Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisilla on yllättävän vilkasta seksielämää

Vierailija
17.12.2020 |

"Kolmekymppinen nainen, jolla on ollut 50 seksikumppania, ei ole enää poikkeus.

– Kun kysyn kolmekymppiseltä naiselta, paljonko hänellä on ollut eri seksikumppaneita, yleensä nainen alkaa laskea ja kun pääsee 30:een, ei jaksa enää laskea pitemmälle, naistentautien ja synnytysten erikoislääkäri, LKT Anneli Kivijärvi kertoo."

http://www.turkulainen.fi/artikkeli/258227-naisilla-on-yllattavan-vilka…

Kommentit (946)

Vierailija
341/946 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisko joku selittää mitä tarkoitatte viattomuudella ja miten se liittyy seksiin? Tää on hauskaa viihdettä.

N28

Monenkos miehen käyttämiä sitä ollaan?

"Käyttämiä". Kyllä miehet osaavat olla kaksinaismoralisteja. Itse pitäisi päästä panemaan mahdollisimman montaa, mutta vain nainen on käytetty. Uskomatonta paskaa, miehet.

Naisia vaan vituttaa, kun miehet eivät hyväksy mukisematta heidän huorailujaan. 😄

Njääh. Miehiä vituttaa kun eivät pysty enää kontrolloimaan naisten seksuaalisuutta. 

Siihen on ollutkin hyvä syy. Heti kun seksi on naisille vapautunut alkaa haaremikehitys. Naiset kehittyy miesten seksieliitin ympärille, muiden jäädessä ilman. Johtajat ovat viisaasti säädelleet asiaa , että edes yhteiskunnan kantavat voimat eivät jää ihan ilman.

Pidätkö itseäsi useinkin yhteiskunnan kantavana voimana?

En yksin tietenkään, mutta osana sitä väestöä joka vastaa suurimmalta osin valtion verotuloista.

Ja nyt siis mielellään jonkun johtajan pitäisi viisaasti taata teidän pimpansaantinne? :D

No tuo on raakaa yksinkertaistamista. Asiaa on säädelty juuri siten kuten suomessakin aina sotiin asti.

Ehkäisyn puutteella? Ok.

Sinulla on huonot yleistiedot. Ok.

Vierailija
342/946 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja millaisia miehiä täällä itkee, kun ei saa tarpeeksi piparia. Ja sitten jos saa, niin se nainen nähdään "lutkana", joka ei kelpaa parisuhteeseen? Hei pliis, onko se kyrpänne oikeasti koko identiteettinne? Missä aivot?

Ei mitään "jos saa", kun ei saa. Vain miesten eliitti "saa"

Ja? Jos sinulla on rahaa, voit ostaa merenrantahuvilan. Jos ei, asut neukkukuutiossa. Jos olet suosittu naispiireissä, saat naisia. Jos et, olet ilman.

Miten monta kertaa pitää selittää että elämä on?

Etuoikeutettuna naisena on helppo sanoa.

Niin eihän miehillä vaikuta olevan mitään empatiaa edes niitä omia ostovaimojaan kohtaan. Onko heiltä kysytty haluaako he olla naimisissa, vai pakottaako suku?

Tämähän ei oikeastaan ole mikään vasta-argumentti, eikä kumoa millään muotoa sanomaani.

Kumoaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/946 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja millaisia miehiä täällä itkee, kun ei saa tarpeeksi piparia. Ja sitten jos saa, niin se nainen nähdään "lutkana", joka ei kelpaa parisuhteeseen? Hei pliis, onko se kyrpänne oikeasti koko identiteettinne? Missä aivot?

Ja? Jos sinulla on rahaa, voit ostaa merenrantahuvilan. Jos ei, asut neukkukuutiossa. Jos olet suosittu naispiireissä, saat naisia. Jos et, olet ilman.

Niin eihän miehillä vaikuta olevan mitään empatiaa edes niitä omia ostovaimojaan kohtaan. Onko heiltä kysytty haluaako he olla naimisissa, vai pakottaako suku?

Tämähän ei oikeastaan ole mikään vasta-argumentti, eikä kumoa millään muotoa sanomaani.

Pystytkö myöntämään, että olet katkera i. n. c. e. l.?

Vierailija
344/946 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai paneeko betat niin hyvin että ne omitaan parisuhteisiin eikä päästetä irti ja siksi niille kertyy vähemmän kumppaneita? Kukapa tietää, varsinkaan kun tiede ei edes tunnista ihmisissä mitään alfoja ja betoja. 😉 Kuten ei tasoteoriaakaan vaikka palstauuuulit ja sovinistit sitä ihkuttaakin.

Kyllä, ja niitä betojahan pannaan niissä pitkissä parisuhteissa jopa tuhansia kertoja. Selvää luuserisakkia.

Jep. Minäkin olen jo viisitoista vuotta pannut 3-5 kertaa viikossa tuota miestä, jolle mä olen ainoa seksikumppani. Voi sitä parkaa, mahtaa harmittaa. Itkua vääntää kun ei kaikki naiset anna.

Se vähän riippuu oletteko asiassa samalla viivalla?

Vierailija
345/946 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli alfoja tai ei niin naisen voisi kuvitella haluavan seksiä sellaisen kanssa, jonka kanssa se on kivaa ja nautinnollista. Jos alfat vie kaikki naiset, niin eikö beetat siis osaa hoidella naista? Eivätkö välitä kun omasta nautinnostaan? Siitä että saa? Tulee 'käytettyä naista' ? Naiset kyllä puhuvat ja sana kiertää.

Se että osaa tyydyttää naisen ei vaadi välttämättä kokemusta, vaan halua kuunnella, ymmärtää ja tuntea se toinen siinä hetkessä. Puuttuuko tämä kyky moneltakin ulilta?

Mies joka haluaa kuunnella, ymmärtää ja tuntea toista menee kaverisektorille samantien...

Vierailija
346/946 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä näin aikuisena tietää mitä seksistä haluaa ja jos se on jonkun kanssa ekalla kerralla tosi huonoa niin miksipä ei siirtyisi seuraavaan. Hyvääkin seksiä voi saada ihan tuntemattomalta ihan sillä ekalla kin kerralla, kunhan molemmilla on halu kuunnella ja ymmärtää toista ja tuottaa toiselle hyvää.

Miksi jäisi jumiin johonkin huonoon? Vain siksi ettei kertyisi liikaa kokemuksia? 🤔

Ehkä siksi että et välttämättä pysty sadannen miehen jälkeen enää oikeasti rakastumaan keneenkään.

Miten seksin harrastaminen ja kyky tuntea rakkautta sulkevat toisensa pois? Lähde?

Olen eri, mutta se taitaa tarkoittaa että on vaikeampaa rakastua johonkin tiettyyn ihmiseen jos on ollut liian monen kanssa. Siihen tavallaan turtuu, samalla tavalla kun tinderin kanssa.

Jos käyt sanotaan 2 kertaa viikossa treffeillä eri ihmisten kanssa, joka viikko, niin jossain vaiheessa kyllästyt hieman siihen, mutta käyt kummiskin uusien tyyppien kanssa treffeillä siinä toivossa että löytyis SE tyyppi sulle.

Tapaat paljon ihmisiä, opit paljon itsestäsi ja muista ihmisistä mutta samalla etsit parempaa ja parempaa, jospa seuraava olis vielä parempi kun edellinen.

Uskon vahvasti että tyyppi joka käy kerran vuodessa treffeillä ihastuu helpommin, kun joku joka käy joka viikko.

30 seksikumppania 30+ ikäluokassa tarkoittaa 2-3 seksikumppania vuodessa, miten tästä on päästy kaksiin Tinder-treffeihin viikossa? Minä sain tuon kumppanimäärän ihan ilman Tinderiä ja käymättä treffeillä juuri koskaan. Ei estänyt rakastumasta puolisooni.

Vierailija
347/946 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pystytkö myöntämään, että olet katkera i. n. c. e. l.?

Ei vieläkään mikään argumentti, mutta tehdäkseni sinut iloiseksi : myönnän tietenkin. Kyllä sen tekisin nimellänikin, mutta anonyymina sille ei ole mitään pidäkettä.

Vierailija
348/946 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai paneeko betat niin hyvin että ne omitaan parisuhteisiin eikä päästetä irti ja siksi niille kertyy vähemmän kumppaneita? Kukapa tietää, varsinkaan kun tiede ei edes tunnista ihmisissä mitään alfoja ja betoja. 😉 Kuten ei tasoteoriaakaan vaikka palstauuuulit ja sovinistit sitä ihkuttaakin.

Kyllä, ja niitä betojahan pannaan niissä pitkissä parisuhteissa jopa tuhansia kertoja. Selvää luuserisakkia.

Jep. Minäkin olen jo viisitoista vuotta pannut 3-5 kertaa viikossa tuota miestä, jolle mä olen ainoa seksikumppani. Voi sitä parkaa, mahtaa harmittaa. Itkua vääntää kun ei kaikki naiset anna.

Kumppanien määrässä? Minulla on 2 kumppania enemmän kuin miehellä.

Vierailija
349/946 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä näin aikuisena tietää mitä seksistä haluaa ja jos se on jonkun kanssa ekalla kerralla tosi huonoa niin miksipä ei siirtyisi seuraavaan. Hyvääkin seksiä voi saada ihan tuntemattomalta ihan sillä ekalla kin kerralla, kunhan molemmilla on halu kuunnella ja ymmärtää toista ja tuottaa toiselle hyvää.

Miksi jäisi jumiin johonkin huonoon? Vain siksi ettei kertyisi liikaa kokemuksia? 🤔

Ehkä siksi että et välttämättä pysty sadannen miehen jälkeen enää oikeasti rakastumaan keneenkään.

Miten seksin harrastaminen ja kyky tuntea rakkautta sulkevat toisensa pois? Lähde?

Olen eri, mutta se taitaa tarkoittaa että on vaikeampaa rakastua johonkin tiettyyn ihmiseen jos on ollut liian monen kanssa. Siihen tavallaan turtuu, samalla tavalla kun tinderin kanssa.

Jos käyt sanotaan 2 kertaa viikossa treffeillä eri ihmisten kanssa, joka viikko, niin jossain vaiheessa kyllästyt hieman siihen, mutta käyt kummiskin uusien tyyppien kanssa treffeillä siinä toivossa että löytyis SE tyyppi sulle.

Tapaat paljon ihmisiä, opit paljon itsestäsi ja muista ihmisistä mutta samalla etsit parempaa ja parempaa, jospa seuraava olis vielä parempi kun edellinen.

Uskon vahvasti että tyyppi joka käy kerran vuodessa treffeillä ihastuu helpommin, kun joku joka käy joka viikko.

30 seksikumppania 30+ ikäluokassa tarkoittaa 2-3 seksikumppania vuodessa, miten tästä on päästy kaksiin Tinder-treffeihin viikossa? Minä sain tuon kumppanimäärän ihan ilman Tinderiä ja käymättä treffeillä juuri koskaan. Ei estänyt rakastumasta puolisooni.

On siinä inflaation katkeraa makua..

Vierailija
350/946 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumppanien määrässä? Minulla on 2 kumppania enemmän kuin miehellä.

Määrä on asiallinen, mutta se fakta, että kuitenkin on enemmän ja miehellä 0 kyllä aiheuttaa roplematiikkaa.

Vierailija
351/946 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli alfoja tai ei niin naisen voisi kuvitella haluavan seksiä sellaisen kanssa, jonka kanssa se on kivaa ja nautinnollista. Jos alfat vie kaikki naiset, niin eikö beetat siis osaa hoidella naista? Eivätkö välitä kun omasta nautinnostaan? Siitä että saa? Tulee 'käytettyä naista' ? Naiset kyllä puhuvat ja sana kiertää.

Se että osaa tyydyttää naisen ei vaadi välttämättä kokemusta, vaan halua kuunnella, ymmärtää ja tuntea se toinen siinä hetkessä. Puuttuuko tämä kyky moneltakin ulilta?

Mies joka haluaa kuunnella, ymmärtää ja tuntea toista menee kaverisektorille samantien...

Ei minulla eikä mun naispuolisilla kavereilla. Noilla taidolla osaa lukea kropasta mikä juttu maistuu ja tuntuu hyvältä ilman tökeröä kyselyä kesken kaiken. Reaktioiden seuraaminen on tärkeää, samoin kuin minä tutkailen toimissani ja liikkeissäni miehen reaktioita. Tavoitteeni lie että molemmat on seksin jälkeen tyytyväisiä.

Vierailija
352/946 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka käy treffeillä, se ei tarkoita että automaattisesti harrastaa seksiä..

Vierailija
353/946 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivätköhän he pane keskenään, saavat siis molemmat saman määrän. 

Vierailija
354/946 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllättävän usein miesten kanssa. 

Murto-osan miehistä. Ei seksi jakaudu tasan miesten kesken.

Ja tämä näkyy ihan tutkimuksista.

Vierailija
355/946 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan ruikuti-ruikuti-miehet jää ilman.

Seksielämä on hyvä asia, paitsi jonkun hyypiön mielestä.

Vierailija
356/946 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumoaa

Ei sitten yhtään.

Vierailija
357/946 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hassu. Mulla on (ollut) kaksikin sellaista aviomiestä. Ne korjataan talteen jo nuorina.

Vierailija
358/946 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysypä pullukalta harmaahiirulaiselta. 

täällä pullukka harmaahiirulainen ja pääsin laskuissa 23 ennenkuin piti ottaa esille vanha mustakantinen kirja, jossa on puhelinnumeroita ja tajusin etten jaksa laskea koko lukua. Oli villi nuoruus - silloin "kilttinä" tyttönä... niin, siis sillä laillahan minut luokiteltiin, ujoksi ja kiltiksi toisten naisten toimesta, hehe.... jos jotain opin, niin se, että suurimmalla osalla naisista on umpisurkea vaisto toisten naisten suhteen.

Vierailija
359/946 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllättävän usein miesten kanssa. 

Niinpä, ajattele yhtä moni mieskin on saanut samalla seksiä!

Vierailija
360/946 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina kummastellut sitä, miksi miesten ja naisten seksielämästä puhutaan erikseen, erillisinä ilmiöinä vaikka sukupuolet harrastavat sitä keskenään. Molemmissa ryhmissä on marginaaliporukka, joilla on paljon kumppaneita, ne joilla ei ole yhtään ja loput on keskiarvoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan