MINKÄ KAKUN LAITAT ÄITIENPÄIVÄKSI?
Teetkö itse vai ostako? Vai hommaako miehesi tai lapsesi kakun?
Minä tein juuri mansikka hyydykekaku, nams mansikkakerrosta vaille valmis. Onhan se älytön kaloripommi!
Kommentit (73)
En kyllä ymmärrä, mikä siinä kakussa niin viehättää? Pelkkää sokeria ja rasvaa. Hyh, sellaista ällötystä en tahdo edes äitienpäiväksi.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 15:13"]Te suomalaiset olette liikuttavia tuon äitienpäivänne kanssa. Tosi "aito" juhla. Synttäreitä tms. tuskin muistetaankaan. Mutta nämä teennäiset äitienpäivät..
Äitien- tai isienpäivää emme todellakaan juhli, mutta syntttäreinäni mies kyllä huolehtii kakkutarjoilusta. Luulin, että suomalaiset miehetkin pystyisivät..?
[/quote]Oletko lapseton? Katkeruus jotenkin paistaa läpi?!
25:lle kysymys: mitä täytteitä laitat tuulihattuihin?
25:lle kysymys: mitä täytteitä laitat tuulihattuihin?
Mies olis varmaan käyny kakun ostamassa mutta haluan tehdä itse. Tällä kertaa kokeilen amerikkalaista suklaa-juustokakkua, en oo aikaisemmin tehny, tykkään kokeilla aina jotain uutta:) Nyt jo jääkaapissa hyytymässä.
Tein äidilleni valkosuklaa-sitruuna juustokakun, tai rahkaahan se onkin
Aivan uskomatonta vai provoiletteko kaikki? Leivotte äitienpäiväkakun itse vaikka olette äitejä?
Mutakakun teen jos jaksan/viittiin. Meni hermo tohon lapseen äsken ja fiilis kaikkeen meni samalla.
Hittoon koko äitienpäivä. Tällä hetkellä en halua olla äiti.
T. natsimutsi
Mä teen yhdessä lasten kanssa jotain suklaaherkkua, koska lasten kanssa on ihana touhuta yhdessä. Varsinaista kakkua syömme sitten myöhemmin anoppilassa :)
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 15:55"]
Aivan uskomatonta vai provoiletteko kaikki? Leivotte äitienpäiväkakun itse vaikka olette äitejä?
[/quote]No se jäisi saamatta muuten. Ei kukaan tajuaisi edes että sellainen kuuluisi ehkä asiaan. Kuten sanoin, yritin saada edes ainekset tuomaan, mutta vaikeaa oli.
Mustaherukka-valkosuklaakakku. Leivon itse, koska pidän leipomisesta. Kakkua tulee syömään myös oma äitini joten vain itselleni en sitä leivo.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 15:13"]
Te suomalaiset olette liikuttavia tuon äitienpäivänne kanssa. Tosi "aito" juhla. Synttäreitä tms. tuskin muistetaankaan. Mutta nämä teennäiset äitienpäivät..
Äitien- tai isienpäivää emme todellakaan juhli, mutta syntttäreinäni mies kyllä huolehtii kakkutarjoilusta. Luulin, että suomalaiset miehetkin pystyisivät..?
[/quote] Minkämaalainen olet? Kyllä ainakin meillä synttäreitäkin juhlistetaan. Mennään aina ulos syömään ja sankari valitsee paikan.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 16:04"][quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 15:55"]
[/quote]No se jäisi saamatta muuten. Ei kukaan tajuaisi edes että sellainen kuuluisi ehkä asiaan. Kuten sanoin, yritin saada edes ainekset tuomaan, mutta vaikeaa oli.
[/quote]
Miksi et voi olla ilman kakkua jos sinua ei muutenkaan haluta muistaa äitienpäivänä?
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 16:10"]
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 16:04"][quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 15:55"]
[/quote]
Miksi et voi olla ilman kakkua jos sinua ei muutenkaan haluta muistaa äitienpäivänä?
[/quote]No mä nyt vain ajattelin että kerran vuodessa tekisi mieli kakkua.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 16:07"]
Mustaherukka-valkosuklaakakku. Leivon itse, koska pidän leipomisesta. Kakkua tulee syömään myös oma äitini joten vain itselleni en sitä leivo.
[/quote]
Mäkin tein just, kiillettä vaille valmis. Tein sen omalle äidille, mutta samalla se on minunkin kakkuni, lapsi vasta vajaan vuoden niin en kummempia leipomuksia häneltä odota.
Mulla on niin ihana mies että leipoo lapsien kanssa mulle ja anopilleen kakun:)
Ei tulis mieleenkään kokata itselleni, olisin ilman.
Mansikkakermakakun teen :) Mies ei osaa leipoa eikä juhlista minua sillä en ole hänen äitinsä ja lapset ei osaa vielä leipoa.
Red velvet caken teen, lisäksi macaroneja. Itse en ole äiti, teen äidilleni.
Nina Lincolnin jäädytetty suklaakakku.
Olen laihiksella, ei kakkuja siis...