Huonoimmat joululahjat mitä olette saaneet?
Niin se joulu kohta tulee ja onkin hyvä taas muistella niitä karmeimpia ja mauttomimpia joululahjoja mitä olette ikinä saaneet!
Itse henkilöikohtaisesti en ole saanut mitään erityisen huonoa, tai en ainakaan muista niin käyneen. Yhtenä jouluna sain kumiankan mikä oli kyllä ärsytti itseäni kun en tee mitään turhalla muoviroskalla. Ehkä siitä olisi ollut jotain hupia jos omistaisin kylpyammeen.
Teini-ikäisenä sain pinkit pörröiset varvassukat ja ajattelin niiden olevan tosi söpöt kunnes äiti nauroi, että ne näyttää ihan sian jaloilta. Sen jälkeen en niitä sukkia ottanut enää käyttöön.
Kommentit (73)
Tämä uskovaisen mummoni toteamus jouluaattona on ehkä paskin lahjani ikinä: "Ostin sulle kirjaston poistomyynnistä kirjan, mutta siinä kiroiltiin, niin vein sen suoraan paperinkeräykseen."
Piti oikein miettimällä miettiä kunnes keksin että barbie nukke jonka sain lahjaksi lapsena. En leikkinyt barbeilla ollenkaan koska minua eivät vauvanuket eivätkä barbit ikinä kiinnostaneet ja leikin mieluummin eläinfiguureilla ja legoilla.
Vierailija kirjoitti:
Älyttömän ruma myrkynvihreä maljakko.
Ohis: Sain kaverilta 50 v. lahjaksi erittäin ruman, varmaan jostain halpahallista ostetun tummanvihreän maljakon kukkineen saatesanoilla: "Ostimme rumimman, minkä löysimme." Se oli hänestä hauska läppä, ja kertoi itse saaneensa vastaavan jollain synttäreillään anopilta ilman saatesanoja Ja laittaa sen aina esille, kun anoppi käy. Mä heitin maljakon roskiin.
Itse inhoan krääsää. Ihan minimalisti en ole, mutta kohtuullisuus on se mistä pidän. Huonoimpia joululahjoja on ollut joulukoristeet. Mitä teen jollain yksittäisellä joulupallolla! Roskiin on mennyt. Myös ns. huumorimukit lähtee roskiin. On vain epämääräinen astia joka päätyisi kaapin perälle. Ja kun en voi sietää turhaa roinaa, niin ainoa paikka on roskis.
Myös vuosia vanha Yves Rocherin hajuvesi on löytänyt paikkansa roskakorista. Kaikki eivät ymmärrä, että avaamatonkin hajuvesi säilyy hyvänä vain kahdesta kolmeen vuotta. Ja lämpöisessä ja kosteassa kylppärissä säilytettynä vieläkin vähemmän aikaa.
Ymmärrän kyllä, että esimerkiksi eläkeläisellä ei ole varaa, ja siksi onkin tärkeää lahjaa saadessa olla kohtelias ja kiittää kauniisti. Mutta kotiin päästyäni lahja ei löydä kaappiini.
Käytetyt kynsilakat. Roskiin meni.
Kaikki toisen vanha ja käytetty. Siis kannatan kyllä kierrätystä, mutta ei ole kiva että lahjaksi annetaan jotain pölyttynyttä ja kulahtanutta roinaa kaappien kätköistä.
Juuri ystäväni kanssa tehtiin sopimus , ettemme toisillemme osta lainkaan lahjoja.molemmin ollaan sellaisia että ei mitää turhaa ennenkään ole annettu. Vuosi vuodelta hankalaa ideoida lahjoja. Olen onnellinen kun saan häneltä lämpöisen halauksen kera hyvän joulun toivotuksen. Monella on tapa että kunhan jotain antaa lahjaksi , ajattelematta lainkaan onko se lahja saajalleen mieluinen ja iloa tuottava.
Vierailija kirjoitti:
Itse inhoan krääsää. Ihan minimalisti en ole, mutta kohtuullisuus on se mistä pidän. Huonoimpia joululahjoja on ollut joulukoristeet. Mitä teen jollain yksittäisellä joulupallolla! Roskiin on mennyt. Myös ns. huumorimukit lähtee roskiin. On vain epämääräinen astia joka päätyisi kaapin perälle. Ja kun en voi sietää turhaa roinaa, niin ainoa paikka on roskis.
Myös vuosia vanha Yves Rocherin hajuvesi on löytänyt paikkansa roskakorista. Kaikki eivät ymmärrä, että avaamatonkin hajuvesi säilyy hyvänä vain kahdesta kolmeen vuotta. Ja lämpöisessä ja kosteassa kylppärissä säilytettynä vieläkin vähemmän aikaa.
Ymmärrän kyllä, että esimerkiksi eläkeläisellä ei ole varaa, ja siksi onkin tärkeää lahjaa saadessa olla kohtelias ja kiittää kauniisti. Mutta kotiin päästyäni lahja ei löydä kaappiini.
Monet maksaa mansikoita ikivanhoista, jopa avatuista Yves Rocherin hajuvesistä Tori.fi:ssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohis: Sain kaverilta 50 v. lahjaksi erittäin ruman, varmaan jostain halpahallista ostetun tummanvihreän maljakon kukkineen saatesanoilla: "Ostimme rumimman, minkä löysimme." Se oli hänestä hauska läppä, ja kertoi itse saaneensa vastaavan jollain synttäreillään anopilta ilman saatesanoja Ja laittaa sen aina esille, kun anoppi käy. Mä heitin maljakon roskiin.
Mullakin muka "paras ystävä" osti synttärilahjaksi rumimman, mitä löysi.
Nauraa röhötti vielä päälle. Sairas tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riikka Purra-tarra. HYI !
tykkäisin. toinen jonka haluun on margaret thatcher-tarra, tai -koru. riikka purra figuurikin käy.jos joku tietää et joku myy,vinkkaa.
Minä voisin ottaa Riikka purra -voodoonuken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet maksaa mansikoita ikivanhoista, jopa avatui
Kaikkia ei kiinnosta ylimääräinen puoli-ilmainen työ.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohis: Sain kaverilta 50 v. lahjaksi erittäin ruman, varmaan jostain halpahallista ostetun tummanvihreän maljakon kukkineen saatesanoilla: "Ostimme rumimman, minkä löysimme." Se oli hänestä hauska läppä, ja kertoi itse saaneensa vastaavan jollain synttäreillään anopilta ilman saatesanoja Ja laittaa sen aina esille, kun anoppi käy. Mä heitin maljakon roskiin.Mullakin muka "paras ystävä" osti synttärilahjaksi rumimman, mitä löysi.
Nauraa röhötti vielä päälle. Sairas tyyppi.
Täällä kolmas. Olen ystäväpiirissä vanhin, synttärit tammikuussa. Täytin 50 v ja joulukuussa täyttävä antoi jonkun hölmön huumorimukin. Hänen mielestä se oli hauska ja jatkoi pitkin vuotta tarinaa olisitpa nähnyt ilmeesti. Annoin sen sitten hänelle vuoden lopussa ja veti herneet. Oli antanut lahjalistan ja kirjoitti toivoo, ettei siitä poiketa.
Mä, kun mukta kyseltiin mitä hakuan, kerroin haluan tiettyjä viinilaseja. Saatiin niitä aikanaan häälahjaksi jaolivat lähes kaikki menneet rikki.
Tää mukin tuoja vielä kuukausien päästä hakusi jutella aiheesta ja sanoin hyvin voimakkaati tiedät mä inhoan tollasta roinaa. Tuot, pidät hauskanaja olit siinä ainoa ja kun annan takaisin, olen huonosti käyttäytyvä.
Anoppi käärii nurkistaan turhat tavarat joulupaketteihin. Törkeää tämä toisten kotien pitäminen kierrätyskeskuksena/kaatopaikkana. Roskalahjojen oheen ostaa jotakin täysin sopimatonta kylkiäiseksi kuten astmaatikolle hajuvettä, migreenipotilaalle punaviiniä tms. Eikö muista vai eikö piittaa toisten sairauksista, veikkaan jälkimmäistä.
Ex-anoppi osti outoja lahjoja. En vieläkään tiedä oliko kyse vidduilusta tai ilkeilystä, vai hänen tyhmyydestään.
Yhtenä jouluna ex-anoppi antoi joululahjaksi kengänkiillotussienen. Nauroi äänineen että se maksoi vain 5 euroa.
Toisena jouluna antoi lahjaksi kaksi mikrokuituliinaa ja sanoi että ne on hyviä siivousliinoja.
Poikansa eli ex-mies ei yleensä ostanut mulle mitään lahjoja, ei synttärinä eikä jouluna.
Tulitikkurasia oli yksi typerimmistä.
Vaaleanpunainen muistikirja joka koristeltu tekstillä "happy notes" liki 40-vuotiaalle miehelle.
puolikas vihreä kuula tuntui v-tuilulta.
Konvehtirasia veljeltä, josta hän oli itse jo syönyt parhaimmat suklaat.