Jotkut on niin kauniisti
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Voi, voi. KyllÀ taas kismittÀÀ!
Ei mua kismitÀ. MÀ ihailen heitÀ ja heidÀn talojaan.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ĂlĂ€ nyt viitsi! Jankutat jatkuvasti, kuinka mies ei suostu remontoimaan teidĂ€n taloa ja joudut asumaan mörskĂ€ssĂ€. Siis joudut! Ihan taatusti kismittÀÀ. Ja mikĂ€s siinĂ€, ihan ymmĂ€rrettĂ€vÀÀ.
Ja joillain ei ole taloa lainkaan. Tai mitÀÀn kotia, hyvÀ kun peltikatto ja lautaseinÀt. Jos niitÀkÀÀn.
Kalle PÀÀtalo, kertoo hienosti niistÀ rintamamiestaloista ja tonteista, sekÀ panohommista ylÀkerran rouvan kanssa joka asui vuokralla hÀnen rakentamassa talossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ĂlĂ€ nyt viitsi! Jankutat jatkuvasti, kuinka mies ei suostu remontoimaan teidĂ€n taloa ja joudut asumaan mörskĂ€ssĂ€. Siis joudut! Ihan taatusti kismittÀÀ. Ja mikĂ€s siinĂ€, ihan ymmĂ€rrettĂ€vÀÀ.
KyllÀ mÀ parissakymmenessÀ vuodessa olen tÀhÀn tottunut. EnÀÀ en ole edes vuosiin ehdottanut mitÀÀn remppaa tms kun tiedÀn, ettei mies niitÀ tee.
Vierailija kirjoitti:
MitÀ tuo valis tarkoittaa?
Nimimerkki Ammattivalittajan lyhennys.
Vierailija kirjoitti:
Kalle PÀÀtalo, kertoo hienosti niistÀ rintamamiestaloista ja tonteista, sekÀ panohommista ylÀkerran rouvan kanssa joka asui vuokralla hÀnen rakentamassa talossa.
PÀÀtalo oli ÀllöttÀvÀ. Petti sen minkÀ ehti.
Ihan julmetunmoinen työmaa semmonen rintsikka. Takuulla pilaa parisuhteen, jos siinÀ nyt on jotain pilattavaa jÀljellÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MitÀ tuo valis tarkoittaa?
Nimimerkki Ammattivalittajan lyhennys.
Jahas. Milloin tÀllainen on lanseerattu? Just aloitin palstailun, 23v sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KyllÀ mÀ parissakymmenessÀ vuodessa olen tÀhÀn tottunut. EnÀÀ en ole edes vuosiin ehdottanut mitÀÀn remppaa tms kun tiedÀn, ettei mies niitÀ tee.
Mites ne kymmenet ja taas kymmenet aloitukset, joissa olet valittanut jo vuosia, kuinka mies ei suostu remontoimaan mörskÀÀ? Tai edes myymÀÀn sitÀ. Kuinka sun on just nyt muutettava, koska et enÀÀ pÀÀse alakertaan peseytymÀÀn. Outoa, ettÀ aina "unohdat" asioita, vaikka jankkaat niitÀ jatkuvalla syötöllÀ...Onko kukaan muu huomannut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites ne kymmenet ja taas kymmenet aloitukset, joissa olet valittanut jo vuosia, kuinka mies ei suostu remontoimaan mörskÀÀ? Tai edes myymÀÀn sitÀ. Kuinka sun on just nyt muutettava, koska et enÀÀ pÀÀse alakertaan peseytymÀÀn. Outoa, ettÀ aina "unohdat" asioita, vaikka jankkaat niitÀ jatkuvalla syötöllÀ...Onko kukaan muu huomannut?
Niin en pÀÀse peseytymÀÀn. Se vÀhÀn harmittaa. Mutta eipÀ tÀtÀ enÀÀ edes kannattaisi rempata.
SÀ inhoat, ei vaan vihaat sitÀ mörskÀÀ! On kyllÀ tullut niin selvÀksi, ettei tosikaan. Ja olet monet kerrat tÀÀllÀ valittanut, kuinka mies ei suostu remontoimaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin en pÀÀse peseytymÀÀn. Se vÀhÀn harmittaa. Mutta eipÀ tÀtÀ enÀÀ edes kannattaisi rempata.
Tuikkaa tuleen. SillĂ€hĂ€n siitĂ€kin murheenkryynistĂ€ pÀÀsee đ„
TÀssÀhÀn on sellainen "pieni" ongelma, ettÀ tuon Valiksen asuttaman mörskÀn omistaa hÀnen miehensÀ. Joka siis onkin syypÀÀ siihen, ettÀ se on mörskÀ. Mies kun ei suostu luopumaan rakkaasta mörskÀstÀÀn tai edes remontoimaan sitÀ. EikÀ miestÀ haittaa yhtÀÀn asua mörskÀssÀ. Ainakin, jos Valiksen juttuja on uskominen.
Vierailija kirjoitti:
TÀssÀhÀn on sellainen "pieni" ongelma, ettÀ tuon Valiksen asuttaman mörskÀn omistaa hÀnen miehensÀ. Joka siis onkin syypÀÀ siihen, ettÀ se on mörskÀ. Mies kun ei suostu luopumaan rakkaasta mörskÀstÀÀn tai edes remontoimaan sitÀ. EikÀ miestÀ haittaa yhtÀÀn asua mörskÀssÀ. Ainakin, jos Valiksen juttuja on uskominen.
Niin ei hÀntÀ haittaakaan. Tosin turha tÀtÀ on enÀÀ remontoida.ap