Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

tekisi kyllä mieli joskus sanoa asiakkaalle painu v*ttuun v*tun idiootti

Vierailija
18.05.2014 |

Kylläpä helpotti kun sai pelkästään kirjoittaakin. Kyllä joskus niin v*tuttaa kaiken maailman viisastelijat ja näpäyttelijät. Pitäisi varmaan jo vaihtaa alaa.

Kommentit (109)

Vierailija
1/109 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 14:03"]

[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 09:02"]Vaikka työpaikkani toimintaa solvattaisiin, pyrin olemaan ammattitaitoinen ja vastaanotan parannusehdotuksia. Siinä vaiheessa jos asiakas menee henkilökohtaisuuksiin, minun ei tarvitse enää olla mukava eikä ottaa vastaan mitään. Saatan sanoa, että tämä ei ole tilanne, jossa tarvitsee loukkaantua kummankaan osapuolen, teen sen mistä palkkani saan ja yritän parhaani, jos se ei riitä niin kilpailevia yrityksiä löytyy varmasti joissa asioida jatkossa.

[/quote]

Olet oikea ammattilainen ja varmasti oikealla alalla. Näin sen pitääkin olla.

[/quote]

Jos asiakas ei osaa käyttäytyä niin sen ei "pidä olla näin." Olen aina sitä mieltä, että se joka käyttäytyy huonosti on tyhmä, oli sitten asiakas tai aspa.

Vierailija
2/109 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 14:25"]

Ois kyllä ihanaa kun joskus sais sanoo asiakkaille ihan just mitä mieleen juolahtaa. Onneks kuitenkin 95 % asiakkaista on mukavia ja ihan fiksuja, sille 5 % voiskin sitten sanoo ihan suoraan että nyt sinä helvetin idiootti pidät sen turpas kiinni ja raahaat ton ruman naamas niin kauas täältä kun kykenet. 

P.S. Täällä herneen vetää nenään ne jotka on niitä idiootteja. Ihan normaalit ja hyväkäytöksiset ihmiset ymmärtää että asiakaspalvelutyö on toisinaan todella rankkaa, eikä provosoidu tästä keskustelusta koska tietää että ei itse kuulu tähän kusipäitten joukkoon.

[/quote]

Juuri näin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/109 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 14:48"]

[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 13:59"]Oon huomannut, että paras keino käsitellä näitä riehujia on vetäistä naamalle kaunein hymy ja käyttäytyä mahdollisimman ystävällisesti. Usein kun riehujan tavoitteena on saada aspa vedettyä alas omalle tasolleen, jotta saisi valitettua ylemmälle taholle ja mahdollisesti jotain korvaustakin. Ai että minkä nautinnon siitä saa kun tällainen veepää ei saakaan haluamaansa reaktiota vaan ylivedetyn ystävällisen ja ammattitaitoisen palvelun :D Siinä on kiva katsella kun kierrokset vaan nousevat mutta käytös ei johdakaan toivottuun lopputulokseen. Yleensä tällainen tapaus poistuu nolostuneena ja muiden asiakkaiden pilkkanaurun säestyksellä ihan itse.

[/quote]

Sehän onkin tärkeitä se kosto ja pilkkanaurut asiakkaille.

[/quote]

Ei tässäkään ilman asiakkaan omaa syytä, huom... 

Vierailija
4/109 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanon mielessäni iloisesti "Haista sinäkin vaan vittu!" veemäisille asiakkaille :-) 

Vierailija
5/109 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee tää joskus päinvastoinkin. Asiakaspalvelija on vittumainen asiakkaalle. Äitini joka on aina kiltti kaikille ihmisille, sai kerran kaupan kassalta kauhean ärähdyksen kun kortinlukijalaitteen kanssa oli ongelmia. Oli siinä vähän lohduttamista kotona :/. 

Kyllähän se on aspasta varmasti ärsyttävää kun kuulee samoja lauseita päivästä toiseen asiakkailta "Kylläpäs nää kortinlukijan näppäimet on jäykkiä" "Nää lukijat on eri paikoissa erilaisia" jne. 

Mutta kyllä varmasti asiakkaitakin ärsyttää, kun joka ikinen kerta asiakaspalvelijalta tulee samat kysymykset "tarvitsetko apua jne." .

Vierailija
6/109 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän tapahtuis jos joskus sanois

.. toinen yhtä kypsä

Vierailija
7/109 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai ja varmasti tekisi! Ei kellään voi olla aina hyvä päivä. As.palvelutyössä se vaan kuuluu siihen ammattitaitoon että osaa niellä sen vitutuksensa. :)

Vierailija
8/109 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiakkaana olen sitä mieltä että suurin osa asiakkaista saisi todella painua vittuun. Pahempaa eläinlaumaa saa hakea.

Vierailija
9/109 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Olen terapeutti ja silti tunnen noin. Vaikka olen hyvä terapeutti.

Vierailija
10/109 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 22:15"]Kylläpä helpotti kun sai pelkästään kirjoittaakin. Kyllä joskus niin v*tuttaa kaiken maailman viisastelijat ja näpäyttelijät. Pitäisi varmaan jo vaihtaa alaa.

[/quote]

Enkä halua tästä mitään asiakkaat vastaan asiakaspalvelijat-ketjua. Halusin vaan sanoa että työt v*tuttaa. Sympatiani myös muille aspoille.

Vierailija
11/109 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eläinlääkäri ja silti tunnen noin.

Vierailija
12/109 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette väärillä aloilla.

Vierailija
13/109 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 22:56"]Olette väärillä aloilla.

[/quote]

Enkä ole. Kaikki meidän tiimistä saavat todella positiivista palautetta asiakkailta vähän väliä. Usein saadaan kuulla miten asiakkaat tulee meille koska täällä on niin hyvä palvelu, että siitä tulee hyvä mieli.

Silti melkein joka päivä joku työkaveri avautuu siitä, miten asiakkaat vituttaa ja rasittavimpia asiakkaita pallotellaan aina sille, joka sattuu olemaan jaksavin sillä hetkellä, koska kaikilla menee niihin hermot. Tiimin palavereista varmaan kolmasosa kuluu terapiasessioon, jossa haukumme ärsyttävimmät asiakkaat ja käymme läpi heidän viimeisimmät edesottamuksensa. Jos saisimme tietää, että joku raivostuttavimmista asiakkaista on muuttamassa pois eikä enää ikinä asioi meillä, joku varmasti juhlistaisi tätä leipomalla kakun töihin.

Vierailija
14/109 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu mitä porukkaa. Kyllä teillä as.palvelussakin olis välillä hieman parantamisen varaa. Tosi törkeitäkin tolsnteira sivusta nähneenä sanoisin.

Eikö se teidän ongelma kuulu työnkuvaan ja jos ei sitä kestä niin vaihtakaa alaa.

Vierailija
15/109 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, samat fiilikset. Ja käsittämätöntä on se, että vaikka kuinka selität kohteliaasti ja kaiken taiteen sääntöjen mukaan, niin ei käy, ei sitten millään. Sen tyyppistä porukkaa on iso osa, että vaikka ajelisivat 80km alueella 160km/h, niin varmasti läkytettäis poliisillekin, että kyllä mä kuule tiedän. Ollaan suorastaan sokaistuneita omasta erinomaisuudesta, ja ikävintä on, kun jopa lasten edessä elvistellään ja vaatimalla vaaditaan henkilökohtaista extraspecialpalvelua, vaikka 197% ollaan täysin väärässä. Kiitos.

Vierailija
16/109 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ymmärtänyt, mitä ihmiset saavat aspoille veettuilusta tai huonosta käyttäytymisestä. Teen useinkin niin, jos edelläni on ollut hapannaama asiakas, joka ei esimerkiksi tervehdi, kiitä tai käyttäytyy muutenkin kuin aspa olisi jokin eläin, että menen oikein iloisena siihen laukkuaan laittelevan asiakkaan viereen ja tervehdin aspaan hymyillen oikein kovaan ääneen, pahimpina ärsytyksen hetkinä olen sanonut ''käypäs teillä huonokäytöksisiä asiakkaita'' yms. 

Olen sitä mieltä, että ne, joilla ei ole mitään valtaa tai asemaan, heikkotuntemuksisuuttaan käyttävät sitä sitten missä nämä reppanat oikein vain kykenevätkään. Mikäs sen parempi kuin aspa, sillä ''asiakas on aina oikeassa''. Väärin, asiakas ei todellakaan ole aina oikeassa.

t. ei-aspa, mutta äiti opetti empatiaa ja käytöstaitoja.

Vierailija
17/109 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuuh tiedän niin tunteen. Välillä tekis mieli latoo suoraan asiakkaalle päin naamaa mitä on mieltä... Mutsilti en vaihtais ikinä alaa koska ne ihanat asiakkaat saa sitten päivän piristymään ja hymy kestää loppupäivän! :) eniten vituttaa miesasiakkaat jotka eivät ymmärrä että olen ystävällinen koska se työtäni ja flirtaavat kuin viimestä päivää :D seon ahistavaa kun itse on niin nuori ja lirkuttelijat yleensä 40------>

Vierailija
18/109 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaistun täysin!!!!! Millon, vitttu millon ne asiakkaat tajuaa että valittaminen mulle ei muuta asioita miksikään, esimiehen yhteystiedot löytyy kyllä netistä jos niin paljon tekee mieli valittaa!! Itse aspana teen kyllä parhaani, enkä tarkotuksella anna asiakkaan odotuttaa jne. Mutta kun perkele jos et ole ainoa asiakas sillä hetkellä, niin en voi keskittyä vain ja ainoastaan sinun tarpeisiisi......... Ja sekin on monille käsittämätöntä, että heidät palvellaan ensin jotka ovat edempänä jonossa ja odottaneet kauiten. Huooohhhhhh.

Ja joo, pidän alastani ja suurinosa asiakkaista on mukavia. Mutta viimeksi tänään tuntui että aspa on se paskaämpäri, johon saa tyhjentää kaikki omat henk koht vitutukset ja ongelmat. Ja kaikki on aspan syytä, vaikkei työntekijä monille asioille voi yhtään mitään. Jos palvelu on liian hidasta, ottakaa ylempään tahoon yhteyttä että enemmän porukkaa vuoroon, älkää sille aspalle valittako herranjestas?!

Vierailija
19/109 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälle aiheelle on ihan oma saittikin:

http://aasiakas.net

Näyttää kyllä nykyään hiljentyneen. Joskus aikoinaan oli hyvin vilkas purkukanava, josta sai monet hyvät naurut.

Vierailija
20/109 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 22:35"]

Olen eläinlääkäri ja silti tunnen noin.

[/quote]

LOL. Ihana. Kymmenes paskasta vastalausetta sähisevä katti vai napakalla potkulla mielipiteensä ilmaiseva hevonenko pistää eläinlääkäriltä kupin nurin?