Huonoimmat joululahjat mitä olette saaneet?
Niin se joulu kohta tulee ja onkin hyvä taas muistella niitä karmeimpia ja mauttomimpia joululahjoja mitä olette ikinä saaneet!
Itse henkilöikohtaisesti en ole saanut mitään erityisen huonoa, tai en ainakaan muista niin käyneen. Yhtenä jouluna sain kumiankan mikä oli kyllä ärsytti itseäni kun en tee mitään turhalla muoviroskalla. Ehkä siitä olisi ollut jotain hupia jos omistaisin kylpyammeen.
Teini-ikäisenä sain pinkit pörröiset varvassukat ja ajattelin niiden olevan tosi söpöt kunnes äiti nauroi, että ne näyttää ihan sian jaloilta. Sen jälkeen en niitä sukkia ottanut enää käyttöön.
Kommentit (73)
Turkoosi kakkapehmo, jolla yksisarvisen sarvi päässä. Olen nelikymppinen ja jos minulle nyt välttämättä tahtoo pehmon ostaa niin ei noin mautonta ainakaan! Ei tuota kehtaa sohvalla pitää.
Seksihepeneitä pikkusen liian pienessä koossa. Teini-ikäisenä vielä ja just aloitettuani e-pillerit, jolloin paino nousi 52kg->57 tai 58kg. Asia ymmärretty! Kymmenen vuotta meni ennen ku ymmärsin että miten helposti karistaa kaikki ylimääräset lihat ja läskit. Jätin miehen. Adios!
Puolikas vihreä kuula oli aika naurettava, samoin pussillinen pöytäsokeria.
Pelkkä pussilakana ilman tyynyliinaa vähän outo, yleensä kai kuitenkin yhteen sopivat pussilakana + tyynyliina setti on se juttu. Yleensäkin kodin tekstiilit vähän kyseenalaisia, jos ei tiedä lahjan vastaanottajan makua tai onko edes tarvetta kodin tekstiileille.
Mä haluaisin kumiankan mun auton peräkoukun suojaksi, mutta niitä ei ole tullut missään vastaan.
Mercedes Benz S four motion, mutta HOPEAN VÄRINEN ! YÄK !
Älyttömän ruma myrkynvihreä maljakko.
Ison kolhon hautalyhdyn exältä. Asuin kerrostalossa, ei parveketta (jos siis joku haluaisi ristillä koristellun lyhdyn parvekkelle laittaa) ja läheisten haudat yli sadan kilometrin päässä.
Jaloviinaa, tuota köyhälistön ja moukkien konjakkia. Fyi fan !
Mummoni oli oikein erikoistunut huonoihin joululahjoihin. Sain häneltä mm. karkkiaskin missä parasta ennen -päiväys edellisenä kesänä, kirppikseltä ostetun lastenkirjan teininä, niinikään teininä vuohen Afrikkaan ja toisena vuotena kaivon, saman vuoden ET-lehden seinäkalenterin. Ei ne oikeastaan edes tuntuneet niin huonoilta, kun meillä sisarusten ja serkkujen kesken oli aina pieni kilpailu kuka sai sen joulun paskimman lahjan.
Vierailija kirjoitti:
Turkoosi kakkapehmo, jolla yksisarvisen sarvi päässä. Olen nelikymppinen ja jos minulle nyt välttämättä tahtoo pehmon ostaa niin ei noin mautonta ainakaan! Ei tuota kehtaa sohvalla pitää.
Meillä on sateenkaaren värinen kakkapehmo, ja nyt ostin puolisolle joululahjaksi vielä kakkamukin!
Normilusikkaa vähän isomman lusikan isältä. no,olihan se hackmannin mut veljet sai puukot.
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin kumiankan mun auton peräkoukun suojaksi, mutta niitä ei ole tullut missään vastaan.
kysymys; mikä ollut huonoin lahja?
Vierailija kirjoitti:
Riikka Purra-tarra. HYI !
tykkäisin. toinen jonka haluun on margaret thatcher-tarra, tai -koru. riikka purra figuurikin käy.jos joku tietää et joku myy,vinkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Jaloviinaa, tuota köyhälistön ja moukkien konjakkia. Fyi fan !
Täälläkin on viinaan menevät sukualiset lahjoneet meitä alkoholilahjoilla ja taskumateilla, luullen varmaan pääsevänsä osingoille. Melko junttia, etenkin kun emme juuri käytä alkoholia.
Homeisia serviettejä vuodelta 1980
Sain 40-vuotiaana joululahjaksi tädiltä viime vuonna paskasen maton. (oli oikeasti tosi likainen).
Et ehkä ollut jalometallista tehdyn lahjan arvoinen?