Säälittää ihmiset joilla kotona muovimatto?
Kommentit (36)
Miten pohjalla ovatkaan miljoonat ihmiset maspallolla joilla ei ole edes kunnon kotia, muovimatosta puhumattakaan!
Heh, meillä on muovimatto. Kämppä maksoi noin 200 000€. Alakerrassa on kivilattia ja yläkerrassa lautaa. Ei vaan oikeasti ole ollut aikaa, mielenkiintoa alkaa vaihtamaan keskikerroksen mattoa. Se on ehkä ja siisti. Mitä väliä? miten jonkun muun matto sinua häiritsee?
Mun yksi tuttava inhosi muovimattolattiaansa niin paljon, että vaihtoi muuten todella kivan asuntonsa toiseen kalliimpaan, huonossa kunnossa olevaan, pienempään ja jossa oli järkky muovimatto kylpyhuoneessa, mutta jossa oli tammilaminaatti. En voinut kuin silmiä pyöritellä, miten paljon ihminen voi inhota muovimattolattiaa...
Mulla on joku muovimattofetissi :D Aina kun muutan, remppaan ekana kämpän silleen että joka huoneessa on muovimatto. Lapsena oli mun huoneessa myös muovimatto, olin kuulemma kieltänyt rakennusvaiheessa että ei parkettia mun huoneeseen :D
Taas yksi avaus, joka kuvaa meitä av:lla roikkuvia niin hyvin...
No sen rumempaa ei kyllä oikeastikaan ole, mutta keksin kyllä miten voi olla enemmän pohjalla. Nuorena korkeakouluopiskelijana asuin ainakin 3 vuotta vuokralla kodissa jossa oli muovimatto. En kovin pohjalla kokenut olevani. Pienituloinen toki olin.
Vanhassa asunnossani oli muovimatto ja uudessa parketti. Onhan parketti kaunis, mutta muovimatto on paljon käytännöllisempi.
Heh.. syksyllä tein remppaa... oisin laittan muovimattoa, koska se on niin paljon mukavampaa kuin laminaatti paljaan jalan alla... ol vaa nii pahuksen kallist ett ol "pakko" tyytyä kovaan ja kylmään laminaattiin, kun se ol nii pal halvempaa... ett se niistä köyhistä =D
Voi olla. Mulla on makkarissa vielä muovinen lamppukin. Kukahan mut huostaanottaisi?
Noin 1,1 miljardia ihmistä elää alle dollarilla päivässä.
Meillä on opiskelija-asunnossa muovimatto ja seuraavassakin yksityisellä, todella mukava koiran kanssa.
Minun 350 nelion omakotitalossani on yläkerrassa muovimattoa.
14: En tiennytkään, että muovimatto voi olla kalliimpaa kuin laminaatti.
Minä tykkään muovimatosta, mutta totuus on se, etten kiinnitä huomiota lattioihin, ellei niissä ole jokin poikkeuksellinen väri. Kun muutin nykyiseen asuntooni, niin haaveilin vaaleansinisestä muovimatosta. Ajattelin, että se olisi niinkuin meri tai jää. Mutta kun tämä nykyinen näyttää rantahiekalta, niin ihan hyvä näinkin :).
Miksi? Mikä siinä niin pahasti on vialla?