Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

19v tytär muuttaa huomenna toiselle paikkakunnalle. Aloittaa opinnot yliopistossa maanantaina. Haikeaa, niin haikeaa!

Vierailija
01.09.2023 |

Huomenna menemme auttamaan tytärtä muutossa. Koko ajan pyörii mielessä, että miten tytär tulee jatkossa pärjäämään. Olen sanonut tyttärelle, että en halua hänen osallistuvan opiskelijabileisiin. Niissä ryypätään aivan liikaa ja niissä miehet yrittävät varmasti saalistaa tytärtäni. Haluan, että tytär keskittyy opiskeluun ja soittaa minulle kerran tai kaksi päivässä, miten menee. Sanon myös tyttärelle, että kotiin voi aina palata.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä nai monet miehet siellä kun sammuu.

Vierailija
2/15 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä todellakaan tartte soitella kuulumisia 2 kertaa päivässä. Hohoijaa. Bileisiinkin osallistuu jos haluaa. Sinä et määräile hänen tekemisistään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi miten ahdistava ja kyttäävä äiti.

Vierailija
4/15 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi hän pääsee luotasi pois. Olet ahdistava.

Vierailija
5/15 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä tuon ikäiset tekevät juuri sitä, mitä äiti kieltää. Etenkin, jos äiti pyrkii rajoittamaan nuoren elämää liikaa.

Tietenkin hän osallistuu opiskelijabileisiin, jos haluaa. Ei niissä välttämättä nykyisin ryypätä niin paljon kuin sinun nuoruudessasi. Tai on ainakin hyväksyttävämpää olla selvin päin kuin vielä viime vuosituhannella.

Vierailija
6/15 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole jo ensi viikonloppuun mennessä panoseuraa löytänyt. 😎 Tosin kiltimmät miehet eivät löydä sitä lainkaan kaikkien niiden monien opiskeluvuosiensa aikana.

Vierailija
7/15 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
8/15 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna tyttären itsenäistyä. Olin samassa tilanteessa 5 vuotta sitten kun samanikäinen tytär lähti yliopistoon vieraalle paikkakunnalle. Todella haikeaa oli, mutta tytär on edelleen hengissä ja hyvissä voimissa. 

Opiskelijabileitä on, mutta varmaan tietää rajansa alkoholinkäytössä ja muissakin asioissa.

Pitää luottaa että tytär pärjää ja tottakai voi apua pyytää jos ongelmia tulee.

Nyt olen todella ylpeä valmistuneesta yhteiskuntatieteiden maisterista. 

Vierailija
9/15 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän tytär muutti kaksi vuotta sitten ja yhä mä kärsin tilanteesta. On niin ikävä päivittäisiä yhteisiä horinoita ja hetkiä. Kun hän kärpertyi kainaloon kattomaan äidin hömppää ja kikattamaan.

En lähtenyt mitään bileistä varoittelemaan yms. nuorena pitää elää ja saada uusia kokemuksia. Kotiin saa aina tulla.

Viikon välein nähdään ja useana iltana  viikossa joristaan whatsappissa ennen nukkumaan menoa. On se vaan rakas. <3

Vierailija
10/15 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvä luoja mikä hirviöäiti!

Mun tyttäreni on 21v ja aloitti 3. vuoden järjestämällä tyttärellesi ja hänen kavereilleen unohtumattoman viikon. Ryhmäytymistä, juhlia, tutustumista opiskelukaupunkiin, turvaverkon luomista kaverien kesken.

Kiristä vaan tyttäresi elämää ja kohta hän on yksinäinen, syrjäytynyt ja ahdistunut opiskelija äidin napanuorassa.

Nuoruus on elämistä varten. On oma syysi jos et ole esimerkillä ja kasvatuksella saanut annettua hänelle vahvaa ja tervettä pohjaa elämälle.

Vierailija
11/15 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missään ei kerrottu, että Ap on ÄITI?!

Vierailija
12/15 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko TAAS?

Äitihullu parka...

Vierailija
13/15 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma äitini ratkaisi itsenäistymisestäni aiheutuneen haikeuden niin, että päätti itse heittää minut pihalle siinä vaiheessa ja muutti itse toiseen kaupunkiin miehen perässä. Tyttäresi on onnekas, että äitinsä välittää.

Vierailija
14/15 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa että ap on isä.

Vierailija
15/15 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi miten ahdistava ja kyttäävä äiti.

Vielä ei ole henkisesti täysin aikuinen, jos huolenpito on ahdistavaa kyttäämistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi