olisivat varmasti "kelvanneet" myös noille yliopiston miehille, mutta ei siinä välissä ehtinyt edes säätää niiden kanssa mitään, kun miehillä oli muutama kuukausi erosta jo uudet (kivat ja nätit) kumppanit! :D
Pointtina siis, että ainakin näin täältäpäin on näyttänyt siltä, että jos olet normaalit sosiaaliset taidot omaava, korkeakoulutettu, tavallinen, hygieniasta huolehtiva mies ja haluat seurustella, niin se näyttäisi onnistuvan paljon helpommin/nopeammin kuin samat ominaisuudet omaavalla naisella onnistuisi. Ja mielestäni syy on siinä, että niitä kivoja, normaaleja naisia on enemmän kuin miehiä. En tiedä voiko olla vain sattumaa, mutta ainakin oman lähipiirin tilastot näyttäisi tältä.
Eihän tässäkään jutussa ole päätä eikä häntää. Naisten kanssahan ne miehet seurustelivat. Ei tässä päässyt syntymään mitään tilannetta että miehillä oli puolisot mutta naisilla ei. Ehkä kaverisi opiskelivat naistutkimusta eivätkä siksi olleet mielenkiintoisia kumppaneina.
Ehkä ajatuksena tämä, luvut hatusta:
Otetaan satunnaiset joukot miehiä ja naisia, molempia 25kpl.
Jos on esim. 8 kivaa, tavallista, korkeakoulumiestä (ja 17 miestä, jotka eivät sovi kategoriaan). Ja 20 kivaa, tavallista, korkeakoulunaista (ja 5 naista jotka eivät sovi kategoriaan). Niin nähdään, että kaikille naisille ei sitten riittänytkään näitä kivoja korkeakoulumiehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...Koska eihän nämä tahtomattaan sinkut naiset voineet mitään muuta opiskella kuin naistutkimusta? Miten naistutkimuksen opiskelu kertoisi mitään parisuhdemenestyksestä, jos muuten ovat kuvailun mukaisia eli kivoja ja normaaleita? Tietyt opiskelualatko voivat sitten toimia estävänä tekijänä parisuhteelle? Ja vain sitä opiskeleville naisille se olisi miinusta parisuhdemarkkinoilla, kerta saman alan miehet sitten seurustelivat koko ajan....
Enpä ole huomannut mitään kysyntää sen kummemmin. Olen ihan ok näköinen 180cm, amk käytynä ja töissä ollut aina. Lapseton ja sinkkuna ollut useamman vuoden. Juuri kai sellainen perusmies, jolla pitäisi tämän ketjun mukaan olla ottajia. Ei ole mitään riippuvuuksia tai mt-ongelmia. Useamman vuoden ollut jo sinkkuna. Minusta itsestä tuntuu, että olisi parempi kun olisi jotain poikkeavuutta niin olisi paljon kiinnostavampi sinkkumarkkinoilla.
M38
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu että sinkkuna elävät miehet luokitellaan helpommin luusereiksi, kun taas sinkkunaiset ovat aina itsenäisiä oman arvonsa tuntevia pärjääjiä, jotka eivät tyydy mihin tahansa.
Noin 40 ikävuoden jälkeen miehistä sinkkuina ovat todella pahasti syrjäytyneet, mielenterveysongelmaiset ja persoonallisuushäiriöiset. Naisissa taas on korkeasti koulutettuja siistinnäköisiä normaaleja naisia. Eli molemmat vastakkaiset ääripäät ovat sinkkuina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu että sinkkuna elävät miehet luokitellaan helpommin luusereiksi, kun taas sinkkunaiset ovat aina itsenäisiä oman arvonsa tuntevia pärjääjiä, jotka eivät tyydy mihin tahansa.
Noin 40 ikävuoden jälkeen miehistä sinkkuina ovat todella pahasti syrjäytyneet, mielenterveysongelmaiset ja persoonallisuushäiriöiset. Naisissa taas on korkeasti koulutettuja siistinnäköisiä normaaleja naisia. Eli molemmat vastakkaiset ääripäät ovat sinkkuina.
Tätähän ne naiset tykkää hokea. Mielenterveysongelmaisia naisia on kuitenkin enemmän mitä miehiä. Ovatko ne sitten aina parisuhteessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Minusta tuntuu, että kelpaan kenelle tahansa, koska olen sinkku 36 v lapseton, enkä edes pahannäköinen vaan hoikka ja sopusuhtainen.
Miehet vaikuttavat todella epätoivoisilta, kun jokainen joka kuule minun olevan lapseton sinkku, yrittää vokotella minua itselleen. Parhaimmat käyvät käsiksi, tunkevat kättä pakaroiden väliin ja vetävät syliin ihan vain ystävänä, kokeillakseen, yltäisikö suutelemaan.
Oikeasti, aikuiset miehet? Missä käytöstavat?
Kuka tahansa lapseton sinkku naishenkilö kelpaa?Eli minulla ainakin valinannvaraa on. En vain halua ketään, viihdyn liian hyvin yksin :)
Hmm ei nyt varsinaisesti vaikuttaisi siltä, että nämä miehet haluaisivat suhteen kanssasi vaan jotain muuta s-kirjaimella alkavaa.
Omien sanojensa mukaan olivat kyllä parisuhdetta vailla, kun eivät löydä ketään kun kaikki ovat jo tehneet lapsia joten haluaisivat lapsettoman naisen.
Ne jotka ovat S-kirjaimella alkavaa vailla, sanovat sen ihan suoraan.
Jos tuo pitäs paikkansa, nii sillo yksinäisyyttä ei olis. :) Taitaa olla nii, et yksinäisyys vaa lisääntyy Suomes vuosi vuodelta… :/ Ehkä joillaki miehil on kysyntää, en sitä sano, mut ei todellakaa iha kaikil.
Vierailija kirjoitti:
Miehenä riittää, että näyttää edes ihan OK:lta ja on jonkinlainen ammatti. Naispuolisia kosijoita ja ottajia riittää jonoksi asti.
Itse tavallisena naisena tuntuu, että minulla ei ole edes mahiksia tavalliseen työtä tekevään mieheen kun ne ovat niin suosittuja. Pitäisi tyytyä työttömään, mt-ongelmaiseen, päihdeongelmaiseen tai itseäni reilusti vanhempaan.
Et sitten vain osaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätähän ne naiset tykkää hokea. Mielenterveysongelmaisia naisia on kuitenkin enemmän mitä miehiä. Ovatko ne sitten aina parisuhteessa?
Ei ole, tuolla ulkona ne viilettää vapaina ja valittavat kun eivät kelpaa. Se on kova paikka todeta, että iän myötä ei ole niin haluttu mitä ennen. "Saavutetuista" eduista luopuminen katkeroittaa monet. En itse ole nuorempien perään, vaan järjen, mutta sekin hautautuu monella tehokkaasti kaiken voimaantumisen, katkeruuden ja mt-ongelmien alle.
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole huomannut mitään kysyntää sen kummemmin. Olen ihan ok näköinen 180cm, amk käytynä ja töissä ollut aina. Lapseton ja sinkkuna ollut useamman vuoden. Juuri kai sellainen perusmies, jolla pitäisi tämän ketjun mukaan olla ottajia. Ei ole mitään riippuvuuksia tai mt-ongelmia. Useamman vuoden ollut jo sinkkuna. Minusta itsestä tuntuu, että olisi parempi kun olisi jotain poikkeavuutta niin olisi paljon kiinnostavampi sinkkumarkkinoilla.
M38
Jep me koulutetut perusmiehet ollaan tässä väliinputoajia. Ei olla korkean statuksen miehiä mutta ei myöskään hyysättäviä reppanoita. Hyviä miehiä, mutta aina jollekulle toiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M38
Jep me koulutetut perusmiehet ollaan tässä väliinputoajia. Ei olla korkean statuksen miehiä mutta ei myöskään hyysättäviä reppanoita. Hyviä miehiä, mutta aina jollekulle toiselle.
Täähän se.
Ei tunnu, en ole semmoista vailla.
Luut oikein, nainen voi elää ilman parisuhdetta. 😲