Säälittää ihmiset joilla kotona muovimatto?
Kommentit (36)
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 14:39"]
Voiko enempää pohjalla olla :-(
[/quote]
Mitä vikaa muovimatossa on? Paljon parempi se on kuin parketti. Parketti on hetkessä naarmuilla, irvistelee eikä kestä vettä tai kulutusta.
Totta. Säälin kyllä myös laminaatti-ihmisiä. Silloin vasta ihminen on saavuttanut jotain, kun voi iskeä jalkansa aitoon puuparkettiin.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 14:49"]
Vanhassa asunnossani oli muovimatto ja uudessa parketti. Onhan parketti kaunis, mutta muovimatto on paljon käytännöllisempi.
[/quote]
Parketti on kaunis kun siinä ei ole yhtään naarmua. Miten kauan luulet parketin kestävän ilman yhtäkään naarmua, tummumista/vaalennusta (valo, vesi)?
Asun nyt vuokralla hetken aikaa vielä. Asunut vuoden ja mä INHOAN tätä muovimattoa. Tää on niin ruma, vaikkakin vähän käytännöllisempi kun parketti, joka oli mun edellisessä kämpässä.
Ostamassa asuntoa ja sinne ei muovimattoa tule (/jää).
Pitäisikö omilla rahoilla vaihdattaa tämän vuokrakämpän muovilattia?
Onhan se hyvä että joku muakin säälii. Itse kun en älyä ton muovimaton takia itseäni sääliä...
On se vaan huippua miten näin selviin provoihin mammat lähtee mukaan.Tämä oli vielä todella huono sellainen.
On olemassa halpisparkettia ja sitten laadukasta parkettia joka on vielä 30 v päästä samannäköistä kuin uutena. On tosin sitten todella kovaa, kaikkia ei miellytä se puoli. Muovi on r u m a.
Meillä on vanha talo, jossa on lankkulattiat ja kunnon räsymatot lattiassa.
Muovimattokin on hyvä ja huoleton. Helppohoitoinen. Jos tahtoo helppoutta, niin muovimatto on hyvä.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 14:39"]
Säälittää ihmiset joilla kotona muovimatto?
[/quote]
Säälittää ihmiset, jotka tekee näin typeriä aloituksia
Kaikenlaista on koettu; muovi, laminaatti, parketti, korkki.
Laminaatti on karmeinta lattiamateriaalia mitä voi olla, kalseaa...
Muovi hakkaa sen mennen tullen.
No jee, täältä pohjalta on vain suunta ylös päin. Maalattia voisi olla aika mielenkiintoinen seuraavaksi.
Kyllä laminaattikin on kaunista, mutta mielestäni vähän liukasta ja arkaa naarmuuntumaan. Muuten sekin tosi hyvä.
Ja pääasia on, että itse tykkää, oli materiaali mikä hyvänsä.
Muovimatto on kätevä, ei tarvitse miettiä imeytyykö eteisessä kura lattiaan, koira saa läikyttää vesikuppiaan, ei haittaa jos suihkusta tullessa kastelee lattian, ei haittaa jos raaka kananmuna plötsähtää lattialle... mutta se on niin helvetin ruma että oon valmis kuivaamaan kengät, koiran, itseni jne. kun ei tarvitse katsella sitä kauhistusta. Poikkeuksena ne ihan hienot muovimatot, joita on muutamia. Sellainen harmaansävyinen sitävastoin.. ei kiitos.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 15:32"]
No jee, täältä pohjalta on vain suunta ylös päin. Maalattia voisi olla aika mielenkiintoinen seuraavaksi.
[/quote]
Maalattia on hyvä, mutta kaikkein paras on ritilälattia. Ei tartte siivota. Ritilän alle ketjukola, joka vie paskat niinkuin navetassa. Toimii!
En tiedä, miten tuo on pohjalla oloa. Onko se joku mattovitsi kun se muovimatto on lattialla pohjimmaisena matonkin alla...Oletko mattomyyjä, ap?