Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Jotkut on niin kauniisti

Vierailija
22.08.2026 |

Remontoineet rintamamiestalonsa. T.valis 

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
22.08.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Voi, voi. KyllÀ taas kismittÀÀ!

Vierailija
2/19 |
22.08.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mua kismitÀ. MÀ ihailen heitÀ ja heidÀn talojaan.ap

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
22.08.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Jotkut ovat, ei jotkut on.

Vierailija
4/19 |
22.08.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ÄlĂ€ nyt viitsi! Jankutat jatkuvasti, kuinka mies ei suostu remontoimaan teidĂ€n taloa ja joudut asumaan mörskĂ€ssĂ€. Siis joudut! Ihan taatusti kismittÀÀ. Ja mikĂ€s siinĂ€, ihan ymmĂ€rrettĂ€vÀÀ. 

Vierailija
5/19 |
22.08.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MitÀ tuo valis tarkoittaa?

Vierailija
6/19 |
22.08.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ja joillain ei ole taloa lainkaan. Tai mitÀÀn kotia, hyvÀ kun peltikatto ja lautaseinÀt. Jos niitÀkÀÀn.

Vierailija
7/19 |
22.08.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kalle PÀÀtalo, kertoo hienosti niistÀ rintamamiestaloista ja tonteista, sekÀ panohommista ylÀkerran rouvan kanssa joka asui vuokralla hÀnen rakentamassa talossa.

Vierailija
8/19 |
22.08.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ÄlĂ€ nyt viitsi! Jankutat jatkuvasti, kuinka mies ei suostu remontoimaan teidĂ€n taloa ja joudut asumaan mörskĂ€ssĂ€. Siis joudut! Ihan taatusti kismittÀÀ. Ja mikĂ€s siinĂ€, ihan ymmĂ€rrettĂ€vÀÀ. 

KyllĂ€ mĂ€ parissakymmenessĂ€ vuodessa olen tĂ€hĂ€n tottunut. EnÀÀ en ole edes vuosiin ehdottanut mitÀÀn remppaa tms kun tiedĂ€n, ettei mies niitĂ€ tee. 

Vierailija
9/19 |
22.08.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimimerkki Ammattivalittajan lyhennys. 

Vierailija
10/19 |
22.08.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalle PÀÀtalo, kertoo hienosti niistÀ rintamamiestaloista ja tonteista, sekÀ panohommista ylÀkerran rouvan kanssa joka asui vuokralla hÀnen rakentamassa talossa.

PÀÀtalo oli ÀllöttÀvÀ. Petti sen minkÀ ehti.

Vierailija
11/19 |
22.08.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ihan julmetunmoinen työmaa semmonen rintsikka. Takuulla pilaa parisuhteen, jos siinÀ nyt on jotain pilattavaa jÀljellÀ.

Vierailija
12/19 |
22.08.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimimerkki Ammattivalittajan lyhennys. 

Jahas. Milloin tĂ€llainen on lanseerattu? Just aloitin palstailun, 23v sitten. 

Vierailija
13/19 |
22.08.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KyllĂ€ mĂ€ parissakymmenessĂ€ vuodessa olen tĂ€hĂ€n tottunut. EnÀÀ en ole edes vuosiin ehdottanut mitÀÀn remppaa tms kun tiedĂ€n, ettei mies niitĂ€ tee. 

Mites ne kymmenet ja taas kymmenet aloitukset, joissa olet valittanut jo vuosia, kuinka mies ei suostu remontoimaan mörskÀÀ? Tai edes myymÀÀn sitÀ. Kuinka sun on just nyt muutettava, koska et enÀÀ pÀÀse alakertaan peseytymÀÀn. Outoa, ettÀ aina "unohdat" asioita, vaikka jankkaat niitÀ jatkuvalla syötöllÀ...Onko kukaan muu huomannut?

Vierailija
14/19 |
22.08.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites ne kymmenet ja taas kymmenet aloitukset, joissa olet valittanut jo vuosia, kuinka mies ei suostu remontoimaan mörskÀÀ? Tai edes myymÀÀn sitÀ. Kuinka sun on just nyt muutettava, koska et enÀÀ pÀÀse alakertaan peseytymÀÀn. Outoa, ettÀ aina "unohdat" asioita, vaikka jankkaat niitÀ jatkuvalla syötöllÀ...Onko kukaan muu huomannut?

Niin en pÀÀse peseytymÀÀn. Se vÀhÀn harmittaa. Mutta eipÀ tÀtÀ enÀÀ edes kannattaisi rempata.

Vierailija
15/19 |
22.08.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

SĂ€ inhoat, ei vaan vihaat sitĂ€ mörskÀÀ! On kyllĂ€ tullut niin selvĂ€ksi, ettei tosikaan. Ja olet monet kerrat tÀÀllĂ€ valittanut, kuinka mies ei suostu remontoimaan. 

Vierailija
16/19 |
22.08.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin en pÀÀse peseytymÀÀn. Se vÀhÀn harmittaa. Mutta eipÀ tÀtÀ enÀÀ edes kannattaisi rempata.

Tuikkaa tuleen. SillĂ€hĂ€n siitĂ€kin murheenkryynistĂ€ pÀÀsee đŸ”„

Vierailija
17/19 |
22.08.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

TÀssÀhÀn on sellainen "pieni" ongelma, ettÀ tuon Valiksen asuttaman mörskÀn omistaa hÀnen miehensÀ. Joka siis onkin syypÀÀ siihen, ettÀ se on mörskÀ. Mies kun ei suostu luopumaan rakkaasta mörskÀstÀÀn tai edes remontoimaan sitÀ. EikÀ miestÀ haittaa yhtÀÀn asua mörskÀssÀ. Ainakin, jos Valiksen juttuja on uskominen.

Vierailija
18/19 |
22.08.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TÀssÀhÀn on sellainen "pieni" ongelma, ettÀ tuon Valiksen asuttaman mörskÀn omistaa hÀnen miehensÀ. Joka siis onkin syypÀÀ siihen, ettÀ se on mörskÀ. Mies kun ei suostu luopumaan rakkaasta mörskÀstÀÀn tai edes remontoimaan sitÀ. EikÀ miestÀ haittaa yhtÀÀn asua mörskÀssÀ. Ainakin, jos Valiksen juttuja on uskominen.

Niin ei hÀntÀ haittaakaan. Tosin turha tÀtÀ on enÀÀ remontoida.ap

Vierailija
19/19 |
22.08.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ou Jee,a😀

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: viisi kaksi kaksi