Onko kukaan tehnyt business model canvasin tai jonkun vastaavan
Kommentit (13)
No ihan basic. Näyttää monimutkaiselta ja vaikealta. Miten aloittaa.
Koulussa ryhmätyönä tehtiin. Eipä siinä kovin kauaa mennyt. Toki varmaan riippuu mistä sen tekee ja miten tuttu toimiala on.
Aika vaikeaa on nyt lähteä ihan basic, koska en tiedä sun liikeideaa.
Vierailija kirjoitti:
No en oikein voi sitä tässä huudella kaikkien tietoon.
Oliko teillä siis joku keksitty ala ja sen mukaan teitte vai miten
Vierailija kirjoitti:
Olen tehnyt opinnoissa sen ryhmätyönä. Aikaa vei, mutta ei vaikeaa. Mitä haluat kysyä siitä?
Minkä alan opinnoissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko teillä siis joku keksitty ala ja sen mukaan teitte vai miten
Kyllä oli keksitty. Teimme siis koko liiketoimintasuunnitelman, jossa kerrottiin liikeidea, liiketoimintaympäristö, markkinapotentiaali, asiakassegmentit, kumppanit, markkinointi-ja myyntisuunnitelma ja rahoitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tehnyt opinnoissa sen ryhmätyönä. Aikaa vei, mutta ei vaikeaa. Mitä haluat kysyä siitä?
Minkä alan opinnoissa?
Tradenomi.
Voi hyvä ihme. Googleta tai minimissään, lue kurssisi oppimateriaalit.
Suurin osa ei ikipäivänä joudu töissään noita vääntämään, mutta se ei tarkoita etteikö perusteita voisi opetella. Ihan itse. Jos joku toinen tekee BMC:n sun puolesta niin sinä et opi yhtään mitään.
Jos yrityksen perustaminen on hepreaa, niin kannattaa suorittaa avoimessa AMK:ssa noita juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Koulussa ryhmätyönä tehtiin. Eipä siinä kovin kauaa mennyt. Toki varmaan riippuu mistä sen tekee ja miten tuttu toimiala on.
Haluaisitko sähköpostitse keskustella asiasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko teillä siis joku keksitty ala ja sen mukaan teitte vai mitenKyllä oli keksitty. Teimme siis koko liiketoimintasuunnitelman, jossa kerrottiin liikeidea, liiketoimintaympäristö, markkinapotentiaali, asiakassegmentit, kumppanit, markkinointi-ja myyntisuunnitelma ja rahoitus.
Toihan tehdään jo merkonomiopinnoissa toisella asteella...