Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MINKÄ KAKUN LAITAT ÄITIENPÄIVÄKSI?

Vierailija
10.05.2014 |

Teetkö itse vai ostako? Vai hommaako miehesi tai lapsesi kakun?

Minä tein juuri mansikka hyydykekaku, nams mansikkakerrosta vaille valmis. Onhan se älytön kaloripommi!

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee kakkuja, en oo koskaan tehnyt oikeaa täytekakkua. Ostin frödingen sydänkakun, saa kelvata.

Vierailija
42/73 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan itse teen mutakakun, syödään sitä ruuan jälkkäriksi vaniljajäätelön kanssa. Tykkään leipoa, ja mutakakun teen siksi että se maistuu kaikille. Lapset tekevät kortit ja poimivat valkovuokot, mies tekee ruuan ja minä juhlistan omaa, äitini ja anoppini äitienpäivää tekemällä jälkiruuan :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies leipoi elämänsä toisen kakun ja tuli kyllä hieno :) Ilmoitin pilke silmäkulmassa, että kakkua en sitten minä tee. Paitsi tein kuitenkin hyytelökakun täytekakun kaveriksi, kun teki niin mieli jotain värkätä. Oon kyllä ylpeä tuosta ukosta..

Vierailija
44/73 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laita yhtään mitään vaan teen

Vierailija
45/73 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsin kauppareissulla Frödingen prinsessakakun, koska se on niiiiiiin hyväääää!  Kukaan ei perheestä ehtinyt Kakkugalleriaan tai muuhun oikeaan konditoriaan, ja pakastekakku hakkaa mennen tullen esim. Elosen ällöt voikreemikakut, joita Prismassa myydään.

Vierailija
46/73 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli näköjään ostanut jonkun fazerin leivosjutun, kelpaa mulle :) vihjaisin myös että pakasteessa on valmis torttupohja ja ainekset suolaiseen piirakkaan. Saapa nähdä mitä huomenna on tarjolla, ainakin saan nukkua pitkään ja sekin on jo ihanaa.

Vierailija
47/73 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio laittaa kakkua. Teen kyllä muiden merkkipäivinä ja jopa omana synttärinäni, mutta äitienpäivänä en. Mennään ulos syömään.

Vierailija
48/73 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

whaat?? tekeekö/hommaako äiskät täällä itse itselleen kakun??

Vierailija
49/73 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 15:23"]25:lle kysymys: mitä täytteitä laitat tuulihattuihin? 

[/quote]

Makeisiin mascarpone-lime-valkosuklaa täyte turkinpippurisiirapilla. (ohje kotiliedestä). Suolaisiin ruohosipuli-kinkku-paprika täyte.

Vierailija
50/73 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammalle juustokakku!

Vierailija
51/73 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salmiakki-lime-valkosuklaa-juustokakku <3

Vierailija
52/73 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sacher kakut leivoin äidilleni ja anopille. Omia lapsia ei vielä ole.

Vierailija
53/73 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Mies oli ostanut porkkanakakun :)

Vierailija
54/73 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 20:16"]whaat?? tekeekö/hommaako äiskät täällä itse itselleen kakun??

[/quote]

Voihan äidilläkin olla äiti, jolle sitä kakkua leivotaan ja samalla juhlitaan omaakin äitiyttä? Mun mielestä sr on typerää, jos mies leipoo vaimolleen kakun. Omalle äidillehän se kuuluisi leipoa eikä vaimolle.

Vierailija
55/73 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin fazerin taikayö kakkurullan.

Vierailija
56/73 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies leipoo kakun, tietenkin. Minä leivon isänpäiväkakun.

Vierailija
57/73 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 13:56"]

KOSKA olen itse äiti, en tee itselleni kakkua, vaan JOKU muu tekee sen minulle. On se hassua, kun päivänsankari itse juhlii itseään ja joutuu jopa tarjottavat tekemään!

[/quote]Harmi, että on ihmisiä jotka vuodesta toiseen odottavat ystävien/sukulaisten järjestävän heille syntymäpäivät, valmistujaiset jne... Kun ei itse voi koska on itse päivänsankari. Toivottavasti olet itse tekemässä leipomuksia kavereidesi juhliin aina kun he ovat päivänsankareina.

Vierailija
58/73 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli ostanut leivoksia Stockalta. Aiempina vuosina ostanut kakun, mutta vihjasin että leivokset riittää ettei tarvii koko kakkua syödä...

Vierailija
59/73 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on hauskaa leipoa, joten vaikka olen nyt äiti itsekin tein taas äidilleni kakun. No, kakut... mansikkajuustokakku mantelipohjalla ja päällä suklaamoussea Fazerin sinisestä, ja unelmatortun mutta en tehnyt voikreemiä vaan keitin vaniljakiisseliä ja sekoitin kermavaahtoon ja laitoin lisäksi banaaniviipaleita ja tuoreita mansikoita.

Vierailija
60/73 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 21:30"]

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 20:16"]whaat?? tekeekö/hommaako äiskät täällä itse itselleen kakun??

[/quote]

Voihan äidilläkin olla äiti, jolle sitä kakkua leivotaan ja samalla juhlitaan omaakin äitiyttä? Mun mielestä sr on typerää, jos mies leipoo vaimolleen kakun. Omalle äidillehän se kuuluisi leipoa eikä vaimolle.

[/quote]

Mies leipoo kakun lastensa äidille, koska lapset eivät vielä itse osaa.