Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MINKÄ KAKUN LAITAT ÄITIENPÄIVÄKSI?

Vierailija
10.05.2014 |

Teetkö itse vai ostako? Vai hommaako miehesi tai lapsesi kakun?

Minä tein juuri mansikka hyydykekaku, nams mansikkakerrosta vaille valmis. Onhan se älytön kaloripommi!

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laihiksella, ei kakkuja siis...

Vierailija
22/73 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ymmärrä, mikä siinä kakussa niin viehättää? Pelkkää sokeria ja rasvaa. Hyh, sellaista ällötystä en tahdo edes äitienpäiväksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 15:13"]Te suomalaiset olette liikuttavia tuon äitienpäivänne kanssa. Tosi "aito" juhla. Synttäreitä tms. tuskin muistetaankaan. Mutta nämä teennäiset äitienpäivät..

Äitien- tai isienpäivää emme todellakaan juhli, mutta syntttäreinäni mies kyllä huolehtii kakkutarjoilusta. Luulin, että suomalaiset miehetkin pystyisivät..?

[/quote]Oletko lapseton? Katkeruus jotenkin paistaa läpi?!

Vierailija
24/73 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

25:lle kysymys: mitä täytteitä laitat tuulihattuihin? 

Vierailija
25/73 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

25:lle kysymys: mitä täytteitä laitat tuulihattuihin? 

Vierailija
26/73 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies olis varmaan käyny kakun ostamassa mutta haluan tehdä itse. Tällä kertaa kokeilen amerikkalaista suklaa-juustokakkua, en oo aikaisemmin tehny, tykkään kokeilla aina jotain uutta:) Nyt jo jääkaapissa hyytymässä.

Vierailija
27/73 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein äidilleni valkosuklaa-sitruuna juustokakun, tai rahkaahan se onkin

Vierailija
28/73 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan uskomatonta vai provoiletteko kaikki? Leivotte äitienpäiväkakun itse vaikka olette äitejä?

Vierailija
29/73 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutakakun teen jos jaksan/viittiin. Meni hermo tohon lapseen äsken ja fiilis kaikkeen meni samalla.

Hittoon koko äitienpäivä. Tällä hetkellä en halua olla äiti.

T. natsimutsi

Vierailija
30/73 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen yhdessä lasten kanssa jotain suklaaherkkua, koska lasten kanssa on ihana touhuta yhdessä. Varsinaista kakkua syömme sitten myöhemmin anoppilassa :)

Vierailija
31/73 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 15:55"]

Aivan uskomatonta vai provoiletteko kaikki? Leivotte äitienpäiväkakun itse vaikka olette äitejä?

[/quote]No se jäisi saamatta muuten. Ei kukaan tajuaisi edes että sellainen kuuluisi ehkä asiaan. Kuten sanoin, yritin saada edes ainekset tuomaan, mutta vaikeaa oli.

Vierailija
32/73 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustaherukka-valkosuklaakakku. Leivon itse, koska pidän leipomisesta. Kakkua tulee syömään myös oma äitini joten vain itselleni en sitä leivo.

Vierailija
33/73 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 15:13"]

Te suomalaiset olette liikuttavia tuon äitienpäivänne kanssa. Tosi "aito" juhla. Synttäreitä tms. tuskin muistetaankaan. Mutta nämä teennäiset äitienpäivät..

Äitien- tai isienpäivää emme todellakaan juhli, mutta syntttäreinäni mies kyllä huolehtii kakkutarjoilusta. Luulin, että suomalaiset miehetkin pystyisivät..?

[/quote] Minkämaalainen olet? Kyllä ainakin meillä synttäreitäkin juhlistetaan. Mennään aina ulos syömään ja sankari valitsee paikan.

Vierailija
34/73 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 16:04"][quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 15:55"]

[/quote]No se jäisi saamatta muuten. Ei kukaan tajuaisi edes että sellainen kuuluisi ehkä asiaan. Kuten sanoin, yritin saada edes ainekset tuomaan, mutta vaikeaa oli.

[/quote]

Miksi et voi olla ilman kakkua jos sinua ei muutenkaan haluta muistaa äitienpäivänä?

Vierailija
35/73 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 16:10"]

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 16:04"][quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 15:55"]

[/quote]

Miksi et voi olla ilman kakkua jos sinua ei muutenkaan haluta muistaa äitienpäivänä?

[/quote]No mä nyt vain ajattelin että kerran vuodessa tekisi mieli kakkua.

Vierailija
36/73 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 16:07"]

Mustaherukka-valkosuklaakakku. Leivon itse, koska pidän leipomisesta. Kakkua tulee syömään myös oma äitini joten vain itselleni en sitä leivo.

[/quote]

Mäkin tein just, kiillettä vaille valmis. Tein sen omalle äidille, mutta samalla se on minunkin kakkuni, lapsi vasta vajaan vuoden niin en kummempia leipomuksia häneltä odota.

Vierailija
37/73 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on niin ihana mies että leipoo lapsien kanssa mulle ja anopilleen kakun:) 

Ei tulis mieleenkään kokata itselleni, olisin ilman.

Vierailija
38/73 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mansikkakermakakun teen :) Mies ei osaa leipoa eikä juhlista minua sillä en ole hänen äitinsä ja lapset ei osaa vielä leipoa.

Vierailija
39/73 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Red velvet caken teen, lisäksi macaroneja. Itse en ole äiti, teen äidilleni.

Vierailija
40/73 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nina Lincolnin jäädytetty suklaakakku.