paljonko pitää laihduttaa jos mitat 169cm ja 85kg?
Kommentit (29)
Ei välttämättä yhtään. Riippuu mistä massa koostuu.
20-30 kg, vähän ruumiinrakenteesta tietenkin riippuen. Jos olen SM-tason voimailija niin voit olla ihan hyvissä mitoissa jo nyt.
Lievä ylipaino painoindeksilaskurin mukaan. Mutta riippuu lihasmassan määrästä, voi olla ihan hyväkin paino.
Mä oon sentin lyhyempi kuin sä ja 73 - 78 kilosena oon mielestäni ollut tosi hyvässä kunnossa.
Kiloja tärkeämpi on terveellinen elämäntapa. Rajulla laihdutuskuurilla voit saada lihakset pois ja aineenvaihdunnan sekaisin. Sen jälkeen painonhallinta on entistä vaikeampaa.
Tarkalleen 18,725 kiloa.
Jos et ole pikkutarkka, niin ehkä 5 kiloa tekis hyvää.
Itse tiputin tuosta painosta 70 kiloon ja olen näin erittäin tyytyväinen. Olen sen verta leveälantioinen, että näytin 60 kiloisena aikoinaan ihan alienilta.
15 kilolla pääset normaalipainon ylärajalle.
Sellainen 30 kg.
Thaimaassa kun käyn lomailemassa niin pidän hauskaa poikien kanssa, jotka ovat usein luokkaa 170/55, mikä on aika bueno. Naiselle voi sukupuolen erilaisen rasvakoostumuksen myötä antaa muutaman kilon anteeksi.
-M36
Olen sentin lyhyempi, laihdutin 24 kiloa. Välillä paino käväisee muutaman kilon alempanakin, mutta pyörii siinä 61-64kg kieppeillä. Kun alkaa olla sen 64kg, on aika ottaa ryhtiliike.
Olin ihan järkyttävä punkero kyllä 85 kiloisena kun katsoo valokuvia tuolta ajalta, huh. Ei todellakaan mikään ”lievä” ylipaino niin kuin joku väitti.
Aloita 5kg ja jatka siitä 5kg kerrallaan.
Ei minkään lajin naisella tuolla pituudella, ole tuo paino hyvä, vaikka ois se voimailija, siltiki tuossa reilusti liikaa.
van damme paino ton verran kun oli lavalla bodauskisoissa. voitte kurkata googlella.
Olen 159cm. 50kg. Noin 30 kiloa pitäisi sinun laihduttaa.
Parikyt kiloa, sanoisin.