Miksi jotkut miehet haluavat pitää naisensa erillään kavereistaan/perheestään?
Kommentit (43)
Ai.
Meillä päin taas oli niin, että nainen torppasi kaikki parisuhteen ulkopuoliset sosiaaliset kontaktit.
Ihme kyllä, töissä saan käydä, mutta heti jos en ole klo 16.15 kotona, tulee soitto että "missä olet?"
Olen odottanut tilanteen muutosta, mutta 20 vuoteen ei ole tapahtunut mitään.
Nykyään ei ole kavereita, ei tuttuja, jos joku kerta vuoteen soittaa niin se on väärä numero tai puhelinmyyjä..
M40
Vierailija kirjoitti:
Pelkäävät näiden paljastavan jotakin negatiivista hänestä itsestään.
No se, tai sitten nainen ei ole edustuskelpoinen.
Se on henkistä väkivaltaa ja manipulaatiota. Ensin eristetään uhri läheisistä ihmisistä, sitten lisätään kierroksia. Kyse on vallasta ja kontrollista.
Vierailija kirjoitti:
Ai.
Meillä päin taas oli niin, että nainen torppasi kaikki parisuhteen ulkopuoliset sosiaaliset kontaktit.Ihme kyllä, töissä saan käydä, mutta heti jos en ole klo 16.15 kotona, tulee soitto että "missä olet?"
Nykyään ei ole kavereita, ei tuttuja, jos joku kerta vuoteen soittaa niin se on väärä numero tai puhelinmyyjä..
M40
Toksiseen suhteeseen jäänti on valinta
Fresh&Fit podcastin pitäjä Myron myöntää kärsivänsä läheisriippuvuudesta. Kertoilee aika avoimesti riippuvuudesta kärsivän kommelluksista. Myronhan kuuluu näihin riippuvaisiin ketkä eivät halua tai hae apua. Läheisriippuvuus ei välttämättä tarkoita lapatossua.
Tarkoitatko, että mies ei halua esitellä tyttöystävää kavereilleen/perheelleen vai että mies ei halua tyttöystävän olevan tekemisissä hänen omien kavereidensa kanssa?
Ilman muuta kaksinaamaisuutta, ettei pidä luottaa suhteen kestävän.
Jos haluaa eristää naisen naisen omista läheisistä, voi olla mustis tai jotain vielä pahempaa. Kannattaisi harkita suhteen lopettamista.
Jos ei halua esitellä omille läheisilleen, ei varmaan ole vielä varma jatkuuko suhde vai ei. Tai sitten haluaa pysyä omassa kuplassaan alkuajan. Tai häpeää naista tai läheisiään. Tällasta suhdetta voisi vielä kattella hetken.
Itselleni tuollainen kumppani olisi liian raskas ja vaikea. Väkisin tulee mieleen, että hän pelkäsi jotain. Se kuinka käyttäydymme muiden niin vieraiden kun enemmän ja vähemmän tuttujen kanssa kertoo meistä enemmän todennäköisest kuin, mitä ainakaan itse kykenen tai pystyn aina edes tajuamaaan. - Toisinaan ihan sellaiset pienetkin seikat, kuten käyttääkö koskaan sanaa kiitos. Tevehtiikö. Vai dottaako, että toine tervehtii ensin. Jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai.
Meillä päin taas oli niin, että nainen torppasi kaikki parisuhteen ulkopuoliset sosiaaliset kontaktit.Ihme kyllä, töissä saan käydä, mutta heti jos en ole klo 16.15 kotona, tulee soitto että "missä olet?"
M40
Toksiseen suhteeseen jäänti on valinta
En halua elää ilman seksiä.
Jos saisin joltain muulta naiselta, eroaisin heti ja alkaisin nauttimaan elämästä.
Erakoituminen on miehelle se hinta minkä seksistä maksaa.
M40
Vierailija kirjoitti:
Itselleni tuollainen kumppani olisi liian raskas ja vaikea. Väkisin tulee mieleen, että hän pelkäsi jotain. Se kuinka käyttäydymme muiden niin vieraiden kun enemmän ja vähemmän tuttujen kanssa kertoo meistä enemmän todennäköisest kuin, mitä ainakaan itse kykenen tai pystyn aina edes tajuamaaan. - Toisinaan ihan sellaiset pienetkin seikat, kuten käyttääkö koskaan sanaa kiitos. Tevehtiikö. Vai dottaako, että toine tervehtii ensin. Jne.
Tai... piilotteleeko jotakin?
No minä TAATUSTI pidin tyttikset ja äiteen irti toisistaan. Minun tyttikseni eivät ole olleet mitään säseriä mimosia vaan tappo-aseilla varustettuja naaraita.
Kaverini heittävät tylyä läppää ja nainen suuttuu minulle. Siksi pidän erillään.
No siksi kun heillä on useita naisia samaan aikaan. Vähän sama juttu kyseessä, kuin siinä että jotkut miehet ei halua matkalaisensa kanssa yhteiskuvaan ulkomaanmatkoilla ja muilla. Kun on useita samaan aikaan niin ei haluta että heille suututaan.
Siskoni mies eristi siskoni äidistäni ja siskostaan. Siskoni ei myöskään enää ymmärrä muiden juttuja tai huumoria, kun on kuulemma miehensä taajuudella. Siskoni pysyttelee nykyisin kotona, eikä edes äitini voi mennä siellä käymään. Siskon mielestä ihan normaalia.
Vierailija kirjoitti:
No siksi kun heillä on useita naisia samaan aikaan. Vähän sama juttu kyseessä, kuin siinä että jotkut miehet ei halua matkalaisensa kanssa yhteiskuvaan ulkomaanmatkoilla ja muilla. Kun on useita samaan aikaan niin ei haluta että heille suututaan.
*matkanaisensa
Pelkäävät näiden paljastavan jotakin negatiivista hänestä itsestään.