Miksi ostaa kallista rahkaa kun halvin maistuu tismalleen samalle
Kommentit (28)
Coop persikka rahka on ihan parasta
Ainesosaluettelo kannattaa tsekata. Halvimmissa se on useinkin kaikista lyhin.
Vierailija kirjoitti:
Tsekkasin, lukee rahka 100%.
Näinhän se menee, jos on menettänyt makuaistinsa!
Ei maistu samalle. Pitää olla lisäaineeton rahka tai jogurtti.
Se halvempi rahka tulee sopimustuottajilta, jotka ovat jatkuvassa paineessa halpuuttamaan tuotantoaan tai stressaamassa, että jatkuuko sopimus seuraavalla kaudella ja paljonko hintaa taas poljetaan.
Muitakin voi välillä ajatella, eikä pelkästään omaa napaa ja rahapussia.
Vierailija kirjoitti:
Ei maistu samalle. Pitää olla lisäaineeton rahka tai jogurtti.
Lisäaineeton ja kotimainen.
Vierailija kirjoitti:
mitä lyhyempi sen parempi. vähemmän jalostetu
kuka teistä rahkaa mihinkään tarvii ku pierujen tuottamiseen?
Miksi syötte Rahkaa. Oletteko aliravittuja ja yritätte lihottaa itseänne?
Saako gluteiinitonta rahkaa jostain?
Mä ostelen niitä halvimpia "proteiini" rahkoja kun on ongelmia syömisen kanssa. Tiedän että perusrahkassa on enemmän proteiinia ja oon joskus niitäkin vetänyt kuiviltaan mutta kun on syömisongelmainen, niin on pääasia että saa jotain syötyä.
Vierailija kirjoitti:
Mä ostelen niitä halvimpia "proteiini" rahkoja kun on ongelmia syömisen kanssa. Tiedän että perusrahkassa on enemmän proteiinia ja oon joskus niitäkin vetänyt kuiviltaan mutta kun on syömisongelmainen, niin on pääasia että saa jotain syötyä.
Eikö niissä kaikissa ole jotain sokeria tai makeutusainetta? Ovat vähän turhakkeita siinä mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Se halvempi rahka tulee sopimustuottajilta, jotka ovat jatkuvassa paineessa halpuuttamaan tuotantoaan tai stressaamassa, että jatkuuko sopimus seuraavalla kaudella ja paljonko hintaa taas poljetaan.
Muitakin voi välillä ajatella, eikä pelkästään omaa napaa ja rahapussia.
Tee rikkaampana niin.
Kmenu-rahka on ikään kuin makeampaa kuin muut. Rakenteissa on paljon eroa. Lidlin rahka on aina kiinteää.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Rahkoja. Osta kunnon Pihvi ja syö se.
Vierailija kirjoitti:
Saako gluteiinitonta rahkaa jostain?
Ei rahkassa ole koskaan ollut gluteenia. Nyt on kyse rahkasta, ei maustetusta rahkasta, eli näillä on iso ero.
Citymarketin keittiössä tehty mansikkarahka on paras.
Ei kaikki maistu samalle