Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huonoimmat joululahjat mitä olette saaneet?

Vierailija
16.12.2020 |

Niin se joulu kohta tulee ja onkin hyvä taas muistella niitä karmeimpia ja mauttomimpia joululahjoja mitä olette ikinä saaneet!

Itse henkilöikohtaisesti en ole saanut mitään erityisen huonoa, tai en ainakaan muista niin käyneen. Yhtenä jouluna sain kumiankan mikä oli kyllä ärsytti itseäni kun en tee mitään turhalla muoviroskalla. Ehkä siitä olisi ollut jotain hupia jos omistaisin kylpyammeen.
Teini-ikäisenä sain pinkit pörröiset varvassukat ja ajattelin niiden olevan tosi söpöt kunnes äiti nauroi, että ne näyttää ihan sian jaloilta. Sen jälkeen en niitä sukkia ottanut enää käyttöön.

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex osti emalisen muumimukin. Silloin suutuin. Aikaisemmin ei lahjoja juuri ostellut ja moni joulu ja syntymäpäivä meni ilman lahjaa. Se oli ihan ok. Tuo muumimukin osto vain ärsytti. Kerrankin kun lahjan ostaa niin olisi ostanut toivelahjan. Tasan tarkkaan tiesi mitä olisi voinut vaikka kultasepänliikkeestä ostaa. Koruja kun käytän aina.

Et ehkä ollut jalometallista tehdyn lahjan arvoinen?

Vierailija
22/73 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkoosi kakkapehmo, jolla yksisarvisen sarvi päässä. Olen nelikymppinen ja jos minulle nyt välttämättä tahtoo pehmon ostaa niin ei  noin mautonta ainakaan! Ei tuota kehtaa sohvalla pitää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksihepeneitä pikkusen liian pienessä koossa. Teini-ikäisenä vielä ja just aloitettuani e-pillerit, jolloin paino nousi 52kg->57 tai 58kg. Asia ymmärretty! Kymmenen vuotta meni ennen ku ymmärsin että miten helposti karistaa kaikki ylimääräset lihat ja läskit. Jätin miehen. Adios!

Vierailija
24/73 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolikas vihreä kuula oli aika naurettava, samoin pussillinen pöytäsokeria. 

Pelkkä pussilakana ilman tyynyliinaa vähän outo, yleensä kai kuitenkin yhteen sopivat pussilakana + tyynyliina setti on se juttu. Yleensäkin kodin tekstiilit vähän kyseenalaisia, jos ei tiedä lahjan vastaanottajan makua tai onko edes tarvetta kodin tekstiileille. 

Vierailija
25/73 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaa, kynttilät ja viini.

Vierailija
26/73 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin kumiankan mun auton peräkoukun suojaksi, mutta niitä ei ole tullut missään vastaan. 

Vierailija
27/73 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mercedes Benz S four motion, mutta HOPEAN VÄRINEN ! YÄK ! 

Vierailija
28/73 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riikka Purra-tarra. HYI !

Vierailija
29/73 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älyttömän ruma myrkynvihreä maljakko.

Vierailija
30/73 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ison kolhon hautalyhdyn exältä. Asuin kerrostalossa, ei parveketta (jos siis joku haluaisi ristillä koristellun lyhdyn parvekkelle laittaa) ja läheisten haudat yli sadan kilometrin päässä.

Vierailija
31/73 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaloviinaa, tuota köyhälistön ja moukkien konjakkia. Fyi fan !

Vierailija
32/73 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummoni oli oikein erikoistunut huonoihin joululahjoihin. Sain häneltä mm. karkkiaskin missä parasta ennen -päiväys edellisenä kesänä, kirppikseltä ostetun lastenkirjan teininä, niinikään teininä vuohen Afrikkaan ja toisena vuotena kaivon, saman vuoden ET-lehden seinäkalenterin. Ei ne oikeastaan edes tuntuneet niin huonoilta, kun meillä sisarusten ja serkkujen kesken oli aina pieni kilpailu kuka sai sen joulun paskimman lahjan.

Vierailija
33/73 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turkoosi kakkapehmo, jolla yksisarvisen sarvi päässä. Olen nelikymppinen ja jos minulle nyt välttämättä tahtoo pehmon ostaa niin ei  noin mautonta ainakaan! Ei tuota kehtaa sohvalla pitää.

Meillä on sateenkaaren värinen kakkapehmo, ja nyt ostin puolisolle joululahjaksi vielä kakkamukin! 

Vierailija
34/73 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkasihveli ja lapio. 

Vierailija
35/73 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normilusikkaa vähän isomman lusikan isältä. no,olihan se hackmannin mut veljet sai puukot. 

Vierailija
36/73 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin kumiankan mun auton peräkoukun suojaksi, mutta niitä ei ole tullut missään vastaan. 

kysymys; mikä ollut huonoin lahja?

Vierailija
37/73 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riikka Purra-tarra. HYI !

tykkäisin. toinen jonka haluun on margaret thatcher-tarra, tai -koru. riikka purra figuurikin käy.jos joku tietää et joku myy,vinkkaa.

Vierailija
38/73 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaloviinaa, tuota köyhälistön ja moukkien konjakkia. Fyi fan !

Täälläkin on viinaan menevät sukualiset lahjoneet meitä alkoholilahjoilla ja taskumateilla, luullen varmaan pääsevänsä osingoille. Melko junttia, etenkin kun emme juuri käytä alkoholia. 

Vierailija
39/73 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homeisia serviettejä vuodelta 1980

Vierailija
40/73 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain 40-vuotiaana joululahjaksi tädiltä viime vuonna paskasen maton. (oli oikeasti tosi likainen).