Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huonoimmat joululahjat mitä olette saaneet?

Vierailija
16.12.2020 |

Niin se joulu kohta tulee ja onkin hyvä taas muistella niitä karmeimpia ja mauttomimpia joululahjoja mitä olette ikinä saaneet!

Itse henkilöikohtaisesti en ole saanut mitään erityisen huonoa, tai en ainakaan muista niin käyneen. Yhtenä jouluna sain kumiankan mikä oli kyllä ärsytti itseäni kun en tee mitään turhalla muoviroskalla. Ehkä siitä olisi ollut jotain hupia jos omistaisin kylpyammeen.
Teini-ikäisenä sain pinkit pörröiset varvassukat ja ajattelin niiden olevan tosi söpöt kunnes äiti nauroi, että ne näyttää ihan sian jaloilta. Sen jälkeen en niitä sukkia ottanut enää käyttöön.

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne itselle surkeat lahjat voi kätevästi antaa edelleen lahjaksi jollekin toiselle.

Vierailija
62/73 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Banaanikotelo. Siis muovinen kotelo jossa kuljettaa tai säilyttää yhtä banaania. Oli jossain kaapin perällä viimeksi kun näin, nykyisestä sijainnista ei tietoa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne itselle surkeat lahjat voi kätevästi antaa edelleen lahjaksi jollekin toiselle.

Vahinko kiertämään. 

Vierailija
64/73 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut vain rakkaita ja merkityksellisiä lahjoja. Kiitollinen niistä jokaisesta. 

Vierailija
65/73 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi Tokmannin patalappua.

Vierailija
66/73 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Banaanikotelo. Siis muovinen kotelo jossa kuljettaa tai säilyttää yhtä banaania. Oli jossain kaapin perällä viimeksi kun näin, nykyisestä sijainnista ei tietoa. 

Minulle sellainen olisi hyvä lahja

Vierailija
67/73 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle sellainen olisi hyvä lahja

Banaani on jo luonnollisesti "kotelossa", joten täysin turhaa täytettä maakaatopaikoille. 

Vierailija
68/73 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dildo ekotorin kierrätyslaarista 

Vierailija
69/73 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riikka Purra-tarra. HYI !

tykkäisin. toinen jonka haluun on margaret thatcher-tarra, tai -koru. riikka purra figuurikin käy.jos joku tietää et joku myy,vinkkaa.

Minä voisin ottaa Riikka purra -voodoonuken. 

Olen tehnyt miehelleni pieniä chibi-tyylisiä voodoonukkeja hänen inhoamistaan poliitikoista. Riikka on niin persoonallisen näköinen, että hänestä onnistuisi hyvin.

Vierailija
70/73 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dildo ekotorin kierrätyslaarista 

Älä valehtele, ei tuollaisia tuotteita missään "ekotorilla" laiteta näkösälle.

Vierailija
71/73 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoin lahja ikinä on ollut jotkut halpakaupan konvehdit, yök.

Vierailija
72/73 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieleen tulee yksi ainoa huono joululahja: sukulaiseni "hyvää hyvyyttään" lahjoittama käytetty, valtavan iso ja painava nojatuoli. Kysyi kyllä, saako tuoda, sanoin ettei se mahdu mun asuntooni, mutta eikös hän sitten joulupäivänä kuitenkin ilmaantunut tuolin (ja kahden kantajan) kanssa ovelle. Kun ei "hyvää tuolia voi poiskaan heittää".

Vierailija
73/73 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuusenkoristeita joissa oli kiinni aletarra. En osta ikinä kuusta ja mitä tuollaisella lahjalla muutenkin tekisi joka olisi suurimman osan vuodesta kuusenkoristelaatikossa  jossain vintillä?

Annoin koristeet anopille.