Huonoimmat joululahjat mitä olette saaneet?
Niin se joulu kohta tulee ja onkin hyvä taas muistella niitä karmeimpia ja mauttomimpia joululahjoja mitä olette ikinä saaneet!
Itse henkilöikohtaisesti en ole saanut mitään erityisen huonoa, tai en ainakaan muista niin käyneen. Yhtenä jouluna sain kumiankan mikä oli kyllä ärsytti itseäni kun en tee mitään turhalla muoviroskalla. Ehkä siitä olisi ollut jotain hupia jos omistaisin kylpyammeen.
Teini-ikäisenä sain pinkit pörröiset varvassukat ja ajattelin niiden olevan tosi söpöt kunnes äiti nauroi, että ne näyttää ihan sian jaloilta. Sen jälkeen en niitä sukkia ottanut enää käyttöön.
Kommentit (73)
Banaanikotelo. Siis muovinen kotelo jossa kuljettaa tai säilyttää yhtä banaania. Oli jossain kaapin perällä viimeksi kun näin, nykyisestä sijainnista ei tietoa.
Vierailija kirjoitti:
Ne itselle surkeat lahjat voi kätevästi antaa edelleen lahjaksi jollekin toiselle.
Vahinko kiertämään.
Olen saanut vain rakkaita ja merkityksellisiä lahjoja. Kiitollinen niistä jokaisesta.
Vierailija kirjoitti:
Banaanikotelo. Siis muovinen kotelo jossa kuljettaa tai säilyttää yhtä banaania. Oli jossain kaapin perällä viimeksi kun näin, nykyisestä sijainnista ei tietoa.
Minulle sellainen olisi hyvä lahja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle sellainen olisi hyvä lahja
Banaani on jo luonnollisesti "kotelossa", joten täysin turhaa täytettä maakaatopaikoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riikka Purra-tarra. HYI !
tykkäisin. toinen jonka haluun on margaret thatcher-tarra, tai -koru. riikka purra figuurikin käy.jos joku tietää et joku myy,vinkkaa.
Minä voisin ottaa Riikka purra -voodoonuken.
Olen tehnyt miehelleni pieniä chibi-tyylisiä voodoonukkeja hänen inhoamistaan poliitikoista. Riikka on niin persoonallisen näköinen, että hänestä onnistuisi hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Dildo ekotorin kierrätyslaarista
Älä valehtele, ei tuollaisia tuotteita missään "ekotorilla" laiteta näkösälle.
Huonoin lahja ikinä on ollut jotkut halpakaupan konvehdit, yök.
Mieleen tulee yksi ainoa huono joululahja: sukulaiseni "hyvää hyvyyttään" lahjoittama käytetty, valtavan iso ja painava nojatuoli. Kysyi kyllä, saako tuoda, sanoin ettei se mahdu mun asuntooni, mutta eikös hän sitten joulupäivänä kuitenkin ilmaantunut tuolin (ja kahden kantajan) kanssa ovelle. Kun ei "hyvää tuolia voi poiskaan heittää".
Kuusenkoristeita joissa oli kiinni aletarra. En osta ikinä kuusta ja mitä tuollaisella lahjalla muutenkin tekisi joka olisi suurimman osan vuodesta kuusenkoristelaatikossa jossain vintillä?
Annoin koristeet anopille.
Ne itselle surkeat lahjat voi kätevästi antaa edelleen lahjaksi jollekin toiselle.